En de door Vlarp
gerestaureerde H:
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 04-01-2004 19:43]
quote:Echwel!
Op zondag 4 januari 2004 17:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het merendeel voldoet daar niet aan denk ik zo...
* G_E heeft een kei-stevig gespierde blokjesbuik met bijbehorende beukenhoutbruine tint. .
Maar aan't einde lichte woorden met Pup omdat ik te veel met een belgje danstte.
Daarna bij de auto aangekomen zien we dat de kofferbak openstaat en de tas van Dick weg is en uit mijn tas m'n vest en (fokking mega dure) parfum weg is Dus naar het politiebureau zoeken (nah, vindt dat maar eens in Antwerpen zonder wegwijsbordjes) en daar aangifte doen (moet i.v.m. reisverzekering).
Uiteindelijk naar huis toe. Komen we er achter dat Dick van mij de special edition Twin Peaks seizoen 1 DVD box had geleend en dat die OOK in de tas zat Weg dus....
En eenmaal in NL was het pokke glad door de ijzel en rakten we in de slip Gelukkig niets aan de hand verder.
Zo... to zover België ....
quote:Foto Foto Foto maak me gek
Op zondag 4 januari 2004 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Echwel!
.
* G_E heeft een kei-stevig gespierde blokjesbuik met bijbehorende beukenhoutbruine tint.
.
quote:jee, das balen...
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou goed stap-begin van 2004 gister
Wezen stappen in de Red & Blue (Antwerpen) en wederom gezelig als altijd.Maar aan't einde lichte woorden met Pup omdat ik te veel met een belgje danstte.
Daarna bij de auto aangekomen zien we dat de kofferbak openstaat en de tas van Dick weg is en uit mijn tas m'n vest en (fokking mega dure) parfum weg isDus naar het politiebureau zoeken (nah, vindt dat maar eens in Antwerpen zonder wegwijsbordjes) en daar aangifte doen (moet i.v.m. reisverzekering).
Uiteindelijk naar huis toe. Komen we er achter dat Dick van mij de special edition Twin Peaks seizoen 1 DVD box had geleend en dat die OOK in de tas zatWeg dus....
En eenmaal in NL was het pokke glad door de ijzel en rakten we in de slipGelukkig niets aan de hand verder.
Zo... to zover België ....
quote:Het waren dieven met smaak
Op zondag 4 januari 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:[..]
jee, das balen...
vind het wel vreemd dat ze uit je tas alleen maar je vest en je parfum hebben meegenomen ipv gewoon je hele tas..
quote:I suspect gay-on-gay-crime...
Op zondag 4 januari 2004 18:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Het waren dieven met smaak
Homo's!!!
Maar bij Dick hebben ze wel de hele tas meegenomen (o.. walkman, kleren e.d. ... en mij DVD-box!!!!!!!!!!!!!!!)
quote:Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen. Je weet hoe ze zijn, die Vlamingen, eerst doen ze heel schattig en onschuldig met hun zachte ch, maar als je even niet oplet dan slaan ze toe, heel geniepig.
Op zondag 4 januari 2004 18:33 schreef beaverhausen het volgende:[..]
I suspect gay-on-gay-crime...
Wat was er dan zo speciaal aan dat vest en die parfum dat ze dat wel hebben meegenomen en de rest laten liggen?
*graag alles weten wil*
quote:definitely gay-on-gay-crime...
Op zondag 4 januari 2004 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Dat vest? Geen idee! Gewoon zo'n standaard egaalzwart 2wegsrits vestj van de H&M.
Dat Parfum? Da's echt mijn geurtje en niet meer in de handel en was best wel vrij duur
quote:Neh
Op zondag 4 januari 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen.
quote:ik vertrouw mensen met een zachte ch zowiezo al niet...
Op zondag 4 januari 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik verdenk dat Belgje waar Ang3l mee heeft staan dansen. Je weet hoe ze zijn, die Vlamingen, eerst doen ze heel schattig en onschuldig met hun zachte ch, maar als je even niet oplet dan slaan ze toe, heel geniepig.
. De 10-daagse veldtocht hebben ze ook zo gewonnen.
quote:Kruisjes staan dom
Op zondag 4 januari 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neh
Die heeft tot aan het eind aan m'n voeten gelegen
quote:Welke kruisjes?
Op zondag 4 januari 2004 19:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Kruisjes staan dom
quote:een zachte ch?
Op zondag 4 januari 2004 18:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik vertrouw mensen met een zachte ch zowiezo al niet...
quote:Dan was het vast een bende van geniepige belgjes. Die ene leidde jou en pup af, terwijl z'n gemaskerde vriendjes jullie auto leegroofde.
Op zondag 4 januari 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neh
Die heeft tot aan het eind aan m'n voeten gelegen
quote:weet ik ut...is weer een uitspraak van G_E..doe maar effe een paar berichtjes teruglezen...
Op zondag 4 januari 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:[..]
een zachte ch?
Wasda?
De zachte g ken ik wel. Maar nog nooit iemand met een zachte ch ontmoet hoorschool... sggggool?
quote:Jah, dat zal 't zijn!
Op zondag 4 januari 2004 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan was het vast een bende van geniepige belgjes. Die ene leidde jou en pup af, terwijl z'n gemaskerde vriendjes jullie auto leegroofde.
.
quote:Zo raar is het toch niet om een zachte g te schrijven als ch, zoals in zacht? Dat is iets heel anders dan de ch in de sch-klank in school.
Op zondag 4 januari 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:[..]
een zachte ch?
Wasda?
De zachte g ken ik wel. Maar nog nooit iemand met een zachte ch ontmoet hoorschool... sggggool?
Maar Vlarp, kerel, heey!! Dank
je
wel
!!!!
Oehhh Max Westerman is verkouden
De H is dus gerepareeerd, en ik zit er weer, hallo
quote:Jaaa ik ben onschuldig! Ik heb getuigen!
Op zondag 4 januari 2004 19:05 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jah, dat zal 't zijn!
Maar hoe wisten ze welke auto?
Oh ja... ik ben Brabander.. .geen Belg
quote:Maar je hebt wel een zachte g/ch.
Op zondag 4 januari 2004 19:58 schreef fulco- het volgende:Oh ja... ik ben Brabander.. .geen Belg
quote:Die is al bijna weer hard!
Op zondag 4 januari 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Maar je hebt wel een zachte g/ch.
.
Nah, dan was het TOCH een Belg, want zo zag ie 'r wel uit
(tenminste, ik vind dat je dat kan merken )
quote:en pup niet jaloers? Of had ie z'n eigen Belgje?
Op zondag 4 januari 2004 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hoe weet im i'k dat die gast Belg was? We hebben geen woord gewisseld. Stonden gewoon op de dansvloer, hij stapte op me af, pakte me vast en bgon me me te dansen.... en aan het eind van de avond... nee, haha, geen woord gesproken!Nah, dan was het TOCH een Belg, want zo zag ie 'r wel uit
(tenminste, ik vind dat je dat kan merken)
*eens is dat je zoiets kan merken*
quote:Heb je spraaktraining gekregen van je Kleine
Op zondag 4 januari 2004 20:20 schreef fulco- het volgende:[..]
Die is al bijna weer hard!
.
quote:Lees de eerste post maar
Op zondag 4 januari 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:[..]
en pup niet jaloers? Of had ie z'n eigen Belgje?
quote:Dat dacht ik dus ook bij ajuu, en toen zat ik er maar mooi naast.
Op zondag 4 januari 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
*eens is dat je zoiets kan merken*
Ik betwijfel of je zoiets kunt zien, net zoals ik niet zo geloof in iets als een "gaydar".
quote:Ik wel. Aleen zijn gaydars en belgdars gewoon niet altijd 100% correct. Maar over het algemeen generaliserend gesproken vind ik dat je, in een tent als de R&B, de Belgen van de Nederlanders kan onderscheiden.
Op zondag 4 januari 2004 20:31 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook bij ajuu, en toen zat ik er maar mooi naast.
.
Ik betwijfel of je zoiets kunt zien, net zoals ik niet zo geloof in iets als een "gaydar".
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:31 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook bij ajuu, en toen zat ik er maar mooi naast.
.
quote:De reactie van Pup kan ik eigenlijk wel begrijpen, ik zou nogal pissig zijn, in zijn geval, en niet willen dat zoiets nog eens gebeurt.
Op zondag 4 januari 2004 20:30 schreef Ang3l het volgende:[..]
Lees de eerste post maar
Die had dus geen eigen Belgje, dus die hield me angstvallig in de gaten. Nah, ik dans toch alleen maar?!
Nou reageert mijn Grote Liefde ook altijd heel knorrig als ik zeg "hé, kijk, daar zie je die schattige jongen in dat strakke shirtje?", maar zoiets roep ik dan ook alleen maar om 'm een beetje te plagen. En 'm vervolgens op het hart te drukken dat-ie de allerschattigste is.
Maar kijken naar een voorbijlopend strak shirtje vind ik toch wat anders dan je laten grijpen door een geil belgje en daar dan de hele avond mee gaan dansen, voor het oog van je vriendje. .
quote:eigenlijk moet ang3l gestenigd worden...met belgische bonbons.
Op zondag 4 januari 2004 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Maar kijken naar een voorbijlopend strak shirtje vind ik toch wat anders dan je laten grijpen door een geil belgje en daar dan de hele avond mee gaan dansen, voor het oog van je vriendje..
quote:Net zoals je de Engelsen er ook altijd zo tussen uit kan halen...
Op zondag 4 januari 2004 20:32 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik wel. Aleen zijn gaydars en belgdars gewoon niet altijd 100% correct. Maar over het algemeen generaliserend gesproken vind ik dat je, in een tent als de R&B, de Belgen van de Nederlanders kan onderscheiden.
quote:Mijn ex 1 had daar een handje van, netjes uitgedrukt... en als ik er wat van zei werd hij kwaad en die ruzietjes liepen steeds hoger op, waardoor ik achterdochtig werd (hij vertaalde dat als "jaloers"), en het werd erger en erger en toen ging het uit
Op zondag 4 januari 2004 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
De reactie van Pup kan ik eigenlijk wel begrijpen, ik zou nogal pissig zijn, in zijn geval, en niet willen dat zoiets nog eens gebeurt.
.
Nou reageert mijn Grote Liefde ook altijd heel knorrig als ik zeg "hé, kijk, daar zie je die schattige jongen in dat strakke shirtje?", maar zoiets roep ik dan ook alleen maar om 'm een beetje te plagen. En 'm vervolgens op het hart te drukken dat-ie de allerschattigste is.
Maar kijken naar een voorbijlopend strak shirtje vind ik toch wat anders dan je laten grijpen door een geil belgje en daar dan de hele avond mee gaan dansen, voor het oog van je vriendje.
.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:42 schreef ajuu het volgende:[..]
eigenlijk moet ang3l gestenigd worden...met belgische bonbons.
quote:vetmesten die handel zodat er geen geile Belgjes meer aan hem willen zitten
Op zondag 4 januari 2004 20:42 schreef ajuu het volgende:[..]
eigenlijk moet ang3l gestenigd worden...met belgische bonbons.
quote:Waarvan? Kijken naar strakke shirtjes of hand-in-hand dansen met geile belgjes?
Op zondag 4 januari 2004 20:43 schreef Waxxer het volgende:[..]
Mijn ex 1 had daar een handje van, netjes uitgedrukt...
quote:Loop in de zomer maar eens over de boulevard in El Arenal in Mallorca, dan zie je aan de koppen wel of je in het Nederlandse, Belgische, Duitse of Engelse gedeelte bent
Op zondag 4 januari 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Net zoals je de Engelsen er ook altijd zo tussen uit kan halen...
quote:hand in hand en kruis-tegen-kruis en been-langs-been dansen met geile bolkjes in Enschede
Op zondag 4 januari 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Waarvan? Kijken naar strakke shirtjes of hand-in-hand dansen met geile belgjes?
quote:ieuwh
Op zondag 4 januari 2004 20:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
hand in hand en kruis-tegen-kruis en been-langs-been dansen met geile bolkjes in Enschede
dat doe ik alleen met vrouwen
quote:ik ben te lang vrijgezel dat ik waarschijnlijk niks snappo van dit nichten-relatie-gekir. maar ook toen ik nog een relatie had (2 zeer lange en intense relaties) was ik nooit jaloers, het intereseerde me misschien gewoon niet.
Op zondag 4 januari 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:[..]
vetmesten die handel zodat er geen geile Belgjes meer aan hem willen zitten
quote:ja ik dus ook
Op zondag 4 januari 2004 20:50 schreef Cybart het volgende:[..]
ieuwh
dat doe ik alleen met vrouwen
quote:zowiezo moet ik er niet aan denken om dat met een kerel te doen
Op zondag 4 januari 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja ik dus ook
en niet met kerels als m'n eigen man twee meter voor me staat
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:[..] ja ik dus ook
[..]
quote:
[..] m'n eigen man [..]
meid, vertel...
quote:Misschien moet je een onderscheid maken tussen jaloezie
Op zondag 4 januari 2004 20:52 schreef ajuu het volgende:[..]
ik ben te lang vrijgezel dat ik waarschijnlijk niks snappo van dit nichten-relatie-gekir. maar ook toen ik nog een relatie had (2 zeer lange en intense relaties) was ik nooit jaloers, het intereseerde me misschien gewoon niet.
quote:ach, je zult zien dat het snel went hoor
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Cybart het volgende:zowiezo moet ik er niet aan denken om dat met een kerel te doen
quote:nee, ik vin het niks, en kan me gelukkig ook niet herrineren dat ooit gezien te hebben. wel jongens die met elkaar dansen, maar niet door/over/op/om/in elkaar dansen
Op zondag 4 januari 2004 20:59 schreef XMN8R het volgende:[..]
ach, je zult zien dat het snel went hoor
quote:Ik ben nu 24, al een "ouder" gevoel
ik ben te lang vrijgezel dat ik waarschijnlijk niks snappo van dit nichten-relatie-gekir. maar ook toen ik nog een relatie had (2 zeer lange en intense relaties) was ik nooit jaloers, het intereseerde me misschien gewoon niet.
Dus nog 6 jaar te gaan Nou ja, 5,5 dan.
Ik ben van mezelf al verstrooid genoeg en leef (en werk later) veel te onregelmatig om er ook nog een onregelmatig prive-leven op na te houden *zucht* terwijl het bij veel mensen juist het omgekeerde is
quote:die angst ken ik maar al te goed.
Op zondag 4 januari 2004 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Misschien moet je een onderscheid maken tussen jaloezie
![]()
en oprechte, diepgewortelde angst
![]()
dat je meest dierbare allergrootste liefde kwijt zult raken.
toevoeging: en dus ook niet wat dat zegt over de liefde die je voelt voor je partner. in die zin snap ik echt niks van het ang3l verhaal en die lichte oproer in die discotheek.
[Dit bericht is gewijzigd door ajuu op 04-01-2004 21:06]
quote:ik ben niet aan de man hoor
Op zondag 4 januari 2004 20:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
meid, vertel...
quote:Ik vind dansen eigenlijk sowieso niks.
Op zondag 4 januari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:[..]
nee, ik vin het niks, en kan me gelukkig ook niet herrineren dat ooit gezien te hebben. wel jongens die met elkaar dansen, maar niet door/over/op/om/in elkaar dansen
quote:Gangetjes zijn okay weet je! Z'n gangetje, z'n rolletje je weet wel.
Op zondag 4 januari 2004 21:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben niet aan de man hoor
maar ALS ik er een zou hebben
mijn leven gaat nog net zo als vorige week, vorige maand en een paar maanden terug en vele maanden terug: zijn gangetje
quote:da's best relaxed af en toe
Op zondag 4 januari 2004 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik vind dansen eigenlijk sowieso niks.
.
quote:Iewwww dat hoef ik ook echt niet te zien hoor. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat zelf ooit zou doen
Op zondag 4 januari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:[..]
nee, ik vin het niks, en kan me gelukkig ook niet herrineren dat ooit gezien te hebben. wel jongens die met elkaar dansen, maar niet door/over/op/om/in elkaar dansen
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom kan ik met meisjes altijd veel leuker praten dan met jongens![]()
Bel me
quote:daar zijn we homo voor
Op zondag 4 januari 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom kan ik met meisjes altijd veel leuker praten dan met jongens![]()
quote:Wat is dat nou weer voor oneerbaar voorstel op de zondagavond
Op zondag 4 januari 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
Bel me
quote:en anders wil J_D wel even met je kletsen hoor
Op zondag 4 januari 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:Bel me
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:09 schreef Cybart het volgende:[..]
vrienden van me ook: "ja ik dacht altijd al, of jij bent gewoon een hele aardige en leuke jongen, of je bent homo...."
quote:
daar zijn we homo voor
vrienden van me ook: "ja ik dacht altijd al, of jij bent gewoon een hele aardige en leuke jongen, of je bent homo...."
quote:Ik vind de gesprekken die mijn vriendinnen ook voeren vaak veel interessanter omdat ze tenminste helemaal nergens over gaan en ik ben ook iemand die de hele avond over eigenlijk niks kan ouwehoeren. Jongens moeten altijd over iets praten, vaak voetbal ofzoow
daar zijn we homo voor
quote:Nou dan voert Waxxer zeker een gangbang in zijn eentje? Ofzo?
Op zondag 4 januari 2004 21:06 schreef NoXxa het volgende:[..]
Gangetjes zijn okay weet je! Z'n gangetje, z'n rolletje je weet wel.
en dat is precies dat meidje, waar nu roddels over gaan, dat wij twee met elkaar zouden gaan
quote:HOU OP
Op zondag 4 januari 2004 21:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
en anders wil J_D wel even met je kletsen hoor
Die had ik net uit mijn geheugen/msn geband
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:09 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor oneerbaar voorstel op de zondagavond
![]()
quote:jij ook al??
Op zondag 4 januari 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:HOU OP
Die had ik net uit mijn geheugen/msn geband
![]()
![]()
quote:Waxje!!!
Op zondag 4 januari 2004 21:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou dan voert Waxxer zeker een gangbang in zijn eentje? Ofzo?
*geschokt is enzo*
quote:true, eigenlijk wel een beetje
Op zondag 4 januari 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind de gesprekken die mijn vriendinnen ook voeren vaak veel interessanter omdat ze tenminste helemaal nergens over gaan en ik ben ook iemand die de hele avond over eigenlijk niks kan ouwehoeren. Jongens moeten altijd over iets praten, vaak voetbal ofzoow
veelal sport
quote:ow, die met oud en nieuw ontdekte dat je homo was en meteen met je wilde gaan shoppen?!
Op zondag 4 januari 2004 21:12 schreef Cybart het volgende:
vrienden is trouwens vriendin van meen dat is precies dat meidje, waar nu roddels over gaan, dat wij twee met elkaar zouden gaan
quote:huuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 4 januari 2004 21:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
en anders wil J_D wel even met je kletsen hoor
ehm....
quote:Het was een vraag he
Op zondag 4 januari 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Waxje!!!
*geschokt is enzo*
quote:en dat is twee
Op zondag 4 januari 2004 21:16 schreef Waxxer het volgende:huuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ehm....
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog meer mensen die deze stalker achter zich aan hebben gehad?
quote:ja, gisterenavond kwamen er gewoon weer vragen van anderen in onze stamkroeg. en opmerkingen dat we dan toch wel goed bij elkaar pasten, toen ze wisten hoe het in elkaar stak.
Op zondag 4 januari 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ow, die met oud en nieuw ontdekte dat je homo was en meteen met je wilde gaan shoppen?!
quote:Waxxer ook nog niet over z'n trauma heen blijkbaar
Op zondag 4 januari 2004 21:16 schreef Waxxer het volgende:[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ehm....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Och, aapje ajuu, ik heb een keer de test gemaakt op www.jeechteleeftijd.nl en daar werd ik niet vrolijk van. Dan matchen wij wel aardig en ben ik de oudste
Op zondag 4 januari 2004 21:18 schreef ajuu het volgende:
qua leeftijd voel ik me op het ogenvblik echt de gandalf van dit topic.
quote:dat zeggen ze allemaal!
Op zondag 4 januari 2004 21:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
Het was een vraag he
ik fok alleen en kijk tv en ben gewoon een brave jongen op een brave studentenkamer
*gelooft dat er veel meer schuil gaat achter dat onschuldige gele schilletje*
quote:Ik heb het met oud en nieuw weer aan een vriend verteld, volgens mij heb ik nu bijna iedereen wel gehad. Ze reageren ook allemaal echt enorm verbaasd alsof ze het echt niet verwacht hadden. 1 vriendin van mij was er zelfs wekenlang heilig van overtuigd dat ik een grapje maakte
Op zondag 4 januari 2004 21:18 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, gisterenavond kwamen er gewoon weer vragen van anderen in onze stamkroeg. en opmerkingen dat we dan toch wel goed bij elkaar pasten, toen ze wisten hoe het in elkaar stak.
quote:*ajuu gandalf aait*
Op zondag 4 januari 2004 21:18 schreef ajuu het volgende:
qua leeftijd voel ik me op het ogenvblik echt de gandalf van dit topic.
quote:dat komt omdat je een parkiet hebt, dan gaat je leeftijd meteen 30 jaar omhoog. heb je ook geraniums voor je raam?
Op zondag 4 januari 2004 21:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
Och, aapje ajuu, ik heb een keer de test gemaakt op www.jeechteleeftijd.nl en daar werd ik niet vrolijk van. Dan matchen wij wel aardig en ben ik de oudste
*keek altijd tekenfilms, nu nog steeds trouwens
quote:Hahaha, nou, die restyling van 3FM kwam net op tijd
Op zondag 4 januari 2004 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waxxer ook nog niet over z'n trauma heen blijkbaar
Hij had trouwens eens opgezocht waar ik woon nadat ik hier een foto had neergezet om te laten zien hoe saai mijn buurt is
quote:pas op, ik ben statisch.
Op zondag 4 januari 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*ajuu gandalf aait*
quote:Oh jee
Op zondag 4 januari 2004 21:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hij had trouwens eens opgezocht waar ik woonnadat ik hier een foto had neergezet om te laten zien hoe saai mijn buurt is
quote:Nou die test maakte ik lang, lang voordien. Dus dan ben ik nu een Willem Oltmans
Op zondag 4 januari 2004 21:22 schreef ajuu het volgende:[..]
dat komt omdat je een parkiet hebt, dan gaat je leeftijd meteen 30 jaar omhoog. heb je ook geraniums voor je raam?
quote:een spionnetje! , ja die heb ik ook !
Op zondag 4 januari 2004 21:27 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik heb wel zo'n spiegel bij mijn raam hangen aan de buitenkant, telt dat ook?
quote:Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
Op zondag 4 januari 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Oh jee
dat is best wel wanhopig opzich
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:30 schreef ajuu het volgende:[..]
een spionnetje! , ja die heb ik ook !
.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
Toen heb ik als de sodemieter mijn 'echte' naam uit mijn publieke fokgegevens gehaald...
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
Toen heb ik als de sodemieter mijn 'echte' naam uit mijn publieke fokgegevens gehaald...
quote:ja, mevriouw von falkenbourg, een spionnetje. sommige mensen wonen nu eenmaal in oude statige panden uit het begin van de vorige eeuw. toen was er nog geen sprake van bewakingscameras, mevrouw van valkenburg, toen gebruikte men nog spiegeltjes aande buitenkant van het huis, zodat men van drie hoog kon zien wat of wie er aan de deur kwam leveren. sissi von falkenbourg! als ik zo zou heten zou ik mezelf laten castreren! datzou ik!
Op zondag 4 januari 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:[..]
quote:Ik kan me nog wel iets herinneren dat hij met de trein naar jou zou komen ofzo
Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
quote:Nou ik woon godzijdank 1 hoog zonder regenpijp bij het raam
Op zondag 4 januari 2004 21:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
heeft ie door je raam lopen gluren???
![]()
quote:uhm...nou bedankt voor deze uitleg dan maar....denk ik
Op zondag 4 januari 2004 21:35 schreef ajuu het volgende:[..]
ja, mevriouw von falkenbourg, een spionnetje. sommige mensen wonen nu eenmaal in oude statige panden uit het begin van de vorige eeuw. toen was er nog geen sprake van bewakingscameras, mevrouw van valkenburg, toen gebruikte men nog spiegeltjes aande buitenkant van het huis, zodat men van drie hoog kon zien wat of wie er aan de deur kwam leveren. sissi von falkenbourg! als ik zo zou heten zou ik mezelf laten castreren! datzou ik!
quote:ow ja kijk, hij woont in de buurt van Zwolle, en ik werkte toen nog bij de rabo in wijhe en moest steeds met de trein. Hij liep stage in Zwolle ofzo. Dus ik moest een bepaalde trein hebben en hij heeft een paar keer geprobeerd precies rond het tijdstip dat ik naar het station liep ook naar het station te gaan zodat we elkaar misschien wel tegenkwamen....
Op zondag 4 januari 2004 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik kan me nog wel iets herinneren dat hij met de trein naar jou zou komen ofzo
maar zometeen lurkt hij hier heel erg!!!
quote:wel creepy zeg....
quote:idd
Op zondag 4 januari 2004 21:41 schreef ajuu het volgende:[..]
wel creepy zeg....
en hij draagt witte sokken en een foto ervan zette hij pontificaal in dit topic je kon ze haast ruiken
quote:Je haalt nu heel pijnlijke verdrukte herinneringen naar boven
Op zondag 4 januari 2004 21:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
idd
en hij draagt witte sokken en een foto ervan zette hij pontificaal in dit topic
je kon ze haast ruiken
Ander onderwerp????
quote:nou en?! mooie manier om nog eens te laten weten wat je ervan denkt toch!
Op zondag 4 januari 2004 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]maar zometeen lurkt hij hier heel erg!!!
![]()
![]()
quote:he bah witte sokken...
idd
je kon ze haast ruiken
quote:Precies. Ik vertrouw Pup dat ie niet met 1 of andre Belg gaat zitten zoenen en dat moet hij ook maar bij mij doen. Ik heb geen zin in een jaloers iemand die het niet uit kan staan als ik met een ander dans. Bovendien weet ie wie ik ben en hoe ik ben, en als ie er niet tegen kan dat ik met een ander flirt (plagend) dan heeft ie vete pech. Flirten.... da's wat anders dan er op in gaan.
quote:ja sommige weirdoos vinden dat geil, stinkende sportsokken.
idd
je kon ze haast ruiken
quote:hahaha aaawwwww.......
Op zondag 4 januari 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Je haalt nu heel pijnlijke verdrukte herinneringen naar boven
Ander onderwerp????
Oke.
Over twee weken gaat mijn Engels docente een week naar New York *snif* waar ik een jaar geleden dus rondliep. Ik wil weer terug kun je nagaan, die docenten krijgen dat zeker nog betaald ook?
Of niet?
quote:Misschien moet je onderscheid maken tussen diepgewortelde angst en oprechte diepgewortelde gerechtvaardigde angst.
Op zondag 4 januari 2004 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Misschien moet je een onderscheid maken tussen jaloezie
![]()
en oprechte, diepgewortelde angst
![]()
dat je je meest dierbare allergrootste liefde kwijt zult raken.
quote:Heeeey Spen...Ang3l!!
Op zondag 4 januari 2004 21:46 schreef Ang3l het volgende:[..]
Precies. Ik vertrouw Pup dat ie niet met 1 of andre Belg gaat zitten zoenen en dat moet hij ook maar bij mij doen. Ik heb geen zin in een jaloers iemand die het niet uit kan staan als ik met een ander dans. Bovendien weet ie wie ik ben en hoe ik ben, en als ie er niet tegen kan dat ik met een ander flirt (plagend) dan heeft ie vete pech. Flirten.... da's wat anders dan er op in gaan.
quote:Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
Op zondag 4 januari 2004 21:01 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben nu 24, al een "ouder" gevoel
maar ik heb ook zoiets van, volgens mij kunnen homo's voor hun 30e amper een normale, fatsoenlijke relatie beginnen zonder gedoe, tenminste, als ik het om me heen irl zie, als je de media gelooft enz enz....
Echt vreselijke ouderwetse onzin. Net zoals van die dingen als "Je gaat toch niet zonder je vriendje stappen?". Je moet elkaar gewoon kunnen vertrouwen. Punt. Anders kun je net zo goed ophouden.
quote:Mee eens
Op zondag 4 januari 2004 21:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
Echt vreselijke ouderwetse onzin. Net zoals van die dingen als "Je gaat toch niet zonder je vriendje stappen?". Je moet elkaar gewoon kunnen vertrouwen. Punt. Anders kun je net zo goed ophouden.
quote:Vind ik dus ook niet. Maar blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken. Lijtk wel alsof ik Pup god weet wat heb aangedaan. "Dansen met een ander voor zijn ogen". OMG! Lock my up and put on the chastitiy belt!!!
Op zondag 4 januari 2004 21:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Mee eens
En dansen kan ook geen kwaad lijkt me.
quote:ang3l, je draaft nu een beetje door....waxxer heeft een relatie met een parkiet, dat moet je ook accepteren! niet iedereen doet het met jongens!
Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
Echt, doodsteek voor een relaie.
quote:*eens is*
Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
quote:ik kan ook niet tegen jaloezie, maar ik zou het nou ook weer nie echt denderend tof vinden als mijn vriendje tijdens uitgaan nauwelijks oog voor mij heeft. Ik bedoel: je hoeft niet altijd het hele lovegebeuren te tonen, maar om die zaken juist te scheiden bij bepaalde situaties, da zou ik nie zien zitten. Misschien vind ie het gewoon jammer dat ie met het uitgaan niet echt bij jou hoorde of wilde ie ook wat aandacht..
Op zondag 4 januari 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Vind ik dus ook niet. Maar blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken. Lijtk wel alsof ik Pup god weet wat heb aangedaan. "Dansen met een ander voor zijn ogen". OMG! Lock my up and put on the chastitiy belt!!!
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een kwartiertje met een andere jongen dansen en de hele avond dansen met een andere jongen en geen oog hebben voor je vriend.
Dan zou ik als die vriend zijnde ook jaloers worden en ook terecht lijkt me. Maar een beetje met een ander dansen/flirten moet kunnen, maar niet teveel.
aan allemaal: hallo
en wat een vreselijke kutdag
quote:Hoi Hoi Prego
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Prego het volgende:
Angel: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, jij (en vele anderen) weten hoe het tussen jou en tim zit. das toch voldoende?aan allemaal: hallo
Hoezo een kutdag ??
quote:als er iets stoer was, was dat dat programma net wel
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik haal mijn plezier uit het leed van de minder bedeelden...Jouw vrouw, mijn vrouw :van ruilen komt huilen
heerlijk
quote:Dat is nou psies waar ik altijd zo bang voor ben.
quote:De rel, wat doe je!!!?
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Prego het volgende:
Angel: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, jij (en vele anderen) weten hoe het tussen jou en tim zit. das toch voldoende?aan allemaal: hallo
nee grapje! Kijk, Fok! (en ook [homo] in principe) is een discussieforum. Mensen krijgen schijnbaar een beeld van wat hen wordt voorgeschoteld door medeusers. Niks minder en meer als daar op gereageerd wordt. Waarom vertel je anders dingen hier? Om maar in het luchtledige over jezelf te gaan zitten praten zonder ook maae enige vorm van interactie? dacht het niet.
en hoezo kutdag? ocherm... . *grote kan thee en biscuitjes aangeeft*
quote:Oh ja kut dat was vanavond
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik haal mijn plezier uit het leed van de minder bedeelden...Jouw vrouw, mijn vrouw :van ruilen komt huilen
quote:een paar keer per maand heb ik de bui om me eigen alles kwalijk te gaan nemen wat ik de laatste paar jaar mis/ verkeerd heb gedaan. vandaag weer zo'n dag. ik voelde me echt ene loser.pizza;s verkopen in een k*tuniform voor een k*tsalaris.
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hoezo een kutdag
??
zoiets zeg maar...
quote:ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
Op zondag 4 januari 2004 22:12 schreef Cybart het volgende:[..]
als er iets stoer was, was dat dat programma net wel
damn wat een aso sbs6 wijf zegheerlijk
Die astmatische teef, zelfs Bjorn moest ik leren te haten, maar "Lizzie" was een natuurlijke catalysator voor mijn haat. Ik zie, ik hoor, ik haat met al mijn wezen.
quote:oeh die had ik de 30ste
Op zondag 4 januari 2004 22:14 schreef Prego het volgende:[..]
een paar keer per maand heb ik de bui om me eigen alles kwalijk te gaan nemen wat ik de laatste paar jaar mis/ verkeerd heb gedaan. vandaag weer zo'n dag. ik voelde me echt ene loser.pizza;s verkopen in een k*tuniform voor een k*tsalaris.
nee bahzoiets zeg maar...
@vlarp, relaxed!
quote:je bent niet de enige
Op zondag 4 januari 2004 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
Die astmatische teef, zelfs Bjorn moest ik leren te haten, maar "Lizzie" was een natuurlijke catalysator voor mijn haat. Ik zie, ik hoor, ik haat met al mijn wezen.
quote:amai, die g_e staat nu alweer zijne overhemdske glad te maken.
Op zondag 4 januari 2004 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat is nou psies waar ik altijd zo bang voor ben.
.
*maakt notitie*
quote:En het aardige is dat je het beeld dat anderen van je krijgen heel doelbewust in een bepaalde richting kunt kneden, die helemaal niet overeen hoeft te komen met hoe je IRL bent.
Op zondag 4 januari 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
Mensen krijgen schijnbaar een beeld van wat hen wordt voorgeschoteld door medeusers.
quote:Wie zegt dat? Ik geef mijn Pup best wel aandacht hoor
Op zondag 4 januari 2004 22:00 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik kan ook niet tegen jaloezie, maar ik zou het nou ook weer nie echt denderend tof vinden als mijn vriendje tijdens uitgaan nauwelijks oog voor mij heeft.
quote:Ik was de was aan het opvouwen.
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef ajuu het volgende:[..]
amai, die g_e staat nu alweer zijne overhemdske glad te maken.
*maakt notitie*
quote:Heerlijk trouwens dat die Emma tijdens dat gesprek opeens heel beheerst iets super bruuts zei tegen die Liz.
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef Cybart het volgende:[..]
je bent niet de enige
ik had ook echt de nijging om dat wijf wat aan te doen
"Je vindt ons klaplopers, niet?"
"Ja, ja dat vind ik inderdaad"
quote:*helemaal mee eens is*
Op zondag 4 januari 2004 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
ik kreeg zo'n moordneigingen van dat aso wijf dat ik maar heb gezapt. Kon haar niet langer meer verdragen
quote:ik ben met niks anders bezig
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En het aardige is dat je het beeld dat anderen van je krijgen heel doelbewust in een bepaalde richting kunt kneden, die helemaal niet overeen hoeft te komen met hoe je IRL bent.
.
quote:allez, ik zie dat nie zo goe door die glaaskes zeker?
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik was de was aan het opvouwen.
.
quote:ja, en toen werd liz opeens emotioneel, en was ze in 1 zin helemaal uitgeluld
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Heerlijk trouwens dat die Emma tijdens dat gesprek opeens heel beheerst iets super bruuts zei tegen die Liz.
"Je vindt ons klaplopers, niet?"
"Ja, ja dat vind ik inderdaad"
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:14 schreef Vlarp het volgende:
*ophing*Volgens mij ga ik vannacht een sms krijgen van hem dat ie terug komt naar Nederland.
quote:dat dacht mijn hond ook, lig ik weer tegen de grond met Prego op me ribbenkast
Op zondag 4 januari 2004 22:16 schreef Cybart het volgende:
i think somebody needs a hug
eindejaarsdip? ik heb een nieuwjaarsdip, zo van niks komt goed dit jaar..
quote:Ang3l, het doet er helemaal niets toe wat wij hier vinden van hoe jij en Pup met elkaar omgaan op de dansvloer of daarbuiten. Het doet er alleen maar iets toe wat jij en Pup daar zelf van vinden.
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
Wie zegt dat? Ik geef mijn Pup best wel aandacht hoor
Ik geloof dat het hier meer ging over wat mensen in het algemeen (dus niet specifiek gericht op jou en Pup) ervan vinden als hun vriendje kijkt naar of danst met andere jongens.
quote:Ik denk dat je bij de buren naar binnen aan het gluren bent, want ik heb gordijnen voor de ramen.
Op zondag 4 januari 2004 22:20 schreef ajuu het volgende:[..]
allez, ik zie dat nie zo goe door die glaaskes zeker?
quote:Omdat ie het daar niet naar z'n zin heeft en bepaalde mensen mist...
Op zondag 4 januari 2004 22:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
(toch niet om een vervelende, maar om een leuke reden hoop ik?)
"ach ik heb d'er nog nooit zien strijken, en je zei dat je niet kon koken, dan zit je hier goed, want Mark zorgt altijd voor het eten..."
maar wat ik me nou afvraag hoe kijken die mensen nou in godsnaam terug op dit soort afleveringen, ik bedoel die Liz die kan geloof ik nooit meer over straat lopen zonder dat er iemand wel een vol bierblikje naar d'er opgezwollen snuit probeert te gooien.
quote:Januari is de maandag onder de maanden.
Op zondag 4 januari 2004 22:22 schreef Prego het volgende:[..]
dat dacht mijn hond ook, lig ik weer tegen de grond met Prego op me ribbenkast
quote:ik was nieuwjaarsdag echt mega-chagerijnig. komt ook doordat iedereen je dan gelukkig nieuwjaar gaat wensen. op een gegeven moment krijg je daar een beetje genoeg van, ik maak zelf wel uit of het een gelukkig nieuwjaar wordt. beetje overkill aan goeie bedoelingen van anderen (al dan niet gemeend), maar bij mij is het inmiddels weer over gelukkig
quote:hij voelt je aan
quote:Maar wel als't een reactie op mij is
Op zondag 4 januari 2004 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ang3l, het doet er helemaal niets toe wat wij hier vinden van hoe jij en Pup met elkaar omgaan op de dansvloer of daarbuiten. Het doet er alleen maar iets toe wat jij en Pup daar zelf van vinden.
Ik geloof dat het hier meer ging over wat mensen in het algemeen (dus niet specifiek gericht op jou en Pup) ervan vinden als hun vriendje kijkt naar of danst met andere jongens.
quote:hooooooo (ik had tel) ik doelde helemaal niet op jullie!!!! Waar ik op doel zijn idd open relaties, het niet willen binden, van tevoren zeggen dat je niet monogaam kan zijn enz enz enz. Als je elkaar volledig vertrouwt is er niks aan de hand
quote:jah juist, ik noem ze altijd de oksels van het jaar
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Januari is de maandag onder de maanden.
.
quote:ik zat erg rusteloos on m'n stoel, ik zat echt te twitchen van agressie. veertien keer uit m'n stoel opstaan om alle opgedane agressie en energie ff eruit te gooien.
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*helemaal mee eens is*
ik kreeg zo'n moordneigingen van dat aso wijf dat ik maar heb gezapt. Kon haar niet langer meer verdragen
ik zat er zo dicht tegenaan dat ik bijna tegen de televisie zat te krijsen dat ze d'er muil eens dicht moest houden...
quote:als ik emma was zou ik ook flink pissed worden
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vond het ook wel bruut dat die oma langs kwam..."ach ik heb d'er nog nooit zien strijken, en je zei dat je niet kon koken, dan zit je hier goed, want Mark zorgt altijd voor het eten..."
maar wat ik me nou afvraag hoe kijken die mensen nou in godsnaam terug op dit soort afleveringen, ik bedoel die Liz die kan geloof ik nooit meer over straat lopen zonder dat er iemand wel een vol bierblikje naar d'er opgezwollen snuit probeert te gooien.
quote:en ik heb veel fantasie.
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
want ik heb gordijnen voor de ramen.
.
quote:Misschien omdat ik zelf totaal niet jaloers ben aangelegd da ik dat dus niet snap. Wat is er erg aan dan? Waarom zou jouw vriend niet met een ander mogen dansen?
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
Maar er zijn gewoon bepaalde mensen die er niet tegen kunnen als hun vriend twee meter voor hun neus paringsdansen staan uit te voeren met anderen. En ik ben een van hen.
Ik ken een meisje dat al boos wordt als haar vriend naar een mooie meid kijkt. Dan denk ik "Het feit dat hij nu een relatie heeft wil toch niet zeggen dat ie lbind is geworden?!" Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 04-01-2004 22:28]
quote:precies dat gevoel bedoel ik
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik zat erg rusteloos on m'n stoel, ik zat echt te twitchen van agressie. veertien keer uit m'n stoel opstaan om alle opgedane agressie en energie ff eruit te gooien.
ik zat er zo dicht tegenaan dat ik bijna tegen de televisie zat te krijsen dat ze d'er muil eens dicht moest houden...
alleen al dat ordinaire accent van haar...
quote:ik heb me eigen daar heerlijk aan zitten ergeren. door zulke gevallen denk ik altijd: oh het kan nog veel erger.
Op zondag 4 januari 2004 22:26 schreef Cybart het volgende:[..]
als ik emma was zou ik ook flink pissed worden
maar heerlijk als er van die sbs6 families meedoen
quote:en één persoontje in het bijzonder
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
Omdat ie het daar niet naar z'n zin heeft en bepaalde mensen mist...
quote:ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:[..]
hooooooo (ik had tel) ik doelde helemaal niet op jullie!!!! Waar ik op doel zijn idd open relaties, het niet willen binden, van tevoren zeggen dat je niet monogaam kan zijn enz enz enz. Als je elkaar volledig vertrouwt is er niks aan de hand
dans maar een eind weg. Maar er zijn gewoon bepaalde mensen die er niet tegen kunnen als hun vriend twee meter voor hun neus paringsdansen staan uit te voeren met anderen. En ik ben een van hen. Anderen hebben daar helemaal geen problemen mee. Dans lekker door joh
just my 2 cents.
eigenlijk heb ik meelijden met die arme man, ik vind het knap dat hij nog niet blind is.
nee wacht, ik vond het een grote klootzak, vooral toen hij zijn zeug aan de lijn had en Emma het moeilijk had, en er dan goed in de buurt bij staan om door de telefoon te zeggen "ze voert geen ruk uit, ze kan helemaal niets ik wou dat je thuis was"
quote:ja dat is gewoon echt lachen
Op zondag 4 januari 2004 22:29 schreef Prego het volgende:[..]
ik heb me eigen daar heerlijk aan zitten ergeren. door zulke gevallen denk ik altijd: oh het kan nog veel erger.
quote:Dat is natuurlijk het hele idee achter jaloers zijn
Op zondag 4 januari 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:[..]
Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.
Maar ik vind dat je daar op zekere hoogte ook rekening moet houden. Je bent niet voor niks bij elkaar dus moet je op dit punt ook wel een beetje respect voor elkaar hebben denk ik.
quote:ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)
Misschien omdat ik zelf totaal niet jaloers ben aangelegd da ik dat dus niet snap. Wat is er erg aan dan? Waarom zou jouw vriend niet met een ander mogen dansen?
Ik ken een meisje dat al boos wordt als haar vriend naar een mooie meid kijkt. Dan denk ik "Het feit dat hij nu een relatie heeft wil toch niet zeggen dat ie lbind is geworden?!" Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.
quote:And mine. Niet dat ik een open relatie wil hoor, maar kan het me best indenken.
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...
just my 2 cents.
quote:als je een relatie hebt betekent dat niet dat je ineens alle vertrouwen hebt, dat moet zich ontwikkelen en dat komt van beide kanten.. en dat gaat in principe de hele relatietijd door zo..
Misschien omdat ik zelf totaal niet jaloers ben aangelegd da ik dat dus niet snap. Wat is er erg aan dan? Waarom zou jouw vriend niet met een ander mogen dansen?
Ik vind het ene beetje cru om te zeggen dat iets in een relatie puur aan 1 persoon ligt, hoe persoonlijk het soms ook kan zijn..
quote:Ik dans altijd de paringsdans
Op zondag 4 januari 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)
Blech. Weekend weer bijna voorbij. Moet nog aangifte doen bij de Veldhovense Politie (Prego! Waar zit die?) en morgen jaarafsluiting.
quote:Nou het is ook niet helemaal vergelijkbaar hoor (niet boos worden want ik doelde helemaal niet op jullie
Dansen moet kunnen, natuurlijk, en als je met iemand danst hoeft daar echt geen meter tussen te zitten. Maar... tja.... ik weet ook niet of mijn verhaal wel relevant is hierbij... en ik ken jou noch pup irl en weet niet wat zich er heeft afgespeeld.
Wat ik met die relaties bedoelde heeft 0,0 nichts niks nada nothing met jullie te maken, gewoon mijn eigen gevoel en verhalen irl (dat zette ik er zelfs bij) om me heen, en dat ik me dat voor mijzelf niet voor kan stellen omdat de enige echte structuur die ik in mijn leven heb, in een relatie moet zijn. ik zei dus geen bullshit maar gewoon een persoonlijk gevoel ik ben echt geen aai poesje aai poesje ik kleef aan je reet-figuur hoor
Maar nogmaals, dat heeft niets met jouw verhaal te maken!!
quote:je kent de shell-pomp bij 't city centrum? daar links van zit ie (als je naar de shell kijkt
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:
. Moet nog aangifte doen bij de Veldhovense Politie (Prego! Waar zit die?)
waarom moet je daar heen dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Prego op 04-01-2004 22:37]
quote:Ik mag aannemen dat na 1,5 jaar zoiets wel gegroeid is. En ik neem zijn slodervosserige verstrooide chaotische levensstijl voor genoegen, dan hij maar mijn flirterige
Op zondag 4 januari 2004 22:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
als je een relatie hebt betekent dat niet dat je ineens alle vertrouwen hebt, dat moet zich ontwikkelen en dat komt van beide kanten.. en dat gaat in principe de hele relatietijd door zo..
Ik vind het ene beetje cru om te zeggen dat iets in een relatie puur aan 1 persoon ligt, hoe persoonlijk het soms ook kan zijn..
quote:Ik vat hem niet
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
.
Wat ik met die relaties bedoelde heeft 0,0 nichts niks nada nothing met jullie te maken, gewoon mijn eigen gevoel en verhalen irl (dat zette ik er zelfs bij) om me heen, en dat ik me dat voor mijzelf niet voor kan stellen omdat de enige echte structuur die ik in mijn leven heb, in een relatie moet zijn. ik zei dus geen bullshit maar gewoon een persoonlijk gevoel
ik ben echt geen aai poesje aai poesje ik kleef aan je reet-figuur hoor
quote:aardige opzet voor een cee-oo-cee column?
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou het is ook niet helemaal vergelijkbaar hoor (niet boos worden want ik doelde helemaal niet op jullie
)... Mijn ex is dus al eens te ver gegaan toen we net een paar maanden wat hadden en ik maakte het niet uit, want ja, wat is nu zoenen voor een keertje. Maar onbewust werd ik steeds meer achterdochtig terwijl hij grenzen opzocht. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat hij dan denkt "ik heb iig waxxer nog achter de hand" enz enz. Dan stond hij kruis-aan-kruis te dansen nog net niet lip-aan-lip terwijl ik op twee meter afstand stond. Vertrouwen was gewoon niet goed, achteraf realiseerde ik me dan ook dat het al een half jaar eerder uit had moeten zijn, dat had een hoop sores gescheeld.
Dansen moet kunnen, natuurlijk, en als je met iemand danst hoeft daar echt geen meter tussen te zitten. Maar... tja.... ik weet ook niet of mijn verhaal wel relevant is hierbij... en ik ken jou noch pup irl en weet niet wat zich er heeft afgespeeld.
Wat ik met die relaties bedoelde heeft 0,0 nichts niks nada nothing met jullie te maken, gewoon mijn eigen gevoel en verhalen irl (dat zette ik er zelfs bij) om me heen, en dat ik me dat voor mijzelf niet voor kan stellen omdat de enige echte structuur die ik in mijn leven heb, in een relatie moet zijn. ik zei dus geen bullshit maar gewoon een persoonlijk gevoel
ik ben echt geen aai poesje aai poesje ik kleef aan je reet-figuur hoor
quote:O die pomp kan ik wel vinden (bij de rotonde toch he?) dus dan zal de politie ook wel snel gevonden zijn.
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef Prego het volgende:[..]
je kent de shell-pomp bij 't city centrum? daar links van zit ie (als je naar de shell kijkt
)
quote:*klaarzit*
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik dans altijd de paringsdans
Doe ik veren op en roep ik "Koo-Koooo!!"
Ik had zelfs rode haren gemaakt!!!
quote:Diefstal aangifte in Belgie moet ook nog eens in je eigen stad/dorp. Ik bedoel, ik wil geld zien anders kan je Twin Peaks niet van me lenen
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef Prego het volgende:waarom moet je daar heen dan?
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*klaarzit*
*popcorn pakt*
"Dance, Ang3l, dance!"
quote:Ik vind het wel schattig om te zien bij een ander, niet bij m'n eigen vriend want dan heb ik er zelf last van
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik nou de enige die het schattig vind als iemand onzeker, jaloerserig en bang is om z'n vriendje te verliezen aan een ander?.
quote:Ja naja, idd verschillende opvattingen - ieder mens is weer anders, gelukkig maar
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...
just my 2 cents.
quote:hehe da geloof ik wel! toch blijf je die relatie altijd ontwikkelen en volgens mij krijg je telkens op andere gebieden weer vertrouwensdingen die je leert kennen
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik mag aannemen dat na 1,5 jaar zoiets wel gegroeid is. En ik neem zijn slodervosserige verstrooide chaotische levensstijl voor genoegen, dan hij maar mijn flirterige
Ik kan echt niet door 1 deur met jaloerse mensen. Vind dat echt vre-se-lijk. Ga ik me gevangen voelen
quote:dat is je paringsdans?
Op zondag 4 januari 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:[..]
quote:Voor je't weet ben je oud en getrouwd en zitten jullie samen te punniken en kruiswoordpuzzelen achter de geraniums
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
relaties relaties, tis wa! ik heb alweer bijna 7 maanden met tim.
quote:achteraf is zoiets hartstikke schattig
Ben ik nou de enige die het schattig vind als iemand onzeker, jaloerserig en bang is om z'n vriendje te verliezen aan een ander?.
quote:allez, ik ga mijn ouderdom maar weg zuipen met kindercola en dan in kindse toestand wellicht waxxers vogeltjesdans uitvoeren met niet-adelijke maar toch be-burlingtonde kuiten....
Op zondag 4 januari 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)
till next time
cheerio!
quote:och ik ben zelf denk ik het "jaloerse" schepsel in de relatie haha!
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:45 schreef ajuu het volgende:[..]
allez, ik ga mijn ouderdom maar weg zuipen met kindercola en dan in kindse toestand wellicht waxxers vogeltjesdans uitvoeren met niet-adelijke maar toch be-burlingtonde kuiten....
till next time
cheerio!
quote:Monogamie is niet ouderwets. Maar monogamie heeft niets te maken met het feit dat je vriend niet uit zou kunnen gaan met andere mensen. Waarom zou hij niet met een vriend kunnen gaan stappen zonder jou? Of lol kunnen hebben zonder jou? Het feit dat ie een relatie met jou aangaat wil toch niet zeggen dat hij ineens iedere minuut met je moet delen? Hij heeft toch ook nog een eigen leven buiten de relatie? Ik bedoel, een relatie is een DEEL van je leven, niet je HELE leven.
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ja naja, idd verschillende opvattingen - ieder mens is weer anders, gelukkig maar
Trouwens, zat ik ook aan te denken, waarom is monogamie ouderwets? Ik weet gewoon dat ik er absoluut niet tegen kan dat terwijl ik Ivo Niehe zit te kijken, mijn vriend dan met een kerel naar de bios en uit eten gaat en er daarna mee uit eten gaat, en dan weer thuis komt en zegt dat hij een gezellige avond heeft gehad en ik zeg dat ik een lekker relax-avondje heb gehad. Of dat ik naar tent A gaat en hij naar B en zich daar "vermaakt". Kun je bezitterig opvatten, maar ik zie het meer.... naja, gewoon iemand kunt vertrouwen, ik weet niet... ik zou me onrustig voelen, onzeker, jaloers ook wel.... Ik ben er ook van overtuigd dat je prima seks kunt hebben in een vaste relatie en dat dat never ever hoeft te vervelen. Trouwens liefde uit zich ook niet alleen maar in seks. Maar seks is dermate intiem dat ik dat absoluut niet zou kunnen buiten mijn relatie om, als ik die zou hebben.
Mijn situatie: Ik heb ook mijn eigen vrienden waarmee ik wel eens dingen wil doen zonder dat Pup meegaat. Zoals bv naar de bios, uit eten of stappen. Gelukkig begrijpt Pup dat wel.
* Ang3l wordt echt helemaal kriebelig (op de foute manier) van stelletjes die altijd alles samen doen
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 04-01-2004 22:49]
quote:nou ik kreeg een felle reactie van Ang3l een paar pagina's terug, maar wat ik daar zei, doelde niet op hem!
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vat hem niet
![]()
Wat mezelf betreft:
*ik ben wel eens verstrooid
*ik werk onregelmatig
*ik leef onregelmatig
*chaotisch nu en dan
Dus daarom wil ik wel een structureel leven als ik samenwoon. Weten wat ik aan diegene heb. Zoals ik het zeg lijk ik wel een controle-frek maar zo bedoel ik het helemaal niet. Maar ik wil gewoon geen open relatie "om het leven spannend te houden". Blijf dan gewoon single, denk ik dan maar begin iig niks met mij
En zie
quote:*LOL* Exen zijn weer een verhaal apart
Op zondag 4 januari 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
och ik ben zelf denk ik het "jaloerse" schepsel in de relatie haha!
.
ik kan me soms best druk maken als die ex van tim weer in beeld komt en enorm veel aandacht nodig heeft..
quote:oooohhhh pfffffff nee tuuuurlijk moet je apart uit kunnen gaan, alsjeblieft! En hij danst maar een eind weg, maar niet als ik op 2 meter afstand sta. Dat bedoel ik. Kom kom, als je alles samen samen samen moet doen dan is het wel een erg bekneld gedoe
Op zondag 4 januari 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Monogamie is niet ouderwets. Maar monogamie heeft niets te maken met het feit dat je vriend niet uit zou kunnen gaan met andere mensen. Waarom zou hij niet met een vriend kunnen gaan stappen zonder jou? Of lol kunnen hebben zonder jou? Het feit dat ie een relatie met jou aangaat wil toch niet zeggen dat hij ineens iedere minuut met je moet delen? Hij heeft toch ook nog een eigen leven buiten de relatie? Ik bedoel, een relatie is een DEEL van je leven, niet je HELE leven.
Mijn situatie: Ik heb ook mijn eigen vrienden waarmee ik wel eens dingen wil doen zonder dat Pup meegaat. Zoals bv naar de bios, uit eten of stappen. Gelukkig begrijpt Pup dat wel.
* Waxxer wordt echt helemaal kriebelig (op de foute manier) van stelletjes die altijd alles samen doen
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hmmz, mijn pup gaat eigenlijk nooit om met zijn exen (altijd met die van mij...)
quote:...hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om nog even te lurken...wat een gedoe.
Op zondag 4 januari 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:[..]
quote:jij.....jij......lurker!!
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef ajuu het volgende:[..]
...hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om nog even te lurken...wat een gedoe.
quote:Dan snap ik onderstaande niet helemaal:
Op zondag 4 januari 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:[..]
oooohhhh pfffffff nee tuuuurlijk moet je apart uit kunnen gaan, alsjeblieft! En hij danst maar een eind weg, maar niet als ik op 2 meter afstand sta. Dat bedoel ik. Kom kom, als je alles samen samen samen moet doen dan is het wel een erg bekneld gedoe
quote:Of laat je hem wel gaan maar zit je je ondertussen op te vreten terwijl je ER kijkt?
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet gewoon dat ik er absoluut niet tegen kan dat terwijl ik Ivo Niehe zit te kijken, mijn vriend dan met een kerel naar de bios en uit eten gaat en er daarna mee uit eten gaat, en dan weer thuis komt en zegt dat hij een gezellige avond heeft gehad en ik zeg dat ik een lekker relax-avondje heb gehad. Of dat ik naar tent A gaat en hij naar B en zich daar "vermaakt".
quote:Behalve jij!
Op zondag 4 januari 2004 22:51 schreef Prego het volgende:[..]
![]()
Come to think of it. Pup ziet echt geen EEN ex meer van 'm Zo, vandaar dat ik ook niet jaloers ben! Hij geeft me de mogelijkheid niet LD
quote:gedoe?
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef ajuu het volgende:[..]
...hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om nog even te lurken...wat een gedoe.
quote:mam, mag ik nog even lurken?
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
jij.....jij......lurker!!
quote:nee daarmee doel ik op open relaties en dat ik dus tv kijk of ergens ben in de wetenschap dat mijn vriend voor de fun met een ander gaat liggen wippen
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:[..]
Dan snap ik onderstaande niet helemaal:
[..]Of laat je hem wel gaan maar zit je je ondertussen op te vreten terwijl je ER kijkt?
quote:nee, naar bed jij...nu!!
Op zondag 4 januari 2004 23:02 schreef ajuu het volgende:[..]
mam, mag ik nog even lurken?
quote:het lijkt wel of je meteen aan sex denkt als je fictieve vriend met een andere jongen naar de film gaat. ik vind dat wel een beetje kort door de bocht.
Op zondag 4 januari 2004 23:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee daarmee doel ik op open relaties en dat ik dus tv kijk of ergens ben in de wetenschap dat mijn vriend voor de fun met een ander gaat liggen wippen
quote:maar mam, ik heb morgen de eerste twee uur vrij. aaah?
Op zondag 4 januari 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nee, naar bed jij...nu!!
quote:Dan moet je ook zorgen dat jij niet voor de tv zit
Op zondag 4 januari 2004 23:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee daarmee doel ik op open relaties en dat ik dus tv kijk of ergens ben in de wetenschap dat mijn vriend voor de fun met een ander gaat liggen wippen
quote:"Heb je nog iets nieuws geleerd?"
Op zondag 4 januari 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
Dan moet je ook zorgen dat jij niet voor de tv zit
Maar nee, zou'k zelf ook niet kunnen. "Was het lekker schat? Was ie een beetje goed? Cm's?"
quote:of een trio beginnen...of een quartet, maar ieen trio lijkt me al ingewikkeld laat staan met z'n vieren...laat staan met ivo niehe op tv.
Op zondag 4 januari 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
Dan moet je ook zorgen dat jij niet voor de tv zit
Maar nee, zou'k zelf ook niet kunnen. "Was het lekker schat? Was ie een beetje goed? Cm's?"
quote:oh...weet je dat zeker? Of ben je weer aan t spijbelen?
Op zondag 4 januari 2004 23:07 schreef ajuu het volgende:[..]
maar mam, ik heb morgen de eerste twee uur vrij. aaah?
quote:al die lichaamsdelen ook...dat weet je toch niet meer van wie wat is...
Op zondag 4 januari 2004 23:12 schreef ajuu het volgende:[..]
of een trio beginnen...of een quartet, maar ieen trio lijkt me al ingewikkeld laat staan met z'n vieren...laat staan met ivo niehe op tv.
quote:nee, want gym gaat niet door...de leraar had een begrafenis zei ie.
Op zondag 4 januari 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:[..]
oh...weet je dat zeker? Of ben je weer aan t spijbelen?
quote:lieve schat ik heb het ook de hele tijd over seks met anderen terwijl je een relatie hebt. Ik heb niks tegen uitgaan met iemand anders.
Op zondag 4 januari 2004 23:05 schreef ajuu het volgende:[..]
het lijkt wel of je meteen aan sex denkt als je fictieve vriend met een andere jongen naar de film gaat. ik vind dat wel een beetje kort door de bocht.
quote:al die kuiten....
Op zondag 4 januari 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:[..]
al die lichaamsdelen ook...dat weet je toch niet meer van wie wat is...
quote:alweer? Had ie de afgelopen 3 weken ook al niet 2 keer per week een begrafenis? Dat er uberhaupt nog mensen in zijn familie overzijn...
Op zondag 4 januari 2004 23:15 schreef ajuu het volgende:[..]
nee, want gym gaat niet door...de leraar had een begrafenis zei ie.
quote:waarom was dat nou een van de laatste lichaamsdelen waar ik aan dacht?
Op zondag 4 januari 2004 23:16 schreef ajuu het volgende:[..]
al die kuiten....
quote:Dan zou ik 'm liever op schriftelijke cursus zetten
Op zondag 4 januari 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:[..]
"Heb je nog iets nieuws geleerd?"
quote:wil je geen "lieve schat"zeggen, waxxer, dan klink je als WILLEM OLTMANS! blijf je maar liever je eigen peter-r-de-vries-zelf.
Op zondag 4 januari 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
lieve schat ik heb het ook de hele tijd over seks met anderen terwijl je een relatie hebt. Ik heb niks tegen uitgaan met iemand anders.
quote:Puuuuuuuuuuuuuuuuup!!! Kom eens op Fok!! Zit VOL met goede ideetjes!
of een trio beginnen...of een quartet, maar ieen trio lijkt me al ingewikkeld laat staan met z'n vieren...laat staan met ivo niehe op tv.
quote:Hela, ben je al panklaar?
Op zondag 4 januari 2004 23:19 schreef ajuu het volgende:[..]
wil je geen "lieve schat"zeggen, waxxer, dan klink je als WILLEM OLTMANS! blijf je maar liever je eigen peter-r-de-vries-zelf.
quote:is ook een soort van schriftelijke cursus...
Op zondag 4 januari 2004 23:19 schreef Ang3l het volgende:[..]
Puuuuuuuuuuuuuuuuup!!! Kom eens op Fok!! Zit VOL met goede ideetjes!
*maar alvast gaat zwaaien naar pup*
quote:ja wij vinden oook erg, mam. hij gaat er ook erg onder gebukt. hij zei laatst dat ie misschien wel nooooooooooit meer gymnastiek kan geven.
Op zondag 4 januari 2004 23:17 schreef beaverhausen het volgende:[..]
alweer? Had ie de afgelopen 3 weken ook al niet 2 keer per week een begrafenis? Dat er uberhaupt nog mensen in zijn familie overzijn...
quote:ajuu panklaar? Dan moet ie eerst z'n roze/gele Burlington sokken uitdoen..
Op zondag 4 januari 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hela, ben je al panklaar?
quote:misschien moet ik dan maar eens met de directeur gaan praten...want zo kan het natuurlijk niet...
Op zondag 4 januari 2004 23:22 schreef ajuu het volgende:[..]
ja wij vinden oook erg, mam. hij gaat er ook erg onder gebukt. hij zei laatst dat ie misschien wel nooooooooooit meer gymnastiek kan geven.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ajuu panklaar? Dan moet ie eerst z'n roze/gele Burlington sokken uitdoen..
naja, alles beter dan wit
quote:Hij's enorm bezig met die enge Caine meneer uit Blood Omen 2.
Op zondag 4 januari 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
is ook een soort van schriftelijke cursus...
*maar alvast gaat zwaaien naar pup*
![]()
quote:ja gandalf heeft nog wel eens een geil idee op zijn oude zondagavond.
Op zondag 4 januari 2004 23:19 schreef Ang3l het volgende:[..]
Puuuuuuuuuuuuuuuuup!!! Kom eens op Fok!! Zit VOL met goede ideetjes!
quote:en ik ga slapen
Op zondag 4 januari 2004 23:20 schreef Prego het volgende:
* Prego gaat een jointje draaien en Event Horizon kijken
quote:nouuhouuu... stomme Caine meneer ook
Op zondag 4 januari 2004 23:23 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hij's enorm bezig met die enge Caine meneer uit Blood Omen 2.
(maar ik ben niet jaloers)
wil ik eens hulpvaardig doen....
quote:Gandalf? Wat moet die enge grijze /witte oude man hier?! Laat hem met z'n flinke toverstaf gaan spelen zeg
Op zondag 4 januari 2004 23:24 schreef ajuu het volgende:[..]
ja gandalf heeft nog wel eens een geil idee op zijn oude zondagavond.
quote:Un ménage à trois!
quote:Ok, dit was creepy!! Z'n spel liep vast en sloot uit zichzelf af
Op zondag 4 januari 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nouuhouuu... stomme Caine meneer ook
wil ik eens hulpvaardig doen....
What did we do?! The powers that are released when our 2 minds think alike seem to be enormous!!!!!
quote:trustuh
Op zondag 4 januari 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:[..]
en ik ga slapen
quote:de directuer? maar mam, weet je dat dan niet? die is toch overspannen? na dat gedoe in ziijn relatie.
Op zondag 4 januari 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
misschien moet ik dan maar eens met de directeur gaan praten...want zo kan het natuurlijk niet...
quote:welcome to the power of Fok, dear pup...
Op zondag 4 januari 2004 23:26 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ok, dit was creepy!! Z'n spel liep vast en sloot uit zichzelf af
What did we do?! The powers that are released when our 2 minds think alike seem to be enormous!!!!!
quote:nee, niet ook nog eensin een manege, dat wordt toch zeker te gek!
Op zondag 4 januari 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Un ménage à trois! [afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door ajuu op 04-01-2004 23:30]
quote:Don't fok with Fok!!!
Op zondag 4 januari 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:[..]
welcome to the power of Fok, dear pup...
quote:Overigens is * G_E 's Echte Leeftijd zo'n 94 jaar.
Wegens grote drukte is dit onderdeel van de site tijdelijk niet bereikbaar. Namens het team van Je Echte Leeftijd: excuses voor het ongemak.
quote:Er kan nog mééééér bij
Op zondag 4 januari 2004 23:29 schreef ajuu het volgende:[..]
ou quatre-mains!
quote:bad pup!
Op zondag 4 januari 2004 23:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Don't fok with Fok!!!
Nu is ie huiswerk aan 't maken
he doesn't have the balls for Fok...
quote:nummer 26 en 14 met sambal bi-j
Op zondag 4 januari 2004 23:28 schreef DennisMoore het volgende:Leernicht.
quote:pas maar op anders verander ik je in een ork!
Op zondag 4 januari 2004 23:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
Gandalf? Wat moet die enge grijze /witte oude man hier?! Laat hem met z'n flinke toverstaf gaan spelen zeg
Misschien wil die nicht van een Frodo wel helpen
quote:Met Aad Peters.
Op zondag 4 januari 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:Er kan nog mééééér bij
quote:(Je moet je avatar spiegelen...)
Op zondag 4 januari 2004 23:32 schreef onetouch het volgende:nummer 26 en 14 met sambal bi-j
26 en 14... staan niét op de kaart!
quote:Geen idee, maar ik keek het wel
Op zondag 4 januari 2004 23:33 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Met Aad Peters.
.
quote:(ik houd wel van tegendraads)
Op zondag 4 januari 2004 23:34 schreef DennisMoore het volgende:(Je moet je avatar spiegelen...)
26 en 14... staan niét op de kaart!
ooohw jammer, hier wel en dan zijn het gebakken banaantjes
dood en verderf... een goede voorbereiding op morgen, waar het helse schoolgebouw me opwacht.
quote:En Blauwtje (die kraai-pop)!
Op zondag 4 januari 2004 23:34 schreef Ang3l het volgende:Geen idee, maar ik keek het wel
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Overigens is * G_E 's Echte Leeftijd zo'n 94 jaar.
.
whhhoaaahhhh!! Wat doe je dan?? Blow je elke dag? Het wijndrinkgedrag? Ik zag vandaag dubbeldrank trouwens tussen de ongezonde artikelen staan, vraag me wel een beetje af waarom
quote:Achja, een geeuwende panter is wel tegendraads...
Op zondag 4 januari 2004 23:35 schreef onetouch het volgende:(ik houd wel van tegendraads)
quote:'k Heb liever Chinees dan Indisch...
ooohw jammer, hier wel en dan zijn het gebakken banaantjes
quote:dat dacht ik ook!
Op zondag 4 januari 2004 23:38 schreef DennisMoore het volgende:Achja, een geeuwende panter is wel tegendraads...
.
quote:nee man, hot and spicy all the way....
'k Heb liever Chinees dan Indisch....
quote:ehm, en nu?
Op zondag 4 januari 2004 23:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
me here?
.
quote:huh? wat bedoel je met "ongezonde artikelen" ? drank?
Op zondag 4 januari 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
whhhoaaahhhh!! Wat doe je dan?? Blow je elke dag? Het wijndrinkgedrag?
Ik zag vandaag dubbeldrank trouwens tussen de ongezonde artikelen staan, vraag me wel een beetje af waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |