quote:Niet dat ik ze gebruik, maar sommige stukjes zijn toch wel handig om erin te verwerken.
Op zondag 4 januari 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Oh vandaar.
quote:Geloof het wel. Krijg je gratis bijgeleverd bij de groenteboer, als je voor 30 euro koopt.
Op zondag 4 januari 2004 16:33 schreef Bluezz het volgende:
De passievrucht dus.Is die al uit op dvd?
Speelden we overigens van de week pim-pam-pet met een neefje en nichtje van mijn vriendin. Kwam die op de i en de vraag was "wat koop je bij de groenteboer?".
Ik weet het nu nog niet geloof ik. Iemand?
quote:Zit je voor je examen te lezen al?
Op zondag 4 januari 2004 16:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet dat ik ze gebruik, maar sommige stukjes zijn toch wel handig om erin te verwerken.
Bedankt.
quote:Nee, vermoed het niet. We kregen een lijst op met 6 boeken, daarvan moeten we er 2 lezen en boekverslag van maken...
Op zondag 4 januari 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit je voor je examen te lezen al?
quote:Ai, goede vraag... Kan ik een joker inzetten?
Geloof het wel. Krijg je gratis bijgeleverd bij de groenteboer, als je voor 30 euro koopt.
Speelden we overigens van de week pim-pam-pet met een neefje en nichtje van mijn vriendin. Kwam die op de i en de vraag was "wat koop je bij de groenteboer?".
quote:iets?
quote:Dan zou ik ze wel houden, want de Passievrucht klinkt als een boek dat op je examen ook mag.
Op zondag 4 januari 2004 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Nee, vermoed het niet. We kregen een lijst op met 6 boeken, daarvan moeten we er 2 lezen en boekverslag van maken...
quote:1 boek gekocht van mijn boekenbon, andere geleend van mijn tante.
Op zondag 4 januari 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:[..]
Dan zou ik ze wel houden, want de Passievrucht klinkt als een boek dat op je examen ook mag.
quote:Ik bedoel meer de uittreksels die je nu maakt.
Op zondag 4 januari 2004 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
1 boek gekocht van mijn boekenbon, andere geleend van mijn tante.
quote:Ik bewaar die dingen altijd, tenzij er in de tussentijd een nieuwe PC komt, en dan vind ik nog wel een manier om ze te bewaren.
Op zondag 4 januari 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik bedoel meer de uittreksels die je nu maakt.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef Inquistor87 het volgende:
Methodmich ik weet emIjsbergsla
Feitelijk is de i daar niet de eerste letter, aangezien je gewoon moet zeggen dat dat de ij is (aan elkaar geschreven). Je zet ook niet "Ijsbergsla koop ik bij Piet de Groenteboer", maar 'IJsbergsla koop ik bij Piet de Groenteboer".
quote:Bij Pim-pam-pet kan het voorkomen dat er geen antwoord is natuurlijk.
Geloof het wel. Krijg je gratis bijgeleverd bij de groenteboer, als je voor 30 euro koopt.
*braakmiddel pakt* ![]()
Er was geen rel waar in je wel of niet gelijk kon hebben, dus je slaat de plank ook nog eens volledig mis.
quote:niet miepen
Op zondag 4 januari 2004 17:44 schreef PogueMahone het volgende:
goedemiddagik heb het koud
Prettige avond nog allen!
quote:Jij reageert nogal heftig terwijl daar totaal geen aanleiding voor is en ergens weet je dat zelf ook wel, maar je vind het veel te leuk om te stoken
Op zondag 4 januari 2004 17:37 schreef SCH het volgende:
Wat hang je weer de ideale schoonzoon uit in POL, Tony.*braakmiddel pakt*
Er was geen rel waar in je wel of niet gelijk kon hebben, dus je slaat de plank ook nog eens volledig mis.
quote:Slauerhoff is zo af en toe best aardig, maar als je echt leuke dingen wil lezen moet je Hafiz Bouazza of Abdelkader Benali eens proberen
Op zondag 4 januari 2004 17:46 schreef Cart_man het volgende:
Legolas, je moet J.J. Slauerhoff - Het verboden rijk lezen. Toppertje
quote:We will see. Ik heb ook al een andere schrijver als aanradertje staan, en, hoewel ik snel lees, kan ik meestal maar 1 boek te gelijk lezen...
Op zondag 4 januari 2004 18:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Slauerhoff is zo af en toe best aardig, maar als je echt leuke dingen wil lezen moet je Hafiz Bouazza of Abdelkader Benali eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |