Dus vrouwen, niet meer 'zeiken' over die wc bril (emancipatie, weet je wel!) en gewoon (net als wij) voor het gebruik even kijken of de wc-bril in de juiste positie staat
quote:Deze snap ik niet helemaal. Als mannen keurig de wc-bril omhoog doen als ze staan te pissen dan is er toch niets aan de hand!
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef Qwea het volgende:
vind jij het lekker dan om met je ass op een wc bril vol pis te zitten????
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-01-2004 19:10]
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind dat als een man in een huis komt met alleen maar vrouwen best wel de wc-bril netjes weer omlaag mag doen na zijn behoefte. Net zoals vrouwen dat ook gewoon horen te doen als ze in een huis met alleen maar mannen komen.
quote:Is dat een sport ofzo? Topics zoeken die lijken op een nieuw topic zodat je de TS daar op kunt wijzen? Ik heb gezocht op wc bril en kon niets vinden. Vandaar dus.
Op zondag 4 januari 2004 19:05 schreef Monidique het volgende:
PI: [afbeelding]
quote:How about:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind dat als een man in een huis komt met alleen maar vrouwen best wel de wc-bril netjes weer omlaag mag doen na zijn behoefte. Net zoals vrouwen dat ook gewoon horen te doen als ze in een huis met alleen maar mannen komen.
quote:hehehe ik wil nog wel eens verkeerd lezen
Op zondag 4 januari 2004 19:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Deze snap ik niet helemaal. Als mannen keurig de wc-bril omhoog doen als ze staan te pissen dan is er toch niets aan de hand!
Ik heb het hier dan ook vooral over de wc thuis! Veel vrouwen 'eisen' van hun mannen dat de ze wc bril omlaag doen na gebruik. Waarom in godsnaam. Mankeert ze iets aan de handen ofzo?
quote:Geeft niet, ik wist van het bestaan af.
Op zondag 4 januari 2004 19:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Is dat een sport ofzo? Topics zoeken die lijken op een nieuw topic zodat je de TS daar op kunt wijzen? Ik heb gezocht op wc bril en kon niets vinden. Vandaar dus.
quote:En geldt dat andersom niet?
Op zondag 4 januari 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:[..]
hehehe ik wil nog wel eens verkeerd lezen
maar als mannen de wc bril niet omlaag doen, en een vrouw moet nodig naar de wc...dan kost het alleen maar weer tijd om die bril naar benee te doen. tegen die tijd kan ze wel in dr broek hebbe gepist ??
verdere verklaring heb ik ook niet. persoonlijk geen probleem voor mij
quote:Helemaal mee eens. Ik vind het niet van deze tijd dat er nog altijd vrouwen zijn die daar een opmerking over durven te maken. Vrouwen zijn toch niets minder dan mannen! Dan moet het naar beneden doen van de wc bril voor gebruik ook geen probleem zijn.
Op zondag 4 januari 2004 19:12 schreef Black_SpiderZ het volgende:
man ik wou hier zo vaak iets over schrijven. Woon hier met 2 zussen en me moeder, en ze zeike allemaal over die bril waarom!? Ik moet dat ding omhoog doen, krijg tegenwerking van die zwaartekracht, en t enigste wat hun moeten doen is een tikje geven, beng en pissen. Geen probleem tog, en dan nog te bedenken dat wij mannen dat ding omhoog doen om t hygienischer voor hun te houden. Zit gwoon weer in de aard van de vrouwen dat ze zeikerds zijn. Mannen heb ik nog nooit horen klagen dat dat ding omhoog moet...
quote:ik kan je geen ongelijk geven eigelijks.... uitgelult
Op zondag 4 januari 2004 19:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
En geldt dat andersom niet?
Iedereen (dus óók vrouwen) moeten gewoon vantevoren even kijken hoe de wc-bril staat. Dat is toch niet zo moeilijk. Kost misschien 2 secondes.
quote:en dan vaak ook nog dat gezeik dat ze ongesteld zijn en dan dat mannen op alles maar ja moeten knikken. Alsof mannen geen soortgelijke dingen hebben. (trapje tegen je kloten
Op zondag 4 januari 2004 19:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het niet van deze tijd dat er nog altijd vrouwen zijn die daar een opmerking over durven te maken. Vrouwen zijn toch niets minder dan mannen! Dan moet het naar beneden doen van de wc bril voor gebruik ook geen probleem zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 04-01-2004 19:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |