quote:Volgens mij deden ze het met opzet en zitten ze nu waarschijnlijk te gieren op de bank samen...
Op zaterdag 3 januari 2004 21:31 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Dat dacht ik nou ook toen ik hem zag
.
quote:ja, wa een engert heheh!
Op zaterdag 3 januari 2004 21:36 schreef Vlarp het volgende:
OHHHHWWW wat fake!Het homojongetje met een boezemvriendin
quote:Vonnut wel een leuk ventje, maar zo overduidelijk homo
Op zaterdag 3 januari 2004 21:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, wa een engert heheh!
hmzz GWD in dit topic?.
quote:dat schattige menneke dat nie door ging omdat ie zo nonchalant was, vond ik leuker
Op zaterdag 3 januari 2004 21:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Vonnut wel een leuk ventje, maar zo overduidelijk homo
quote:dankje!! en fijne avond!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar RotterdamFijne avond allemaal! En beterschap Jer!
oh jah, misschien minder drinken tijdens het leren
quote:En waarom gaat het dan niet goed met je?
Op zondag 4 januari 2004 00:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
het gaat niet goed met Kugari-Ken
quote:mjwa, waarom fotografeer je een gebouw als je liever tieten op de gevoelige plaat zet
Op zondag 4 januari 2004 00:30 schreef onetouch het volgende:
waarom leer ik eigenlijk voor die f*ckin' tentamens, ik beheers de stof, kan alles prima opzoeken met boek erbij en dan tot een kloppend antwoord komen. nu moet ik echter voor 2 uurtjes alles in m'n kop stampen om het vervolgens te vergeten en alsnog in de praktijk oplossingen uit een boek halen.oh jah, misschien minder drinken tijdens het leren
quote:een gebouw hoort rond en abstract te zijn
Op zondag 4 januari 2004 00:32 schreef Jerruh het volgende:mjwa, waarom fotografeer je een gebouw als je liever tieten op de gevoelige plaat zet
.
.
ik ga slapen, burrrp
slaap lekker, J-beeb
en waaom laten ze bij idols de gene die doorgaan niet allemaal fatsoenlijk zien?
quote:ik heb heel even gezapt, maar mensen in ruimtepakken die door donkeren "draaddingslangen" worden ingenomen.... nee
Op zondag 4 januari 2004 01:06 schreef Prego het volgende:
phantoms is een slechte filmen waaom laten ze bij idols de gene die doorgaan niet allemaal fatsoenlijk zien?
idols niet gezien
quote:Dat vroeg ik me zelf ook af. Zeker niet genoeg zendtijd anders voor de valszingers. We krijgen hopelijk genoeg van de doorstromers te zien in het theater.
Op zondag 4 januari 2004 01:06 schreef Prego het volgende:
en waaom laten ze bij idols de gene die doorgaan niet allemaal fatsoenlijk zien?
IK ben vroeg wakker!!
quote:Goedemorgen. Ik ben nog wakker
Op zondag 4 januari 2004 05:02 schreef Waxxer het volgende:
Mogguh! Als het nu maandag was geweest moest ik over 2,5 uur opstaan. Maar het is zondag.IK ben vroeg wakker!!
quote:Ik ben de hele avond al adhd. En als ik werk, word ik daarna weer hyper. En ik heb dus gewerkt vanavond bij het coc. Ik word ook altijd helemaal druk als ik een artikel onder druk van een deadline heb moeten schrijven....
Op zondag 4 januari 2004 05:14 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Goedemorgen. Ik ben nog wakker
. Dat had ik kunnen verwachten na een caffeïnevrije week weer aan de caffeïne te gaan.
quote:Dus weinig nachtrust gehad?
Op zondag 4 januari 2004 05:16 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben de hele avond al adhd. En als ik werk, word ik daarna weer hyper. En ik heb dus gewerkt vanavond bij het coc. Ik word ook altijd helemaal druk als ik een artikel onder druk van een deadline heb moeten schrijven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |