Ja ik geloof het wel, hij zei dat we aan het eind van de middag vlogen daus dat zal ook wle half 5 zijn dan..quote:Op zondag 30 mei 2004 11:40 schreef Guesszzz_who het volgende:
En saskia weet je al of we in hetzelfde vliegtuig zitten?
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Hoe zit het nou met de barstreet en de uitgaangelegenheden in het nieuwe gedeelte? En rijden de Dolmus busjes alleen over de boulevard want dan heb ik er dus geen reet aan. Rijden er verder wel veel taxi's dan?
Als je alleen bent is een taxi helaas een stuk duurder, met meer personen is het goedkoper maar nog altijd een stuk duurder dan met een dolmus. Bovendien is een dolmus lang niet altijd vies, of je moet toevallig es een zweterige stinkerd naast je hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef WeirdMicky het volgende:
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaan
veel taxi's, vooral tijdens/na het uitgaan...erg handig voor als je te zat bent om terug te lopen
Nee, er zijn een aantal lijnen. Je hebt de Marmaris busjes, die rijden langs de boulevard door Marmaris op en neer. Je hebt de Icmeler busjes (duurder), die door Marmaris en naar Icmeler rijden en weer terug. Dan heb je ook nog Armutalan busjes (verschillende lijnen geloof ik), die door (hoe kan het ook anders) Armutalan rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:28 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hmmm ja denk dat het dan wel eens handig zou kunnen zijn... haha! maar rijden die dolmus busjes nou alleen op de boulevard of niet?
Hotel Balim is nummer 42 op dit kaartje. Zo te zien ligt het aan de boulevard, dus vlakbij het strand. Het ligt ook redelijk dichtbij het oude centrum, of het te lopen is, is moeilijk inschatten. Ach, als je zat bent neem je toch een taxi vanaf de haven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:37 schreef Ice_Cold het volgende:
Zit in Hotel Balim, iemand ervaring??? Ligt het beetje dichtbij bij strand en barstreet?? Naar horen zeggen/lezen van reisfolder en bureau wel, maarja die smeren je ook alleen maar wat aan.. heb ik af en toe het idee!! Lijkt me wel leuk idee..
Wat is ongeveer prijs van dolmus en taxi?? Wel te doen 's nachts?? Vaak namelijk niet in staat om te lopen na avondje goed stappen..
even girls have a lot of fun drinking alcohol.. ha ha ha
Dat is nummer 77 op het kaartje. Kijk hier maar eens voor de overige hotelsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:34 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hoe kom je aan die nummers? weet je het nummer van Club Ilayda
ja er zijn wel veel van die terrasjes aan het begin van de barstreet waar je goed en goedkoop kan indrinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:25 schreef guesszzz_who2 het volgende:
dus het valt nog wel mee hoe ver we overal vanaf zitten... Dacht dat ons appartement echt afgelegen zat... Lopen naar barstreet is misschien ook wel een beetje ver... Hoelaat bgint het stappen een beetje in Marmaris? En is er een leuke kroeg waar je leuk in kunt drinken (shotjes enz)
Efezquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
Jepzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef Daan518 het volgende:
Kun je daar gewoon met Eurostyle / Maestro pas pinnen?
Ik weet niet waar jij je bier hebt gehaald maar ik heb echt in bijvoorbeeld de Crazy Daisy geen 4 euro voor een biertje betaald, 2 was toch het maximum. En dan heb ikhet over vorig jaar juliquote:Huh? Bier was bij die meeste tenten gewoon 4 euro. Je hebt het toch over die Barstreet he?
Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde .
Drankprijzen variëren nogal, het hangt er vooral vanaf waar je het drinkt. Gewoon bier (ze hebben veel, maar Efes en Tuborg zijn de 2 populairste en goedkoopste) is niet zo heel duur, maar in een discotheek duurder dan bij een restaurantje. Zelfs de locatie van het restaurantje maakt nog uit, dus 'de prijs' is moeilijk te noemen. Uiteraard zijn alle importdranken, waaronder ons eigen Heineken, zoals Bacardi Breezer, duur. Hoe duur precies, geen idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
Geweldig, ik denk nog met veel plezier terug aan de tijd dat er voornamelijk Engelsen in Marmaris zatenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |