abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15931426
je moet de overheid en de mensen die last hebben van de rook niet met mekaar verwarren.

ik rook amper, alleen met uitgaan...heb zelf ook niet zo veel last van rook...maar als mensen niet roken, dienen zij voorgetrokken te worden, omdat de rokers met hun rook de niet rokers ziek maken

basta

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:58:31 #77
19194 Oversight
◢◤
pi_15931443
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

jij bent echt iemand die duidelijkheid nodig hebt he?

als jij binnen een straal van 2 meter van je rookpaaltje blijft staan vind ik het goed hoor

het gaat er nou NET om dat ik SCHIJT heb aan wat JIJ vindt.

nee hoor,... ik moet alleen altijd ERG lachen om die stomme kudde schapen die zich van alles en nog wat laat voorschrijven door een ander die daar NIETS over te zeggen heeft...

als jij binnen een straal van 2 meter van je rookpaaltje blijft staan vind ik het goed hoor

◢◤
pi_15931487
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:58 schreef Oversight het volgende:

[..]

nee hoor,... ik moet alleen altijd ERG lachen om die stomme kudde schapen die zich van alles en nog wat laat voorschrijven door een ander die daar NIETS over te zeggen heeft...

Succes met je verdere leven

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:00:16 #79
19194 Oversight
◢◤
pi_15931496
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:57 schreef dr.dunno het volgende:
inderdaad; kom je mee protesteren op het binnenhof?
voor protesteren op het binnenhof heb je een VERGUNNING nodig.

aan te vragen bij het plaatselijke politie-buro

◢◤
pi_15931551
ik geef je trouwens nog een paar weken..

daarna sta je gewoon braaf bij je paaltje

Eindredactie Games zaterdag 3 januari 2004 @ 17:03:24 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_15931563
hoop dat de rook snel je hersens aantast en niet alleen longkanker veroorzaakt!!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:03:41 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15931569
De rijdende rechter heeft altijd wel een antwoord, als iets niet vastligt in een wettelijke bepaling dan wordt er gekeken naar mate van redelijkheid. Op een bankje gaan zitten 10 meter van een rookpaal vandaan is geen redelijkheid en bij de verkeerde politie-agent die je aanspreekt kun je mooi gaan dokken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15931585
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:03 schreef MikeyMo het volgende:
De rijdende rechter heeft altijd wel een antwoord, als iets niet vastligt in een wettelijke bepaling dan wordt er gekeken naar mate van redelijkheid. Op een bankje gaan zitten 10 meter van een rookpaal vandaan is geen redelijkheid en bij de verkeerde politie-agent die je aanspreekt kun je mooi gaan dokken
en zo is het
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:05:39 #84
19194 Oversight
◢◤
pi_15931609
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:03 schreef donald_dick het volgende:
hoop dat de rook snel je hersens aantast en niet alleen longkanker veroorzaakt!!
mocht dat gebeuren, beloof ik je dat ik in mn laatste heldere momenten AL mijn fireworks opsla in jouw woonwijk.
◢◤
  Eindredactie Games zaterdag 3 januari 2004 @ 17:07:35 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_15931664
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

mocht dat gebeuren, beloof ik je dat ik in mn laatste heldere momenten AL mijn fireworks opsla in jouw woonwijk.

hoor je wel aan kuchen lief lefgozertje van me
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_15931743
Wat een lief topic
pi_15931763
Ik vind trouwens wel dat ze in januari gewoon nog niet moeten bekeuren, maar waarschuwen.

Veel mensen vergeten het gewoon dat het niet mag en iemand die je waarschuwt herinnert je er dan heel helder aan. Een bekeuring maakt alleen maar kwaad. Ik begrijp namelijk best dat je het eventjes vergeet als je een sigaretje opsteekt op een perron.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:11:30 #88
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_15931772
Wat een gezeur. Waarom doen we niet wat tegen mensen die naar zweet van een week oud en andere ellende stinken en onbeschaamd naast je komen zitten. Als mensen naar rook ruiken weet je tenminste dat het gewoon komt van sigaretten en niet van andere dingen zoals slechte pers. hygiëne.
pi_15931846
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ze in januari gewoon nog niet moeten bekeuren, maar waarschuwen.

Veel mensen vergeten het gewoon dat het niet mag en iemand die je waarschuwt herinnert je er dan heel helder aan. Een bekeuring maakt alleen maar kwaad. Ik begrijp namelijk best dat je het eventjes vergeet als je een sigaretje opsteekt op een perron.

daar ben ik het mee eens
overgangsperiode
pi_15931864
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:11 schreef Maar-T het volgende:
Wat een gezeur. Waarom doen we niet wat tegen mensen die naar zweet van een week oud en andere ellende stinken en onbeschaamd naast je komen zitten. Als mensen naar rook ruiken weet je tenminste dat het gewoon komt van sigaretten en niet van andere dingen zoals slechte pers. hygiëne.
jij snapt het niet.
rook is slecht voor je, en meeroken is ook slecht voor je!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:15:30 #91
19194 Oversight
◢◤
pi_15931875
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:11 schreef Maar-T het volgende:
GOED IDEE

zouden we het eens worden over WELK toilet-area luchtje we over die mensen gaan sprayen ?

ik ga voor DENNEAPPELGEUR

◢◤
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:16:05 #92
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_15931895
Heerlijk weer zo een topic waar rokers en niet rokers tegen elkaar strijden, en in het weekend samen in een discotheek staan of in het café op de hoek hangen

Get a Life

Kut, Kut ALLEMAAL
pi_15931929
Jemig ik sta er echt van te kijken hoe druk niet-rokers zich maken over rokers. Ik behoor zelf pas sinds een jaar tot het rokende deel der mensheid, maar heb me in mijn niet-rokende levensjaren echt geen moment gestoord aan mensen die in mijn nabijheid rookten.
A dirty mind is a joy forever.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:17:37 #94
19194 Oversight
◢◤
pi_15931937
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:03 schreef MikeyMo het volgende:
om een procesverbaal uit te schrijven moet de agent EERST een strafbare gedraging constateren...
en dat KAN hij/ zij niet.......

EN LEES NU DE OPENINGSPOST EVEN HELEMAAL !!!!!!!!!!

◢◤
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:35:30 #95
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_15932419
Ik ben net gestopt en heb echt een enoooorme hekel aan iedereen die zelfs maar aan sigaretten DENKT.

BLEGH!

Ik heb al een boek.
pi_15932510
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:35 schreef Rio het volgende:
Ik ben net gestopt en heb echt een enoooorme hekel aan iedereen die zelfs maar aan sigaretten DENKT.

BLEGH!

Sterf, jij afvallige!
A dirty mind is a joy forever.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:40:35 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15932560
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:11 schreef Isabeau het volgende:

dat heeft de NS ook aangekondigd, de eerste 2 weken waarschuwt men enkel...
[..]
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:45:49 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15932709
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:17 schreef Oversight het volgende:

[..]

om een procesverbaal uit te schrijven moet de agent EERST een strafbare gedraging constateren...
en dat KAN hij/ zij niet.......

EN LEES NU DE OPENINGSPOST EVEN HELEMAAL !!!!!!!!!!

jawel hoor, in het hele station mag je niet roken alleen op de daarvoor aangegeven plaatsen. Dus naast zo'n paal.

Nabijheid is een rekbaar begrip, maar eentje die wel duidelijk is. 10 meter is niet echt meer nabij een paal toch of wel?

Ach, weet je wat: rook jij lekker over een maand je peukie expres niet bij zo'n paal en din de buurt vane en agent, krijg een boete en vecht hem aan.

[..]
pi_15932738
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:40 schreef MikeyMo het volgende:
dat heeft de NS ook aangekondigd, de eerste 2 weken waarschuwt men enkel...
maar ik hoorde dat er al boetes waren uitgedeeld....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:50:05 #100
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15932823
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

maar ik hoorde dat er al boetes waren uitgedeeld....

Ik weet wel dat wanneer men in de trein rookt nadat het nog eens omgeroepen is dat het een rookvrije trein betreft men een boete uit zal delen. Maar dat men op perrons e.d. niet direct zal bekeuren, eerst zal waarschuwen.

Ik denkd at de uitgeldeelde boetes aan personen zijn opgelegd die even flink tegen de waarschuwing ingingen. Er is ook al een knokpartij geweest nadat een roker die werd aangesproken op het roken gelijk begon te meppen

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')