abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:26:07 #26
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16025781
Marmaris is zeker top!
Probeer een van de volgende dingen:

1) Jetski (mijn tweede favoriete bezigheid) probeer wel af te dingen
2) Parasailing (mocht je niet te zwaar wegen neem dan iemand met je mee, dit is wel zo gezellig helemaal in de hemel)
3) Jeep safari (met een grote groep is dit echt lachen)
4) Boottocht (mocht je een type zijn dat niet gauw zeeziek wordt is dit een aanrader - je bent dan een dag lang op de boot en komt op wonderschone plaatsen)
5) Duiken (doe dit niet de laatste dag i.v.m. luchtdruk verschil in de vliegtuig)
6) Banaan / Hamburger (erg leuk om het te doen! Lekker snel over het water racen en hard neervallen hoort erbij maar probeer tijdens het vallen je gezicht niet te beschadigen tegen een medepassagier)

Praktische tips (dit is bij meerdere landen geldig)
1) eet niet alles (kijk waar de autotochtonen eten)
2) drink niet alles (i.v.m. drugs / slaappillen in je drank)
3) feesten is leuk maar doe het met mate (ga dus niet tegen een turkse politie agent paaldansen)
4) loop geen enge ziektes op door onveilig seks

Ik zal ter zijner tijd meer praktische tips geven..

[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 07-01-2004 00:33]

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_16025850
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:26 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Praktische tips (dit is bij meerdere landen geldig)
1) eet niet alles (kijk waar de autotochtonen eten)
2) drink niet alles (i.v.m. drugs / slaappillen in je drank)
3) feesten is leuk maar doe het met mate (ga dus niet tegen een turkse politie agent paaldansen)
4) loop geen enge ziektes op door onveilig seks

Ik zal ter zijner tijd meer praktische tips geven..

Sja, die geeft m'n moeder me ook wel....

[Dit bericht is gewijzigd door Adune_Ringeril op 07-01-2004 00:34]

woensdag 7 januari 2004 @ 00:32:58 #28
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16025925
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:29 schreef Adune_Ringeril het volgende:

[..]

Sja, die geeft m'n moeder me ook wel....

Je moeder is een wijze vrouw
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_16026025
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Je moeder is een wijze vrouw

Klopt.
pi_16031513
quote:
Marmaris is zeker top!

2) Parasailing (mocht je niet te zwaar wegen neem dan iemand met je mee, dit is wel zo gezellig helemaal in de hemel)
4) Boottocht (mocht je een type zijn dat niet gauw zeeziek wordt is dit een aanrader - je bent dan een dag lang op de boot en komt op wonderschone plaatsen)
5) Duiken (doe dit niet de laatste dag i.v.m. luchtdruk verschil in de vliegtuig)
6) Banaan / Hamburger (erg leuk om het te doen! Lekker snel over het water racen en hard neervallen hoort erbij maar probeer tijdens het vallen je gezicht niet te beschadigen tegen een medepassagier)

Jaaa parasailen is zeker leuk! en jetskiën en bananan ook ! Hoe duur is dat ongeveer in Turkije? want in Rimini was dat allemaal heel duur
quote:
neeee Wel gewoon paaldansen hoop ik?
Ti voglio bene!
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:53:54 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_16031647
Je kunt inderdaad wel beter vroeg in het seizoen gaan. Het koelt niet af 's nachts. En 36 graden is toch iets te heet om leuk te stappen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_16032587
ik ben in 1990 in marmaris geweest, al een hele tijd geleden, maar het was een leuke vakantie, restaurantjes, barretjes discotheken genoeg.

in het oude centrum kun je leuk winkelen in zo'n bazar, maar ik zou je ook aanraden om een boottocht te maken, bijv. naar rhodos, en een tocht door de omliggende baaien, dan meer je zo hier en daar op mooie plaatsen aan.

auto-tje huren en de omgeving verkennen is ook leuk

woensdag 7 januari 2004 @ 11:48:33 #33
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16033112
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:48 schreef xxsaskiaxx het volgende:

[..]

Jaaa parasailen is zeker leuk! en jetskiën en bananan ook ! Hoe duur is dat ongeveer in Turkije? want in Rimini was dat allemaal heel duur
[..]

neeee Wel gewoon paaldansen hoop ik?

Prijzen vallen in mijn ogen reuze mee. Kijk het is een luxe om deel te kunnen nemen aan zulke attracties. Ik ben bij meerdere badplaatsen geweest in meerdere landen en als je het vergelijkt met de prijzen daar is het goedkoper in Marmaris. Alleen je kunt altijd afdingen. Vergeet dat niet. Doe alsof het je niet interesseert en laat hem wat aan zijn prijs doen. Een rondje lopen en dan weer tegenkomen en dan een prijs aan hem noemen en dan gaan met die banaan!

En ja paaldansen tegen een politieagent in functie is nog steeds strafbaar

woensdag 7 januari 2004 @ 11:50:29 #34
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16033150
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:53 schreef speknek het volgende:
Je kunt inderdaad wel beter vroeg in het seizoen gaan. Het koelt niet af 's nachts. En 36 graden is toch iets te heet om leuk te stappen.
Uhhh ik weet niet waar jij bent geweest maar het koelt wel degelijk af 's nachts. Je bent in de war met Equador zeker. 'S middags is het zo rond de 35 - 40 graden en 's nachts is het tussen de 20 - 25 graden. Dat is dus zo'n 15 graden celsius verschil.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:52:20 #35
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16033206
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:31 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ben in 1990 in marmaris geweest, al een hele tijd geleden, maar het was een leuke vakantie, restaurantjes, barretjes discotheken genoeg.

in het oude centrum kun je leuk winkelen in zo'n bazar, maar ik zou je ook aanraden om een boottocht te maken, bijv. naar rhodos, en een tocht door de omliggende baaien, dan meer je zo hier en daar op mooie plaatsen aan.

auto-tje huren en de omgeving verkennen is ook leuk

Dat is zeker een tijdje geleden zeg. Toen kochten mijn ouders net ons huis daar denk ik. Ondertussen is het erg verandert in Marmaris. In '90 kan ik me herinneren dat het erg mooi en toch redelijk rustig was. Nu is het 'helaas' niet meer zo. Het is erg toeristisch geworden met alle gevolgen van dien.
pi_16034244
edit- kutcookies.

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 07-01-2004 12:43]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:39:06 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_16034259
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:50 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Uhhh ik weet niet waar jij bent geweest maar het koelt wel degelijk af 's nachts. Je bent in de war met Equador zeker. 'S middags is het zo rond de 35 - 40 graden en 's nachts is het tussen de 20 - 25 graden. Dat is dus zo'n 15 graden celsius verschil.
Niet afgelopen jaar mid augustus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_16051600
Ja bij ons (alanya) was het in de avond ook zeker nog wel 30, 35 volgensmij en overdag soms wel 45!!! Heb de hele vakantie onder de parasol gezeten maarja toch nog heel bruin geworden
Heb nu alweer zin om te bananan en te jetskieën. Echt keihard over de golven gaan
Ti voglio bene!
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:44:31 #39
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_16052541
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:20 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ja bij ons (alanya) was het in de avond ook zeker nog wel 30, 35 volgensmij en overdag soms wel 45!!! Heb de hele vakantie onder de parasol gezeten maarja toch nog heel bruin geworden
Heb nu alweer zin om te bananan en te jetskieën. Echt keihard over de golven gaan
Zijn sigaretten en alcohol in die badplaatsen eigenlijk net zo goedkoop als in de rest van Turkije?
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:38:50 #40
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16060180
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:20 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Kei en kei hard! Kijken of je mij kunt bijhouden op de jetski
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:40:01 #41
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16060196
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:44 schreef thetruth het volgende:

[..]

Zijn sigaretten en alcohol in die badplaatsen eigenlijk net zo goedkoop als in de rest van Turkije?

Nee veelal niet. Maar als je een 'grote' supermarkt binnenloopt (zoals Migros) zul je amper meer betalen dan de rest van Turkije.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:29:21 #42
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_16065835
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:57 schreef Adune_Ringeril het volgende:

[..]

Hej, sorry voor de late reactie. (Twee dagen niet op Fok! geweest....) Wij gaan eind juli pas... Want een van die meiden moet in de vakantie stage lopen. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord, dus moet goed komen! (Veel fun alvast...!)

Marmaris is zeker een hele leuke plaats! Behoorlijk toeristisch, vriendelijke mensen, lekker eten voor weinig, en in de Barstreet is het errug goed stappen (prijzen vergelijkbaar met Nederland, ook in Turkije snappen ze dat er goed geld verdiend kan worden). .

Tip van de dag: huur een speedboat met een paar mensen. Voor 30 euro per persoon kun je 3 uur lang de hele baai rondscheuren in een zeer brute boot! Brevet? Wat is dat? Niet nodig, Turkije enzo! .

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_16065894
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:04 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Marmaris ligt in Turkije . En je schijnt er goed uit te kunnen gaan. Veel discotheeken, kroegen/barren en jongeren
dan kan je beter naar Alanya gaan
pi_16065964
quote:
Marmaris is zeker top!

Die dingen kan je op alle toeristische plekke doen, daar hoef je echt niet speciaal voor naar Marmaris.

Leuke tip is ga eens duiken (de onderwater wereld is kei mooi in Turkije!!!)

pi_16066037
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef Krisje18 het volgende:

[..]

dan kan je beter naar Alanya gaan

Volgensmij maakt dat niet zo heel veel uit. Toch? of wel? Naja we gaan toch met iets van 40 man naar Marmaris dus dat zijn al heel wat jongeren
Ti voglio bene!
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:41:25 #46
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16066228
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:33 schreef Krisje18 het volgende:

[..]

Die dingen kan je op alle toeristische plekke doen, daar hoef je echt niet speciaal voor naar Marmaris.

Leuke tip is ga eens duiken (de onderwater wereld is kei mooi in Turkije!!!)

Duiken stond ook in mijn lijst
En natuurlijk hoef je voor die dingen niet naar Marmaris te gaan! Maar dat houdt niet in dat ze er niet zijn! Ik wilde het alleen maar opsommen voor de minder creatieve mensen onder ons!
pi_16066331
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:38 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Kei en kei hard! Kijken of je mij kunt bijhouden op de jetski

Ik ga hard hoor!!! heeeeeel hard
Ti voglio bene!
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:35:19 #48
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16068139
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef xxsaskiaxx het volgende:

[..]

Ik ga hard hoor!!! heeeeeel hard

Nee, nee! Ik ben degene die heeeeel hard gaat!
Jij stuitert maar wat rond!
(ik heb een toet toettttt toetttttterrrr...)
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:38:05 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_16110120
Ja boottochten heb je overal, maar in Marmaris is de omgeving zo ontzettend mooi! Als die boot even voorbij die berg (ja die ene tussen die andere bergen..8)7) dus voorbij die baai stil houdt voor de bananen enzo kun je echt genieten van die rotsformaties.
En jetskien is ook echt gaaf alleen vind ik het minder als je bij iemand achterop zit, je stuitert echt met je ballen de hele tijd op je 'zadel', als je zelf stuurt is het toch vetter.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:14:35 #50
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16114717
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef Silenus het volgende:
Ja boottochten heb je overal, maar in Marmaris is de omgeving zo ontzettend mooi! Als die boot even voorbij die berg (ja die ene tussen die andere bergen..8)7) dus voorbij die baai stil houdt voor de bananen enzo kun je echt genieten van die rotsformaties.
En jetskien is ook echt gaaf alleen vind ik het minder als je bij iemand achterop zit, je stuitert echt met je ballen de hele tijd op je 'zadel', als je zelf stuurt is het toch vetter.
Juist jij begrijpt het helemaal!
Achterop zitten als man is dus echt geen pretje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')