abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2004 @ 11:43:32 #276
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19509079
kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Daar kun je als het goed is vrij veel info vinden over hotels en appartementen.
pi_19515480
Vorig jaar ben ik de eerste week van augustus in Marmaris geweest. Het was het super heet!! Dit jaar ga ik kijken voor een last minute, begin juli. Het is me dus uitstekend bevallen.

We zaten in een achenebisj appartementje, genaamd Akmonya. De kasten vielen spontaan van de muur, de stoelpoten zakten door en douchen deden ook maar bij de buren, omdat wij bijna nooit warm water hadden.
We mochten werkelijk NIKS in dat appartement. Zo hadden we drie 1-persoonsbedden tegen elkaar geplaatst, ging de werkster ze weer uit elkaar halen. De volgende dag stonden we weer tegen elkaar, werkster haalde ze weer uit elkaar, enzovoort. Als we rookten op het balkon, kwam de verhuurder langs "Don't smoke, you can make big fire". En dan het commentaar als we 's ochtends vroeg thuiskwamen. Hello, it's my life! Maargoed, de accomodatie maakt op zich niet veel uit, want de meeste tijd spendeer je toch buiten huis.

Tip 1: Als je kunt pinnen, neem dan meteen voor de hele vakantie op. Dat had ons ook een hoop ellende bespaard. De apparaten kunnen er zomaar mee ophouden, je pas inslikken of je pinpas is onleesbaar gemaakt door de magneet die aan de hotelsleutel bevestigd is.

Tip 2: Ga met het vliegtuig naar Dalaman en niet naar Bodrum! Wij dachten namelijk dat het niet veel uitmaakte, maar we zaten stevig te balen toen we na een paar uurtjes vliegen nog 4 uur (!) in het busje moesten.

Het valt nog te bezien of ik me 2 vakanties kan veroorloven. Eerst 2 weken flink van het leven genieten op Kos.
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  maandag 31 mei 2004 @ 03:26:23 #278
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_19528371
Jij ook weer naar Marmaris, mooi zo

Wat pinnen betreft, het probleem is ook dat veel mensen op hetzelfde tijdstip willen pinnen. Als je overdag gaat pinnen, is het niet druk en is de kans op geld het grootst. 's Avonds willen meer mensen namelijk geld dus is de kans op storingen groter en omdat je met 100 euro al 2 portemonnees nodig hebt (ik overdrijf graag) is zo'n pinautomaat 's avonds ook vaak leeg (er is immers niemand om hem bij te vullen).

Ik wist niet eens dat je ook een transfer via Bodrum kon krijgen. Ben altijd via Dalaman geweest. Vanaf Dalaman is het nog ongeveer 2 uur met de bus, maar da's wel te doen vind ik.
  maandag 31 mei 2004 @ 10:45:32 #279
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_19529968
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:40 schreef Guesszzz_who het volgende:
En saskia weet je al of we in hetzelfde vliegtuig zitten?
Ja ik geloof het wel, hij zei dat we aan het eind van de middag vlogen daus dat zal ook wle half 5 zijn dan..
Ti voglio bene!
pi_19595174
Hoe zit het nou met de barstreet en de uitgaangelegenheden in het nieuwe gedeelte? En rijden de Dolmus busjes alleen over de boulevard want dan heb ik er dus geen reet aan. Rijden er verder wel veel taxi's dan?
pi_19597103
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Hoe zit het nou met de barstreet en de uitgaangelegenheden in het nieuwe gedeelte? En rijden de Dolmus busjes alleen over de boulevard want dan heb ik er dus geen reet aan. Rijden er verder wel veel taxi's dan?
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaan

veel taxi's, vooral tijdens/na het uitgaan...erg handig voor als je te zat bent om terug te lopen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_19597841
hmmm ja denk dat het dan wel eens handig zou kunnen zijn... haha! maar rijden die dolmus busjes nou alleen op de boulevard of niet?
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:47:52 #283
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_19613081
ik heb geen idee, maar ik vond die dolmus busje altijd wel chill hoor. Soms zitten ze wel een beetje vol maarja lekker boeiend.
oeeoeo nog 4nachtjes
Ti voglio bene!
pi_19620212
Is er een Mc Donalds in Marmaris?
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:37:15 #285
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_19621564
McDonald's, Burger King, het is er allemaal
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef WeirdMicky het volgende:
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaan

veel taxi's, vooral tijdens/na het uitgaan...erg handig voor als je te zat bent om terug te lopen
Als je alleen bent is een taxi helaas een stuk duurder, met meer personen is het goedkoper maar nog altijd een stuk duurder dan met een dolmus. Bovendien is een dolmus lang niet altijd vies, of je moet toevallig es een zweterige stinkerd naast je hebben.

Dolmusjes rijden alleen niet de hele nacht (volgens mij tot 01.00 uit m'n hoofd) dus na die tijd moet je een taxi terug nemen.
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:28 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hmmm ja denk dat het dan wel eens handig zou kunnen zijn... haha! maar rijden die dolmus busjes nou alleen op de boulevard of niet?
Nee, er zijn een aantal lijnen. Je hebt de Marmaris busjes, die rijden langs de boulevard door Marmaris op en neer. Je hebt de Icmeler busjes (duurder), die door Marmaris en naar Icmeler rijden en weer terug. Dan heb je ook nog Armutalan busjes (verschillende lijnen geloof ik), die door (hoe kan het ook anders) Armutalan rijden.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:18:27 #286
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19624934
Gelukkig zitten we in het Marina appartement, 2 meter kruipen naar de barstreet
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:37:34 #287
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_19626996
Zit in Hotel Balim, iemand ervaring??? Ligt het beetje dichtbij bij strand en barstreet?? Naar horen zeggen/lezen van reisfolder en bureau wel, maarja die smeren je ook alleen maar wat aan.. heb ik af en toe het idee!! Lijkt me wel leuk idee..

Wat is ongeveer prijs van dolmus en taxi?? Wel te doen 's nachts?? Vaak namelijk niet in staat om te lopen na avondje goed stappen..

even girls have a lot of fun drinking alcohol.. ha ha ha
Life is just like me..
Everyday a little different
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:55:37 #288
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_19629152
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:37 schreef Ice_Cold het volgende:
Zit in Hotel Balim, iemand ervaring??? Ligt het beetje dichtbij bij strand en barstreet?? Naar horen zeggen/lezen van reisfolder en bureau wel, maarja die smeren je ook alleen maar wat aan.. heb ik af en toe het idee!! Lijkt me wel leuk idee..

Wat is ongeveer prijs van dolmus en taxi?? Wel te doen 's nachts?? Vaak namelijk niet in staat om te lopen na avondje goed stappen..

even girls have a lot of fun drinking alcohol.. ha ha ha
Hotel Balim is nummer 42 op dit kaartje. Zo te zien ligt het aan de boulevard, dus vlakbij het strand. Het ligt ook redelijk dichtbij het oude centrum, of het te lopen is, is moeilijk inschatten. Ach, als je zat bent neem je toch een taxi vanaf de haven.

Reacties van andere vakantiegangers op het hotel vind je hier.

Dit is trouwens hun officiële website.
pi_19645692
hoe kom je aan die nummers? weet je het nummer van Club Ilayda
  vrijdag 4 juni 2004 @ 19:07:19 #290
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19646287
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:34 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hoe kom je aan die nummers? weet je het nummer van Club Ilayda
Dat is nummer 77 op het kaartje. Kijk hier maar eens voor de overige hotels
Marmaris 2003
pi_19646679
dus het valt nog wel mee hoe ver we overal vanaf zitten... Dacht dat ons appartement echt afgelegen zat... Lopen naar barstreet is misschien ook wel een beetje ver... Hoelaat bgint het stappen een beetje in Marmaris? En is er een leuke kroeg waar je leuk in kunt drinken (shotjes enz)
pi_19646728
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:25 schreef guesszzz_who2 het volgende:
dus het valt nog wel mee hoe ver we overal vanaf zitten... Dacht dat ons appartement echt afgelegen zat... Lopen naar barstreet is misschien ook wel een beetje ver... Hoelaat bgint het stappen een beetje in Marmaris? En is er een leuke kroeg waar je leuk in kunt drinken (shotjes enz)
ja er zijn wel veel van die terrasjes aan het begin van de barstreet waar je goed en goedkoop kan indrinken

probeer de long island ice tea eens, best lekker en zit veel "troep" in
Even a broken clock is right twice a day.
pi_19647532
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
pi_19647987
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
Efez echt lekker

Breezers heb ik nog nooit gekocht daar, maar zal wel aardig aan de prijs zijn denk ik.

Long island ice tea:
- Vodka
- Tequila
- Rum
- Gin
- Beetje cola

Smaakt wel lekker en koste in die indrink barretjes maar 2,5 euro ofzo. Biertje kost in barretjes discotheken een euro. Winkel wat goedkoper, maar vaak zijn het wel halve liters
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:34:50 #295
66130 Erasmusch
easy easy
pi_19651214
Huh? Bier was bij die meeste tenten gewoon 4 euro. Je hebt het toch over die Barstreet he?

Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde
pi_19652031
Kun je daar gewoon met Eurostyle / Maestro pas pinnen?
pi_19653835
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef Daan518 het volgende:
Kun je daar gewoon met Eurostyle / Maestro pas pinnen?
Jepz
quote:
Huh? Bier was bij die meeste tenten gewoon 4 euro. Je hebt het toch over die Barstreet he?

Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde .
Ik weet niet waar jij je bier hebt gehaald maar ik heb echt in bijvoorbeeld de Crazy Daisy geen 4 euro voor een biertje betaald, 2 was toch het maximum. En dan heb ikhet over vorig jaar juli
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:24:01 #298
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_19654510
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Drankprijzen variëren nogal, het hangt er vooral vanaf waar je het drinkt. Gewoon bier (ze hebben veel, maar Efes en Tuborg zijn de 2 populairste en goedkoopste) is niet zo heel duur, maar in een discotheek duurder dan bij een restaurantje. Zelfs de locatie van het restaurantje maakt nog uit, dus 'de prijs' is moeilijk te noemen. Uiteraard zijn alle importdranken, waaronder ons eigen Heineken, zoals Bacardi Breezer, duur. Hoe duur precies, geen idee.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde
Geweldig, ik denk nog met veel plezier terug aan de tijd dat er voornamelijk Engelsen in Marmaris zaten
pi_19665436
het regent nu!!! en overmorgen ga ik er heen.... maar zie dat het dan alweer mooi wordt

zal aan jullie denken heb namelijk ook de weersvoorspelling van nedereland gezien
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:20:41 #300
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_19665510
Ik ga 14 augustus met 7 vrienden,
Appartementen Pineta (Gogo-tours).
All inclusive
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')