abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2004 @ 18:57:11 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15960062
Je hoort zo vaak vrouwen zeggen dat de man de WC bril naar beneden hoort te doen. Waarom? Om het de vrouwen makkelijker te maken ofzo? De vrouwen doen na gebruik de wc bril toch ook niet omhoog om het voor ons makkelijker te maken. Ik begrijp dat gezeur eigenlijk niet zo over die wc-bril.

Dus vrouwen, niet meer 'zeiken' over die wc bril (emancipatie, weet je wel!) en gewoon (net als wij) voor het gebruik even kijken of de wc-bril in de juiste positie staat

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_15960195
waarom de bril omhoog doen in de eerste plek? als je wat minder recht piest dan maken hun de bril ook maar schoon
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_15960225
Ik herken dit echt helemaal .
Ik ben het totaal eens met de TS
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_15960236
Juist, vroeger altijd dat gezeik dat we de bril omhoog moesten doen en dan doen we hem omhoog, moet hij na afloop weer naar beneden. Doe zelf ook eens wat!
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zondag 4 januari 2004 @ 19:03:36 #5
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15960257
Ik vind dat als een man in een huis komt met alleen maar vrouwen best wel de wc-bril netjes weer omlaag mag doen na zijn behoefte. Net zoals vrouwen dat ook gewoon horen te doen als ze in een huis met alleen maar mannen komen.
  zondag 4 januari 2004 @ 19:03:39 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_15960258
vind jij het lekker dan om met je ass op een wc bril vol pis te zitten????
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 4 januari 2004 @ 19:03:40 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_15960259
tja en waarom dan niet gewoon zeiken in de gootsteen, is nog makkelijker
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_15960274
Misschien omdat wij wat minder last hebben om in de pot te mikken?
Waarom gaan mannen niet gewoon zitten?Probleem opgelost.
  zondag 4 januari 2004 @ 19:07:39 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15960369
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef Qwea het volgende:
vind jij het lekker dan om met je ass op een wc bril vol pis te zitten????
Deze snap ik niet helemaal. Als mannen keurig de wc-bril omhoog doen als ze staan te pissen dan is er toch niets aan de hand!
Ik heb het hier dan ook vooral over de wc thuis! Veel vrouwen 'eisen' van hun mannen dat ze de wc bril omlaag doen na gebruik. Waarom in godsnaam. Mankeert ze iets aan de handen ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-01-2004 19:10]

pi_15960377
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind dat als een man in een huis komt met alleen maar vrouwen best wel de wc-bril netjes weer omlaag mag doen na zijn behoefte. Net zoals vrouwen dat ook gewoon horen te doen als ze in een huis met alleen maar mannen komen.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 4 januari 2004 @ 19:09:37 #12
20741 generalist
Watch me do it!
pi_15960407
Ik vind dat zowel bril als klep naar beneden moeten, dus zowel man als vrouw moeten hierbij iets "aanpassen"
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  zondag 4 januari 2004 @ 19:09:39 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15960408
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:05 schreef Monidique het volgende:
PI: [afbeelding]

De bril omlaag doen

Is dat een sport ofzo? Topics zoeken die lijken op een nieuw topic zodat je de TS daar op kunt wijzen? Ik heb gezocht op wc bril en kon niets vinden. Vandaar dus.
  zondag 4 januari 2004 @ 19:09:40 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15960409
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
How about:
Gewoon afhankelijk van de situatie zelf even oplossen? is het nou echt zoveel moeite om dat ding even op te tillen of neer te leggen? Ik kan het zelfs met mijn voet en schoenen aan, je moet wat tijdens het uitgaan..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 4 januari 2004 @ 19:10:23 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_15960429
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Deze snap ik niet helemaal. Als mannen keurig de wc-bril omhoog doen als ze staan te pissen dan is er toch niets aan de hand!
Ik heb het hier dan ook vooral over de wc thuis! Veel vrouwen 'eisen' van hun mannen dat de ze wc bril omlaag doen na gebruik. Waarom in godsnaam. Mankeert ze iets aan de handen ofzo?

hehehe ik wil nog wel eens verkeerd lezen
maar als mannen de wc bril niet omlaag doen, en een vrouw moet nodig naar de wc...dan kost het alleen maar weer tijd om die bril naar benee te doen. tegen die tijd kan ze wel in dr broek hebbe gepist ??
verdere verklaring heb ik ook niet. persoonlijk geen probleem voor mij
pi_15960454
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is dat een sport ofzo? Topics zoeken die lijken op een nieuw topic zodat je de TS daar op kunt wijzen? Ik heb gezocht op wc bril en kon niets vinden. Vandaar dus.

Geeft niet, ik wist van het bestaan af.
pi_15960477
man ik wou hier zo vaak iets over schrijven. Woon hier met 2 zussen en me moeder, en ze zeike allemaal over die bril waarom!? Ik moet dat ding omhoog doen, krijg tegenwerking van die zwaartekracht, en t enigste wat hun moeten doen is een tikje geven, beng en pissen. Geen probleem tog, en dan nog te bedenken dat wij mannen dat ding omhoog doen om t hygienischer voor hun te houden. Zit gwoon weer in de aard van de vrouwen dat ze zeikerds zijn. Mannen heb ik nog nooit horen klagen dat dat ding omhoog moet...
pi_15960490
met de TS eens
  zondag 4 januari 2004 @ 19:13:30 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15960519
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

hehehe ik wil nog wel eens verkeerd lezen
maar als mannen de wc bril niet omlaag doen, en een vrouw moet nodig naar de wc...dan kost het alleen maar weer tijd om die bril naar benee te doen. tegen die tijd kan ze wel in dr broek hebbe gepist ??
verdere verklaring heb ik ook niet. persoonlijk geen probleem voor mij

En geldt dat andersom niet?
Iedereen (dus óók vrouwen) moeten gewoon vantevoren even kijken hoe de wc-bril staat. Dat is toch niet zo moeilijk. Kost misschien 2 secondes.
pi_15960547
Het probleem is gewoon dat veel mannen,hoewel de bril omhoog staat,toch nog op de rand spetteren.En als die bril daar dan een paar keer weer opgelegen heeft,dan heb ik geen zin meer om de onderkant/zijkant van die bril aan te raken om hem weer omhoog te zetten....
pi_15960550
hou hem maar gewoon omlaag, voor het geval dat ik es een keer moet kakken en erg snel ook!
  zondag 4 januari 2004 @ 19:15:19 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15960565
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:12 schreef Black_SpiderZ het volgende:
man ik wou hier zo vaak iets over schrijven. Woon hier met 2 zussen en me moeder, en ze zeike allemaal over die bril waarom!? Ik moet dat ding omhoog doen, krijg tegenwerking van die zwaartekracht, en t enigste wat hun moeten doen is een tikje geven, beng en pissen. Geen probleem tog, en dan nog te bedenken dat wij mannen dat ding omhoog doen om t hygienischer voor hun te houden. Zit gwoon weer in de aard van de vrouwen dat ze zeikerds zijn. Mannen heb ik nog nooit horen klagen dat dat ding omhoog moet...
Helemaal mee eens. Ik vind het niet van deze tijd dat er nog altijd vrouwen zijn die daar een opmerking over durven te maken. Vrouwen zijn toch niets minder dan mannen! Dan moet het naar beneden doen van de wc bril voor gebruik ook geen probleem zijn.
  zondag 4 januari 2004 @ 19:16:21 #23
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_15960601
nou, bij ons in de badkamer zit de wc nogal in het zicht en zo een open pot vind ik nou niet echt fijn dus ik doe hem altijd al naar beneden. Daarnaast is het inderdaad beetje vreemd dat de man iets moet doen en de vrouw niet,blijkbaar zijn vrouwen toch niet zo geemancipeerd (zoals dit nog wel 200 dingen die je kan noemen)
  zondag 4 januari 2004 @ 19:18:18 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_15960653
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En geldt dat andersom niet?
Iedereen (dus óók vrouwen) moeten gewoon vantevoren even kijken hoe de wc-bril staat. Dat is toch niet zo moeilijk. Kost misschien 2 secondes.

ik kan je geen ongelijk geven eigelijks.... uitgelult
pi_15960707
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind het niet van deze tijd dat er nog altijd vrouwen zijn die daar een opmerking over durven te maken. Vrouwen zijn toch niets minder dan mannen! Dan moet het naar beneden doen van de wc bril voor gebruik ook geen probleem zijn.

en dan vaak ook nog dat gezeik dat ze ongesteld zijn en dan dat mannen op alles maar ja moeten knikken. Alsof mannen geen soortgelijke dingen hebben. (trapje tegen je kloten )

[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 04-01-2004 19:21]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')