abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1108079
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:00 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien beetje een newbiepunk vraag, maar wat betekent/is Poser? Een scheldwoord, ok, zover was ik ook al, maar ik hoorde het pas sinds NOFX, en de meeste hier in NL kennen het niet eens.

Please explain.

Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1108086
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!

LOL, goeie actie.
pi_1108140
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

wat een vette actie!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1108177
Of zoals bij I heard they suck live, na zo'n nummer zegt Fat Mike zo tegen het publiek (wat aardig rustig was): "If you don't say fuck you you poser it won't go on the album!".

Vonk ook wel grappig.

pi_1108184
Hahhahaah wat veeeet

Die gast moest zich best lullig hebben gevoeld

pi_1108694
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.

Enig iemand van jullie een idee hoe dat komt

pi_1109007
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.

euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?

naja, kweet t niet, ik ga iig, mzzl!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1109436
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:57 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Louise staat inderdaad op PUTV, maar ze hebben nog een paar soortgelijke nummers uitgebracht op EP

Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Dat is de Liza & Louise saga; "My name is Fat Mike, I'm obsessed with big lesbians..."
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

LOL, goeie actie.

Was idd supercool, was in de melkweg 2 jaar geleden.
pi_1109648
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 20:24 schreef iroQuai het volgende:

[..]

euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?

Dat issut wel Deftones en TOOL zijn mijn favo bands, maar als ik naar punk luister issut wel naar NOFX Maar ik ga wel mee naar andere punkconcerten als mijn maten gaan (johnny_appleseed), omdat er gewoon een waanzinnig goeie sfeer hangt...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:47:58 #60
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1109729
Back to the kitchen, I smell something burnin'
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:49:16 #61
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1109743
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:17 schreef johnny_appleseed het volgende:

[..]

Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Dat is de Liza & Louise saga;"My name is Fat Mike, I'm obsessed with big lesbians...
[..]

....I've been a punkrocker for most of my life"
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1115527
" I sing kinda flat, I'm noty really so fat ! "

.....wie is de volgende?

pi_1118705
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:47 schreef merulez het volgende:
Back to the kitchen, I smell something burnin'
LOL...
This guy's more punk than me
  zaterdag 30 juni 2001 @ 16:32:40 #64
7469 voh
Now without pants!
pi_1119257
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:

Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars

Persoonlijk vind ik dat metal en punk dichtbij genoeg liggen om van allebei te kunnen genieten. Dat doe ik dan ook volop

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_1119260
ken NOFX helemaal niet.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_1120507
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 16:33 schreef RB-tje het volgende:
ken NOFX helemaal niet.
start jij is snel je KaZaA/napster/ofzo op! je mist een boel leux!!
  zaterdag 30 juni 2001 @ 21:34:00 #67
9109 catch
knetter de knetter
pi_1120763
er zijn trouwens 2 verschillende versies van so long..

1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.

And I heard, as it were, the noise of thunder: One of the four beasts saying: "Come and see." And I saw. And behold, a white horse.
pi_1121022
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 21:34 schreef catch het volgende:
er zijn trouwens 2 verschillende versies van so long..

1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.

Klopt, en die bonustrack is echt wel cool
  zaterdag 30 juni 2001 @ 22:42:42 #69
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1121027
Heb laatst The Decline voor het eerst helemaal gehoord. Zit best goed in elkaar, inderdaad.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1122240
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 16:32 schreef voh het volgende:

[..]

Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars

Ja klopt ik vind Deftones ook errug goed terwijl ik eigelijk helemaal geen fan ben van nu-metal enzo.
  zondag 1 juli 2001 @ 22:03:27 #71
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1124404
..heb NOFX in 94 in de melkweg (kleine zaal dus en lang niet uitverkocht) voor het eerst gezien ...was meteen de beste gig die ik ooit gezien heb (hoewel die van RKL '95 was ook onvergetelijk..)
ondanks zijn gebroken poot waardoor er niet gestagedived mocht worden ...duurde bijna 2uur en het was gewoon zo bizar goed ..heb ze later wel vaker gezien maar toen waren ze best kut eigelijk.. Voorprogrammatjes waren ook leuk : NRA en Undeclinable (dat kon toen nog wel heh heh) ...met undeclinable en NRA stonden maten van mij later nog meerdere malen op het podium ( http://nbp.nightwork.org/ ).
Maar in ieder geval : MAXIMUM ROCKNROLL is het beste album van NOFX ! ...Bob Turkeeee is a Dick! ..en de nofx versie van iron man is subliem!
pi_1126144
hey een nightworker hehe
Vergeet NOFX en koop alle oude RKL platen.
  maandag 2 juli 2001 @ 11:10:23 #73
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1126778
..en jij denkt dat ik niet alles al heb ?!
heb vroeger alles wat punk is verzameld ..tegenwoordig verzamel ik ook alles wat niet punk is
pi_1128063
ik bedoelde degene die naar nofx vroeg
  maandag 2 juli 2001 @ 20:41:09 #75
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1129996
heh heh heh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')