De mevr van de indicatiecomissie is geweest. Ze geeft 8 uur zorg per dag op. We horen over 2 dagen of dit door gaat. Het vervelende is dat geer onregelmatig werkt en de thuizorg pas om 8 uur begint en neit na 5en werkt. En de weekenden zijn er ook niet of weinig ofzo. Maar als we de 8 uur hebben moeten we met de thuizorg om de tafel om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Dat word nog wat allemaal. Hopelijk krijgen we wel de 8 uur. De kosten worden 283 euro
, maar dat word het met 2 uur op een dag ook !!!! Mochten we maar 2 uur op een dag krijgen dan doen we dat dus niet. Wat een gedoe. De regels voor thuiszorg zijn sinds 1 dec ook nog eens erg aangescherpt dus de vraag is of we wel voor 8 uur in aanmerking komen. Maar deze vrouw vond het met een kind van 2 en 4 maanden wel nodig.
Word vervolgd..... Jessie
Jessie, wat een rare regeling met die thuiszorg dat 2 uur net zo duur is als 8 uur
. En lastig met die onregelmatige diensten, maar fijn in ieder geval dat je wel de indicatie hebt gekregen dat zorg nodig is. Dat is toch in ieder geval de eerste stap.
Hoe kom je eigenlijk aan scardi.... (naam vergeten)? Heeft dat ook te maken met weinig weerstand of zo, of is het puur toevallig een bacterie die je oploopt? Je hebt het natuurlijk de laatste maanden hardstikke druk gehad met die meiden, feestdagen en Bo's verjaardag enzo.
Hier nog iemand die wel van een slaapbankje gebruik wil maken. Sven huilt eigenlijk nooit ´s nachts maar om 1 uur werd hij huilend wakker. Even troosten en als ik wegliep ging hij weer huilen. Ik dacht dat hij me even aan het uitproberen was, maar het huilen bleef ook toen ik weer bij hem ging zitten. We hebben hem dus maar tussenin genomen en om half 3 werd hij weer wat rustiger. We hebben hem maar tussenin laten liggen voor een keertje maar echt lekker ligt dat niet. Wel rot zeg als ze zo huilen en je weet niet waarom. Hij is gisteren weer voor het eerst in 3 weken naar de oppas geweest en volgens mij zitten er weer tandjes te broeien, ik denk dat het 1 van de 2 is. Nu ligt meneer in ieder geval lekker te slapen, dus hij haalt het wel weer in.
Hmmm hebben ze het afgesproken ofzo? Ik heb ook 2 x een uur naast Bram's bedje gezeten vanacht. Wij proberen hem zoveel mogelijk in zijn bedje te laten liggen en daar te troosten want anders loopt hij met een paar dagen geheel over me heen en wil hij helemaal niet meer in zijn eigen bedje. Maar soms wil je gewoon alleen nog maar slapen en dan zou ik hem bijna ook in mijn bed nemen. Helaas kan ik dan zelf amper meer slapen omdat ik dan amper bed overhou dus eigenlijk is dat ook niet zo'n goede oplossing.
quote:En terecht!
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef easy-going het volgende:
Even iets anders: mijn man (die hier altijd meelurkt) is vandaag alweer een week gestopt met roken (na 25 jaar 4a5 pakjes shag per week te hebben gerookt). Ik wil hier toch wel even melden dat ik trots op hem ben
quote:Zeker weten, hij rookte 2 pakjes per dag
Op woensdag 7 januari 2004 19:15 schreef easy-going het volgende:
Dat is ook een mooie afspraak Rewimo. Ik denk dat het voor jou makkelijker was dan voor hem.
quote:Nou en of, ik vraag me af of hij anders de 77 had gehaald, en wie weet hoeveel jaar er nog bij (veel hoop ik).
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef daniman het volgende:
goed dat ie er mee gestopt is dan!
quote:Wow, applausje voor meneer easy-going! En nu niet meer beginnen he
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef easy-going het volgende:
Even iets anders: mijn man (die hier altijd meelurkt) is vandaag alweer een week gestopt met roken (na 25 jaar 4a5 pakjes shag per week te hebben gerookt). Ik wil hier toch wel even melden dat ik trots op hem ben
Waarom kom je trouwens ook niet naar de meeting zaterdag? En Angel?
Wij komen waarschijnlijk ook. Even kijken of ik geen terugslag krijg. Geer kan zich dan met Bo bezig houden. En er zijn vast gegadigden die me willen helpen met Janneke toch?
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 07-01-2004 19:53]
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef jessie het volgende:
He knap easy going dat hij gestopt is.Waarom kom je trouwens ook niet naar de meeting zaterdag? En Angel?
Wij komen waarschijnlijk ook. Even kijken of ik geen terugslag krijg. Geer kan zich dan met Bo bezig houden. En er zijn vast gegadigden die me willen helpen met Janneke toch?
Ja wij vinden het inderdaad ook een eindje rijden. En Janneke zal haar slaapje ook wel gaan missen denk ik (die is nu met 4 maanden niet meer zo overal in slaap te krijgen) We zullen dan ook niet zo lang gaan denk ik. Maar voor Bo vinden we het weer erg leuk. Die schiet de laatste tijd overal bij in. En zelf vind ik het ondanks dat ik weinig kan wel even lekker om er uit te zijn.
Maar de volgende keer ( picknick vondelpark?????) ben ik er zeker weer!!!!
Maar ik denk dat ik weet waarom. Joshua is waarschijnlijk allergisch voor koeienmelk. Hij kreeg veel pukkeltjes op zijn gezicht en gaf s'middags over als hij voeding had gehad. En toevallig had ik een dag geen yoghurt gegeten en melk gedronken en toen sliep ie ineens door s'nachts. Dus ik ga hem eens goed in de gaten houden. Heb geen zuivelprodukten gegeten/gedronken vandaag. Dus ik hoop echt dat ie vannacht door gaat slapen, want ik ben bijna slaapdronken van de narigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |