het is daarnaast ook gewoon een beetje uit de commerciele scene gegaan , maar ik denk dat er op jamaica nog genoeg goede muziekanten zitten
quote:je bent wel aan vandaag
Op woensdag 27 juni 2001 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar zolang mensen de invloden van reggae gebruiken {of het nou goed of slecht klinkt}kun je niet veronderstellen dat reggae dood is
Nee nee, ze kunnen niet de natty dread lock dood maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Irie_RastaFari op 29-06-2001 13:03]
Het heeft zijn populariteit enigszins verloren, maar dat komt wel weer terug, net als singer-songwriter-muziek weer terug is van weggeweest...
Reggae is muziek met karakter, en dat gaat nooit verloren
quote:nounou..ik kwam vaak bij de reggae sundance, en ik vind het festival maar matig.
Op woensdag 27 juni 2001 16:04 schreef Irie_RastaFari het volgende:
Reggae is zeker still alive....!!! Bedenk alleen maar eens het jaarlijkse terugkomende REGGAE SUNDANCE FESTIVAL in Eindhoven.....super vet en altijd uitverkocht.Nee nee, ze kunnen niet de naughty dread lock dood maken.
quote:Dat zei ik toch
Op vrijdag 29 juni 2001 09:21 schreef Modderman het volgende:
Nee, Bob Marley is dood, de reggae niet...
Peter Tosh ligt helaas ook al lang aan de andere kant van het gras Is toch jarenlang een grotere held voor mij geweest dan Bob Marley (nog steeds eigenlijk)
quote:Wat is dat voor een kromme logica
Op vrijdag 29 juni 2001 09:46 schreef Aneurism het volgende:
reggae?
Ik dacht dat het zijn hoogste periode in jaren '80 had gehad, en het trekt me totaal niet. Dus het is DOOD
Dat geldt volgens mij ook voor Reggae en andere tijdloze muziek
quote:Goh, dat wist ik helemaal niet.
Op vrijdag 29 juni 2001 09:52 schreef Tan het volgende:[..]the Beatles bijv. hebben hun hoogtepunt in de jaren '70 gehad,
quote:Okay, jaren '60 dan
Op vrijdag 29 juni 2001 09:57 schreef links234 het volgende:[..]
Goh, dat wist ik helemaal niet.
quote:na gequoted:
Op vrijdag 29 juni 2001 10:06 schreef Tan het volgende:[..]
Okay, jaren '60 dan
eigen reactie:
komop zeg..
quote:Nou vorig jaar waren er toch zeker wel een aantal goede bands zoals -----> Je zult het misschien niet geloven: The TooTs And The Maytels.....en die zijn voor mij toch zeker nummer 1 en niet dood. Zij maakten o.a. de reggae groot en bestaan nog steeds en treden nog steeds in uitverkochte zalen op. Hoorde dat ze in september weer naar belgië kwamen, in Turnhout als ik me niet vergis....Waren ze vorig jaar ook en ben er toen ook geweest, was echt het einde ze waren nog steeds zo GOED!!
Op woensdag 27 juni 2001 16:11 schreef youngbloodmusic het volgende:[..]
nounou..ik kwam vaak bij de reggae sundance, en ik vind het festival maar matig.
Niets kan op tegen de echte reggae festivallen zoals bijvoorbeel het festival in europa der europeaanse festivalllen:::::::: SUMMERJAM
ps..het is 'natty'
komt van knotty; jeweetwel
quote:Van wie, wanneer, waar hoor je dat dan?
Op woensdag 27 juni 2001 15:36 schreef youngbloodmusic het volgende:
Je hoort het vaker. Reggae is dood.
Ik wil weten wat jullie denken
Naar mijn idee is reggae nog steeds springlevend. En voor mijzelf zeker.
quote:Mag ik aannemen dat je bedoelt dat het voor jou dood is
Op vrijdag 29 juni 2001 09:46 schreef Aneurism het volgende:
reggae?
Ik dacht dat het zijn hoogste periode in jaren '80 had gehad, en het trekt me totaal niet. Dus het is DOOD
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:00 schreef youngbloodmusic het volgende:[..]
na gequoted:
ja....eeeeeeh....dusseeeeeeeeh...in de jaaaaareen....eeeeeh....zestig...uhm.dus de beatles zijn ook dood..
ja
eeh..ehm
ja
eigen reactie:
komop zeg..
Maar dit is weer zo'n discussie wat puur alleen is berust is op smaak.
Voor een reggaeofiel overlijdt deze muziek nooit Voor iemand die deze muziek nooit heeft kunnen waarderen was het al dood voordat de laatste reggae-hit de top 40 verlaten had.
quote:nounou...dat valt echt wel mee hoor
Op vrijdag 29 juni 2001 13:08 schreef Irie_RastaFari het volgende:[..]
toen ook geweest, was echt het einde ze waren nog steeds zo GOED!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |