abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15958903
BIERTJE?
pi_15958950
op Kosten van Tony David en Vincent VDV dan maar weer , omdat ze verloren hebben
pi_15959063
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, die hadden wij zelf ook, maar die vonden we erg arbitrair.

Feitelijk is de i daar niet de eerste letter, aangezien je gewoon moet zeggen dat dat de ij is (aan elkaar geschreven). Je zet ook niet "Ijsbergsla koop ik bij Piet de Groenteboer", maar 'IJsbergsla koop ik bij Piet de Groenteboer".

Ja dat weet ik maar de ij is eigenlijk geen letter uit het alfabet
pi_15959065
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:12 schreef Bartoli het volgende:
op Kosten van Tony David en Vincent VDV dan maar weer , omdat ze verloren hebben
Tony verloren ?
pi_15959089
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Tony verloren ?

Tony heeft verloren ja met 3-2 van Darrell Fitton op de Lakeside
pi_15959370
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tony heeft verloren ja met 3-2 van Darrell Fitton op de Lakeside

hmm had ik niet verwacht
pi_15959887
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Slauerhoff is zo af en toe best aardig, maar als je echt leuke dingen wil lezen moet je Hafiz Bouazza of Abdelkader Benali eens proberen

Benali - De Langverwachte - kom jij daar doorheen? Ik heb vanmiddag toch maar even Hella Haasse en PF Thomese gekocht, beetje meelezen met de hype
pi_15959912
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Jij reageert nogal heftig terwijl daar totaal geen aanleiding voor is en ergens weet je dat zelf ook wel, maar je vind het veel te leuk om te stoken

Nou dat was hier echt niet zo. Ik probeerde K. gewoon uit te leggen dat hij sommig gedrag uitlegt, maar blijkbaar is het verboden om ook maar enige op- of aanmerking te maken. Typerend
  zondag 4 januari 2004 @ 19:19:10 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15960667
Goeieavond,een passende titel trouwens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15960705
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:19 schreef DutchGooner het volgende:
Goeieavond,een passende titel trouwens
Navelt

Ik ben benieuwd of Loek zo lang zonder ons kan.

mist ie toch weer de paaldansavond dinsdag van JPaal en mijzelf

zondag 4 januari 2004 @ 19:21:42 #61
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15960737
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Navelt

Ik ben benieuwd of Loek zo lang zonder ons kan.

mist ie toch weer de paaldansavond dinsdag van JPaal en mijzelf

Maar Bluezzzzzzzzzz,wat doe je nou?
Een andere (betere) avatar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15960748
Bluezz waarom heb je nou een foto van je baarmoeder in je avatar gezet?
pi_15961792
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:51 schreef SCH het volgende:

Nou dat was hier echt niet zo. Ik probeerde K. gewoon uit te leggen dat hij sommig gedrag uitlegt, maar blijkbaar is het verboden om ook maar enige op- of aanmerking te maken. Typerend

Het ging om een dubbeltopic. Gebeurd vaak genoeg en meestal wordt dat geaccepteerd, nu werd er gedaan alsof het het einde van de wereld betrof. Daarna werd het heerlijk moddergooien over en weer en uiteindelijk is de storm weer gaan liggen. En geef toe, als je terugleest had je achteraf toch beter wat nuttigs kunnen gaan doen?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15961883
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:50 schreef SCH het volgende:

Benali - De Langverwachte - kom jij daar doorheen? Ik heb vanmiddag toch maar even Hella Haasse en PF Thomese gekocht, beetje meelezen met de hype

Die was idd taai, maar Bruiloft Aan Zee vond ik schitterend, dat zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn op de middelbare school
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2004 @ 20:11:48 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15962027
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond je eerste relaxte post wel goed, en vond ook dat K daar niet echt goed op inging, maar je reactie daarna was weer compleet over de top en sloeg de plank mis imho. Als je probeert ook je tweede, derde en vierde post relaxed te houden zal je zien dat men misschien ook nog inhoudelijk naar je gaat luisteren.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15962030
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het ging om een dubbeltopic. Gebeurd vaak genoeg en meestal wordt dat geaccepteerd, nu werd er gedaan alsof het het einde van de wereld betrof. Daarna werd het heerlijk moddergooien over en weer en uiteindelijk is de storm weer gaan liggen. En geef toe, als je terugleest had je achteraf toch beter wat nuttigs kunnen gaan doen?

Blijkbaar heb je het niet goed gelezen. Mijn post ging niet over het dubbeltopic maar over de nogal formalistische manier waarop K. met dat soort dingen omgaat. Ik adviseerde hem wat flegmatieker te zijn - mag dat niet? Is dat moddergooien?
pi_15962076
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vond je eerste relaxte post wel goed, en vond ook dat K daar niet echt goed op inging, maar je reactie daarna was weer compleet over de top en sloeg de plank mis imho. Als je probeert ook je tweede, derde en vierde post relaxed te houden zal je zien dat men misschien ook nog inhoudelijk naar je gaat luisteren.

Kijk daar kan ik wat mee en ben ik het ook mee eens. Heb die 2e ook verwijderd en K. excuses gemaild. En ik moet leren om het gewoon bij die 1e post te laten
pi_15962108
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:11 schreef SCH het volgende:

Blijkbaar heb je het niet goed gelezen. Mijn post ging niet over het dubbeltopic maar over de nogal formalistische manier waarop K. met dat soort dingen omgaat. Ik adviseerde hem wat flegmatieker te zijn - mag dat niet? Is dat moddergooien?

Dat mag wel, maar om te zeggen dat je van iemand walgt helpt meestal niet in een discussie en dan kan ik me voorstellen dat je een naam krijgt. Niet geheel terecht volgens mij, maar je komt soms fel uit de hoek als je beter niet kunt reageren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15962110
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die was idd taai, maar Bruiloft Aan Zee vond ik schitterend, dat zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn op de middelbare school

Lees jij, of anderen, wel eens iets van Grunberg? Ik begrijp die jongen maar niet
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2004 @ 20:15:30 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15962119
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk daar kan ik wat mee en ben ik het ook mee eens. Heb die 2e ook verwijderd en K. excuses gemaild. En ik moet leren om het gewoon bij die 1e post te laten

En dat laatste voornemen had je zelfs al in die eerste post gezet geloof ik
pi_15962157
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:15 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat laatste voornemen had je zelfs al in die eerste post gezet geloof ik

Right.

Maar ik zit nu op cursus schouderophalen bij GolfBluezzer

pi_15962204
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:14 schreef SCH het volgende:

Lees jij, of anderen, wel eens iets van Grunberg? Ik begrijp die jongen maar niet

Sexueel ietwat gefrustreerd met puberale humor afgewisseld met het proberen op te lossen van grote levensvragen. Blauwe Maandagen bevatten een aantal hele aardige verhalen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15962206
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:22 schreef SCH het volgende:
Bluezz waarom heb je nou een foto van je baarmoeder in je avatar gezet?
Ik ben ervoor geholpen moederrr

Ik was die snol zo zat, vind je mijn baarmama niet mooi dan?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2004 @ 20:19:58 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15962215
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb Blauwe Maandagen gelezen, en Figuranten en dat boekenweek geschenk heb ik ook zelf. Ik herkende op een bepaalde manier het sfeertje wel in die boeken. Ik kon het wel waarderen. Maar niet in m'n top tien van favoriete schrijvers denk ik (top 20 wel).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2004 @ 20:33:20 #75
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15962535
Gister op m'n verjaardag toen m'n ouders langs waren gekomen ook nog wat dingetjes van m'n opa gekregen, waaronder een foto die wel in VBL geplaatst kan worden

Een elftal van miltairen en havenpolitie in Harlingen in 1946. Mijn opa staat op de bovenste rij, als tweede van rechts

GolfBluezzer, bedankt voor het op het net zetten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')