abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:23:22 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16109721
Dat is snel gegaan, Miss_Dynastie. Fijn dat jullie in ieder geval een goed tehuis hebben gevonden en ik hoop dat je haar nog regelmatig zal knuffelen.

Troel, hoe is het nu met Bert? Ben je nog even naar hem toe gegaan? Ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent.

Jessie, wat raar dat het nu ineens wel kan , maar wel fijn natuurlijk. Mijn vertrouwen in de sociale verzorgingsstaat is weer een beetje hersteld!

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_16109729
miss_dynastie, ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je de behoefte hebben om eens te borstelen, te wandelen of wat dan ook met een lieveling die ook altijd aandacht wil, je kan altijd een keer meekomen naar mijn paardje!

Sterkte, het is nooit leuk om je vriendje te moeten missen. Ik ben blij dat je er een goed adresje voor hebt gevonden. Je zegt het zelf al, hij is niet ziek of dood, maar toch doet het pijn. Ik hoop dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaren!

En nogmaals, je bent welkom bij mijn paardenkind!

pi_16110188
He fijn dynastie dat het paard een goed plekje heeft!!! Ook al zal je ze wel erg missen natuurlijk!!!!

He kleintje!!!!! Lange tijd weggeweest jij!! Hoe is het?

Ik ben zo blij ik heb humanitas gebeld en die bieden zelfs zorg op onregelmatige tijden en in de weekenden. We hebben hulp op alle dagen dat Geer vanaf de 16e moet werken. Alleen als hij de nacht heeft dan komt de hulp natuurlijk niet snachts want dan slapen de kleintjes (nou ja dan horen ze te slapen ) Dan komt de hulp vanaf 6.30 zodat Geer vanaf 7:30 bij thuiskomst ook lekker kan slapen. En ik er dus toch niet alleen voor staat. Ik heb 1 vaste hulp op de zondagen en 1 vaste hulp voor de rest van de dagen. Een jonge meid van 20 die pas in een gezin heeft gewerkt met een baby van toen ze begon 2 dagen oud, dus dat moet wel goed zitten. Ben er zooo blij mee. En ook nog eens heel fijn dat het bij 2 personen gehouden kan worden. Zo heb je niks en zo heb je alles.
Voor Gerard ook een fijn idee als hij weer aan het werk moet vrijdag. We zijn dus erg opgelucht allebei.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16110317
Ah fijn jessie, dat is een hele opluchting. Nu je hier rust van hebt gaat het misschien lichamelijk ook wel iets beter. Het lijkt me dat die stress ook niet goed werkt op je gestel. Wat kan alles er in 24 uur anders uitzien he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:41:04 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_16111937
Nou, ik ben nu bij Bert thuis, dat was sowieso al afgesproken, dus ik ben alleen wat eerder gegaan.

Het valt gelukkig allemaal erg mee, hij is wel heel erg geschrokken en was blij da thij eerder naar huis kon, want hij had geen zin om in de file te gaan rijden. Hij is ook al naar de garage geweest en naar de tussenpersoon van de verzekeringen. De schade aan de auto is best pittig, maar hoogstwaarschijnlijk is het gewoon verzekeringswerk.

De houtblokken waar bert het over was (tja, dat zijn voor mij formaat bielzen) dat waren blokjes hout waar een shovel mee vaststond op een vrachtwagen. Niet eens zo heel groot dus. Kortom, ik heb me dus veel drukker zitten maken dan nodig was, alleen maar omdat ik meteen het ergste dacht.

Maarja, alles is goed afgelopen uiteindelijk en daar ben ik heel erg blij om. Vanmiddag zag ik het echt even helemaal niet meer zitten en zat ik gewoon te huilen van de schrik, maarja, dat hoort er denk ik gewoon bij. Ik besefte me ineens dat het ook anders had af kunnen lopen (ik dacht toen nog aan formaat bielzen) en ik bedacht me dat ik Bert dan misschien wel kwijt geweest was. Nouja, gelukkig was dat niet zo!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:42:12 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_16111970
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:23 schreef Kleintje het volgende:
miss_dynastie, ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je de behoefte hebben om eens te borstelen, te wandelen of wat dan ook met een lieveling die ook altijd aandacht wil, je kan altijd een keer meekomen naar mijn paardje!

Sterkte, het is nooit leuk om je vriendje te moeten missen. Ik ben blij dat je er een goed adresje voor hebt gevonden. Je zegt het zelf al, hij is niet ziek of dood, maar toch doet het pijn. Ik hoop dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaren!

lang niet gezien kleintje!!! Alles goed??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 21:09:37 #232
43556 miss_dynastie
pi_16112775
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:23 schreef Kleintje het volgende:

Kleintje, je bent een enorme lieverd Ik zal van je aanbod geen gebruik maken, want ik woon in Veenendaal (half uurtje treinen van Utrecht) en die afstand is me toch iets te gortig Ik las in het andere topic dat het goed gaat met je paardje, daar ben ik heel blij om!!
pi_16112917
Troel gelukkig dat het allemaal meegevallen is. En logisch dat je even enorm schrikt natuurlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 21:39:34 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16113750
Kleintje, fijn om weer wat van je te horen

Miss_Dynastie (ik snap nu waar je nick vandaan komt ), gelukkig heeft je paardje een goed tehuis gekregen, al zul je hem natuurlijk erg missen

Troel, fijn dat het meevalt met Bert In gedachten maak je zoiets altijd erger dan het is

Jessie, wat heerlijk dat alles geregeld is, en ook nog precies zoals je het wilde!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16121658
Nou wij kunnen zo naar de huisartsen post. We zijn nu allemaal ziek. Iedereen is aan het spugen hier behalve damey want die heeft het al gehad.

Manlief moest naar de wc om te en roept ineens mij me bed uit. Spuugt ie bloed!!!
Dus meteen gebeld en oppas geregeld voor de kids en we gaan zo heen.
Update volgt morgen.....

pi_16122187
Oh Angel, het zit ook helemaal niet mee bij jullie he. Getver.
Sterkte!
pi_16122315
He getver Angel het gaat ook wel kl*te de laatste tijd bij jullie zeg.
Hoe was het bij de dokter en hoe is het met je man?
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 10 januari 2004 @ 09:28:40 #238
2628 Karin
pi_16122491
Angel ik ben wel heel benieuwd hoe het nu bij jullie is. Ik hoop dat het meeviel voor je man want bloed spugen is niet goed natuurlijk. Wat zullen jullie geschrokken zijn midden in de nacht.
Hopelijk zijn jullie nu allemaal lekker aan het bijslapen.
pi_16122516
wie weet er snel nog ff een patroon van een babytruitje te vinden op inet (met plaatje) zodat ik die smane met een bolletje wol in kan pakken voor mijn mams als verassing ??
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:35:12 #240
43556 miss_dynastie
pi_16122526
Sorry Knorretje, ik ben daar nog helemaal niet in thuis
Angel, het is wel ziekenboeg bij jullie zeg . Hoe is het nu met jullie?
pi_16122531
al een babyvestje gevonden. (haastige spoed gaat zelden goed he)
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:38:23 #242
43556 miss_dynastie
pi_16122540
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:36 schreef Knorretje het volgende:
al een babyvestje gevonden. (haastige spoed gaat zelden goed he)
Zo, wow, jij bent goed met zoeken ... dat was mij noooooit zo snel gelukt . Je gaat ze dus vandaag inlichten, als ik het goed begrijp? Leuk hoor!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:39:20 #243
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16122542
Angel wat een schrik!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 januari 2004 @ 09:41:57 #244
13151 crew  Rewimo
pi_16122553
Angel, hoe is het nu met jullie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16122559
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo, wow, jij bent goed met zoeken ... dat was mij noooooit zo snel gelukt . Je gaat ze dus vandaag inlichten, als ik het goed begrijp? Leuk hoor!

yep (waarschijnlijk weten ze hetal hoor)maargaat om het idee he. Wij zien mijn ouders maar eens in de drie - vier maanden. Langer niet vertellen zou wel heel gemeen zijn:)
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:49:35 #246
43556 miss_dynastie
pi_16122585
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:43 schreef Knorretje het volgende:

[..]

yep (waarschijnlijk weten ze hetal hoor)maargaat om het idee he. Wij zien mijn ouders maar eens in de drie - vier maanden. Langer niet vertellen zou wel heel gemeen zijn:)

Je bedoelt dat ze het al op Fok! hebben gelezen, of via via hebben gehoord
En tja, als je ze maar een keer in de drie-vier maanden ziet, ben je de volgende keer al vier-vijf maanden ver
En als dat bezoekje niet door zou gaan, zit je die keer daarop ineens met een nieuwe baby bij opa en oma
Nee, ik sla weer door
pi_16122609
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze het al op Fok! hebben gelezen,

yep
quote:
En tja, als je ze maar een keer in de drie-vier maanden ziet, ben je de volgende keer al vier-vijf maanden ver
En als dat bezoekje niet door zou gaan, zit je die keer daarop ineens met een nieuwe baby bij opa en oma
Nee, ik sla weer door
precies en dat kannie he.
pi_16122666
ben errug brak.... maar goed. Manlief heeft last van het Melowdy weiss syndrome (ofzoiets..)Dat houdt in dat zijn slokdarm wat overgevoelig reageerd op het braken van hem en daardoor springen er wat haarvaatjes.
Niets ernstigs maar hij braakt nogal heel heftig en kramperig en dan heb je er dus last van. Hij moest ook nog een keer bij de dokter dus die kon meteen mooi zien in het echt wat er aan de hand was.
We hadden wel foto's gemaakt van het braaksel zodat de dokter het goed kon bekijken op de camera... dat vond hij erg origineel!!!
De meesten nemen het braaksel mee of beschrijven het gewoon... dit had ie nog niet eerder meegemaakt

Damey had domperidon voorgeschreven gekregen de vorige keer dus nu zitten we met zijn allen aan de domperidon om maar een beetje te gaan opknappen.

Duncan en Damien hadden hun hele bedden onder gepoept dus ik bennu als een gek aan het wassen. Manlief haal ik zo weer uit bed zodat ik even langs de apotheek kan enzo....

Blegh tis echt nix zo zeg.... alles ziek. Vannacht zijn trouwens mijn ouders langsgekomen om op de kinders te letten en ons naar het ziekenhuis (huisartsenpost) te brengen. Aangezien ik ook om het kwartier aan het was, leek het me niet zo verstandig om zelf te rijden.

Maar goed nu weer opknappende heen en we zien wel hoe alles loopt vandaag.

pi_16122707
Gelukkig niets ernstigs dus Angel.
Pffft, ik heb bijna medelijden met die wasmachine van jou zeg, dat ding draait overuren.
Nou ik wens je veel sterkte! ga je nu nog je verjaardag vieren vandaag?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 januari 2004 @ 10:16:14 #250
13151 crew  Rewimo
pi_16122766
Beterschap voor jullie allemaal Angel. Gelukkig maar dat het niks ernstig was met hubbie, je schrikt altijd zo als je bloed ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')