Natuurlijk is tie homo... zij van 34 probeert in zijn schaduw gelijk een graantje mee te pikken
Mijn oma van 84 zag het zelfs en die weet niet eens wat een homo is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen intrappen
Het zag er trouwens meer uit als twee giechelende vriendinnetjes. Ik zie hem haar echt nog geen serieuze beurt geven
quote:Jij bent zo mediageil dat je alles probeert om maar in de belangstelling van het mooie Fok forum te staan!
Op dinsdag 6 januari 2004 22:18 schreef Remquito het volgende:
Die gozer is zo mediageil dat tie alles probeert om maar in de belangstelling te staan!Natuurlijk is tie homo... zij van 34 probeert in zijn schaduw gelijk een graantje mee te pikken
Mijn oma van 84 zag het zelfs en die weet niet eens wat een homo is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen intrappen
Het zag er trouwens meer uit als twee giechelende vriendinnetjes. Ik zie hem haar echt nog geen serieuze beurt geven
Natuurlijk wil iedereen dat... je oma probeert in jouw schaduw gelijk een graantje mee te pikken
Ik zie het zelfs en ik weet wat een oma is....... ! Dat er uberhaupt nog mensen oma van jou willen zijn
Het ziet er trouwens meer uit als jaloezie.
Verder hoop ik dat je met deze tegenreactie eindelijk ziet hoe sneu iemand kan zijn.....
quote:erg bijgelovig ja.....
Op dinsdag 6 januari 2004 17:52 schreef ForumFokker het volgende:
heet jordy********
-edit: niet leuk.
Hij is homo maar weet het nog niet. Heeft daarnaast absoluut geen gevoel voor humor en vreselijk irritant, maar zij is zo blij dat iemand hem er een keer in wil hangen bij haar dat ze maar net doet of hij rete grappig is.
quote:Ok....
Op dinsdag 6 januari 2004 22:18 schreef Remquito het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik zie het ook niet echt gebeuren.
quote:Op zich niets mis mee om z'n neef te verdedigen, maar om dan zo persoonlijk te worden als hij hierboven heeft gedaan... nee, dat gaat mij net iets te ver.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:02 schreef Varr het volgende:
Fido dido ik zou maar niet gaan proberen je neef hier constant te gaan verdedigen want das een beetje zinloos tegen aaaaal die reacties.
quote:bron
Kansloos, maar wel gelachen!De opvallendste afvallers van Idols II
De auditierondes van de tweede Idols-serie zitten er weer bijna op. Vanavond is het nog één keer genieten van valse uithalen, fantasieloze danspasjes en schrikbarende verkleedpartijen door kansloze kandidaten. We hebben er met z'n allen hartelijk om gelachen, maar hoe hebben de deelnemers zelfde audities ervaren? Newz sprak een aantal opvallende afvallers.
JORDY (19)
![]()
JORDY (19): gek op acteren, zingen en typetjes neerzetten, maar vooral op zijn zestien jaar oudere vriendin...
Hoe was het om jezelf terug te zien?"Erg leuk. Moest wel lachen om mezelf en was achteraf blij dat ik niet voor lul ben gezet. Althans, dat vond ik zelf. Maar als ik op internet kijk, dan denken sommigen daar anders over. Ik heb volgens mij een gezonde dosis zelfspot, zie bijvoorbeeld zelf ook dat ik beter niet dat zwarte mouwloze hemdje had kunnen aantrekken, maar om me vervolgens zo af te maken, vind ik zwak."
Leukste reactie?
"Die van juryvoorzitter Henkjan Smits op Radio 3. Ik hoorde hem zeggen dat hij erover had getwijfeld of hij me wel of niet door moest laten gaan.
Ook zei hij dat hij gelooft dat ik er wel kom. Ik hoop dat hij gelijk krijgt!"Minst leuke reactie?
"Dat was bij Paul de Leeuw. Die bleef maar doordrammen over het feit dat ik homo zou zijn, terwijl dat echt niet zo is. Begrijp me goed, was het wel zo, dan zou ik het direct toegeven. Maar ik heb er in het verleden goed over nagedacht en weet echt heel zeker dat ik er niet aan moet denken om met een man in bed te liggen."Wil je nog steeds beroemd worden?
"Ja, maar niet speciaal op het gebied van zingen. Ik vind dansen en typetjes nadoen ook helemaal geweldig. Maar het liefst wil ik ooit een kinderprogramma presenteren. Een soort Telekids, net als Carlo en Irene. Zij zijn mijn grote voorbeelden."
quote:Dus hij heeft er over nagedacht? Betekent dat dat er twijfel was?
Minst leuke reactie?
Maar ik heb er in het verleden goed over nagedacht en weet echt heel zeker dat ik er niet aan moet denken om met een man in bed te liggen."
quote:Heb jij er nooit over nagedacht dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef CJ het volgende:[..]
Dus hij heeft er over nagedacht? Betekent dat dat er twijfel was?
quote:Ik heb er ook over nagedacht...en ik bén homo
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef CJ het volgende:[..]
Dus hij heeft er over nagedacht? Betekent dat dat er twijfel was?
Kijk Jordi, zo simpel is het
by the way: ik praat niet zo nichterig als die gast hoor
quote:Nou nee... Niet in de zin van "Goh, wat zou ik zijn?". Eigenlijk wist ik altijd al wel dat ik piemeltjes leuker vond dan tietjes.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:30 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Heb jij er nooit over nagedacht dan?
Er zijn toch genoeg mensen die meteen weten dat ze hetero of homo zijn. Daar hoef je volgens mij niet altijd over na te denken.
quote:Schijnbaar gaat iedereen ervan uit dat je hetero bent
Op zaterdag 10 januari 2004 20:55 schreef CJ het volgende:[..]
Nou nee... Niet in de zin van "Goh, wat zou ik zijn?". Eigenlijk wist ik altijd al wel dat ik piemeltjes leuker vond dan tietjes.
Het was meer nadenken in de zin van "Kom ik er nu voor uit of doe ik alsof ik hetero ben?".
Er zijn toch genoeg mensen die meteen weten dat ze hetero of homo zijn. Daar hoef je volgens mij niet altijd over na te denken.
quote:Aangezien 90% van de mensen dat ook zijn is dat geen onlogische vooronderstelling.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:14 schreef THE_BASE het volgende:[..]
Schijnbaar gaat iedereen ervan uit dat je hetero bent
quote:En dus valt 10% op hetzelfde geslacht. Maar dit ging erom of Jordi bij die 10% hoorde en niet wat mensen ervan denken dát iemand op hetzelfde geslacht valt
Op zaterdag 10 januari 2004 22:14 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Aangezien 90% van de mensen dat ook zijn is dat geen onlogische vooronderstelling.
En Jordi is homo *feestneus opzet* ...ik vind het wel een lelijke eend
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:45 schreef THE_BASE het volgende:[..]
Ik heb er ook over nagedacht...en ik bén homo
Kijk Jordi, zo simpel is het
by the way: ik praat niet zo nichterig als die gast hoor
quote:In het kader waarvan?
Op vrijdag 13 februari 2004 19:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze zijn nu te gast bij B&W op Ned.3...
quote:Oude vrouwen met jonge vriendjes.
Op vrijdag 13 februari 2004 19:40 schreef BVO het volgende:[..]
In het kader waarvan?