Behoorlijk gaaf album!
quote:
Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij.
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 05-01-2004 15:43]
Maar metallicattim, Deicide's drummer bespeelt in Scars of the Crucifix wel OOK de ride, luister naar linkerkanaal Waarschijnlijk speelt hij live gewoon een blastbeat op 2:01, want niet-drummers zal het uberhaupt niet opgevallen zijn denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 22:59]
Heej iemand hier de nieuwe Dream Theater al?? Behoorlijk lekkere schijf!
Eentonig, futloos, gitaarsolo met alleen maar gepiel, voegt niets toe. Haalt alleen iets weg (eentonigheid)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 23:03]
En Yokozuna, volgens mij heb je gelijk, het is onmogelijk om die snelheid met 1 hand te drummen en dan ook nog een ride erbij.
Nick barker is een van de snelste heb ik gehoord/gelezen en die drumt echt nie zo snel
quote:Luister eens naar Jon Longstreth de drummer van vroeger Origin/AngelCorpse en nu Skinless..die is nog iets sneller, en die doet echt bizarre dingen (tenminste, het klinkt erg bizar voor mij als niet drum-expert)
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef metallicattim het volgende:
Nick barker is een van de snelste heb ik gehoord/gelezen en die drumt echt nie zo snel
quote:Nu ik toch bezig ben met downloaden, kan Skinless er ook wel bij
Op zondag 4 januari 2004 23:18 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Luister eens naar Jon Longstreth de drummer van vroeger Origin/AngelCorpse en nu Skinless..die is nog iets sneller, en die doet echt bizarre dingen (tenminste, het klinkt erg bizar voor mij als niet drum-expert)
voor de liefhebbers van wat zachtere rock etc
ik heb een leuk bandje uit Polen gevonden, Haze heten ze
http://www.haze.art.pl/ is hun site, daar staan ook enkele mp3's
quote:maar natuurlijk..
Op maandag 5 januari 2004 00:52 schreef Summoner het volgende:
Het zijn Polen...
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:18 schreef mr_cucumber het volgende:
Luister eens naar Jon Longstreth de drummer van vroeger Origin/AngelCorpse en nu Skinless..die is nog iets sneller, en die doet echt bizarre dingen (tenminste, het klinkt erg bizar voor mij als niet drum-expert)
quote:John Longstreth
Op zondag 4 januari 2004 22:49 schreef Yokozuna het volgende:
JaMaar achteraf kan het toch, het is een 1 hand roll op de snaredrum, verder ga ik maar niet. De drummer van Skinless kan het ook = de ex-drummer van Origin+Angel Corpse.
250BPM dubbelbass (bijna Pete Sandoval's max speed), 330BPM blastbeats (11 slagen per seconde met 1 hand). Hij kan ook de 1 hand roll, alleen Longstreth is echt een oefenbeest. De drummer van Deicide is gewoon een standaard deathmetal drummer, daarom stond ik er zo van te kijken. Er zijn maar een paar metaldrummers die de 1 hand roll kunnen... (het kost enorm veel tijd voordat je de techniek goed beheerst)
Nick Barker van Dimmu Borgir (en ex-CoF) is behoorlijk snel, maar niet vergeleken met drummers uit de deathmetal/grindcore hoek zoeken. Voordeel van Nick Barker vind ik dat hij soms tenminste met creatieve patronen en fills komt, creativiteit is vaak ver te zoeken bij deathmetal/grindcore drummers.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 05-01-2004 09:52]
Mogguh
quote:Dacht dat dat alleen hier was
Op maandag 5 januari 2004 09:49 schreef pro_jeex het volgende:
mooi rood kruisjeMogguh
Fix even dat plaatje!
quote:misschien kan ie ook in de openingstopic
Op maandag 5 januari 2004 09:52 schreef Yokozuna het volgende:
Verrek, die werkt wel!
quote:originele manier om je DIG klacht toch ontopic te posten
Op maandag 5 januari 2004 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Bah. Ik heb een router gekocht, maar met chello moet ik een dynamic ip instellen, maar dan werkt de router niet, dus heb ik hem static in moeten stellen, maar dan hebben die eikels mij een ander ip gegeven en toen kon ik niet meer in Metalheads posten. Schandalig!
quote:Kijk es.
Op maandag 5 januari 2004 10:03 schreef pro_jeex het volgende:
misschien kan ie ook in de openingstopic
quote:mp3tje van de 'nieuwe' band van Patrick Mameli is hier te vinden: http://www.emptywords.demon.nl/Patrick_Mameli's_Gestalt.htm
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Behoorlijk gaaf album!
[..]
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:02 schreef ThE_ED het volgende:[..]
originele manier om je DIG klacht toch ontopic te posten
quote:Ik vind het wel aardig, en ik luister 't normaliter niet
Op maandag 5 januari 2004 00:46 schreef mr_cucumber het volgende:
Heb even een mp3tje ervan gedownload. Maar ben benieuwd wat je der aardig aan vind, bedoel in nederland lopen er duizenden van dit soort bandjes rond, vraag me af wat hier dan zo bijzonder aan is
Het schijnt trouwens dat die single nu al 75 dollar waard is op eBay.
quote:Herken je alleen Lemmy!!?!?!?
Op Monday 5 January 2004 18:39 schreef Seborik het volgende:
Lemmy! Lemmy!
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 05-01-2004 19:42]
quote:Dave?
Op Monday 5 January 2004 19:34 schreef OphiOn het volgende:[..]
Herken je alleen Lemmy!!?!?!?
quote:Nee, maar die andere twee interesseren me niet zo.
Op maandag 5 januari 2004 19:34 schreef OphiOn het volgende:[..]
Herken je alleen Lemmy!!?!?!?
quote:hoeveel bands/projects heeft die gast wel niet?
Op maandag 5 januari 2004 21:37 schreef Summoner het volgende:
Een metalband van Dave Grohl, met op elk nummer een andere beroemde gastzanger.
quote:Wie is die andere lelijkerd dan?
Op maandag 5 januari 2004 21:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, maar die andere twee interesseren me niet zo.
quote:Ik zou het niet weten... ken hem alleen van Nirvana, Foo Fighters en z'n drumwerk voor de Queens. En nu dus Probot.
Op maandag 5 januari 2004 21:47 schreef metallicattim het volgende:
hoeveel bands/projects heeft die gast wel niet?
quote:Wino niet? Obsessed, Spirit Caravan, Place Of Skulls? Gitaar-messiah...
Op maandag 5 januari 2004 21:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, maar die andere twee interesseren me niet zo.
edit: veel typo's vandaag.
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 05-01-2004 22:11]
quote:Wiiiiiiiinooooooooo! Jaaa!
Op maandag 5 januari 2004 21:57 schreef OphiOn het volgende:[..]
Wino niet? The Obsessed, Spirit Caravan, Place Of Skulls? Een van de allerbeste gitaristen ever!
Doet Rob Rock ook mee?
quote:Khoor die naam zo vaak, lijkt wel alsof die gast nix anders doet dan muziek maken
Op maandag 5 januari 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik zou het niet weten... ken hem alleen van Nirvana, Foo Fighters en z'n drumwerk voor de Queens. En nu dus Probot.
quote:Alsie het dan wel bij bassen houdt en nie gaat zingen
Op maandag 5 januari 2004 22:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wiiiiiiiinooooooooo! Jaaa!
OkDoet Rob Rock ook mee?
quote:Gelukkig WF, ik kreeg zowat een hartverlamming.
Op maandag 5 januari 2004 22:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wiiiiiiiinooooooooo! Jaaa!
OkDoet Rob Rock ook mee?
quote:senk joe
Op maandag 5 januari 2004 15:44 schreef Summoner het volgende:[..]
Kijk es.
quote:kewl
Op maandag 5 januari 2004 23:48 schreef Summoner het volgende:
King Diamond jazekers. Erg blij mee. En Lee Dorian natuurlijk.
quote:Speelt Rob Rock bas?
Op maandag 5 januari 2004 22:11 schreef metallicattim het volgende:[..]
Alsie het dan wel bij bassen houdt en nie gaat zingen
quote:volgens mij drumt ie ook bij Tenacious D
Op maandag 5 januari 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik zou het niet weten... ken hem alleen van Nirvana, Foo Fighters en z'n drumwerk voor de Queens. En nu dus Probot.
quote:http://planner.braincompany.net/index.php?request=detail&id=1684&view=live
Metal Fest
Metalliefhebbers kijken er reikhalzend naar uit en 21 februari is het eindelijk zover: Metal Fest 2004. Het belooft een snoeiharde dag te worden in Nighttown met zes bands waaronder Chimaira, Epica, Orphanage en Morbid Angel. Neem je oordopjes mee voor Metal Fest 2004!Chimaira
Als er een band is dat alle elementen bezit om door te breken in de metal scene is het Chimaira wel. Het nieuwste album van de uit Cleveland afkomstige band is het bloedstollende The Impossibility of Reason. Hiermee breekt Chimaira niet alleen door bij het grotere publiek maar blazen ze bovendien de Amerikaanse metal nieuw leven in.Epica
Gitarist Mark Jansen was jarenlang de drijfveer achter After Forever tot hij door de rest van de band aan de kant werd gezet. Met Epica gaat hij verder met zijn muzikale exploratietocht. Epica verlegt de grenzen van de huidige dark metal gothic scène. Door toevoeging van allerlei gothicvreemde elementen zoals bombastische heavy metal stukken zoals we die kennen van een Rhapsody, tot iets genuanceerdere.Orphanage
Orphanage startte als een muzikaal project in 1994. Elk bandlid heeft zo zijn eigen specialiteit; de combinatie van al deze elementen maakt Orphanage uniek in de metal-scene. Met optredens in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, waaronder festivals als Dynamo Open Air en A Campingflight to Lowlands Paradise is Orphanage een doorgewinterde band als het op concerten aankomt.Morbid Angel
Al sinds eind jaren 80 is Morbid Angel actief in het muziekgenre dat zich het beste laat omschrijven als death metal. In 1993 brachten ze als een van de eerste death metal bands een album uit bij een groot platenlabel. Twee jaar later volgde het bewijs met Domination dat Morbid Angel geen eendagsvlieg was. Intussen heeft het zevende album het levenslicht gezien en is Morbid Angel niet meer weg te denken uit de death metal scene.
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 11:32]
quote:19 maart? Was dat 19 maart? Iets was 19 maart.
Op dinsdag 6 januari 2004 11:19 schreef ThE_ED het volgende:
hey, wanneer was nou dat concert van finntroll? kan het nergens meer terugvinden...
quote:18 toch?
Op dinsdag 6 januari 2004 11:53 schreef Seborik het volgende:
Iced Earth is 19 maart.
quote:WAHAHA wat een geniale combinatie
Op dinsdag 6 januari 2004 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij was het al gepost maar toch;
[..]http://planner.braincompany.net/index.php?request=detail&id=1684&view=live
quote:in antwerpen is het toch 20?
Op dinsdag 6 januari 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
Waar ik ga niet.
quote:ja, wel raar heh
Op dinsdag 6 januari 2004 11:58 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
WAHAHA wat een geniale combinatie
Stom.
Epica en Morbid Angel
quote:In 013 is het nog met oa macabre;
Op dinsdag 6 januari 2004 12:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja, wel raar heh
Epica en Morbid Angel
tis ook nog in Hardenberg als het goed is
No Mercy o.a.
Cannibal Corpse
Hypocrisy
KATAKLYSM
CARPATHIAN FOREST
VOMITORY
Spawn Of Possession
Exhumed
Prejudice
+ 4 supports
maandag 12 april, 30 euri
quote:staan er niet bij iig, maar bij dit soort dingen wordt er vaak maar wat afgeprutst met de opgegeven line-up
Op dinsdag 6 januari 2004 12:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Je vraagt je af wie zoiets verzintKomen Macabre en Cephalic Carnage ook in Rotterdam?
Check vooral die fleurige slaapkamer op de achtergrond.
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 06-01-2004 15:21]
quote:Dat ben jij Summoner?
Op dinsdag 6 januari 2004 15:15 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja, op jouw slaapkamer.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:19 schreef OphiOn het volgende:
Dat ben jij Summoner?
quote:wat moet je met MIJN lippenstift?
Op dinsdag 6 januari 2004 15:20 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, op jouw slaapkamer.
quote:
Ja, op jouw slaapkamer.
quote:das mijn borsthaartoupet, dankjewel
Op dinsdag 6 januari 2004 15:25 schreef ParanoidEv het volgende:
En mijn pruik?
quote:*rrrrr*
Ja, op jouw slaapkamer.
quote:WF raakt er opgewonden van.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:26 schreef Witchfynder het volgende:[..]
*rrrrr*
quote:heb je dat nodig
Op dinsdag 6 januari 2004 15:26 schreef Graveland het volgende:[..]
das mijn borsthaartoupet, dankjewel
quote:Ik val op pasteltinten.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:37 schreef OphiOn het volgende:[..]
WF raakt er opgewonden van.
quote:http://www.013web.nl/detail.asp?2028
Op dinsdag 6 januari 2004 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij was het al gepost maar toch, Metalfest 2004;
http://planner.braincompany.net/index.php?request=detail&id=1684&view=live
quote:Summoner, jij hebt flink spek op de botten gekweekt! Hoe doe je dat toch.
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-01-2004 23:19]
3 bands die zich in mijn ogen nog beetje kunnen onderschieden van de rest!
Ik zag de url op de Finntroll site. Volgens een poster daar is het "Finntroll is they were German". Ik heb de samples gehoord en het klinkt goed! Voor mij het beste in het genre sinds Moonsorrow en E.T.O.S.
quote:wat is dat voor een sukkel?
[afbeelding]
quote:Klinkt veelbelovend, nieuwe SYL cd, DVD, en 2 Devin cd's
STRAPPING YOUNG LAD To Film First-Ever DVD - Jan. 6, 2004
STRAPPING YOUNG LAD will film their first-ever DVD on Friday, January 16 at the Commodore Ballroom in Vancouver, British Columbia. The as-yet-untitled disc, due later in the year through Century Media Records, will contain lots of outtake footage recorded over the past decade and is a precursor to the new STRAPPING YOUNG LAD CD, which is set to be recorded late summer.In other news, STRAPPING YOUNG LAD mainman Devin Townsend has posted the following message on his official web site:
"I will release two website-only records in late February (the albums go to the layout place Jan 13th). These records are fun and not meant to be taken very seriously. 'Fan-only' records, but both of them are excellent and at least 72 minute long. I did the art and layout as well...(Haha!!!)
"One is 'Ass-sordid II' with all the old demos from my early bands NOISESCAPES and GREY SKIES as well as a whole whack of lost songs from the early days. A full 72-minute CD worth!
"The second album is called 'Devlab', and in a explosion I assembled together all my year-long laptop workings when I got home from the SYMPHONY X tour. I wanted to make a completely fucked record that compliments schizophrenia or flu symptoms...
"Honestly, some people will absolutely HATE it, so I don't recommend it to everyone. Just people who want to hear what a Devin Townsend 72-minute long ambient record would be like. (and even them I strongly caution)
"That being said, I LOVE it, but just so I don't kill my career, I'll only make it available through the site. There's a bit of writing in the booklets as well. Just descriptions and ramblings. Lots of pretentious shit...either you like it or you don't... If not, buy MESHUGGAH, OPETH, DIMMU, and WEEN instead. They fucking RULE!"
quote:
Any chance of seeing you play in Europe in 2004?
Definitely, extensively. After we finish the Morbid Angel tour we will be planning to hit Europe until we've exhausted our welcome.
quote:Ik wil volgend jaar ook zo'n taart
ANTHRAX Guitarist Gets Engaged To MEAT LOAF's Daughter - Jan. 7, 2004
ANTHRAX guitarist Scott Ian has gotten engaged to longtime girlfriend Pearl Aday, the eldest daughter of famous crooner MEAT LOAF. Click here to view a photo of the happy couple.An accomplished singer, Pearl had previously provided background vocals on several of her father's tours as well as for MÖTLEY CRÜE as one of the "Crüe Sluts". She can also be heard singing a duet with MEAT LOAF on Meat's latest CD, "Couldn't Have Said It Better", in the track "Man of Steel" (co-written by MÖTLEY CRÜE bassist Nikki Sixx).
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 07-01-2004 12:51]
zeer lekker album!! Kon voorheen alleen het nummer Trash Till Death
maar ze hebben nog meer vette nummers
quote:echt ziek;
Op woensdag 7 januari 2004 12:42 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, wat liev:
[afbeelding]
[..]
quote:Hoe is dat? Heb er veel goeie verhalen over gehoord, maar het nummer en de video die ik weleens op the Box voorbij ziet komen komt best wel een beetje kazig op me over
Op woensdag 7 januari 2004 13:29 schreef ThE_ED het volgende:
Aina
quote:kazig?
Op woensdag 7 januari 2004 13:32 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Hoe is dat? Heb er veel goeie verhalen over gehoord, maar het nummer en de video die ik weleens op the Box voorbij ziet komen komt best wel een beetje kazig op me over
quote:Ja heh
Op woensdag 7 januari 2004 13:45 schreef Seborik het volgende:
Die taart is echt gaaf.
Ze moeten oppassen dat ze niet deathmetalband nummer xxxxxxx worden, maar dat ze zich blijven onderschieden, want dat is best moeilijk in die stijl
zeer snel
Voor de rest vind ik het een melodies Deicide
http://www.centurymedia.net/news/vr_news.htm
quote:Damn, dus die Dave Suzuki Speelt drums, gitaar en bass?
The dark lords revamped their lineup in 2001 with original member Tony Lazaro on guitars, Dave Suzuki on bass, drums and lead guitars and Deicide mastermind Glen Benton taking on the vocal duties. They are prepared to finally unleash Dechristianize (European street date: 21st July 2003), an album that all other bands in the genre will soon strive to conquer. This 9-track epic, recorded at Morrisound Studios (Morbid Angel, Six Feet Under), combines melody with evil atmosphere and a traditional metal feel, with no shortage of satanic verses. The world of extreme metal is about to be rejuvenated with a new form of intensity as VITAL REMAINS return to Dechristianize the weak and lay waste to the non-believers.
Ben benieuwd hoe hijhet live gaat doen
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 07-01-2004 15:22]
quote:Wat is er nou mis met blij?
Op woensdag 7 januari 2004 13:41 schreef ThE_ED het volgende:[..]
kazig?
Mja, het is wat, blij, vind ik, nou heb je dat wel vaker, maar dit is wel ueber blij... kep nog niet alles gehoord hoor.
Nee, ik ga wel op Anthraxx' advies af en koop het gewoon.
En er is niks blijders dan Freedom Call! Ha!
quote:Ik heb het toch ook gewoon gekocht, voor amper 20 Euro, tis toch niet slecht ofzo
Op woensdag 7 januari 2004 17:32 schreef Witchfynder het volgende:[..]
de zijn toch niet bekend he?
Whahaha dat was epica
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 07-01-2004 22:27]
quote:hier was net Tiamat, vind ik wel ok
Op woensdag 7 januari 2004 22:19 schreef metallicattim het volgende:
OMG... wat is er dan nu voor iets übergothics erop?de zijn toch niet bekend he?
quote:hier nu weer iron maiden - hallowed be thy name
Op woensdag 7 januari 2004 22:22 schreef ThE_ED het volgende:[..]
hier was net Tiamat, vind ik wel ok
maar aftershock begint zo, kijk dat wel
quote:We are warriors! Reborn from the light! An Army of Freedom, defenders of might!
Wat is er nou mis met blij?
En er is niks blijders dan Freedom Call! Ha!
*huppelmuziek start*
.
quote:"Other metalheads think you are a nerd, but you will soon prove them otherwise..."
Op woensdag 7 januari 2004 22:24 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We are warriors! Reborn from the light! An Army of Freedom, defenders of might!
*huppelmuziek start*
.
quote:cheesy
Op woensdag 7 januari 2004 13:41 schreef ThE_ED het volgende:
kazig?
Maar ik heb het net nog eens zitten bekijken, maar het huppelt en het rijd mij net iets teveel paard dat Aina..dus ik denk dat ik pas
quote:Drums van Skinless zijn wel tof op het laatste album. Behoorlijke deathmetal band, zitten ook veel afwijkende stukken in hun muziek, gelukkig. Maar ik ken ze nog maar pas, moet es meer van checken (From sacrifice to Survival!)
Op woensdag 7 januari 2004 15:04 schreef metallicattim het volgende:
Hey yokozuna wat vind je van de drums van Vital Remains, van het nummer Dechristianize bevoorbeeld?zeer
snel
Voor de rest vind ik het een melodies Deicide
quote:Jep, Anthrax was er net ook bij
Net "be quick or be dead" op the Box...
zitten wel weer leuke clipjes bij...
quote:Ik hoor de naam Aina best vaak de laatste tijd, volgens mij is het gewoon weer een nieuw powermetal bandje met een concept-album met supergepolijste productie. Wat is er zo speciaal aan hen?
Maar ik heb het net nog eens zitten bekijken, maar het huppelt en het rijd mij net iets teveel paard dat Aina..dus ik denk dat ik pas
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-01-2004 00:08]
quote:niks speciaals idd. gewoon wat grote namen onder leiding van Sascha Paeth die een conceptalbum gemaakt hebben over een of andere fantasy wereld.
Op woensdag 7 januari 2004 23:42 schreef Yokozuna het volgende:
Ik hoor de naam Aina best vaak de laatste tijd, volgens mij is het gewoon weer een nieuw powermetal bandje met een concept-album met supergepolijste productie. Wat is er zo speciaal aan hen?
Medewerking van o.a. Michael Kiske, Damian Wilson, Glenn Hughes, Tobias Smurf (Edgay), Candice Knight (Blackmore's Night), Andre Matos ((ex-?)Angra), Sass Jordan, Marko Hietala (Nightwish), Simone Simons (Epica), Derek Sherinian (ex-Dream Theater), Emppu Vuorinen (Nightwish), Erik Norlander, en nog een heel stel.
degelijke powermetal, meer niet.
quote:Toch niet weer met van die hoogmoedige opera vocals of wel?
Op donderdag 8 januari 2004 00:04 schreef Tokus het volgende:
niks speciaals idd. gewoon wat grote namen onder leiding van Sascha Paeth die een conceptalbum gemaakt hebben over een of andere fantasy wereld.Medewerking van o.a. Michael Kiske, Damian Wilson, Glenn Hughes, Tobias Smurf (Edgay), Candice Knight (Blackmore's Night), Andre Matos ((ex-?)Angra), Sass Jordan, Marko Hietala (Nightwish), Simone Simons (Epica), Derek Sherinian (ex-Dream Theater), Emppu Vuorinen (Nightwish), Erik Norlander, en nog een heel stel.
degelijke powermetal, meer niet.
Tis wel een leuk nummer
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 08-01-2004 00:18]
quote:je snapte 'm duidelijk niet dus.
Op donderdag 8 januari 2004 00:12 schreef metallicattim het volgende:
The Wicker Man? Nieuw?Tis wel een leuk nummer
quote:met vanalles. veelal powermetal vocals, dus van die gaye shit zoals Edgay enzo.
Op donderdag 8 januari 2004 00:12 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Toch niet weer met van die hoogmoedige opera vocals of wel?
quote:neej snap idd niet dattie nu pas in de lijst staat na 1-2 jaar ofzo
Op donderdag 8 januari 2004 00:16 schreef Tokus het volgende:[..]
je snapte 'm duidelijk niet dus.
quote:je snapt 'm duidelijk nog altijd niet.
Op donderdag 8 januari 2004 00:29 schreef metallicattim het volgende:[..]
neej snap idd niet dattie nu pas in de lijst staat na 1-2 jaar ofzo
zal het je iets duidelijker maken: die typo in de songtitel was niet mijn schuld.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 08-01-2004 00:37]
quote:Gelukkig heb je mij nog, Tokus.
Op donderdag 8 januari 2004 00:32 schreef Tokus het volgende:[..]
je snapt 'm duidelijk nog altijd niet.
zal het je iets duidelijker maken: die typo in de songtitel was niet mijn schuld.
Net weer ff Stormwarrior opgezet. Zijn alle PM-fans hier inmiddels voorzien van ze of heb ik ze nog niet genoeg plugging gegeven?
http://www.headwayfestival.com/
Prima line-up, met bands die hier nooit of vrijwel nooit optreden zoals Watchtower en Ephel Duath, vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd live.
quote:Ik zou Ephel Duath graaaaaag zien, maar Amstelveen is niet zo in de buurt en de rest van de line-up ken ik niet of interesseert me niet. Laat ze gutverdumme gewoon naar Groningen komen!
Op donderdag 8 januari 2004 00:44 schreef mr_cucumber het volgende:
Prima line-up, met bands die hier nooit of vrijwel nooit optreden zoals Watchtower en Ephel Duath, vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd live.
quote:Ik vind het intro en de 1e 2 nummers overigens superzaad...
Op donderdag 8 januari 2004 00:04 schreef Tokus het volgende:[..]
niks speciaals idd. gewoon wat grote namen onder leiding van Sascha Paeth die een conceptalbum gemaakt hebben over een of andere fantasy wereld.
quote:*huppel*
Wat is er nou mis met blij?
Nemo!
Nee, is wel leuk, maar soms dan heb ik ineens zo'n antipathie tegen van dat blije geneuzel..
quote:Ik heb dat album een tijdje geleden gekocht maar ik ben zwaar teleurgesteld.
Op woensdag 7 januari 2004 12:43 schreef metallicattim het volgende:
Destruction - Metal Dischargezeer lekker album!! Kon voorheen alleen het nummer Trash Till Death
maar ze hebben nog meer vette nummers
quote:
met vanalles. veelal powermetal vocals, dus van die gaye shit zoals Edgay enzo.
quote:Niet je smaak?
Op donderdag 8 januari 2004 10:42 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ik heb dat album een tijdje geleden gekocht maar ik ben zwaar teleurgesteld.
Een minpuntje van het album zou ik de zang kunnen noemen, die vind ik iets te schreeuwerig, mag wel wat meer grunt in zitten
quote:Ik ben geen homo's
Edgay
quote:Als het niet mijn smaak was dan zou ik hele album geeneens kopen.
Op donderdag 8 januari 2004 10:46 schreef metallicattim het volgende:[..]
Niet je smaak?
Een minpuntje van het album zou ik de zang kunnen noemen, die vind ik iets te schreeuwerig, mag wel wat meer grunt in zitten
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 08-01-2004 11:16]
quote:Jij ook? Ik heb thuis geen i-net meer.
Op donderdag 8 januari 2004 11:12 schreef Graveland het volgende:
Live from school
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:14 schreef OphiOn het volgende:[..]
Jij ook? Ik heb thuis geen i-net meer.
Mya, totaal onboeiende informatica
Zoooo makkelijk
quote:je kan het altijd zelf moeilijker maken..
Op donderdag 8 januari 2004 11:19 schreef Graveland het volgende:[..]
Zoooo makkelijk
quote:Slecht plan, Ed
Op donderdag 8 januari 2004 11:20 schreef ThE_ED het volgende:[..]
je kan het altijd zelf moeilijker maken..
quote:zeur dan niet
Op donderdag 8 januari 2004 11:29 schreef Graveland het volgende:[..]
Slecht plan, Ed
quote:Jawel, daar heb ik recht op
Op donderdag 8 januari 2004 11:31 schreef ThE_ED het volgende:[..]
zeur dan niet
quote:Hij heeft ons te pakken
And for those of you who've already downloaded the new album on the net........great, however, I just remixed and remasterd it. I'm soooooooooooo happy that I did it, it sound so much better and will end up on the CD when its out in stores :16.02.2004 last minute as always (hypo-motto)
quote:
Holland's EPICA (formerly SAHARA DUST), the new group formed by ex-AFTER FOREVER guitarist Mark Jansen, ex-CASSIOPEIA guitarist Ad Sluijter and keyboardist Coen Janssen, will be performing live on the Radio 3FM program "Hard En Giel" (hosted by Dutch DJ Giel Beelen) on Friday, January 30 between 7:00 and 10:00 p.m. More details will follow soon.
quote:Ja, terwijl die oude promo gewoon goed was.
Op donderdag 8 januari 2004 12:17 schreef metallicattim het volgende:
Peter, Hypocrisy:
[..]Hij heeft ons te pakken
quote:Ja en Futurreal (live) zit er nu ook bij
Op donderdag 8 januari 2004 00:07 schreef Tokus het volgende:
cool, nieuw nummer van Maiden in de playlist van the Box! The Wicked Man!
quote:Die clip die ze bij de box hebben vind ik eigenlijk wel pokke irritant en lelijk. Ik vind er eigenlijk niks aan ook al houd ik van power metal.
Op woensdag 7 januari 2004 23:42 schreef Yokozuna het volgende:
[..]Ik hoor de naam Aina best vaak de laatste tijd, volgens mij is het gewoon weer een nieuw powermetal bandje met een concept-album met supergepolijste productie. Wat is er zo speciaal aan hen?
Ik had die link eerst wel gebookmarkt, op een of andere manier was ik er toen toch aan gekomen, maar nu ben ik al mijn koppelingen kwijt omdat ik vergeten ben ze te branden
-edit- Laat maar zitten mensen, het ligt toch aan de server
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 08-01-2004 18:10]
quote:Ghehehe
Op donderdag 8 januari 2004 15:48 schreef Black_Tulip het volgende:
De link www.displeasedrecords.com doet het bij mij niet meer, eerst crashte die telkens en nu mijn vader de computer heeft geherformatteerd, geeft ie telkens een foutmeldingIs de site down of ligt het toch echt aan de computer? Kan iemand me de link naar de shop (dus niet de eerste pagina!) geven?
Ik had die link eerst wel gebookmarkt, op een of andere manier was ik er toen toch aan gekomen, maar nu ben ik al mijn koppelingen kwijt omdat ik vergeten ben ze te branden
quote:Leedvermaak is nog steeds het beste vermaak
Op donderdag 8 januari 2004 18:48 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ghehehe
quote:Wat is er ziek aan dan???
Op woensdag 7 januari 2004 12:44 schreef ThE_ED het volgende:[..]
echt ziek;
quote:Kom op zeg, met voedsel spelen... dat deed je toch op de basisschool
Op donderdag 8 januari 2004 21:23 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Wat is er ziek aan dan???
quote:Tis toch voor de fun man..
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Kom op zeg, met voedsel spelen... dat deed je toch op de basisschool
![]()
quote:Nou, het is maar wat je leuk noemt.
Op donderdag 8 januari 2004 22:34 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Tis toch voor de fun man..
quote:Heehehehe. Geen stemmen met pit dus.
met vanalles. veelal powermetal vocals, dus van die gaye shit zoals Edgay enzo.
quote:In Groningen zeggen dat iets te ver weg is in NL, is net als zeggen dat je het koud hebt op de Noordpool
Ik zou Ephel Duath graaaaaag zien, maar Amstelveen is niet zo in de buurt en de rest van de line-up ken ik niet of interesseert me niet. Laat ze gutverdumme gewoon naar Groningen komen!
quote:Gelukkig hebben we een van de meest populaire pop-podia van Nederland.
Op donderdag 8 januari 2004 23:27 schreef Yokozuna het volgende:
In Groningen zeggen dat iets te ver weg is in NL, is net als zeggen dat je het koud hebt op de NoordpoolMaaruh, je ging toch Journalistiek doen/je doet al Journalistiek? Waar eigenlijk?
Journalistiek in Zwolle, een rottig stadje waar ik al een paar jaar verschillende studies 'genoten' heb.
quote:heb jij pech
Op vrijdag 9 januari 2004 10:25 schreef OphiOn het volgende:
HailInternetten op school...
quote:IK hoop dat ie perm uit de lucht is
Op donderdag 8 januari 2004 15:48 schreef Black_Tulip het volgende:
De link www.displeasedrecords.com doet het bij mij niet meer, eerst crashte die telkens en nu mijn vader de computer heeft geherformatteerd, geeft ie telkens een foutmeldingIs de site down of ligt het toch echt aan de computer? Kan iemand me de link naar de shop (dus niet de eerste pagina!) geven?
quote:idd, op je werk is veel sneller
Op vrijdag 9 januari 2004 10:27 schreef SilentSinner het volgende:[..]
heb jij pech
Heretic Rulez
quote:bij mij op kot ook hoor.
Op vrijdag 9 januari 2004 10:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
idd, op je werk is veel sneller
quote:Ah, je komt uit Belgie..
Op vrijdag 9 januari 2004 10:30 schreef SilentSinner het volgende:[..]
bij mij op kot ook hoor.
quote:nee studeer d'r maar
Op vrijdag 9 januari 2004 10:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ah, je komt uit Belgie..
quote:Ik vind het ook best wel leuk, alleen toen ik ze een tijdje geleden ergen live zag vond ik het nogal tegenvallen.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:02 schreef Djaser het volgende:
Epica is trouwens toch best wel leuk Sensorium is een aardig nummer.
quote:Ik vind de band Sensorium 10x beter.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:02 schreef Djaser het volgende:
Epica is trouwens toch best wel leuk Sensorium is een aardig nummer.
quote:Gaaf!
Op vrijdag 9 januari 2004 10:29 schreef pro_jeex het volgende:
Er is weer een nieuwe Heretic demo uit en die krijg ik de volgende keer als ik de drummer weer zie.Heretic Rulez
quote:Internetten op school en op je werk is bij mij hetzelfde. :|
Op vrijdag 9 januari 2004 10:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
idd, op je werk is veel sneller
Ik wou dat ze Raven als systeembeheerder hadden daar.
quote:Dan kan je niet op fok hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 16:28 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wou dat ze Raven als systeembeheerder hadden daar.
quote:Oh ja
Op vrijdag 9 januari 2004 16:37 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dan kan je niet op fok hoor
Máár; dan hebben we wel Maiden door de intercom. Dát dan weer wel.
quote:Voor 25 euro per maand heb je TweakDSL 512/256, zonder datalimiet. Dat zullen je ouders toch niet teveel vinden?
Jij ook? Ik heb thuis geen i-net meer
Kun je meteen met 32 kilobyte per seconde mp3's en andere muziekrotzooi naar ons sturen
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-01-2004 19:23]
quote:Inderdaad, en die nieuwe cd komt er aan
Op vrijdag 9 januari 2004 16:04 schreef Graveland het volgende:[..]
Gaaf!
quote:Geloof ik best maar die ken ik dan weer niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vind de band Sensorium 10x beter.
quote:Zijn ook erg onbekend. 1 plaat daar weer uit elkaar. Nu weer een beetje bij elkaar in de groep NFD.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:11 schreef Djaser het volgende:
Ik zou Epice ook best wel eens willen zien maar ze komen net weer niet in mijn achtertuin.
[..]Geloof ik best maar die ken ik dan weer niet.
quote:Stormloop topic
Op vrijdag 9 januari 2004 21:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Zijn ook erg onbekend. 1 plaat daar weer uit elkaar. Nu weer een beetje bij elkaar in de groep NFD.
quote:There's drool on your shirt old boy!
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Inderdaad, en die nieuwe cd komt er aan
quote:In het bos wandelen is inderdaad erg rustgevend
Op maandag 29 december 2003 23:59 schreef Yokozuna het volgende:
Hehe, ik zit er altijd al aan te denken, vakantie met mensen van dezelfde generatie die een keer graag wandelen ergens in sfeervolle omgeving, cafe'tje tijdens het wandelen enz... Als ik zo rondvraag wil iedereen in mijn klas altijd feesten op vakantie, hangen/zonnen op het strand, das wel jammer soms vind ik. Piet wandelt geloof ik ook graag in het bos enz. Maar zulke mensen kom ik weinig (meer) tegen.Bijv. een keer op vakantie naar Zweden/Noorwegen lijkt me tof, erg mooie berglandschappen e.d. daar. Ik voel mezelf altijd de enige die zo denkt
Misschien ben ik gewoon een beetje ouderwets.
quote:Ik ook niet. Elke vakantie wandel ik dan ook stug elke avond (deze vakantie zelfs verdwaald
Op vrijdag 9 januari 2004 23:51 schreef Pietjuh het volgende:[..]
In het bos wandelen is inderdaad erg rustgevend
Ik merk nu wel dat er toch nog best veel mensen zijn die dat soort vakanties willen hoor, kijk maar eens naar het travel forum hier op fok. Maar dat zijn ook over het algemeen mensen van 20 en ouder. Het lijkt er idd op dat mensen op de middelbare school alleen willen feesten op vakanties. Ik zelf heb dat eigenlijk nooit wat gevonden
quote:Eenzaam
Op vrijdag 9 januari 2004 23:56 schreef Anthraxx het volgende:Ik ook niet. Elke vakantie wandel ik dan ook stug elke avond (deze vakantie zelfs verdwaald). Maakt niet uit waar, bos, heide, langs het water. Zolang ik er maar in mijn uppie ben
quote:Het is alleen jammer dat je je uitspraken niet voortdurend kan editten he.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:56 schreef Yokozuna het volgende:
Alleen liever met mensen erbij, waarmee je een goed filosoferend gesprek kunt houden tijdens een wandelingetje! (en lekker offtopic kunt gaan!)
Wat is dat Hate Eternal een saaie kutband zeg.
Dying Fetus is idd wel erg gaaf, maar die heb ik al vrij vaak gezien, Deeds of Flesh helaas nog nooit, die laatste 2 cd's van ze vind ik toch wel erg fijn. Maar om toch maar mijn goede wil te tonen heb ik gelijk de laatste van ze maar gekocht
quote:Hmmm, die heb ik een tijdje geleden nog met 80/100 beloond:
Op zaterdag 10 januari 2004 02:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Maar om toch maar mijn goede wil te tonen heb ik gelijk de laatste van ze maar gekocht
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=731
quote:Deeds of Flesh is een goede band, heb ik ook een cd van. Dying Fetus zuigt
Op zaterdag 10 januari 2004 02:54 schreef Summoner het volgende:
Mja, vind er ook weinig aan... Dying Fetus vind ik erg gaaf, Deeds of Flesh wel aardig. Maar hoe komt dat zo? Misverstandje?
quote:je kunt bij de platenworm een full album van hun kopen hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 22:24 schreef Graveland het volgende:[..]
There's drool on your shirt old boy!
overigens, gaan ze dat ding ergens verkopen, of moet ik wachten op een full length?
quote:Dan zijn die twee bands er ook snel doorheen gejaagd in dat half uur.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Klein misverstandje ja..dacht dat de eerste band om 21.30 begon..en ik moest nog iemand ophalen in Delft, maargoed, eerste band begon dus om 21.00..vandaar..Dying Fetus is idd wel erg gaaf, maar die heb ik al vrij vaak gezien, Deeds of Flesh helaas nog nooit, die laatste 2 cd's van ze vind ik toch wel erg fijn. Maar om toch maar mijn goede wil te tonen heb ik gelijk de laatste van ze maar gekocht
quote:Daar heb je Pro_jeex weer
Op zaterdag 10 januari 2004 09:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Deeds of Flesh is een goede band, heb ik ook een cd van. Dying Fetus zuigt
Dying Fetus is tof ja, Kill your mother rape your dog!
quote:Ik vind Deeds Of Flesh niet zo bijzonder eigenlijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 09:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Deeds of Flesh is een goede band, heb ik ook een cd van. Dying Fetus zuigt
quote:Eerste band begon om half 10 dacht ik, een aangezien ik die niet hoefde te zien dacht ik bij de 2e band binnen te komen (wat dus rond half 11 was)..maar het bleek dus dat de 1e band al om 9 uur begonnen was.
Op zaterdag 10 januari 2004 10:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dan zijn die twee bands er ook snel doorheen gejaagd in dat half uur.
quote:Maar ik bedoel; je was een half uur te laat en trof toen die ene band aan die nog maar 3 nummers te spelen had en dat was dan al de tweede bands. Hoe lang hebben ze per stuk gespeeld? Elk 20 minuten ofzo?
Op zaterdag 10 januari 2004 12:13 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Eerste band begon om half 10 dacht ik, een aangezien ik die niet hoefde te zien dacht ik bij de 2e band binnen te komen (wat dus rond half 11 was)..maar het bleek dus dat de 1e band al om 9 uur begonnen was.
quote:Ik vind ze wel goed
Op zaterdag 10 januari 2004 11:49 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ik vind Deeds Of Flesh niet zo bijzonder eigenlijk.
quote:Kan ik er wat aan doen dat er zoveel metalbands zuigen
Op zaterdag 10 januari 2004 10:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Daar heb je Pro_jeex weer
"Deze roelt! en deze zuigt
"
Dying Fetus is tof ja, Kill your mother rape your dog!
quote:Zonder argumenten wel ja.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Kan ik er wat aan doen dat er zoveel metalbands zuigen
quote:Misschien beetje onhandig uitgelegd eerder, maar de eerste band begon al om 9 uur..we waren dus 1,5 uur te laat
Op zaterdag 10 januari 2004 13:22 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Maar ik bedoel; je was een half uur te laat en trof toen die ene band aan die nog maar 3 nummers te spelen had en dat was dan al de tweede bands. Hoe lang hebben ze per stuk gespeeld? Elk 20 minuten ofzo?
quote:Ooooooooooooooh. Je was anderhalf uur te laat.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:02 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Misschien beetje onhandig uitgelegd eerder, maar de eerste band begon al om 9 uur..we waren dus 1,5 uur te laat
Gok dat de voorprogrammas hooguit 30/35 minuten speelden.
quote:Gewoon standaard US Death metal lijkt me, maar vaak wel "lekker". (Wat voor verbinding heb je nu trouwens?)
Op zaterdag 10 januari 2004 11:49 schreef OphiOn het volgende:Ik vind Deeds Of Flesh niet zo bijzonder eigenlijk.
quote:Underground is een vaag begrip, enzo.
Op zaterdag 10 januari 2004 09:28 schreef pro_jeex het volgende:[..]
je kunt bij de platenworm een full album van hun kopen hoor
die nieuwe cd wordt underground verkocht neem ik aan.
quote:Net terug van de bioscoop, anyways:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:38 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Gewoon standaard US Death metal lijkt me, maar vaak wel "lekker". (Wat voor verbinding heb je nu trouwens?)
ADSL Demon 8192/1024
quote:soooh 128 KB upload, das echt niet verkeerd
Op zaterdag 10 januari 2004 23:36 schreef OphiOn het volgende:[..]
Net terug van de bioscoop, anyways:
ADSL Demon 8192/1024
quote:misschien bij de Sounds, of Yendor ofzo?
Op zondag 11 januari 2004 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, weet iemand waar in R'dam, behalve bij Large, men coole kalenders kan kopen? Vroeger hadden ze ook bij Donner kalenders van bands enzo, maar nu is het maar crappy daar.
quote:Zo long is die sleeve niet... ik draag hem niet vaak omdat dat ding zo verrekte krap is. Maar goed, hij is van Cathedral en hangt dus mooi in de kast.
Op zondag 11 januari 2004 21:56 schreef OphiOn het volgende:
Ik zoek nog een Cathedral LS Death to Nu Metal. Large heeft ze in het verlede gehad, nu dus niet meer.
quote:Ja, dat je heb je al is vaker verteld. Maar wat was je adres ook al weer?
Op zondag 11 januari 2004 22:08 schreef Summoner het volgende:[..]
Zo long is die sleeve niet... ik draag hem niet vaak omdat dat ding zo verrekte krap is. Maar goed, hij is van Cathedral en hangt dus mooi in de kast.
quote:Ik heb hier al vakaer uitgelegt waarom ik vind dat Dying Fetus een kut band is, moet je eens lezen.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:38 schreef OphiOn het volgende:[..]
Zonder argumenten wel ja.
quote:morgen 8 uur he?
Op maandag 12 januari 2004 09:42 schreef Graveland het volgende:
zit je tot diep in de nacht een werkstuk te doen..word je wakker
BEN JE ZIEK
aso-fucking-ciaal
quote:Ik zal er zijn!
Op maandag 12 januari 2004 09:48 schreef pro_jeex het volgende:[..]
morgen 8 uur he?
quote:Idd en dan ga je niet een bestelling voor één kalender plaatsen.
Op zondag 11 januari 2004 21:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
misschien bij de Sounds, of Yendor ofzo?
Bij de large kun je sowieso alleen nog maar bestellen, niet afhalen.
quote:niet?
Op maandag 12 januari 2004 10:17 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Idd en dan ga je niet een bestelling voor één kalender plaatsen.
quote:Ik was zaterdag al ziek dus ben maar niet meer met mn werkstukken begonnen
Op maandag 12 januari 2004 09:42 schreef Graveland het volgende:
zit je tot diep in de nacht een werkstuk te doen..word je wakker
BEN JE ZIEK
aso-fucking-ciaal
quote:Jij wist iig dat je zie zou zijn maandag
Op maandag 12 januari 2004 10:31 schreef Djaser het volgende:[..]
Ik was zaterdag al ziek dus ben maar niet meer met mn werkstukken begonnen
quote:Daarom meld ik het ook even he
Op maandag 12 januari 2004 10:32 schreef Graveland het volgende:[..]
Jij wist iig dat je zie zou zijn maandag
ik niet
quote:Hufter
Op maandag 12 januari 2004 10:35 schreef Djaser het volgende:[..]
Daarom meld ik het ook even he
*keihard Vaginal Jesus heeft opstaan*
Hail! \m/
(metalgroetzone) (met paint )
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 12-01-2004 15:44]
Wat is New Obscurantis Order van Anorexia Nervosa een geweldige cd zeg
Wat voor trainingen zouden goed zijn voor ons Metal Warriors?
quote:Bierpulheffen!
Op maandag 12 januari 2004 18:53 schreef Witchfynder het volgende:
Anthraxx en ik zaten net de filosoferen over een goede fitnesstraining voor Metalheads, onder de werktitel "Christraping Black Fitness".Wat voor trainingen zouden goed zijn voor ons Metal Warriors?
quote:he he
Op maandag 12 januari 2004 15:35 schreef ThE_ED het volgende:
[afbeelding]Hail! \m/
(metalgroetzone) (met paint
)
quote:En vrouwensjouwen
Op maandag 12 januari 2004 18:58 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Bierpulheffen!
quote:vond het nie echt een boeiend interview, Tom ging niet echt op de vragen in, jammer
Op maandag 12 januari 2004 19:40 schreef OphiOn het volgende:
Zit ik op askmen.com te surfen kom ik dit tegen:
http://www.askmen.com/toys/interview_100/114_slayer_interview.html
Zal wel geen zin hebben gehad ofzo
quote:Nah.
Op maandag 12 januari 2004 20:49 schreef metallicattim het volgende:[..]
vond het nie echt een boeiend interview, Tom ging niet echt op de vragen in, jammer
Zal wel geen zin hebben gehad ofzo
quote:ancient combat training;
Anthraxx en ik zaten net de filosoferen over een goede fitnesstraining voor Metalheads, onder de werktitel "Christraping Black Fitness".Wat voor trainingen zouden goed zijn voor ons Metal Warriors?
quote:Ophion heeft het snelste internet voor consumenten dat momenteel verkrijgbaar is, das het wachten wel waard zeg, verwende metalfan
Op zondag 11 januari 2004 04:04 schreef metallicattim het volgende:[..]
soooh 128 KB upload, das echt niet verkeerd
quote:Hebben ze een nieuwe uit, gaaf! Is het weer net zo'n ongelooflijke chaos plaat als de vorige ?
quote:Geeeeeen idee, ik heb alleen deze, en volgens mij komt deze al uit 2001, hij is wel erg chaotisch dat zeker
Op maandag 12 januari 2004 22:19 schreef Yokozuna het volgende:
Hebben ze een nieuwe uit, gaaf! Is het weer net zo'n ongelooflijke chaos plaat als de vorige ?
quote:Inderdaad, "Drudenhaus" is ook erg fijn.
Op maandag 12 januari 2004 17:36 schreef mr_cucumber het volgende:
quote:Mja..hij staat inmiddels op de ever growing lijst van nog aan te schaffen cd's
Op maandag 12 januari 2004 22:59 schreef Summoner het volgende:
Anorexia Nervosa - New Obscurant Order... by the way.
quote:Mooi zo.
Op maandag 12 januari 2004 23:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Mja..hij staat inmiddels op de ever growing lijst van nog aan te schaffen cd's
quote:Ja, ongeveer dezelfde sound.
Op maandag 12 januari 2004 23:47 schreef mr_cucumber het volgende:
Maar Drudenhaus is wel te vergelijken met de laatste cd van ze?
quote:Ik denk dat het een soort Conan versie van de Highland games zal worden. Op dingen inhakken tot je erbij neervalt. De eerste die flauw valt verliest.
Op maandag 12 januari 2004 21:53 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ancient combat training;
zwaardvechten etc.
quote:en qua productie?
Op dinsdag 13 januari 2004 00:00 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, ongeveer dezelfde sound.
quote:Vrij goed, al is "New Obscurantis Order" op dat gebied nét iets verfijnder. Tis wel echt een headphones band, tenminste als je de details wil opmerken.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:08 schreef mr_cucumber het volgende:
en qua productie?
quote:Wat bedoel je? Dat de geluidskwaliteit zó goed is?
Op dinsdag 13 januari 2004 00:10 schreef Summoner het volgende:
Tis wel echt een headphones band, tenminste als je de details wil opmerken.
quote:Nee, zeker niet. Anorexia Nervosa maakt gebruik van samples van orkesten, en ze wekken een stevig dichtgemetselde 'wall of sound' op. Dus dan is een koptelefoon wel handig.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:30 schreef Witchfynder het volgende:
Wat bedoel je? Dat de geluidskwaliteit zó goed is?
quote:'Tis duidelijk dat jij niet veel naar doom luistert. Zo ken ik er nog een: "Luister jij maar eens naar Cradle of Filth! De meest gitzwarte black metal band die bestaat!"
Op dinsdag 13 januari 2004 00:40 schreef Graveland het volgende:
Doe anders gewoon My Dying Bride
dat is gewoon TE erg, hoe depri dat klinkt
quote:Doom suckt, MDB is nog redelijk aan te horen
Op dinsdag 13 januari 2004 00:43 schreef Summoner het volgende:[..]
'Tis duidelijk dat jij niet veel naar doom luistert. Zo ken ik er nog een: "Luister jij maar eens naar Cradle of Filth! De meest gitzwarte black metal band die bestaat!"
quote:Ah oke, dat verklaart het.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef Graveland het volgende:
Doom suckt, MDB is nog redelijk aan te horen
quote:Ik ben iig eerlijk
Op dinsdag 13 januari 2004 00:47 schreef Summoner het volgende:[..]
Ah oke, dat verklaart het.
quote:Meer black metal dan death metal iig. Het is gewoon dat ze meer beïnvloed worden door oude thrash, en dat hoor je ook.
ik heb een absu concert gezien met corpsepaint en ABSU heeft duidelijk een statement gemaakt dat ze geen black metal zijn.
quote:Word je daar nou zelf nou niet moe van? Niks persoonlijks verder hoor, maar ik heb nog geen metaltopic gezien waarin jij niet alles netjes in een hokje moet plaatsen.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:54 schreef Summoner het volgende:
ff uit een ander topic gesnatched:
[..]Meer black metal dan death metal iig. Het is gewoon dat ze meer beïnvloed worden door oude thrash, en dat hoor je ook.
quote:Ik ben niet geïnteresseerd in het plaatsen van bands in hokjes (in het verleden gaf me dat wel veel plezier, hehe...
Op dinsdag 13 januari 2004 01:01 schreef Manji het volgende:
Word je daar nou zelf nou niet moe van? Niks persoonlijks verder hoor, maar ik heb nog geen metaltopic gezien waarin jij niet alles netjes in een hokje moet plaatsen.
Maar goed, misschien dat het wat zeikerig over kan komen... Vooral in en topic als Beste Black Metal band? heb ik het best bont gemaakt.
quote:Monty Python kijken natuurlijk
quote:Het blijft me echt verbazen dat mensen dat verschil niet horen..zelfde als in dat grunge topic, dat mensen denken deathmetal en grunge hetzelfde zouden zijn..onbegrijpelijk
Op dinsdag 13 januari 2004 01:17 schreef Summoner het volgende:
Of dit was ook zo'n fijn topic:Black Metal en nu_metal: wat is het verschil?
quote:Inderdaad, daar kan ik met m'n walnootbrein ook niet bij.
Op dinsdag 13 januari 2004 01:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Het blijft me echt verbazen dat mensen dat verschil niet horen..zelfde als in dat grunge topic, dat mensen denken deathmetal en grunge hetzelfde zouden zijn..onbegrijpelijk
quote:Yep het viel me gewoon op, maar je hebt wel een punt wat betreft het referentiekader. Het wordt alleen veel te vaak (vooral in metal) te ver doorgevoerd. Uiteindelijk zijn er maar twee soorten muziek natuurlijk
Op dinsdag 13 januari 2004 01:17 schreef Summoner het volgende:
Of dit was ook zo'n fijn topic:Black Metal en nu_metal: wat is het verschil?
quote:Hehe, inderdaad. Ik vind dat het bij vormen van house ook wel erg ver gaat. En al die 'cores' ----> hardcore, grindcore, crustcore, emocore, splattercore, groovecore, mathcore... 'mallcore'
Op dinsdag 13 januari 2004 01:26 schreef Manji het volgende:
Yep het viel me gewoon op, maar je hebt wel een punt wat betreft het referentiekader. Het wordt alleen veel te vaak (vooral in metal) te ver doorgevoerd. Uiteindelijk zijn er maar twee soorten muziek natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |