quote:iemand al gebruik gemaakt van deze actie? of ergens kleine lettertjes kunnen vinden, want ergens moet toch dat addertje zitten...
In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen: sluit via onderstaande link een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).
ohjah, bron/link: http://www.belcompany.nl/o2/orange/orange_free20_fset.htm
quote:Ik denk van wel, was gister namelijk ook al een topic over.
Op zondag 4 januari 2004 11:58 schreef MysteryWoman het volgende:
ik hoop dat deze nog even blijft staan, ik dnek nl dat meer mensen dit wle willen weten, maar ik ben bang dat ze er toch weer een zgn 'slotje' opzetten. grrrrrrr censuur.
Maar ik denk dat dit wel kan hoor. Was vroeger toch ook vaak dat je gratis abb. via internet kon afsluiten.
wil alleen weten of dit weer een trend kan gaan worden, omdat er "vroeger" veel meer en vaker compleet gratis abonnementen via i-net konden worden afgesloten
Was zelf van plan maandag zo'n zelfde abonnement aan te vragen voor 1.25 euro per maand. Snap niet hoe dit allemaal kan.
Maar ga het wel aanvragen topic!!
Is het wel excl aansluitkosten? Anders is het weer duurder dan die op www.2call.nl
Op het contract staat aansluitkosten euro 0.
[Dit bericht is gewijzigd door ErikT op 04-01-2004 12:21]
en hoe het kan? denk dat Orange hoopt dat iedereen meer gaat bellen dan die ¤ 20 en ze daar hun winst op gaan halen. Plus het feit dat mensen na de 12 maanden misschien vergeten op te zeggen of wel gewoon verlengen. Sowieso is het oké voor hun marktaandeel
Het leuke van deze actie vind ik wel dat je *niets* betaald, zolang je binnen je bundel blijft. Bij andere aanbiedingen moet je dan 12 * 20 euro betalen, en maar afwachten of je die 240 euro ooit terugziet in de vorm van een "cashback"...
en ik las ook dat je na dat jaar het abonnement kunt omzetten in een prepay met behoud van reeds opgebouwd beltegoed
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:30 schreef onetouch het volgende:
bellen en sms-en gaat ook van die belbundels jaen ik las ook dat je na dat jaar het abonnement kunt omzetten in een prepay met behoud van reeds opgebouwd beltegoed
quote:Die heb ik ook. Afgelopen week simlock en nogwat-lock verwijdert. Ga naar www.telfort.nl voor instructies en de orange kaart kan erin. En nummerbehoud kan ja.
Op zondag 4 januari 2004 13:52 schreef firstwollie het volgende:
dit lijkt me eigenlijk wel wat, maar een vraagje: werkt nummerbehoud ook? ik heb nu een telfort prepaid (van de postbank)
quote:ik gebruik die telefoon niet meer hoor, alleen de sim kaart
Op zondag 4 januari 2004 14:12 schreef ErikT het volgende:[..]
Die heb ik ook. Afgelopen week simlock en nogwat-lock verwijdert. Ga naar www.telfort.nl voor instructies en de orange kaart kan erin. En nummerbehoud kan ja.
Nog 1 vraag waar misschien iemand het antwoord op weet:
Het contract heeft het over "orange free 20, 0 euro per maand"... Stel nou dat ik hem niet opzeg na 10 maanden (2 maanden opzegtermijn)... Loopt het abonnement dan verder zoals-ie was, namelijk 0 euro betalen, 20 euro bellen, of gaat-ie automatisch over in een "normaal" abonnement, met 20 euro betalen? Daar staat namelijk niets over in het contract, en de algemene voorwaarden snappen deze aanbieding niet wat dat betreft...
je hoeft 12 maanden lang niet te betalen, maar je betaald dus pas na die 12 maanden ineens een dikke rekening
quote:Waar leid je dat uit af?
Op zondag 4 januari 2004 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
snap dat danje hoeft 12 maanden lang niet te betalen, maar je betaald dus pas na die 12 maanden ineens een dikke rekening
![]()
quote:bij de simonly abonnementen vervalt de maandelijkse korting na een jaar, dus je betaalt 12 maanden 5 euro voor een 30 euro belbundel en na een jaar wordt dat "gewoon" 30 euro per maand betalen, mits je de 3 maanden opzegtermijn netjes in acht neemt en dus na de 12e maand het abonnement beëindigt.
Op zondag 4 januari 2004 17:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Zooo, 't ding kan op de post.Nog 1 vraag waar misschien iemand het antwoord op weet:
Het contract heeft het over "orange free 20, 0 euro per maand"... Stel nou dat ik hem niet opzeg na 10 maanden (2 maanden opzegtermijn)... Loopt het abonnement dan verder zoals-ie was, namelijk 0 euro betalen, 20 euro bellen, of gaat-ie automatisch over in een "normaal" abonnement, met 20 euro betalen? Daar staat namelijk niets over in het contract, en de algemene voorwaarden snappen deze aanbieding niet wat dat betreft...
quote:nee klopt niet.
Op zondag 4 januari 2004 17:50 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
Waar leid je dat uit af?
Ik heb de site eens even bekeken. En ik word er niet echt wijs uit waar die adder zit. Is dat misschien als je boven je pakket uitkomt dat je alles moet betalen? Dus als je 1 maand boven de limiet komt dat je dan alles kan betalen oid
quote:Ik denk dat het gewoon klantenwerving is,
Op zondag 4 januari 2004 17:55 schreef PLAE@ het volgende:[..]
nee klopt niet.
Maar er zit duidelijk wel een adder onder het gras. Hoe het precies zit weet ik alleen niet. Het is volgens mij wel dom om hier zomaar in te stappen.Ik heb de site eens even bekeken. En ik word er niet echt wijs uit waar die adder zit. Is dat misschien als je boven je pakket uitkomt dat je alles moet betalen? Dus als je 1 maand boven de limiet komt dat je dan alles kan betalen oid
quote:als dat niet in hun algemene voorwaarden staat, kunnen ze niet maken dat van hun klanten te vragen. en mochten ze binnen dat jaar de algemene voorwaarden of tarieven wijzigen, dan heb je het recht voortijdig jouw contract te ontbinden.
Op zondag 4 januari 2004 17:55 schreef PLAE@ het volgende:nee klopt niet.
Maar er zit duidelijk wel een adder onder het gras. Hoe het precies zit weet ik alleen niet. Het is volgens mij wel dom om hier zomaar in te stappen.Ik heb de site eens even bekeken. En ik word er niet echt wijs uit waar die adder zit. Is dat misschien als je boven je pakket uitkomt dat je alles moet betalen? Dus als je 1 maand boven de limiet komt dat je dan alles kan betalen oid
Gratis welkomstpakket (incl. 15,- starttegoed)
je zou toch gwoon gelijk 20 euro moeten hebben ?!
quote:iedere nieuwe klant komt in een bepaalde rekeningcyclus ofzo, dat je bijvoorbeeld altijd op de 1e van de maand een nieuwe belbundel krijgt. nou als je dus vandaag zo'n abonnement afsluit, krijg je een simkaart met daarop ¤ 15,- om de periode tot 1 februari te overbruggen en je werkelijke 1e maand ¤ 20,- in gaat.
Op zondag 4 januari 2004 18:24 schreef Longlegg het volgende:
wat houdt dit in dan ?!Gratis welkomstpakket (incl. 15,- starttegoed)
je zou toch gwoon gelijk 20 euro moeten hebben ?!
quote:
Wat houdt het aanbod in:
...
Geen aansluitkosten
...
quote:Waar heb je dit gelezen dan?
Op zondag 4 januari 2004 12:30 schreef onetouch het volgende:
en ik las ook dat je na dat jaar het abonnement kunt omzetten in een prepay met behoud van reeds opgebouwd beltegoed
quote:www.telecomvergelijker.nl
Op zondag 4 januari 2004 21:19 schreef Hossie het volgende:Waar heb je dit gelezen dan?
quote:Ik heb hem vandaag op de bus gedaan
Op maandag 5 januari 2004 20:37 schreef NewOrder het volgende:
Mooie actie, het klinkt haast ongeloofwaardig. Alhoewel er soms ook hele hoge toestelkortingen gegeven worden.
quote:Hier zit echt geen addertje onder het gras. Gratis abonnementen is al vrij lang normaal op internet. Ik heb zelfs nog nooit een abonnement afgesloten in een normale winkel, alleen maar bij web-winkels.
Op zondag 4 januari 2004 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
komop mensen. Hier moet toch een addertje onder het gras zitten!!!!
Hier zitten ook twee vrij betrouwbare bedrijven achter, Belcompany en Orange.
Je moet gewoon opzeggen na 10 maanden en niet boven de belbundel uit komen, dan kost je dit abo helemaal niets.
Hopelijk hebben jullie er wat aan!
quote:You bet! Vandaag op de bus gedaan. Bedankt!
Op maandag 5 januari 2004 22:03 schreef panter1976 het volgende:
Ik had hier gister nog mijn twijfels over, vandaar dat ik erover begon hier. Ik heb vandaag even gebeld met ze. Het is gewoon helemaal gratis die 20 euro beltegoed. Bel je mee,r pas dan ga je de extra gesprekskosten betalen. Die eerste 20 euro die je verbeld hoef je dan niet te betalen natuurlijk. Je hebt een opzegtermijn van 2 maanden (dus de 10 de maand opzeggen, anders ga je wel betalen!!) En ik kon tevens mijn nummer meenemen!Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Ben je nou Nederlander of niet?!
quote:"alle kosten voor gesprekken en diensten worden verrekend met de geldbundel"
Op dinsdag 6 januari 2004 08:35 schreef Sorella het volgende:
Weten jullie zeker dat je van de sms'jes, 0900 nummers en bellen vanuit het buitenland geen aparte rek. krijgt
Had nl wel belangstelling voor een aanbieding met gratis xbox met 90 gratis belminuten maar bleek dus wel dat je voor de 0900 nr. en sms"jes en als je uit het buitenland belde wel gewoon de rek kreeg.
quote:onderling bellen (allebei Orange) is uhm... 20/0,14= zeg maar ruim 2 uur elkaar gratis bellen iedere maand
Op dinsdag 6 januari 2004 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Heb hem ook besteld voor mijzelf en mijn vriendinnetje
Mijn enige vraag:
Ik lees de algemene voorwaarden die op orange van toepassing zijn. Ik zie echter op het contract TEVENS dat er sprake is van aanvullende voorwaarden. Ik heb deze nog nergens kunnen vinden. Ook op GOT wordt daar niets over gezegd. Iemand die daar wat over kan vinden?
quote:Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes
[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 06-01-2004 18:53]
quote:Volgens mij slaan de aanvullende voorwaarden op aanvullende diensten zoals mms een share. Echt duidelijk is het echter niet. Voordeel hiervan voor de klant is dat Orange niet achteraf kan zeggen "dat had u kunnen weten als u de aanvullende voorwaarden had gelezen".
Op dinsdag 6 januari 2004 18:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Op www.orange.nl levert zoeken op "voorwaarden" niets op; wat dat betreft is het erg wazig (en onheilspellend?) dat er staat dat je tekent voor akkoord met "aanvullende voorwaarden", terwijl die niet gegeven worden...
quote:Spookverhalen?
Op vrijdag 9 januari 2004 00:52 schreef aleko het volgende:en de spookverhalen niet bepaald van de lucht zijn!
quote:ik heb het afgelopen dinsdag op de post gedaan
Op vrijdag 9 januari 2004 00:52 schreef aleko het volgende:
Heeft inmiddels iemand al dat abonnement en wat erevaringen etc? ik ben nogal huiverig daar t mn eerste abonnement gaat worden en de spookverhalen niet bepaald van de lucht zijn!
quote:Had ik ook toen ik een O2 abbo nam (was wel met terugstorten enzo) Tis allemaal heel erg meegevallen (al had ik nu graag dat Orange abbo gehad, maar OK, volgend jaar is er vast weer een actie ergens).
Op vrijdag 9 januari 2004 00:52 schreef aleko het volgende:
Heeft inmiddels iemand al dat abonnement en wat erevaringen etc? ik ben nogal huiverig daar t mn eerste abonnement gaat worden en de spookverhalen niet bepaald van de lucht zijn!
Heb de link wel al naar een kennis gemaild.
[Dit bericht is gewijzigd door Versie1 op 09-01-2004 14:48]
quote:bel gelijk voor mij
Op maandag 26 januari 2004 04:15 schreef Tomaz het volgende:
Nou, ik heb de aanvraag ruim 2 weken gelden op de bus gedaan, maar nog niks van gehoord! Even bellen met orange denk.
quote:Dat nummer is alleen voor Orange-klanten.
Op woensdag 28 januari 2004 11:43 schreef onetouch het volgende:
gewoon Orange bellen of je al in hun systeem staat: 06 285 00 777
06 28670 800 moet je hebben.
quote:Natuurlijk kan dit! Zou het ook wel doen mezelf kennende
Op zondag 4 januari 2004 18:52 schreef Mighty het volgende:
Kun je niet met het contract ook gelijk een brief meesturen waarin je aangeeft dat zij het abonnement moeten stopzetten na 12 maanden?Ben je ruim binnen de opzegtermijn.
Volgens mij beldt nu iedereen met Orange, want ze hebben het wel druk gehad. Op 9-jan ingestuurd en nu pas een reactie..
En wat maakt het uit, dat het effe duurt, het is toch gratis!
quote:Echt Nederlands, krijg je iets gratis en dan toch klagen.
Op woensdag 4 februari 2004 10:26 schreef OlieBbol het volgende:
Op 9-jan ingestuurd en nu pas een reactie..
Ik heb mijn spulletjes gisteren binnengekregen. Prima geregeld, kreeg zelfs alle kopietjes terug. Belcompany/Orange
Damn damn damn, net te laat, heb net mijn abbo verlengd bij Telfort. En ik heb nog wel zo goed gezocht naar nieuwe acties..... balen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:00 schreef Wieteke het volgende:
Zie www.belcompany.nl voor een nieuwe, soortgelijke actie! Wees snel, want er is slechts een beperkt aantal abonnementen!
Waarom hebben jullie er twee? Bellen jullie dan zoveel mobiel?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:24 schreef Markow het volgende:
Ik heb 2 abos bij orange en 1 bij telfortook die drie met dit soort acties's
www.gsmeasy.nl is ook zo iets
een paar dagen bij mij, je moet het er wel bijvermelden denk ikquote:Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Mighty het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je bericht van Orange krijgt dat je opzegging is verwerkt?
Oh...volgens mij heb ik hem zeker al een week geleden verstuurd....en nog steeds niets gehoord....dan maar even bellen of werkt dat niet bij opzegingen???quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:34 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
een paar dagen bij mij, je moet het er wel bijvermelden denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |