abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16021970
Die gozer is zo mediageil dat tie alles probeert om maar in de belangstelling te staan!

Natuurlijk is tie homo... zij van 34 probeert in zijn schaduw gelijk een graantje mee te pikken

Mijn oma van 84 zag het zelfs en die weet niet eens wat een homo is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen intrappen

Het zag er trouwens meer uit als twee giechelende vriendinnetjes. Ik zie hem haar echt nog geen serieuze beurt geven

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_16062230
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:18 schreef Remquito het volgende:
Die gozer is zo mediageil dat tie alles probeert om maar in de belangstelling te staan!

Natuurlijk is tie homo... zij van 34 probeert in zijn schaduw gelijk een graantje mee te pikken

Mijn oma van 84 zag het zelfs en die weet niet eens wat een homo is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen intrappen

Het zag er trouwens meer uit als twee giechelende vriendinnetjes. Ik zie hem haar echt nog geen serieuze beurt geven

Jij bent zo mediageil dat je alles probeert om maar in de belangstelling van het mooie Fok forum te staan!

Natuurlijk wil iedereen dat... je oma probeert in jouw schaduw gelijk een graantje mee te pikken

Ik zie het zelfs en ik weet wat een oma is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen oma van jou willen zijn

Het ziet er trouwens meer uit als jaloezie.

Verder hoop ik dat je met deze tegenreactie eindelijk ziet hoe sneu iemand kan zijn.....

meedraaien in het perfecte systeem, is mijn doel!
pi_16062268
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:52 schreef ForumFokker het volgende:
heet jordy

-edit: niet leuk.

erg bijgelovig ja.....
meedraaien in het perfecte systeem, is mijn doel!
pi_16063217
Heel eng stelletje.

Hij is homo maar weet het nog niet. Heeft daarnaast absoluut geen gevoel voor humor en vreselijk irritant, maar zij is zo blij dat iemand hem er een keer in wil hangen bij haar dat ze maar net doet of hij rete grappig is.

pi_16102228
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:18 schreef Remquito het volgende:
Ok.... en bedankt voor het beeld dat ik nu op mijn netvlies heb gebrand dankzij die laatste opmerking.

Maar je hebt gelijk, ik zie het ook niet echt gebeuren.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_16103280
Kijk maar naar Jamai, en iets wat je niet geproeft hebt, mis je ook niet! Dus maw hij komt er nog wel voor uit!
Dus?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 16:02:05 #207
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16104187
Fido dido ik zou maar niet gaan proberen je neef hier constant te gaan verdedigen want das een beetje zinloos tegen aaaaal die reacties.
pi_16105592
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 16:02 schreef Varr het volgende:
Fido dido ik zou maar niet gaan proberen je neef hier constant te gaan verdedigen want das een beetje zinloos tegen aaaaal die reacties.
Op zich niets mis mee om z'n neef te verdedigen, maar om dan zo persoonlijk te worden als hij hierboven heeft gedaan... nee, dat gaat mij net iets te ver.
pi_16124172
'de meiden zijn dol op hem' ja de meiden van 100+ kg een snor en teveel mannelijke hormonen
hoei
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:59:00 #210
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_16135437
Snapt niemand het dan?
Die gozer liep gewoon met z'n moeder te tongen, en om nog ergere reacties te voorkomen zei hij maar even dat het z'n vriendin was.
Smerig ventje
Narcist
pi_16135856
quote:
Kansloos, maar wel gelachen!

De opvallendste afvallers van Idols II

De auditierondes van de tweede Idols-serie zitten er weer bijna op. Vanavond is het nog één keer genieten van valse uithalen, fantasieloze danspasjes en schrikbarende verkleedpartijen door kansloze kandidaten. We hebben er met z'n allen hartelijk om gelachen, maar hoe hebben de deelnemers zelfde audities ervaren? Newz sprak een aantal opvallende afvallers.

JORDY (19)

JORDY (19): gek op acteren, zingen en typetjes neerzetten, maar vooral op zijn zestien jaar oudere vriendin...

Hoe was het om jezelf terug te zien?

"Erg leuk. Moest wel lachen om mezelf en was achteraf blij dat ik niet voor lul ben gezet. Althans, dat vond ik zelf. Maar als ik op internet kijk, dan denken sommigen daar anders over. Ik heb volgens mij een gezonde dosis zelfspot, zie bijvoorbeeld zelf ook dat ik beter niet dat zwarte mouwloze hemdje had kunnen aantrekken, maar om me vervolgens zo af te maken, vind ik zwak."

Leukste reactie?

"Die van juryvoorzitter Henkjan Smits op Radio 3. Ik hoorde hem zeggen dat hij erover had getwijfeld of hij me wel of niet door moest laten gaan.
Ook zei hij dat hij gelooft dat ik er wel kom. Ik hoop dat hij gelijk krijgt!"

Minst leuke reactie?
"Dat was bij Paul de Leeuw. Die bleef maar doordrammen over het feit dat ik homo zou zijn, terwijl dat echt niet zo is. Begrijp me goed, was het wel zo, dan zou ik het direct toegeven. Maar ik heb er in het verleden goed over nagedacht en weet echt heel zeker dat ik er niet aan moet denken om met een man in bed te liggen."

Wil je nog steeds beroemd worden?

"Ja, maar niet speciaal op het gebied van zingen. Ik vind dansen en typetjes nadoen ook helemaal geweldig. Maar het liefst wil ik ooit een kinderprogramma presenteren. Een soort Telekids, net als Carlo en Irene. Zij zijn mijn grote voorbeelden."

bron
pi_16136291
quote:
Minst leuke reactie?
Maar ik heb er in het verleden goed over nagedacht en weet echt heel zeker dat ik er niet aan moet denken om met een man in bed te liggen."
Dus hij heeft er over nagedacht? Betekent dat dat er twijfel was?
pi_16136314
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef CJ het volgende:

[..]

Heb jij er nooit over nagedacht dan?
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16136689
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik heb er ook over nagedacht...en ik bén homo

Kijk Jordi, zo simpel is het

by the way: ik praat niet zo nichterig als die gast hoor

pi_16136887
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Heb jij er nooit over nagedacht dan?

Nou nee... Niet in de zin van "Goh, wat zou ik zijn?". Eigenlijk wist ik altijd al wel dat ik piemeltjes leuker vond dan tietjes. Het was meer nadenken in de zin van "Kom ik er nu voor uit of doe ik alsof ik hetero ben?".

Er zijn toch genoeg mensen die meteen weten dat ze hetero of homo zijn. Daar hoef je volgens mij niet altijd over na te denken.

pi_16138997
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:55 schreef CJ het volgende:

[..]

Nou nee... Niet in de zin van "Goh, wat zou ik zijn?". Eigenlijk wist ik altijd al wel dat ik piemeltjes leuker vond dan tietjes. Het was meer nadenken in de zin van "Kom ik er nu voor uit of doe ik alsof ik hetero ben?".

Er zijn toch genoeg mensen die meteen weten dat ze hetero of homo zijn. Daar hoef je volgens mij niet altijd over na te denken.

Schijnbaar gaat iedereen ervan uit dat je hetero bent
pi_16139016
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:14 schreef THE_BASE het volgende:

[..]

Schijnbaar gaat iedereen ervan uit dat je hetero bent

Aangezien 90% van de mensen dat ook zijn is dat geen onlogische vooronderstelling.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16141157
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:14 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Aangezien 90% van de mensen dat ook zijn is dat geen onlogische vooronderstelling.

En dus valt 10% op hetzelfde geslacht. Maar dit ging erom of Jordi bij die 10% hoorde en niet wat mensen ervan denken dát iemand op hetzelfde geslacht valt

En Jordi is homo *feestneus opzet* ...ik vind het wel een lelijke eend

zaterdag 10 januari 2004 @ 23:28:26 #219
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_16141241
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:45 schreef THE_BASE het volgende:

[..]

Ik heb er ook over nagedacht...en ik bén homo

Kijk Jordi, zo simpel is het

by the way: ik praat niet zo nichterig als die gast hoor

Smell the flowers while you can....
pi_16438340
Hoorde vandaag van m'n collega dat ie bij haar in het dorp woont(Waarland...of all places ).
pi_17153512
Ze zijn nu te gast bij B&W op Ned.3...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:40:10 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17153538
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze zijn nu te gast bij B&W op Ned.3...
In het kader waarvan?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:40:47 #223
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_17153559
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:40 schreef BVO het volgende:

[..]

In het kader waarvan?

Oude vrouwen met jonge vriendjes.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_17153813
Het zal wel echte liefde zijn
Ik vraag me af of ze nog een kinderwens hebben
Dan mag Iris wel opschieten...
pi_17153873
fotos?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')