Uitkomst is dat je jaren die kut dingen spaart en dat je 49.800 miles OF 30.000 miles + 198 euro kwijt bent voor een DVD set die de waarde heeft van 120!!!!!!! euro (vergelijkbaar met LENCO stuff, waarvan er een set in het Makro blaadje van deze week staat voor 117 euro incl. btw). Je betaald dus gewoon 78 euro en 30.000 airmiles MEER dan dat ding waard is....!!!!!!!!!!!!!!!
T'is toch niet normaaal!! T'is gewoon niet te geleeeeeuuuuven!!
Dus jij hebt mooi 1000-en euro's uitgegeven om tot de conclusie te komen dat je er niets mee opschiet.
[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 04-01-2004 12:32]
Als je iets gratis erbij krijgt, betaal je altijd te veel
[Dit bericht is gewijzigd door ErikT op 04-01-2004 12:32]
quote:Ik niet
Op zondag 4 januari 2004 12:32 schreef ErikT het volgende:
Wie spaart er nou ook airmilesAls je iets gratis erbij krijgt, betaal je altijd te veel
stiekem gehoopt er ooit nog van te kunnen profiteren... dat wordt nu dus waarschijnlijk naar Londen gaan ofzo
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:32 schreef Icicle het volgende:
Rembo & Rembo
was dit nou een kus smiley of een tong-uitsteek smiley? nahja voor mij een kus smiley hoor
quote:Idd.
Op zondag 4 januari 2004 12:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
daarom OOK nooit Bijbetalen met airmailes
als tijd de gratis dingen halen
* calvobbes is al een aantal keer gratis naar de bioscoop gegaan
quote:
Wie spaart er nou ook airmilesAls je iets gratis erbij krijgt, betaal je altijd te veel
quote:Ehm.. ze hebben dus niks gekocht, maar dan nog.. we kunnen het "gratis" doen (lees 49.800 miles) want die zijn er, dus van bijbetalen is geen sprake, maar dat ze dit dus aanbieden voor 30.000 + 198,- (zou je ook - in hun ogen blijkbaar - als 19.800 miles kunnen zien, rekensommetje is zo gemaakt) terwijl dat kreng 120 euro waard is.. stelletje smichten zijn het!
Op zondag 4 januari 2004 12:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
daarom OOK nooit Bijbetalen met airmailes
als tijd de gratis dingen halen
OHJAJOH!? JA!!
quote:Je moet toch niet ineens meer betalen als je bij de kassa zegt "ja ik spaar airmiles" dus snap jouw redenatie ff niet, maargoed
Maar inderdaad ik heb er nu ook zon 25000 maar doe er geen reet mee.. heb ooit eens iets gekocht bij de AH........
quote:Je betaalt als klant voor dat soort spaarsystemen. Omdat jij zegeltjes kunt sparen, zit er op elk product een extra bedrag om dat te compenseren.
Op zondag 4 januari 2004 12:39 schreef Stefkuh het volgende:Je moet toch niet ineens meer betalen als je bij de kassa zegt "ja ik spaar airmiles" dus snap jouw redenatie ff niet, maargoed
quote:Uhh.. kan aan mij liggen, maar er zullen toch ook wel airmilesacties zijn waar je wél beter van wordt?
Op zondag 4 januari 2004 12:30 schreef Stefkuh het volgende:Uitkomst is dat je jaren die kut dingen spaart en dat je 49.800 miles OF 30.000 miles + 198 euro kwijt bent voor een DVD set die de waarde heeft van 120!!!!!!! euro (vergelijkbaar met LENCO stuff, waarvan er een set in het Makro blaadje van deze week staat voor 117 euro incl. btw). Je betaald dus gewoon 78 euro en 30.000 airmiles MEER dan dat ding waard is....!!!!!!!!!!!!!!!
T'is toch niet normaaal!! T'is gewoon niet te geleeeeeuuuuven!!
![]()
BTW: is 1 euro 1 airmile?
BTW2: airmiles kopen?
quote:Dus als ik daar niet aan mee wil doen moet ik naar een andere winkel toe?
Op zondag 4 januari 2004 12:56 schreef ChrisJX het volgende:Je betaalt als klant voor dat soort spaarsystemen. Omdat jij zegeltjes kunt sparen, zit er op elk product een extra bedrag om dat te compenseren.
Nee dankje, dan spaar ik die miles wel gewoon en ga ik af en toe naar de biosofzo.
quote:Vast wel wat, bijvoorbeeld CD's van je airmiles kopen, of zoals we nu waarschijnlijk gaan doen, een retourtje London (12.500 miles / 125 euro pp) van die 50.000 miles. Maar gaat erom dat ze iig bij die producten van Beeld & Audio enkel troep hebben en dat dus blijkbaar ook nog eens (veel) duurder verkopen dan dat het waard is.
Op zondag 4 januari 2004 12:58 schreef sworth het volgende:[..]
Uhh.. kan aan mij liggen, maar er zullen toch ook wel airmilesacties zijn waar je wél beter van wordt?
quote:Nee 1 euro is 100 airmiles
BTW: is 1 euro 1 airmile?
quote:hehe.. NEUH
BTW2: airmiles kopen?
quote:C1000. Geen fratsen, dat scheelt.
Op zondag 4 januari 2004 12:39 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Je moet toch niet ineens meer betalen als je bij de kassa zegt "ja ik spaar airmiles" dus snap jouw redenatie ff niet, maargoed
quote:hahaha
Op zondag 4 januari 2004 13:50 schreef ErikT het volgende:[..]
C1000. Geen fratsen, dat scheelt.
quote:En heel soms reizen ofzo. Maar meer ook niet
Op zondag 4 januari 2004 14:08 schreef ruby het volgende:
Airmiles zijn o.a. leuk voor goedkope kerstkaarten, handdoeken en lingerie, alles voor de helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |