quote:Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!
Op donderdag 28 juni 2001 18:00 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien beetje een newbiepunk vraag, maar wat betekent/is Poser? Een scheldwoord, ok, zover was ik ook al, maar ik hoorde het pas sinds NOFX, en de meeste hier in NL kennen het niet eens.Please explain.
quote:LOL, goeie actie.
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!
Vonk ook wel grappig.
Enig iemand van jullie een idee hoe dat komt
quote:euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.Enig iemand van jullie een idee hoe dat komt
naja, kweet t niet, ik ga iig, mzzl!
quote:Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Op donderdag 28 juni 2001 17:57 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Louise staat inderdaad op PUTV, maar ze hebben nog een paar soortgelijke nummers uitgebracht op EP
quote:Was idd supercool, was in de melkweg 2 jaar geleden.
Op donderdag 28 juni 2001 18:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
LOL, goeie actie.
![]()
quote:Dat issut wel
Op donderdag 28 juni 2001 20:24 schreef iroQuai het volgende:[..]
euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?
quote:....I've been a punkrocker for most of my life"
Op donderdag 28 juni 2001 21:17 schreef johnny_appleseed het volgende:[..]
Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Dat is de Liza & Louise saga;"My name is Fat Mike, I'm obsessed with big lesbians...
[..]
quote:LOL...
Op donderdag 28 juni 2001 21:47 schreef merulez het volgende:
Back to the kitchen, I smell something burnin'
quote:Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.Enig iemand van jullie een idee hoe dat komt
Persoonlijk vind ik dat metal en punk dichtbij genoeg liggen om van allebei te kunnen genieten. Dat doe ik dan ook volop
quote:start jij is snel je KaZaA/napster/ofzo op!
Op zaterdag 30 juni 2001 16:33 schreef RB-tje het volgende:
ken NOFX helemaal niet.
1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.
quote:Klopt, en die bonustrack is echt wel cool
Op zaterdag 30 juni 2001 21:34 schreef catch het volgende:
er zijn trouwens 2 verschillende versies van so long..1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.
quote:Ja klopt ik vind Deftones ook errug goed terwijl ik eigelijk helemaal geen fan ben van nu-metal enzo.
Op zaterdag 30 juni 2001 16:32 schreef voh het volgende:[..]
Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |