abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:57:03 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926569
En weer verder
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_15926689
Heeee heb jij niet je gesprek al gehad, of wacht je er nog op Spindizzy?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:05:32 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926796
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:01 schreef jessie het volgende:
Heeee heb jij niet je gesprek al gehad, of wacht je er nog op Spindizzy?
We zijn nog druk aan het wachten Ik hoop ergens deze maand wel een afspraak te kunnen maken.
pi_15926921
Spannend hoor Spindizzy!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15926950
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:49 schreef jessie het volgende:
He easy going je heb een nieuw plaatje bij je naam. Leuk is ie!!!!!!

Enne geduldig begin ik zowaar te worden ja

Ja, leuk is ie he, ik wilde hem al langer als plaatje, maar hij was te groot. Een paar weken geleden kwam ik erachter dat er hier op Fok een topic is waar je icoontjes kan laten maken/resizen. Dit is trouwens nog de oud en nieuw versie

Maar hoe gaat het nou met je, helpen de pijnstillers een beetje?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:11:10 #6
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926972
Behoorlijk! Maar heb me gewoon voorgenomen dat het allemaal goed gaat en dat ik me geen zorgen hoef te maken
pi_15927090
Nee hoor geen zorgen maken. De gesprekken vallen achteraf altijd mee (zoals bijna alles achteraf altijd meevalt )

Easy going het gaat beter hoor. Ik heb een stuk minder pijn en kan hier zelfs de trap oplopen. Dus het bed uit de kamer mag gewoon weer naar boven zodat ik vanacht gewoon lekker naast me hubbie kan liggen

De bobbels en ontstekingen zijn ook minder, maar dat word tegen de avond wel weer wat meer meestal. Maar het is gelukkig niet meer zoals het geweest is. Ik heb een dag gehad toen kon ik me armen en benen gewoon niet meer optillen van de pijn en lag ik dus stokstijf in bed. Ik kon niet eens op mijn zij draaien. Dat heb ik gelukkig niet meer. Maar ik zit nog wel aan de pijnstillers natuurlijk.

Ben ik thuis liggen me meiden lang te slapen en ligt Geer beneden op het bed (ik snap nu waarom dat beneden staat ) te ronken. Iedereen is bekaf en ik heb me een stoot adrealine door me lijf Zo blij dat ik niet in dat domme ziekenhuis lig

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15927230
Julian is echt een smiecht Zijn motoriek is niet zo goed, dus krijgt hij 1 keer in de week op school therapie. Dan heeft hij een mapje met kaartjes en op die kaartjes staan dan allemaal oefeningen. Als hij een oefening goed kan zet de juf er een krul op en haalt ze het kaartje uit de map. Af en toe stopt ze het kaartje met de krul er weer in, zodat hij het blijft herhalen. Had hij van de week een oefening die hij nog niet goed kon. Pakte hij een kaartje met een krul, en ging hij die krul op dat andere kaartje overtrekken
pi_15928321
Gezellig jessie, ben je thuis ligt iedereen te maffen
Nouja je bent weer even in je eigen omgeving en zo heb je natuurlijk even tijd voor ons. Is voor Gerard ook wel lekker dat hij even niet heen en weer hoeft. Dat zal er ook wel inhakken bij hem, al dat geregel. Dat vond mijn man al toen ik in het ziekenhuis lag en die had toen nog geen kinderen om hem heen. Nou geniet er maar van en kruip vannacht maar lekker tegen hem aan.
pi_15930664
Jessie !! Fijn je even live te spreken !
Heerlijk effe thuis geniet er van meis !

Hopenlijk is die nieuwe arts-assistent iets mensvriendlijker, sommigen lijken wel van mars te komen..

pi_15930685
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:20 schreef Sylvana het volgende:
Julian is echt een smiecht Zijn motoriek is niet zo goed, dus krijgt hij 1 keer in de week op school therapie. Dan heeft hij een mapje met kaartjes en op die kaartjes staan dan allemaal oefeningen. Als hij een oefening goed kan zet de juf er een krul op en haalt ze het kaartje uit de map. Af en toe stopt ze het kaartje met de krul er weer in, zodat hij het blijft herhalen. Had hij van de week een oefening die hij nog niet goed kon. Pakte hij een kaartje met een krul, en ging hij die krul op dat andere kaartje overtrekken
hij is dus echt niet dom !! Schitterend !!!!
pi_15933487
[Even uit de lurk stand schieten]
Jessie, ik wil je even een enorm hart onder de riem steken! Ik weet uit ervaring hoe vervelend zo'n arts-assistentje kan zijn, die denken dat ze alles kunnen en dat zij de "dokter" zijn. bij mij vertelde die l*l tussen neus en lippen door dat ze uitslag hadden dat ik een bepaalde ziekte had, terwijl niemand anders aanwezig was en hij verder niets uit legde, ik was toen net 3 dagen 18 Aan de andere kant hoop ik dat je nu een arts-assistent krijgt, zoals mijn eerste arts-assistent was, ze was ontzettend lief en begripvol en legde duidelijk alles uit.

Echt erg dat je in zo'n rot-ziekenhuis zit. Ik ken wel een goed ziekenhuis in Rotterdam, het Dijkzigt, maar het is lastig om daar terecht te komen, veel wachttijden enzo. Misschien kun je later als er nog steeds onduidelijkheden m.b.t. je ziektebeeld zijn, vragen om een second opinion bij Dijkzigt, daar zijn zeker goed gekwalificeerde artsen.

Rust lekker uit, nu je thuis bent! Maar doe niet te veel, voor je het weet heb je je gewrichten overbelast met het traplopen. Geniet van Bo en Janneke en je Hub!
Sterkte voor morgen alvast

[/Even uit de lurk stand schieten]

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:14:23 #13
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15935211
het is goed om Jessie hier weer te zien!
patat ftw :)
pi_15935742
jesssssiiieeeeeeeee!!!!!

Berney, schoonfam viel mee...voor zover ze mee konden vallen that is. Ik kon er in ieder geval wat beter tegen doordat we in een grote groep zaten. verdeelt de aandacht wat he.

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 19:37:48 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15935783
Ha Catoot, welkom terug
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15935879
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Ha Catoot, welkom terug
Haaaaii!!! Fijne dagen gehad? Ik heb wel mijn achterstand gelurkt maar weet het niet meer..... (nu moet ik ECHT eten!!)

Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)

DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 19:44:53 #17
13151 crew  Rewimo
pi_15935954
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:

[..]

Haaaaii!!! Fijne dagen gehad?

Heerlijk! En jouw vakantie was ook leuk, las ik al ergens anders Met Gertje ook alles goed?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:46:25 #18
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15935999
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:

Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)

Gaan we voor! Maar eerst willen we de jouwe bewonderen
pi_15936255
Bo heeft net lekker met mij in bed tv gekeken. Eerst ging ze ver van me af liggen, maar kwam gelukkig toch steeds dichterbij. Sinds ik in het ziekenhuis lig neemt ze echt afstand van me. Ik kan het heel goed begrijpen, maar het doet wel pijn hoor. Dus de laatste 5 minuutjes heb ik toch lekker haar armpjes door me haar voelen woelen en kreeg ik kusjes. Ik heb haar al wel verteld dat ik morgen weer naar het ziekenhuis moet. Ook al is morgen nog een vaag begrip. Ik wil niet dat het weer plotseling voor haar komt. Ik hoop dat ze vanacht wakker word en lekker tussenin wil

Catootttttttttttttttt hoest met je buik? Al buitengewone proporties aan het aannemen

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15936763
Jessie, ik heb gelezen dat acute sarcodinges ook vaak weer vanzelf overgaat, dus hopelijk is dat ook waar het verminderen van de klachten op duidt. Moeilijk hoor, om zo lang bij je meiden weg te zijn. Ik hoop dat er maandag eindelijk een uitslag is, en dan nog ééntje die heel gunstig is en waarmee je snel weer definitief en zonder klachten thuis bent. Was al begonnen aan een brief voor je, maar het komt er niet echt van om hem af te maken. Maar hij komt ooit hoor!
mooi he, alles
  Jubileum moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 20:47:08 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15937605
Hai Jessie, fijn je weer hier te zien!!
Lekker hoor eventjes thuis bij de meiden en Gerard. Hoe moet het nou maandag als je man weer moet werken?

Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:47:20 #22
13151 crew  Rewimo
pi_15937612
Kl***-bronchitis

Ik hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:50:47 #23
13151 crew  Rewimo
pi_15937689
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Lois het volgende:
Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid
Lois, bedoel je die waaruit je dat bedje van Eva hebt gekocht/wilde kopen? Misschien zwerft ie hier nog. En anders kun je altijd nog even bellen naar Kinderen, volgens mij kunnen ze je dat zo vertellen daar (ze zitten in Haarlem, bij WC Schalkwijk, voor zover ik weet).
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:50:55 #24
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15937694
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Kl***-bronchitis

Ik hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd

dat zijn van die leuke dingen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:51:46 #25
13151 crew  Rewimo
pi_15937717
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef daniman het volgende:

[..]

dat zijn van die leuke dingen...

Ja, dat was wel heel schattig van hem, ik kon 'm wel opvreten (tussen de hoestbuien door)
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:53:41 #26
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15937755
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, dat was wel heel schattig van hem, ik kon 'm wel opvreten (tussen de hoestbuien door)

haha, ja een vriendin van mij die een dochtertje heeft had ook een keer zoiets maar ik weet niet meer wat. In ieder geval was dat ook heel lief
  Jubileum moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 20:54:17 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15937772
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lois, bedoel je die waaruit je dat bedje van Eva hebt gekocht/wilde kopen? Misschien zwerft ie hier nog. En anders kun je altijd nog even bellen naar Kinderen, volgens mij kunnen ze je dat zo vertellen daar (ze zitten in Haarlem, bij WC Schalkwijk, voor zover ik weet).

Ja die bedoel ik inderdaad. Ik ben wederom op zoek naar bedjes maar meer eigenlijk naar (hypo-allergene)matrasjes en ik kan me herinneren dat die fabrikant ze verkocht voor niet al te duur. Ik weet alleen de url van de website dus niet meer.
Bedankt voor de beltip, dat kan ik wel doen als niemand hem heeft liggen idd!

Beterschap met je bronchitis, bah ook een vervelende manier om het jaar mee te beginnen.

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:58:49 #28
13151 crew  Rewimo
pi_15937888
Lois, hier kun je terecht met je vraag:

http://www.abonnee.nu/index_html?titelid=6 (bovenaan op Klantenservice klikken)

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 03-01-2004 21:00]

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 21:00:11 #29
13151 crew  Rewimo
pi_15937917
O en Jessie vroeg het ook al ergens: hoe is het met Eva?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 22:07:21 #30
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15939692
heeft iedereen naar Idols gekeken dat er tussen 21:00 en 22:00 uur niet meer is gereageerd?
pi_15940026
Gerard gaat zorgverlof aanvragen. Hij zet zijn vrije dagen dan om en heeft dan nog recht op 6 dagen en daarna heeft hij weer 4 roostervrije dagen dus zou hij er nog 10 vrij zijn.
De pijn is nu weer niet te houden en we hadden nog wel heel positief het bed weer naar boven gezet, maar ik strompelde net de trap op. Ik heb me shotje pijnstillers weer genomen en als die dalijk beginnen te werken ga ik weer slapen.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 22:19:10 #32
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15940072
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:17 schreef jessie het volgende:
Gerard gaat zorgverlof aanvragen. Hij zet zijn vrije dagen dan om en heeft dan nog recht op 6 dagen en daarna heeft hij weer 4 roostervrije dagen dus zou hij er nog 10 vrij zijn.
De pijn is nu weer niet te houden en we hadden nog wel heel positief het bed weer naar boven gezet, maar ik strompelde net de trap op. Ik heb me shotje pijnstillers weer genomen en als die dalijk beginnen te werken ga ik weer slapen.
die vervelende pijn... ik hoop echt dat je er zo snel mogelijk vanaf bent!!!
pi_15940094
welterusten jessie geniet van een nachtje in je eigen huis
pi_15940192
Oh Karin en Lois weet niet of ik dat al gezegd had maar bedankt voor jullie kaart. Erg leuk!!!

Thx Easy going, ga ik zo maar proberen ja

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 4 januari 2004 @ 10:27:41 #35
34891 melonovy
La Kutschie
pi_15948834
Gistermiddag had ik een momentje voor mezelf gepland en ben weer sinds schandaliog lang geleden naar de kapper geweest.
het zit weer heel leuk in model en is netjes gefohnd, waardoor het weer helemaal naar tevredenhed zit.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 4 januari 2004 @ 10:31:53 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_15948856
Nou jessie, dat klinkt nog steeds niet al te best.
Ben zelf niet al te lekker geweest de afgelopen dagen dus heb niet meer helemaal gevolgd wat ze gaan doen e.d., maar ik wens je wel wederom sterkte en ik hoop echt dat je binnenkort weer opgeknapt bent en weer helemaal naar huis mag. Lekker dat Gerard zorgverlof kan regelen, dat scheelt iig een beetje stress denk ik.
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 januari 2004 @ 13:24:04 #37
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15951589
Jessie, je moet er nog even niet aan denken hoor, maar ik wil je alvast veel sterkte wensen met je terugkeer naar het ziekenhuis. Hopelijk hoor je dan morgen eindelijk wat meer, en kunnen ze je gericht gaan behandelen

Ik ben zelf een beetje gammel, dus ik verplaats me van het virtuele bankje naar de variant die hier in de woonkamer staat.

pi_15960687
Dag liefies ik ga weer naar het ziekenhuis
Duim voor me mee dat de scan goed is en ik geen biopsie hoef waar ik hel bang voor ben.

Groetjes en Geer en knorretje en Rewimo houden jullie op de hoogte hoor.

En knorretje

En Rewimo ik hoop dat je een leuek dag heb vandaag en alvast gefeiliciteerd voor morgen

Jessie

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 4 januari 2004 @ 19:22:16 #39
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15960752
sterkte Jessie!
  Jubileum moderator zondag 4 januari 2004 @ 19:23:19 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15960779
Succes en heel veel sterkte Jessie!
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2004 @ 19:36:25 #41
13151 crew  Rewimo
pi_15961101
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:20 schreef jessie het volgende:
Dag liefies ik ga weer naar het ziekenhuis
Duim voor me mee dat de scan goed is en ik geen biopsie hoef waar ik hel bang voor ben.

Groetjes en Geer en knorretje en Rewimo houden jullie op de hoogte hoor.

En knorretje

En Rewimo ik hoop dat je een leuek dag heb vandaag en alvast gefeiliciteerd voor morgen

Jessie

Jessie, ik duim voor je hoor. Het komt vast goed

Bedankt voor je felicitatie. Het was een leuke, maar drukke dag. Wel vermoeiend zo'n verjaardag, je zit zelf geen moment op je krent

Leuk voor Christan, hij had vandaag al zijn opa's (3) en oma's (2) bij elkaar Heb veel foto's gemaakt natuurlijk

zondag 4 januari 2004 @ 19:37:54 #42
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15961150
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jessie, ik duim voor je hoor. Het komt vast goed

Bedankt voor je felicitatie. Het was een leuke, maar drukke dag. Wel vermoeiend zo'n verjaardag, je zit zelf geen moment op je krent

Leuk voor Christan, hij had vandaag al zijn opa's (3) en oma's (2) bij elkaar Heb veel foto's gemaakt natuurlijk

wie was er jarig dan? jij?
  zondag 4 januari 2004 @ 19:37:58 #43
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15961153
Dag Jessie! Kop op meid, je mag vast gauw weer (en dan voorgoed) naar huis!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2004 @ 19:38:58 #44
13151 crew  Rewimo
pi_15961180
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:37 schreef daniman het volgende:

[..]

wie was er jarig dan? jij?

Ik ben morgen jarig, maar ik heb het vandaag gevierd
  zondag 4 januari 2004 @ 19:40:32 #45
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15961222
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben morgen jarig, maar ik heb het vandaag gevierd

hartstikke leuk!!!! Van harte gefelici dan Rewimo!!! (ik feliciteer je dan nu want morgen ben ik wrs niet op fok)

HIEPERRRDEPIEP? HOERAAAAA!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2004 @ 19:42:08 #46
13151 crew  Rewimo
pi_15961263
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:40 schreef daniman het volgende:

[..]

hartstikke leuk!!!! Van harte gefelici dan Rewimo!!! (ik feliciteer je dan nu want morgen ben ik wrs niet op fok)

HIEPERRRDEPIEP? HOERAAAAA!!!!

Dank je wel Ik voel me nu alvast erg jarig

Hoe gaat het trouwens met je opera? Wil het al een beetje lukken?

zondag 4 januari 2004 @ 19:46:23 #47
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15961359
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dank je wel Ik voel me nu alvast erg jarig

Hoe gaat het trouwens met je opera? Wil het al een beetje lukken?

we zijn erg druk met de repetities. a.s. vrijdagavond ga ik naar oss want dan wordt een scene met orkest geoefend ipv piano, en het orkest komt uit oss. Voor de rest wil alles al best wel lukken.
Helaas gaat al mijn vrije tijd eraan op, vandaar dat ik ook niet naar de meeting van 10 januari kan komen. Ik heb dan ook weer dingen voor de opera te doen... midden op de dag dus ervoor of erna naar de meet komen kan ook niet. Maar goed, als er na 13 maart nog weer een meeting komt dan zorg ik dat ik er weer bij bent!

Dus Rewimo, jij mag 10 januari de schommels gaan duwen

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2004 @ 19:52:07 #48
13151 crew  Rewimo
pi_15961529
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:46 schreef daniman het volgende:
Dus Rewimo, jij mag 10 januari de schommels gaan duwen
Als mijn bronchitis weg is, prima
  FOK!fossiel zondag 4 januari 2004 @ 21:02:17 #49
2628 Karin
pi_15963275
ik ben vast al te laat maargoed
Jessie veel sterkte weer in het ziekenhuis! Ik duim met je mee hoor dat ze eindelijk de (goeie) uitslag hebben van de scan en dat je daarna lekker naar huis toe kan voorgoed. Die gang naar het ziekenhuis weer lijkt me vreselijk.

Heb je foto's melonovy van je nieuwe coupe?

Wij hebben vandaag een nieuwe keuken gekocht. Helemaal prachtig! Ik zie wel een beetje op tegen het uitslopen van de oude en dan is een monteur ongeveer 3 dagen bezig om de nieuwe te plaatsen. Gelukkig zijn een magnetron en koelkast overal makkelijk neer te zetten dus Bram kan gewoon lekker eten. Maar ongeveer 2 weken in de troep, pfff wordt al moe bij het idee.

pi_15963375
jessie veel sterkte in het ziekenhuis. Hopenlijk krijg je morgen goede uitslagen en is er geen biopsie nodig en mag je lekker weer naar huis om daar te herstellen.

Karin, dat lijkt me ook zo´n gedoe als hier ooit de keuken eens vervangen moet worden. Maar je krijgt er wel iets moois voor terug he.

zondag 4 januari 2004 @ 21:09:55 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15963447
Jessie, sterkte weer in het ziekenhuis. Het zal wel extra moeilijk zijn om terug te gaan als je zo'n weekend thuis bent geweest.

Wij hebben hier een heel druk verjaardagsweekend achter de rug gehad. Katja was vrijdag jarig en we hebben het gisteren gevierd. Het was druk, maar Katja was een zeer dankbare jarige. Ze was erg blij met al haar cadeautjes. Alles werd enthousiast begroet en bekeken en er werd direct mee gespeeld. Ze is gek op alles wat geluid/muziek maakt, dus ze heeft er weer veel lawaaispeelgoed bij gekregen (met als klap op de vuurpijl een trommel!). Wij kopen ladingen batterijen, maar zolang ze lekker met iets speelt vind ik het niet erg en vervangen we de batterijen met plezier.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 4 januari 2004 @ 21:09:58 #52
37150 livelink
pi_15963452
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 04-01-2004 21:10]

FOK!fossiel zondag 4 januari 2004 @ 21:22:58 #53
2628 Karin
pi_15963842
Livelink nog gefeliciteerd met Katja!!
zal haar meteen toevoegen aan het verjaardagslijstje zodat we haar volgend jaar niet gaan vergeten. Welk jaar is ze geboren?

Wat fijn als ze zo gelukkig zijn met hun kadootjes

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2004 @ 21:43:12 #54
13151 crew  Rewimo
pi_15964432
Livelink, nog van harte gefeliciteerd met Katja!
pi_15965033
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:22 schreef Karin het volgende:
zal haar meteen toevoegen aan het verjaardagslijstje zodat we haar volgend jaar niet gaan vergeten. Welk jaar is ze geboren?
Kun je dan Wilyan ook toevoegen? Ik weet niet of je 'm al had toegevoegd maar hij is geboren op 28 april 2003
En kan ie dan ook tussen het grote, kleine baby'tjes lijstje?

LIVELINK NOG GEFELICITEERD MET KATJA!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Jonnetje op 04-01-2004 22:07]

W ~ H ~ T
  maandag 5 januari 2004 @ 09:11:15 #56
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15973912
Karin, hier waren ze maar 1 dag bezig, hoor dat waren wel 2 monteurs Het ging echt hartstikke snel
Of gaan ze bij jullie ook tegelen? Nou ja, een nieuwe keuken is hoe dan ook lekker

het is een beetje een zooitje, maar deze foto is genomen op dezelfde dag dattie geplaatst is

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 5 januari 2004 @ 12:15:25 #57
37150 livelink
pi_15978347
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:22 schreef Karin het volgende:
Livelink nog gefeliciteerd met Katja!!

Wat fijn als ze zo gelukkig zijn met hun kadootjes

Ze is 2 januari 2001 geboren (net na de euro en net na alle feestdagen )

Bedankt voor de felicitaties. En Karin veel sterkte met de keuken. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik heb trouwens een jaar op een kamer gewoond zonder keuken/fornuis. Ik heb toen een uitgebreide combimagnetron gekocht en je kunt daar (na enige oefening) dus echt hele maaltijden in bereiden. Dus wanhoop niet als het allemaal wat uitloopt.

maandag 5 januari 2004 @ 13:04:49 #58
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_15979677
Zo nog even vlug een Jessie-update.

Ze is nog steeds in afwachting van de resultaten van de CT-scan
Wel worden er voorbereidingen getroffen om haar uit het ziekenhuis te ontslaan, zodat ze verder thuis kan opknappen,
Dit laatste is wel onder voorbehoud, omdat de uitslag van de CT-scan de doorslag moet geven.

De (nieuwe) Dokter heeft ze nog niet gezien, maar we houden de moed erin.

pi_15979813
Oe, ontslaan klinkt goed in dit geval. Nu maar hopen dat jullie snel de uitslag van de scan krijgen. ********duimt voor jessie********
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2004 @ 13:17:18 #60
13151 crew  Rewimo
pi_15979980
*schopt dokter naar Jessies bed*

En nou snel die uitslag doorgeven!

maandag 5 januari 2004 @ 13:23:52 #61
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15980192
Weten artsen nou echt niet dat dagenlang wachten op zo'n uitslag redelijk zenuwslopend is?
  maandag 5 januari 2004 @ 14:17:23 #62
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_15981762
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:23 schreef pluisje het volgende:
Weten artsen nou echt niet dat dagenlang wachten op zo'n uitslag redelijk zenuwslopend is?
En niet alleen voor Jessie, maar ook voor alle Fok!Ouder(s)?

Ik heb Jessie trouwens nog geen sterkte en beterschap gewenst, dus bij deze .
Ik had het ook allemaal niet meegekregen, omdat ik een poos niet on-line geweest was

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2004 @ 14:23:37 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_15981920
Nou zeg, dat schiet ook niet op met die artsen

De luiers komen mijn ogen en oren uit, ik ben zelfs aan het twijfelen of Cas maar in de katoenenlappen gaat Hij krijgt zo snel uitslag.

Ik heb geprobeerd:

Huggies, voelt aan de buitenkant klam, zelfs na zéér regelmatig verschonen
Etos, piest ie door heen
Lidl, zijn te klein aan de bovenkant, nat..
Aldi, dikke rode billen en een zakkie dat één en al schaafwond was.
Bumblies, snijden bij die spek-bovenbenen en die plastieke plakkers snijden in de spekken.
Schlekker Babyfun, uitslag

Iemand nog tips?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2004 @ 14:29:30 #64
13151 crew  Rewimo
pi_15982060
En Kruidvat, Moussy? Over Huggies ben ik ook niet te spreken, die worden echt helemaal nat aan de buitenkant Ik had laatst noodgedwongen Pampers, die bevielen wel goed maar die vind ik dus te duur Bumblies doen het hier goed maar bij Cas niet dus.

En als tip: bij elke verschoning flink in de vaseline (ook van Kruidvat, die van Etos smeert voor geen meter, veel te hard). Ook als ie geen uitslag heeft.

† In Memoriam † maandag 5 januari 2004 @ 14:39:09 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_15982293
Helaas is het een kind van zn moeder, alle smeersels irriteren en worden dus dikke rode plekken.....

Pampers, die zijn toch niet zo duur meer? In de aanbieding kosten ze 11 nog wat.. maar na al die merken met problemen durf ik haast niks meer nieuws te kopen en over pampers heb ik al een paar keer gelezen dat kindjes er vaak schimmels en-of exzeem van krijgen, té droog zal ook wel niet goed zijn...

René kan dr poppen iig nog váák verschonen

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2004 @ 14:45:59 #66
13151 crew  Rewimo
pi_15982473
Ook van vaseline, Moussy? Dat hoor je niet vaak. Misschien weet de apotheek nog iets voor je op dat gebied.

Wees eens brutaal en stuur een mailtje naar Kruidvat. Leg het probleem uit en vraag of je misschien een proefpakketje kunt krijgen, zodat je niet weer een heel pak voor niks hoeft te kopen.

Verder heb je nog Albert Heijn en de Super (mailen maar!). En er zijn vast nog meer "eigen merken".

Wat de Pampers betreft, ze zijn hier zonder aanbieding 3 euro duurder dan de Bumblies. Vind ik toch net even te veel. Maar ik hou de aanbiedingen in de gaten want de Pampers bevielen zoals gezegd prima.

pi_15982736
moussy, die van 't Kruidvat bevallen mij heel goed. maar Pampers ook (we zijn hier nog een voorraad reclame-pampers aan 't opmaken).

Jessie, ook van mij sterkte maar weer, ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid is.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2004 @ 14:58:33 #68
13151 crew  Rewimo
pi_15982802
Oja, de Bumblies hebben nieuwe stripjes, veel zachter. Je trekt ze trouwens ook makkelijker stuk daardoor
  maandag 5 januari 2004 @ 14:58:58 #69
37150 livelink
pi_15982816
Moussy, ik weet niet of je een C1000 in de buurt hebt, maar hun eigen-merk luiers bevallen mij heel goed en ik las laatst dat ze in een test van de Consumentenbond als beste er uit waren gekomen.
  maandag 5 januari 2004 @ 15:02:21 #70
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15982918
Ik gebruikte altijd luiers van kruidvat maar ben nu overgestapt op c1000 omdat we die dan meteen mee kunnen nemen bij het boodschappen doen (wel zo makkelijk natuurlijk) Ik weet niet welke maat Cas van luier draagt maar ik zou je er best een paar op willen sturen zodat je niet een heel pak hoeft te kopen en evt. weg te gooien als het niet bevalt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2004 @ 15:02:45 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_15982926
Ik heb een vomar, aldi, lidl en een deen om me heen. Oh ja en een DA, waar Cas ook uitslag van krijgt.

Ik zag trouwens dat de schlecker andere luiers verkoopt, als je ze online besteld... en anders ga ik toch maar eens een pak pampers (in de aanbieding) halen. Kruidvat daar kreeg René uitslag van, dus dat durf ik niet eens te proberen

pi_15982949
Ik gebruik nu al een jaar Libero (luierbroekjes). Deze bevallen nog altijd het beste...
Daarvoor alleen luiers van het Kruidvat (bevielen ook goed). Damon heeft trouwens nog nooit luieruitslag gehad!!
pi_15983117
Moussy, ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt maar wij hebben bij Franca tot nog toe goede resultaten met talkpoeder.

Als zalf gebruiken wij Penaten creme, maar dit zal wel bijna hetzelfde zijn als die andere smeersels.

Zoals het er nu naar uitziet: Tot zaterdag bij de baby meet (Almere) !
Franca heeft er zin in: ze is weer beter (griep met Kerst).

Bij Hoevelaken linksaf
  maandag 5 januari 2004 @ 16:31:42 #74
37150 livelink
pi_15984660
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Ze is 2 januari 2001 geboren (net na de euro en net na alle feestdagen )

Ooh, ik schaam me kapot, ze is 2 januari 2002(!) geboren en niet 2001. Het is niet de eerste keer dat ik die fout maak , dat is ook de reden dat ik nog even ging checken wat ik nou opgeschreven had

maandag 5 januari 2004 @ 16:42:37 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15984828
quote:
Op maandag 5 januari 2004 16:31 schreef livelink het volgende:

Hahahahaha!!!!
Schaam je!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 5 januari 2004 @ 17:07:37 #76
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_15985167
Jessie is ontslagen!

Had zij even geluk dat ik thuis nog een vacature heb

Ik verwacht dat ze zich straks hier nog wel even komt melden

maandag 5 januari 2004 @ 17:23:58 #77
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15985414
Da's mooi! Weten ze nu ook al wat ze heeft, of was dat te veel gevraagd?

Jessie, iig van harte thuis hoor, wat zal dat heerlijk zijn na al die tijd! Doe je het lekker rustig aan?

pi_15985543
Wat voor maat heeft Cas?
Ik heb hier nog:.....
  • een stapeltje maxi+ luiers van Kruidvat,
  • flink wat 10-20 kilo luiers van DA,
  • wat midi's (4-9 kilo) van de Lidl,
  • wat maxi's (7-18 kilo) van Bumblies

en volgens mij moet ik ook nog wel ergens Babyfun luiers van de Schlecker hebben liggen (alleen weet ik zo niet wat voor maat dat is...) Maar van dit merk kreeg Wilyan een beginnende luieruitslag, dus ik weet niet of het wel wat is voor Cas....

Als je er een paar wilt om te proberen wil ik je wel een paar opsturen.
Ik weet zo niet of je ook op de meeting komt, want dan kan ik ze ook wel gewoon meenemen.

Trouwens ik las iets over merken luiers bij Schlecker, iets van een ander merk op internet???
De Babyfun luiers van Schlecker worden, geloof ik, uit de handel genomen. Ik las er iets over op het baby-PB. Misschien dat dat er iets mee heeft te maken????

W ~ H ~ T
pi_15985802
Jessie onslagen??
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W ~ H ~ T
pi_15986672
Jessie!!!!

Lekker weer thuis meid!! Ik neem(voorzichtig) aan dat de uitslag dus positief was van de scan?
Het is iig een zeer positieve ontwikkeling dat je naar huis mag
Geniet maar lekker van je meisjes en je hub

pi_15986962
Woei Jessie weer naar huis!! Geweldig!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 05-01-2004 18:24]

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_15987538
Jaaaaaa, Jessie weer thuis!!!!!
Geniet er maar van meid, je knapt vast thuis sneller op dan in dat rotziekenhuis.
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2004 @ 18:41:36 #83
43556 miss_dynastie
pi_15987568
Jessie, heb je je zo slecht gedragen dat ze je gewoon ontslagen hebben ???

GOED NIEUWS!!!!!!! En de uitslag?

Jubileum moderator maandag 5 januari 2004 @ 18:53:07 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15987883
Welkom thuis Jessie
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 januari 2004 @ 19:40:07 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15989136
quote:
Op Monday 5 January 2004 14:23 schreef moussy het volgende:
De luiers komen mijn ogen en oren uit, ik ben zelfs aan het twijfelen of Cas maar in de katoenenlappen gaat Hij krijgt zo snel uitslag.
Moussy, ik wil je graag wat voorgevormde katoenen luiers in Cas' maat sturen hoor, om uit te proberen!
pi_15989690
Moussy hebben jullie een Bas/Dirk of hoe dat ook heten mag bij jullie in de buurt. Daar zijn de Pampers 11,59 terwijl kruidvat luiers 11,90 kosten. Wij zitten dus tegenwoordig aan de Pampers hier.

Jessie, jaah, wat zal jij blij zijn met je onstlag!!

pi_15989977
Hey hallo meiden, hier ben ik weer even, ik moest even wat terug lezen, wat is er weer een hoop gekletst op het bankje...

Nee, ik heb geen foto van mijn nieuwe coupe, de foto's die gemaakt zijn zijn niet goed gelukt.

Jessie, heerlijk dat je weer thuis bent, hopelijk kun je het een beetje aan met hulp en met Geer moet het wel lukken he...! Fijn hoor!!!
Heb je ook meteen de uitslag meegekregen, of hoor je dat later nog eens?

Moussy, ik kan je niet helpen met je luier-toestanden, ik denk eigenlijk dat je maar eens moet in gaan op het aanbod van spuuglokje, in katoenen luiers zit geen chemicalien verwerkt waar Cas op kan reageren. Sterkte ermee!

Verder allemaal

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15990822
Hoi hoi,

Ik ben weer thuis, eindelijk.
De uitslag was er vanmiddag dan van de scan. Die was iets minder. Ik heb sarcodiose (besnier boeck) Ik heb vergoote klieren bij me longen tussen de 2 longen in en een kleine vergroting bij me alvleesklier. Dit duid dan op onstekingen aldaar. Er moest ook nog een uitslag van het bloed komen om de diagnose vast te stellen maar die staat in een labaratorium in amsterdam en is pas over 2 weken klaar. In principe hoef ik niet aan de pretnison (juich juich) en ik hoef voorlopig nog geen biopsie (nog harder juich juich) De 3 keer diclofenac en 8 keer paracetamol zijn even voldoende. En door de diclofenac zijn me gewrichtsontsekingen al wat minder geworden. In principe kan het ook helemaal over gaan. Maar het kan ook erger worden. Maar daar gaan we gewoon maar even neit van uit. Ik moet me gewrichten goed bewegen om stijfheid te voorkomen, maar goed afwisselen met rust. Over 3 weken moet ik op de poli komen om bloed te prikken en dan 3 dagen later bij de internist.
Woensdag komt de indicatiecomissie om te kijken hoeveel hulp ik krijg als Geer weer aan het werk is. En die heb ik echt wel nodig. Want meer als 3 keer de trap op en af zit er niet in bv.Dus met kinderen uit bed halen en naar beneden sjouwen bv heb ik echt hulp nodig en ook met huishoudelijke karweitjes.
De meiden waren helemaal blij dat ik er weer was en Geer natuurlijk ook
Vanavond weer heeeeeeerlijk in me eigen bedje.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15991114
Nou Jessie, lekker dat je weet wat het is, dat is natuurlijk wel zo prettig, alleen Besnier Boeck is niet echt een fijne aandoening. Een vriend van ons heeft het ook gehad in combi met een andere reumaitsch bacterie, die is er goed beroerd van geweest en kon echt maanden lang niet lopen. Wat ik begrijp uit jouw verhaal is dat je nog wel wat mobieler bent dan hij was. Tja, gelukkig maar voor jou, dat je het niet zo erg hebt getroffen als hem destijds. Dat is dan maar weer een pluspunt.
Maar je zit er wel mee, en dat is flink balen, dat vind ik best heel k*t voor je, zo in deze tijd met je kleine meiden enzo...

Wel lekker, dat je thuis mag blijven, dat zijn dan weer van die pluspunten die je doen opbloeien, lijkt me.
Ik wens je heel veel sterkte toe!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15991873
tsss Jessie, gemengd nieuws dus. Er is een diagnose, maar de prognose is nog niet helemaal duidelijk als ik het goed begrijp. In ieder geval fijn dat je weer thuis bent en dat die onzekerheid wat minder is. Nou nog snel van die pijn en klachten af hoor!

Mous, ik ben (door Bix) helemaal om voor de Kruidvat luiers. Pampers Active Fit (die paarse verpakking) vind ik ook goed, maar die zijn weer een stuk duurder. Goede derde is AH eigen merk. C1000 is de enige waar Isa uitslag van krijgt, ik heb er nog wel een paar liggen die ik je best wil opsturen, evenals wat Kruidvat luiers (maat 4-9 kilo), dus geef maar een gil als je ze wil hebben.

mooi he, alles
pi_15992382
Oja, Lady S. helemaal vergeten om even te zeggen dat je een onwijs prachtige keuken hebt, die rommel, daar kijk ik zo doorheen, het is echt een mooie keuken die uitnodigd om heerlijk te koken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15994100
haaa, Jessie!! Fijn dat je weer thuis bent (meid wat een toestand!!!) Veel succes met 'revalideren'want ik begrijp dat eht daar een beetje op neer komt?
DANYEL EN THIJS
pi_15994105
haaa, Jessie!! Fijn dat je weer thuis bent (meid wat een toestand!!!) Veel succes met 'revalideren'want ik begrijp dat eht daar een beetje op neer komt?
DANYEL EN THIJS
  maandag 5 januari 2004 @ 22:17:16 #94
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15994390
fijn Jessie dat je weer thuis bent!!!
  maandag 5 januari 2004 @ 22:17:57 #95
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15994422
Ook namens mij veel sterkte de komende tijd jessie, toch wel fijn dat je nu iig weet wat je hebt, ook al is het geen leuke diagnose.
  maandag 5 januari 2004 @ 22:24:07 #96
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15994669
Jessie, wat fijn dat je weer thuis bent
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:24 schreef melonovy het volgende:
Oja, Lady S. helemaal vergeten om even te zeggen dat je een onwijs prachtige keuken hebt, die rommel, daar kijk ik zo doorheen, het is echt een mooie keuken die uitnodigd om heerlijk te koken!
Dank je wel...!!!! Ik ben er ook heel blij mee... Als ik er aan denk, dan zal ik even een recentere foto neerzetten, want hij is nu nog mooier...
help me desnoods even herinneren!!!
pi_15994938
Ha jessie, je bent lekker weer thuis. Eindelijk is er dan een diagnose. Ik hoop voor je dat de pijnstillers en ontstekingsremmers goed hun werk doen en je van je pijn af helpen en dat je weer de goede kant opgaat.

En het zal wel fijn zijn als je snel thuishulp krijgt zodat je daar ook geen zorgen meer over hoeft te maken. Je kan in ieder geval weer in je eigen bedje slapen.

pi_15996549
Ach Jessie
Nu maar hopen dat de ziekte zich stabiliseert en je er uiteindelijk helemaal vanaf komt.
Sterkte!
  maandag 5 januari 2004 @ 23:26:04 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_15996839
Jessie, fijn dat je weer thuis bent en iig duidelijkheid hebt. Ik hoop dat het verbeterd en niet verslechterd en wens je veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 00:13:59 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_15998180
Meiden, bedankt voor jullie aanbod.

Xandra heeft mail

Jonnetje, op de kruidvat luiers na hebben we ze allemaal geprobeerd. En kruidvat durf ik niet aan, omdat René er ook niet tegen kon. Ja oke, dat is 4 jaar geleden. Maar een vriendinnetje van mijn (woont om de hoek, dus lekker dichtbij) gebruikt ook kruidvat en daar kon ik er anders ook een paar halen.

De C1000 is hier in de verste verte niet te bekennen

Ik heb vanmiddag snel een pak pampers gehaald dus we zijn weer met een nieuwe testronde begonnen.

Jessie Héérlijk dat je weer thuis bent!!

pi_16002274
Bo kon in het begin ook niet tegen de kruidvatluiers. Maar die zijn zoals alle luiers ook vaak vernieuwd. En nu gebruiken we ze voor Janneke en Bo en beide dames hebben heerlijke billetjes
Ik denk dat het inderdaad een kwestie van uitproberen is. Ik zou de kruidvatluiers zeker proberen.

Dalijk komt oma even oppassen en ga ik mijn eerste uitstapje (naar het kruidvat lolololol) maken. Heb er helemaal zin in. Waar een mens al geen zin in kan hebben. daarna dan weer even verplicht rusten , maar ok dat hoort erbij.

Bedankt voor het warme welkom meiden.

Hel mischien komen we ook 10 jan. Ik kan dan wel geen reet maar ben er dan wel even uit. Nog even goed met Geer praten en hopelijk heeft ie ook zin

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2004 @ 09:21:21 #102
13151 crew  Rewimo
pi_16002320
Dat zou leuk zijn Jessie! Doe je wel rustig aan? Helemaal naar het Kruidvat
pi_16002329
We gaan met de auto he
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2004 @ 09:24:31 #104
13151 crew  Rewimo
pi_16002366
Ja maar toch
pi_16002497
Okee een beetje laat maar Jessie welkom Thuis!!!!!

En wel rustig aan he naar het kruidvat!!! Je moet wel weer helemaal beter worden.

pi_16002678
Hmmm heb net even zitten kijken op de thuizorg pagina. De eigen bijdrage is giga verhoogd. Waarschijnlijk kunnen we dat amper betalen!!!
Ik had voor 10 uur per week uitgerekend. Dan kwamen we aan de 260 euro per maand!!!!!!!!!! Dan hebben we de ploegentoeslag van Gerard meegerekend. Dit gaat nog wat worden dan. Ik las op de frontpage ook al dat de eigen bijdrage van 4.60 naar 11.40 is gegaan. Ongeloofelijk. Hebben wij weer in het nieuwe jaar.
Nou ja we horen het als de indicatiecomissie morgen komt wel, hoe en wat.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2004 @ 09:58:12 #107
13151 crew  Rewimo
pi_16002875
Ja, het is belachelijk duur hè Gewoon niet op te brengen als je geen topinkomen hebt...
pi_16002913
jessue: bedenk vooraf zelf goed wat je wil dat er gedaan wordt. maak plannen en schema's. Bekijk wat jij zelf kan en wat geer kan doen en combineer.

bv smorgens met z'n allen naar beneden. Bo kan de trap lopen toch ? middagdutje doen jullie met zijn allen, dus kids op bed jijzelf ook, door te rusten bespaar je je energie en bouw je krachten op voor de afdaling na het dutje van je kids.

Het is een heel gepriegel alles goed in elkaar over te laten lopen, maar als je er voor gaat zitten lukt het wel om een schema te creeeren. Mocht je ergens tegenaanlopen in het schema gil maar, heb giga vaak schema's gemaakt voor me eigen gebreken

pi_16003925
jessie, ik zag gisteren op TV dat die verhoging niet voor iedereen naar 11.40 is; het hangt af van je inkomen. dus misschien valt het mee.
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2004 @ 12:33:49 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16006621
Jessie het is inderdaad inkomensafhankelijk en in mijn geval keken ze naar ons inkomen van 2002, in jouw geval zal dat 2003 zijn. Er komt eerst iemand langs die gaat beslissen of je wel echt recht hebt op thuiszorg (je moet dan duidelijk aangeven of je geen mantelzorg hebt in de omgeving want anders krijg je geeneens thuiszorg) en dan gaan ze kijken hoeveel uur je krijgt.
Dan zijn er nog verschillende categoriën zoals bijv. alleen huishoudelijke hulp of verzorgende hulp. Ik had (kinder)verzorgende hulp met licht huishoudelijk werk.
Nadat is vastgesteld of je recht hebt op thuiszorg en hoeveel uur dan wel DAN gaan ze pas kijken of er uberhaupt wel thuiszorg te krijgen is. In ons gebied hadden ze een groot tekort maar wij hadden onwijs veel mazzel dat we het wel konden krijgen voor 24 uur per week.

Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik moet gaan betalen voor die weken dat ik het heb gehad, het kan wel maart worden voordat de 1e rekeningen komen heb ik net gehoord. Administratief zijn ze niet zo geweldig...

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 06-01-2004 12:39]

Eva ♥ en Iris ♥
pi_16007588
Op teletekst van RTL staat ook een stukje over de thuiszorg

Duurdere thuiszorg massaal opgezegd

Duizenden mensen, vooral ouderen, hebben nu al hun thuiszorg opgezegd in verband met de verhoging van de eigen bijdrage. Die wordt ruim verdubbeld.

De eigen bijdrage gaat in het voorjaar van 4,60 naar 11,80 euro per uur. Dit moet een besparing van ruim 180 miljoen euro opleveren voor de overheid.

De thuiszorginstellingen maken zich grote zorgen over de opzeggingen. Want veel van hun klanten kunnen de hulp niet missen, zeggen ze. De organisaties zijn ook bang dat ze zelf banen moeten schrappen, ook omdat het aantal klanten terugloopt.

bron rtl teletekst

pi_16007700
Ja dat stukje bedoelde ik easy going.
Voor mij is zorg voor de kinderen en voor de huishouding aangevraagd. Maar 283 euro voor 4 weken is voor ons niet te doen. Dit zouden we voor 10 uur per week kwijt zijn. Maar als we 40 uur per week krijgen zijn we dat ook kwijt (bedrag is dan per 4 weken he niet per week) Het is zeg maar gelijk het max bedrag. Gelukkig is Gerard nu nog 1o dagen vrij. En kan ik de laatste dagen dat hij vrij is al ff 'alleen'' oefenen. Hopelijk heb ik de zorg helemaal niet nodig, maar daar heb ik ook weer een hard hoofd in. Ik vraag me ook af of ze wel onregelmatig werken (net als Gerard dus)
Morgen om 10 uur komt mev van Zanten dus daar zullen we alles eens aan vragen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16007825
jessie, in het stukje staat dat het nieuwe tarief in het voorjaar ingaat. Dan heb je misschien nog wel even speling. Maar ik vind het wel schandalig dat de bezuinigingen juist weer uit deze potjes gehaald moet worden.
  FOK!fossiel dinsdag 6 januari 2004 @ 13:51:39 #114
2628 Karin
pi_16008433
quote:
Op maandag 5 januari 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:
Karin, hier waren ze maar 1 dag bezig, hoor dat waren wel 2 monteurs Het ging echt hartstikke snel
Of gaan ze bij jullie ook tegelen? Nou ja, een nieuwe keuken is hoe dan ook lekker

[afbeelding]

het is een beetje een zooitje, maar deze foto is genomen op dezelfde dag dattie geplaatst is

Oe dat wordt ook mooi zeg! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet.
Ja hier moet echt een hoop gebeuren. Volgens de winkel is de monteur ongeveer 3 dagen bezig (er komt echt een hele hoop keuken in een G vorm). Maar eerst moet het oude eruit en dan moeten alle leidingen omgelegd worden. Echt alles krijgen een ander plekje: het koken (en de afzuiging dus), de wasbak, de vaatwasser, noem maar op. Ook zit er nog een kachel in die eruit moet en ik wil op verschillende plaatsen natuurlijk ook nog wat stopcontacten. Er zitten nog 2 lagen tegeltjes tegen de wand. Dat moet Peet dus allemaal zelf doen.

Jessie welkom thuis! Wat lekker zeg!
Ik hoop dat je snel van je klachten afbent.

Ik heb mezelf gisteravond getracteerd op een paar nepnagels. Jeetje wat is dat vreemd zeg! Maar wel onwijs mooi. Ik moet echt wel even wennen, typen gaat 2 x zo langzaam.
Ik vond het altijd erg duur dus heb het nooit eerder gedaan. Maar nu was een schoonzusje van een collega van mij hiermee begonnen en die rekent maar 35 euro. Nou dat kan ik nog net aan mijzelf uitgeven. En een andere collega van me had ze al en heb dus gezien dat ze het echt prachtig doet.

FOK!fossiel dinsdag 6 januari 2004 @ 14:02:58 #115
2628 Karin
pi_16008721
Owja Moussy wij hebben altijd Pampers. Klinkt heel duur maar als je ze altijd in de aanbieding haalt (en het is met tot nu toe altijd gelukt, ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding) dan zijn ze (bijna) net zo duur als eigen merk luiers. De pasvorm vind ik stukken beter en doorlekken qua urine hebben we nog nooit gehad terwijl de eigen merk luiers dat wel altijd hadden. Op het kdv gebruiken ze een of ander vaag merk (fixies ofzo?) en hij heeft regelmatig zijn reserve kleding aan omdat die dingen het turbopoepen van Bram niet aankunnen. Gisteren had hij zelfs zijn reserve kleding ook volgescheten en dus kleding van het kdv aan (ik herkende hem zowat niet ).
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:11:39 #116
37150 livelink
pi_16008960
Jessie, ik begrijp dat je man nu zorgverlof heeft gehad? Misschien kun je iets combineren. Dat hij bijvoorbeeld een paar weken één/twee dagen zorgverlof heeft en de rest thuiszorg, zodat het misschien wel te betalen is.

Mijn vriend heeft na de geboorte van Job 5 weken lang elke woensdag zorgverlof gehad en dat kreeg hij eigenlijk zonder enig probleem.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2004 @ 14:33:31 #117
13151 crew  Rewimo
pi_16009593
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:02 schreef Karin het volgende:
Op het kdv gebruiken ze een of ander vaag merk (fixies ofzo?) en hij heeft regelmatig zijn reserve kleding aan omdat die dingen het turbopoepen van Bram niet aankunnen. Gisteren had hij zelfs zijn reserve kleding ook volgescheten en dus kleding van het kdv aan (ik herkende hem zowat niet ).
Zeker standaard op KDV's Zullen wel goedkoop zijn als je ze groot inkoopt Bij ons gebruiken ze die ook en ik vind ze ook niet denderend
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 14:36:29 #118
43556 miss_dynastie
pi_16009682
Agossie... had net ff het katertje in bad gedaan, hij had gister een beetje diarree (vandaag niet meer hoor, anders was ik wel naar de dokter gegaan! en hij is ook niet afgevallen), maar het is een persje en dat gaat dan in al die haren zitten, zo zielig . Helemaal uitgeborsteld en uitgewassen, en nu wordt hij door vriendlief gefohnd... ik hoop maar dattie niet al te boos op me is
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2004 @ 14:46:21 #119
13151 crew  Rewimo
pi_16010022
Arme poes... er blijft niks van over als je die beesten nat maakt hè?

Een vroegere collega van me woonde op een woonboot. Op een dag dacht ie dat er een rat door zijn kamer liep. Was dus de kat die blijkbaar overboord gevallen was

Beest leek net een rat omdat ie helemaal nat was

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 06-01-2004 14:52]

† In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 14:55:44 #120
43556 miss_dynastie
pi_16010354
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Arme poes... er blijft niks van over als je die beesten nat maakt hè?

Een vroegere collega van me woonde op een woonboot. Op een dag dacht ie dat er een rat door zijn kamer liep. Was dus de kat die blijkbaar overboord gevallen was

Beest leek net een rat omdat ie helemaal nat was

De eerste keer dat ik Floris, onze eerste kat in bad deed samen met vriendlief, ben ik serieus op zoek gegaan naar de kat ... dat was een enorm ontploft beestje, maar als je hem dus natmaakte bleef er echt niets van over ... deze is nat ongeveer even groot als toen ie was toen we hem kregen (droog dan he)

[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 06-01-2004 15:00]

dinsdag 6 januari 2004 @ 14:58:07 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16010451
Natte katten zijn

Moet je 's een kitten in bad stoppen, dan hou je een rat met korte staart over

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:16:26 #122
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16011058
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:51 schreef Karin het volgende:

[..]

Oe dat wordt ook mooi zeg! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet.
Ja hier moet echt een hoop gebeuren. Volgens de winkel is de monteur ongeveer 3 dagen bezig (er komt echt een hele hoop keuken in een G vorm). Maar eerst moet het oude eruit en dan moeten alle leidingen omgelegd worden. Echt alles krijgen een ander plekje: het koken (en de afzuiging dus), de wasbak, de vaatwasser, noem maar op. Ook zit er nog een kachel in die eruit moet en ik wil op verschillende plaatsen natuurlijk ook nog wat stopcontacten. Er zitten nog 2 lagen tegeltjes tegen de wand. Dat moet Peet dus allemaal zelf doen.

Dat eruit slopen moesten we ook zelf doen, hoor.. Peter is daar een behoorlijke tijd mee bezig geweest. Er zat nog een wonigbouw blokje in, dus ook hier moesten alle leidingen verlegd worden en tegels gesloopt Maar goed... nu hoeven we alleen nog de bovenkant af te werken en dan is het zo goed als af
Peter is zelf gelukkig elektromonteur van beroep, dus het ging hem wel redelijk makkelijk af allemaal...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 11:23:04 #123
13151 crew  Rewimo
pi_16032357
*strekt zich uit op bankje*

Ik wil slapen... Door die !@#$%^-bronchitis slaap ik alleen maar in stukjes van 1 uur of zo En mijn stem is er ook weer vandoor

woensdag 7 januari 2004 @ 11:30:56 #124
37150 livelink
pi_16032569
Jaaa, lekker slapen. Job heeft het vannacht gepresteerd om de hele nacht te schreeuwen (tot 04.00). Dit was geen huilen meer, maar hysterisch gekrijg. Katja was natuurlijk ook van alle herrie wakker geworden, dus we hebben alle vier nauwelijks een oog dichtgedaan. Nu liggen Katja en Job te slapen, die halen hun schade wel weer in.
John en ik gaan hier echter langzaamaan onderdoor. Job wil gewoon niet in de wieg slapen. Hij is meteen stil als we hem bij ons nemen, maar we hebben een ongestabiliseerd waterbed, dus ik durf hem echt niet bij ons te laten slapen.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2004 @ 11:45:43 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_16033037
Livelink, je kan het aankleedkussen toch opmaken als een mini-nedje en die tussen je in leggen? Als je hem hoog neerlegd, hoef je ook niet bang te zijn dat hij onder jouw dekbed komt.
pi_16033574
He Livelink wat vervelend joh. Ik hoop voor jullie dat Job toch een keer lekker gaat slapen i zijn wiegje. Hier was Janneke om 3 uur en vanaf 5 uur weerk wakker. Vanaf 5 uur heeft ze op Geer zijn buik gelegen en vanaf 6 uur was het om de 5 min huilen. Balen he!!! Je raakt zelf helemaal uitgeput.

De mevr van de indicatiecomissie is geweest. Ze geeft 8 uur zorg per dag op. We horen over 2 dagen of dit door gaat. Het vervelende is dat geer onregelmatig werkt en de thuizorg pas om 8 uur begint en neit na 5en werkt. En de weekenden zijn er ook niet of weinig ofzo. Maar als we de 8 uur hebben moeten we met de thuizorg om de tafel om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Dat word nog wat allemaal. Hopelijk krijgen we wel de 8 uur. De kosten worden 283 euro , maar dat word het met 2 uur op een dag ook !!!! Mochten we maar 2 uur op een dag krijgen dan doen we dat dus niet. Wat een gedoe. De regels voor thuiszorg zijn sinds 1 dec ook nog eens erg aangescherpt dus de vraag is of we wel voor 8 uur in aanmerking komen. Maar deze vrouw vond het met een kind van 2 en 4 maanden wel nodig.

Word vervolgd..... Jessie

Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:24:50 #127
37150 livelink
pi_16033974
Ja, zelfs met een aankleedkussen blijf ik het eng vinden om Job bij ons in bed te laten slapen, maar ik ga het waarschijnlijk toch wel proberen, want dit is ook niks.

Jessie, wat een rare regeling met die thuiszorg dat 2 uur net zo duur is als 8 uur . En lastig met die onregelmatige diensten, maar fijn in ieder geval dat je wel de indicatie hebt gekregen dat zorg nodig is. Dat is toch in ieder geval de eerste stap.

Hoe kom je eigenlijk aan scardi.... (naam vergeten)? Heeft dat ook te maken met weinig weerstand of zo, of is het puur toevallig een bacterie die je oploopt? Je hebt het natuurlijk de laatste maanden hardstikke druk gehad met die meiden, feestdagen en Bo's verjaardag enzo.

pi_16034082
Het is een autoimuum ziekte. Dus me eigen afweer word afgebroken. Er is nog neit zo heel veel over de ziekte bekend. En is dus ook nog niet helemaal duidelijk hoe je het krijgt. Wel komt het het meest tussen de 20 en 40 voor en bij acute klachten zoals bij mij tussen de 30 en de 40 jaar. Dat klopt dan ook. Maar hoe wat enz weten ze niet. Jammer genoeg.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 13:02:26 #129
13151 crew  Rewimo
pi_16034947
Auto-immuunziektes zijn hele rare dingen. Ik heb Vitiligo, dat is er ook een. Daarbij valt je lichaam zichzelf als het ware aan. Meestal is de oorzaak van zoiets onbekend
pi_16035301
Hoe gaat het eigenlijk met je jessie. Zit er verbetering is, is het stabiel of heb je de indruk dat het erger word?

Hier nog iemand die wel van een slaapbankje gebruik wil maken. Sven huilt eigenlijk nooit ´s nachts maar om 1 uur werd hij huilend wakker. Even troosten en als ik wegliep ging hij weer huilen. Ik dacht dat hij me even aan het uitproberen was, maar het huilen bleef ook toen ik weer bij hem ging zitten. We hebben hem dus maar tussenin genomen en om half 3 werd hij weer wat rustiger. We hebben hem maar tussenin laten liggen voor een keertje maar echt lekker ligt dat niet. Wel rot zeg als ze zo huilen en je weet niet waarom. Hij is gisteren weer voor het eerst in 3 weken naar de oppas geweest en volgens mij zitten er weer tandjes te broeien, ik denk dat het 1 van de 2 is. Nu ligt meneer in ieder geval lekker te slapen, dus hij haalt het wel weer in.

FOK!fossiel woensdag 7 januari 2004 @ 13:26:39 #131
2628 Karin
pi_16035832
*kruipt ook op het slaapbankje*

Hmmm hebben ze het afgesproken ofzo? Ik heb ook 2 x een uur naast Bram's bedje gezeten vanacht. Wij proberen hem zoveel mogelijk in zijn bedje te laten liggen en daar te troosten want anders loopt hij met een paar dagen geheel over me heen en wil hij helemaal niet meer in zijn eigen bedje. Maar soms wil je gewoon alleen nog maar slapen en dan zou ik hem bijna ook in mijn bed nemen. Helaas kan ik dan zelf amper meer slapen omdat ik dan amper bed overhou dus eigenlijk is dat ook niet zo'n goede oplossing.

pi_16035976
Ik laat hem ook altijd in zijn bedje liggen, dit is eigenlijk de eerste keer dat hij eruit gehaald is. Ik ben daar ook altijd heel voorzichtig mee. En echt lekker ligt het zelf in bed niet ik had nog net een plekje voor mezelf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 13:40:31 #133
13151 crew  Rewimo
pi_16036295
Ik slaap ook voor geen meter als Christan naast me ligt En dan liggen we dus met zijn tweetjes in een tweepersoonsbed
pi_16041125
Even iets anders: mijn man (die hier altijd meelurkt) is vandaag alweer een week gestopt met roken (na 25 jaar 4a5 pakjes shag per week te hebben gerookt). Ik wil hier toch wel even melden dat ik trots op hem ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 19:01:04 #135
13151 crew  Rewimo
pi_16045377
Hartstikke goed van hem, easy! Mijn vader is bijna 28 jaar geleden gestopt (toen had hij 37 jaar gerookt), en ik ben nog steeds hartstikke trots op hem. We gedenken die dag nog altijd elk jaar Er was toen een cursus Stoppen met roken van het Rode Kruis hier in de stad, en ik (toen 13) zei tegen hem: als jij nu stopt, begin ik nooit. We hebben ons er allebei aan gehouden
pi_16045850
Dat is ook een mooie afspraak Rewimo. Ik denk dat het voor jou makkelijker was dan voor hem.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:18:52 #137
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16045936
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef easy-going het volgende:
Even iets anders: mijn man (die hier altijd meelurkt) is vandaag alweer een week gestopt met roken (na 25 jaar 4a5 pakjes shag per week te hebben gerookt). Ik wil hier toch wel even melden dat ik trots op hem ben
En terecht!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 19:32:57 #138
13151 crew  Rewimo
pi_16046364
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:15 schreef easy-going het volgende:
Dat is ook een mooie afspraak Rewimo. Ik denk dat het voor jou makkelijker was dan voor hem.
Zeker weten, hij rookte 2 pakjes per dag plus een pakje shag in de week
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:34:48 #139
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16046422
goed dat ie er mee gestopt is dan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 19:36:11 #140
13151 crew  Rewimo
pi_16046467
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef daniman het volgende:
goed dat ie er mee gestopt is dan!
Nou en of, ik vraag me af of hij anders de 77 had gehaald, en wie weet hoeveel jaar er nog bij (veel hoop ik).
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2004 @ 19:40:12 #141
43556 miss_dynastie
pi_16046597
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef easy-going het volgende:
Wow, applausje voor meneer easy-going! En nu niet meer beginnen he !!
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:42:16 #142
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16046653
voor de gestopte rokers
pi_16046842
He knap easy going dat hij gestopt is.

Waarom kom je trouwens ook niet naar de meeting zaterdag? En Angel?

Wij komen waarschijnlijk ook. Even kijken of ik geen terugslag krijg. Geer kan zich dan met Bo bezig houden. En er zijn vast gegadigden die me willen helpen met Janneke toch?

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 07-01-2004 19:53]

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16047193
Ik heb getwijfeld om naar de meeting te gaan, maar ik vind het nog net iets te ver rijden. En ook heeft Sven altijd zijn slaapie van ca. half 12 tot ca 1 uur. En hij slaapt al zo weinig overdag. Nu weet ik wel dat hij dan wel in de auto kan slapen maar het is net te ver voor het mooie. Maar ik las ook iets over een picknickmeeting in het voorjaar, misschien dat we daar wel heen komen
En om aan eventuele twijfels een einde te maken heb ik voor zaterdagmiddag een afspraak staan om mijn vorige week geboren schoondochter te gaan keuren.ik ga dus op kraamvisite bij een kennisje van mij die vorige week een dochtertje heeft gekregen, het arme kind is al uitgehuwelijkt, de kamelen staan al in de tuin
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 20:01:05 #145
13151 crew  Rewimo
pi_16047219
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef jessie het volgende:
He knap easy going dat hij gestopt is.

Waarom kom je trouwens ook niet naar de meeting zaterdag? En Angel?

Wij komen waarschijnlijk ook. Even kijken of ik geen terugslag krijg. Geer kan zich dan met Bo bezig houden. En er zijn vast gegadigden die me willen helpen met Janneke toch?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tuurlijk!
pi_16047290
Lol
Kraamvisites zijn altijd leuk.

Ja wij vinden het inderdaad ook een eindje rijden. En Janneke zal haar slaapje ook wel gaan missen denk ik (die is nu met 4 maanden niet meer zo overal in slaap te krijgen) We zullen dan ook niet zo lang gaan denk ik. Maar voor Bo vinden we het weer erg leuk. Die schiet de laatste tijd overal bij in. En zelf vind ik het ondanks dat ik weinig kan wel even lekker om er uit te zijn.

Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:21:13 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_16047881
ik wil dit topic graag even bij jullie onder de loep brengen.. Jullie hebben zelf ook kleine kinderen, misschien dat jullie wat kunnen verzinnen, ik zit zo langzamerhand met mijn handen in het haar.

Laatste hoop!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16049545
Ik vier zaterdag mijn verjaardag.... dus ben druk druk druk om alles op tijd af te krijgen....

Maar de volgende keer ( picknick vondelpark?????) ben ik er zeker weer!!!!

pi_16050726
Ah ik lees dat er nogal wat moeders zijn die wakker worden gehouden door de kids. Hier nog eentje. Ik ben kapot.

Maar ik denk dat ik weet waarom. Joshua is waarschijnlijk allergisch voor koeienmelk. Hij kreeg veel pukkeltjes op zijn gezicht en gaf s'middags over als hij voeding had gehad. En toevallig had ik een dag geen yoghurt gegeten en melk gedronken en toen sliep ie ineens door s'nachts. Dus ik ga hem eens goed in de gaten houden. Heb geen zuivelprodukten gegeten/gedronken vandaag. Dus ik hoop echt dat ie vannacht door gaat slapen, want ik ben bijna slaapdronken van de narigheid.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 21:58:41 #150
13151 crew  Rewimo
pi_16050839
Toch de zuivel, Lewis? Als dat inderdaad zo is, ga dan naar een dietiste. Die kan je adviseren over je dieet, zodat Joshua geen last krijgt en jij toch alles binnenkrijgt wat je nodig hebt.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:05:32 #151
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16051074
woei! De kat van Rewimo is terug!
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:56:54 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16060474
Net ook gepost in het streepjes topic, maar ik vind het zo'n leuk verhaal dus hier ook nog maar eventjes:
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:44 schreef Brighteyes i in het 2e streepjes-topic het volgende:
*opstekertje*

Ik hoorde gisteren dat de buurvrouw van mijn vriendinnetje weer zwanger is. Die hebben er eerst 8 (!) jaar over gedaan om hun tweeling te krijgen en die zijn nu 1 jaar oud.
Toen dachten ze, we willen nog wel een keer dus we gaan er weer voor, maar als het te lang gaat duren dan gaat er op een gegeven moment wel een knoop ik, want ze wilden niet op hun 40e of zo nog een keertje zwanger zijn, maar ook tot hun grote verbazing is ze dus nu 'zomaar' ineens zwanger!

Het kan dus nog steeds allemaal!

Zij is dus gisteren naar de Gyn geweest voor een echo en bleek ten eerste 2 weken verder dan ze dachten, maar het bleek ook nog eens een tweeling te zijn. Wel effe schrikken dus voor ze. Als deze babies geboren worden is de andere tweeling nog geen 2!

Maar goed, de eerste tweeling dus met een hoop gerommel (8 jaar!) en volgens mij ook wel wat hulp en deze dus gewoon spontaan!

pi_16060920
Miiiiijn god, twee tweelingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (fijn rewimo, dat de kat terug is)
DANYEL EN THIJS
pi_16061660
Papa Bright ploft hier ook even neer, bij de 'ervaren mama's'

2 tweelingen! GOssie, zitten ze straks met 2 van 3 jaar en 2 van 0 jaar - lekker druk zeg!

Ik heb eigenlijk een vraagje over dat babyzwemmen... Iemand hier die daaraan heeft meegedaan? Is het de bedoeling dat kindjelief een zwembroekje aan heeft? Zoja, is die dan nog geluierd?

ja, Elise gaat a.s. zaterdag ook zwemmen leren, samen met mama en papa maakt de foto's. Maar wij zijn nog groener dan gras als het om babyzwemmen gaat
Dus elk advies is welkom hoor! En ik heb het maar hier geplaatst omdat het toch een luchtig onderwerp is he

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 10:58:22 #155
13151 crew  Rewimo
pi_16061696
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:20 schreef Catootje het volgende:
(fijn rewimo, dat de kat terug is)
Dat sloeg op mijn icoontje
pi_16061729
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat sloeg op mijn icoontje

Oh, ik hoor het al - het is hier grote lol en humor met dubbelzinnige opmerkingen - prachtig! Als ik wat meer tijd had, zat ik hier vaker (tenminste, als een man hier ook mag zitten; ik heb net zo'n idee dat dit vrouwenbankjes zijn )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 11:06:22 #157
13151 crew  Rewimo
pi_16061869
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:56 schreef Bright het volgende:

2 tweelingen! GOssie, zitten ze straks met 2 van 3 jaar en 2 van 0 jaar - lekker druk zeg!

Ik heb eigenlijk een vraagje over dat babyzwemmen... Iemand hier die daaraan heeft meegedaan? Is het de bedoeling dat kindjelief een zwembroekje aan heeft? Zoja, is die dan nog geluierd?

ja, Elise gaat a.s. zaterdag ook zwemmen leren, samen met mama en papa maakt de foto's. Maar wij zijn nog groener dan gras als het om babyzwemmen gaat
Dus elk advies is welkom hoor! En ik heb het maar hier geplaatst omdat het toch een luchtig onderwerp is he

Ja, een zwembroekje heb je wel nodig. Er zijn ook zwemluiertjes, maar ik weet niet of die nu verkrijgbaar zijn. Neem gewoon een reservebroekje mee voor het geval er een ongelukje gebeurt Heb dat trouwens zelden meegemaakt.

Enne: heel veel plezier! De meeste kindjes vinden het hartstikke leuk

† In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 12:42:42 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_16064275
René scheet áltijd als we te zwemmen waren Dus voor haar waren de zwemluiers perfect Die deden we gewoon onder haar badpak.

Ik heb ooit ook eens een zwembroekje gehad waar ze met gemak in kon poepen, dat liet niks door, door een speciale binnenlaag. En die heeft ze nooit gedragen....omdat ze eerst te dun was voor dat broekje en later, toen ik er aan dacht, te dik

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 12:55:37 #159
13151 crew  Rewimo
pi_16064661
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:00 schreef Bright het volgende:

[..]

Oh, ik hoor het al - het is hier grote lol en humor met dubbelzinnige opmerkingen - prachtig! Als ik wat meer tijd had, zat ik hier vaker (tenminste, als een man hier ook mag zitten; ik heb net zo'n idee dat dit vrouwenbankjes zijn )

Daniman zit er ook, we kunnen een mannenbankje maken hoor Maar ik vind het gezelliger als we allemaal door elkaar zitten eigenlijk
pi_16067118
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Net ook gepost in het streepjes topic, maar ik vind het zo'n leuk verhaal dus hier ook nog maar eventjes:
[..]

Zij is dus gisteren naar de Gyn geweest voor een echo en bleek ten eerste 2 weken verder dan ze dachten, maar het bleek ook nog eens een tweeling te zijn. Wel effe schrikken dus voor ze. Als deze babies geboren worden is de andere tweeling nog geen 2!

Maar goed, de eerste tweeling dus met een hoop gerommel (8 jaar!) en volgens mij ook wel wat hulp en deze dus gewoon spontaan!

Oh hellup, 2 tweelingen
Komt vaker voor, ik heb het vaker gehoord, maar ja zit dan ook een beetje in de tweelingen zeg maar.
Maar ze kan dus wel hulp aanvragen hoor, of ze t krijgt is een tweede maar iemand die ik dus ken had hetzelfde, alleen nog een dochter van 4 er boven
Die heeft een jaar lang elke dag iemand van de thuiszorg gehad om te helpen bij de verzorging. Van 's morgensvroeg tot een uur of 3.
Even een klein tipje voor tussendoor
Screw them.
We're going home.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:34:16 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16068094
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:07 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh hellup, 2 tweelingen
Komt vaker voor, ik heb het vaker gehoord, maar ja zit dan ook een beetje in de tweelingen zeg maar.
Maar ze kan dus wel hulp aanvragen hoor, of ze t krijgt is een tweede maar iemand die ik dus ken had hetzelfde, alleen nog een dochter van 4 er boven
Die heeft een jaar lang elke dag iemand van de thuiszorg gehad om te helpen bij de verzorging. Van 's morgensvroeg tot een uur of 3.
Even een klein tipje voor tussendoor

Was idd al een beetje benieuwd naar jouw reactie aangezien jij iig weet wat 1 tweeling in houdt.
Zal 't wel eens doorgeven aan mijn vriendinnetje over die hulp.
pi_16068102
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:56 schreef Bright het volgende:

Je hebt "gewone" zwembroekjes/badpakjes en je hebt zwemluiers.
Bij de meeste zwembaden volstaat het als je kindje gewoon een zwembroekje/pakje (zonder luier eronder) aan heeft hoor! Maar je kunt het voor de zekerheid even vragen bij het zwembad. Of ze liever hebben dat je een zwemluier gebruikt of niet.

Wij doen hier al zo'n vier maanden aan ouder- kindzwemmen. Zoals je ziet heeft Wilyan gewoon een zwembroekje aan. Hij vind het zwemmen helemaal geweldig!
Dit was in de herfstvakantie toen hadden we "vrijzwemmen".
Maar wij hebben vandaag onze "nieuwjaarsduik" gehouden . Na kerst en oud en nieuw, was dit weer de eerste keer sinds drie weken, en het was weer fijn!
Wilyan mag over twee weken trouwens afzwemmen voor zijn Guppy 1!!!

W ~ H ~ T
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:37:02 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16068212
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:34 schreef Jonnetje het volgende: Hij vind het zwemmen helemaal geweldig!
Dat is te zien aan zijn vuurrode wangetjes
pi_16068295
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:37 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is te zien aan zijn vuurrode wangetjes
Ja maar dat kwam (ook) weer door de tandjes die er toen al bij hem door kwamen...
W ~ H ~ T
pi_16068382
<-- Oh ja.......
<-- Voor babyzwemmen zie ook mijn plaatje!!!!!!
<-- Ik heb twee onderwater foto's van hem..
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 14:43:21 #166
13151 crew  Rewimo
pi_16068479
Zwemmen is heerlijk

In Duitsland, 7 maanden oud

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 08-01-2004 14:49]

&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:32:41 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16070513
Jessie, ik doe het maar even hier, voor zover ik het begrijp:
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:19 schreef jessie het volgende:

[..]

Wat is toch die ET hype? Ik hoor maar over ET komt weer enz. Snap die drukte eerlijk gezegd niet zo. Ze was ineens weg en als ze wilde laten weten hoe het ging had ze dat toch allang gedaan? En nu gaat het over roken en dan word ET erbij gehaald. Heb ik iets gemist ofzo?

Er werd in het zwangerschaps topic de laatste tijd steeds vaker gevraagd hoe het met ET ging.
Een aantal mensen hebben nog contact met haar en ET had het zelf ook al gelezen, want ze lurkt nog wel af en toe mee. Ze zei toen dat ze binnekort een update zou geven omdat ze de dames hier toch wel heel erg mist. De exacte reden van haar vertrek weet ik niet, maar het heeft iets te maken met een behoorlijke rel die er geweest is.

Waarom ze nu in het roken topic op duikt? Die Sieburt kopieerde een link over ET in het zwangerschapstopic terwijl hij een roken topic opende en het lijkt erop dat die Sieburt misschien wel een kloon is van Swets of zo. Althans, dat wordt gesuggereert. Ik heb zo'n idee dat ET nergens vanaf weet.

pi_16070603
Leuke zwemfoto's trouwens!!!!!

Wat een soap joh!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16076763
Ik ben laaiend
De indicatiecomissie belde net. We krijgen geen thuiszorg!!!! Sinds 1 dec zijn de regels verandert. En die stellen dat de zorg voor de kinderen niet geleverd hoeft te worden. Ik zou mijn kinderen toch naar de chreche kunnen brengen!!!!!!!!
Punt 1. Ik wil mijn kinderen thuis hebben. Ik ben anticreche, maar goed als het echt niet anders kan..... je meot wat.
Punt 2. Alsof je een kind vandaag zomaar even hup op de creche kan plaatsen (tegenwoordig moet je voor je zwanger word onderhand al een plek reserveren)
Punt 3. Geer werkt onregelmatig (2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten) dus hoe kan een creche dat opvangen?
De mevrouw zelf was het helemaal met ons eens, maar kon er niks mee. Ze ging morgen nog wel de met arts aankaarten over de onregelmatige diensten van mijn man. Maar ze zei zelf al dat het waarschijnlijk niks zou opleveren.
Ze gaf als tip de SP te schrijven daar deze met kamervragen bezig zijn (maar ja dat lost voor ons NU niks op natuurlijk)

Daar zit je dan.
Gvd nooit hulp nodig. En nu ben je ziek en krijg je dit. Lekker hoor volgende week vrijdag moet Geer weer werken. Hopelijk knap ik wat op.

Zo dat is er uit!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:08:44 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_16077861
Ow jessie, watt vind ik dit erg! Ik begrijp deze ontwikkelingen echt absoluut niet in de gezondheidszorg! Dit is toch niet normaal! Het is idd niet alsof er voldoende creches zijn, dit slaat helemaal nergens op. Het komt erop neer dat je het nakijken hebt! Ik heb hier geen woorden voor!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 19:09:14 #171
13151 crew  Rewimo
pi_16077876
Wat een @#$%^&*-systeem zeg Jessie
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:04:53 #172
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16079565
Jeetje jessie dat schiet toch niet op zo
Heb je niemand in je buurt die je kan komen helpen? Een buurvrouw of vriendin ofzo?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_16079691
Jessie, waar slaat dit nou weer op Ze zijn geloof ik helemaal gest... geworden in dit land
pi_16079707
jessie: hoelang denken ze dat je zorg nodig hebt ? langer dan drie maanden ?? want in dat geval zou je pgb aan kunnen vragen (wat in jullie gevallen gunstiger zou zijn) Al vrees ik dat je dat ook niet toegewezen krijgt daar ze al moeilijk doen over thuiszorg. Maar niet geschoten is altijd mis.
pi_16079774
waardeloos zeg, jessie. waarom wist die indicatietante dat niet van te voren? had ze net zo goed niet kunnen komen.
  Jubileum moderator donderdag 8 januari 2004 @ 20:13:32 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16079879
Godallemachtig
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:37:49 #177
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16080654
Tja, het is helaas niet de gezondheidszorg zelf die deze regels opstelt, zij zijn met handen en voeten gebonden aan de overheidsregels

Ik vind het belachelijk Jessie, heb je zo overduidelijk hulp nodig krijg je het niet. Ja, in theorie zouden de kinderen naar de creche kunnen etc, maar de theorie is heel wat anders dan de praktijk.

donderdag 8 januari 2004 @ 21:05:43 #178
37150 livelink
pi_16081387
Ik raak zo gefrustreerd als ik dat verhaal van Jessie lees . Wanneer kom je dan in vredesnaam nog wel in aanmerking voor thuiszorg? Feitelijk val je dus al meteen af als je kinderen hebt, want elke vorm van zorg is dan toch ook meteen kindgerichte zorg. Of zou Jessie nu wel in aanmerking komen voor iemand die komt helpen in het huishouden of verzorging van Jessie, mits het huis gegarandeerd kindervrij is .
En dan krijg je dus een rekening van 283 euro voor de thuiszorg en een rekening van 400 euro per week voor de opvang van 2 kinderen in creche zonder subsidie.
pi_16081458
ook in een kindvrij huis krijg je niet zomaar thuiszorg hoor. ik kon het in de zwangerschap ook niet krijgen, immers manlief kon uit het werk boodschappen doen en koken en wasen en huishouden. en oma kon mj ook op de po krijgen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:20:58 #180
37150 livelink
pi_16081855
Tja, dan blijft de vraag staan wanneer je dan in vredesnaam nog wel in aanmerking komt voor thuiszorg.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 21:27:54 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_16082063
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:20 schreef livelink het volgende:
Tja, dan blijft de vraag staan wanneer je dan in vredesnaam nog wel in aanmerking komt voor thuiszorg.
Als je 80 en bedlegerig bent en alleen nog met je ogen kan knipperen. Máár, alleen de medicatie hoor, voor de rest doet de familie het wel.
pi_16082192
Tja dar die indicatiemiep dit niet van te voren wist vond ik ook nogal slordig. En aangezien ik mezelf enigzins kan redden kan ik het dus gewoon vergeten.
Ik kom niet voor pgb in aanmerking omdat mijn ziekte eerder over KAN zijn. Maar dat hoeft dus niet. Tja het schiet gewoon helemaal niet op. Maar zorg voor de kinderen is niet hun zorg daar komt het gewoon op neer.
Tuurlijk heb ik wel een vriendin in de buurt enz. Maar de meeste vreindinnen zitten zelf in de kleine kinderen. En ik kan gewoon (en dat il ik ook niet) niet verwachten dat die op de meest onmogelijke tijden op komen draven. Want dan is het bij hun ook gewoon spits.
En mijn moeder kan af en toe best eens helpen. Maar die werkt ook en zit ook nog eens in een verhuizing. Me schoonmoeder heeft al veel opgevangen en kan ook best helpen, maar werkt ook en heeft ook een chronisch zieke man thuis.
Moet je dan eerst volledig doordraaien en je kind slaan ofzo voordat er hulp komt? (ben ik niet van plan hoor )
Vandaag ben ik bv met de auto naar prenatal geweeest in prenatal een piepklein stukje gelopen. Ik heb Janneke op bed gelegd en de aardappels geschilt. En Janneke verschoont. Nu heb ik dus gigapijn in me ellebogen en me knieen doen ook pijn. Het is dus echt aftasten wat kan ik wel en niet aan.
Inmiddels zijn er weer ontstekingen bijgekomen op me benen en ellebogen en me enkels worden ook weer dikker. Ik voel me echt ellendig
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 21:33:47 #183
13151 crew  Rewimo
pi_16082202
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Als je 80 en bedlegerig bent en alleen nog met je ogen kan knipperen. Máár, alleen de medicatie hoor, voor de rest doet de familie het wel.

Ja, en dan moeten de katten ook nog het huis uit
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 21:34:44 #184
43556 miss_dynastie
pi_16082230
Dat meen je toch niet he, Jessie ? Waar haal je zo snel een creche vandaan, al zou je het willen?? En dat zijn toch ook keihoge kosten ??? BELACHELIJK!!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:37:56 #185
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16082348
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:33 schreef jessie het volgende:
Ik voel me echt ellendig
Ah gatverdamme Jessie Dit kan toch helemaal niet
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:44:10 #186
37150 livelink
pi_16082566
Dit is dus precies waar de gezondheidszorg aan kapot gaat. Als Jessie te veel doet krijgt ze er ontstekingen bij, waardoor ze waarschijnlijk minder snel zal herstellen en misschien in het ergste geval weer een keer moet worden opgenomen in het ziekenhuis a raison van een paar duizend euro per dag (ik hoop het niet voor je, hoor Jessie) om nu te kunnen besparen op thuiszorg, wat veel goedkoper is dan ziekenhuisopname.
pi_16082814
Ja en wat dacht je van ziekteverzuim van de partners. Nu zal Gerard zich echt niet ziek melden. Maar als hij er straks ook doorheen zit....
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 21:52:28 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_16082889
Jessie? Is er niet iemand die gewoon zwart wat huishoudelijke klussen voor je kan doen? Dat zou al enorm schelen.
pi_16083018
Tja de huishoudelijke klussen vinden we eerlijk gezegd het minst belangrijk. Daar Geer het niet erg vind af en toe een stozuiger of wat chloor door het huis wil gooien (en aan strijken deden we al niet ) Het gaat bij ons echt om de momenten dat Gerard moet werken en ik dus met de meiden zit. We zaten ook al te denken aan zelf hulp zoeken. Maar ff iemand van internet of via de supermarkt vind ik gewoon wel eng. Als het nou via iemand is ofzo ok, maar zomaar iemand, nee dat vind ik niks.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 21:58:32 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_16083090
Weet niet iemand een jonge meid uit de buurt, nichtje, van mijn part neefje, die het gewoon leuk vind om te helpen met dat soort dingen?

Ik heb zo eens een vriendin van mn moeder geholpen toen ik een jaar of 12 was.

donderdag 8 januari 2004 @ 21:59:53 #191
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16083143
Waar woon je in Rotterdam? Ik wil je best komen helpen met je meiden hoor, woon zelf naast Den Haag dus niet te gek ver weg. Tis natuurlijk geen reuzeoplossing maar het kan net ff makkelijk zijn?
Wat belachelijk trouwens dat je geen hulp krijgt, ik heb in mijn zwangerschap ook thuiszorg gekregen, in totaal 8 weken en de kosten daarvan waren 18¤
Ongeloofelijk dat er zulke verschillen tussen zitten
pi_16083385
Ja de regels zijn sinds 1 dec afgelopen jaar dus verandert.

We gaan van het weekend even alle drukke moment op papier zetten bij elke dienst dat Gerard moet werken. En dan gaan we iedereen langsvragen wie op welk moment eventueel zou kunnen helpen. En even goed nadenken. Dus bv als Geer sochtends moet werken (is om 6 uur de deur uit) Zorgen dat we savonds de voeding voor Janneke en Bo boven hebben staan zodat ik ze boven kan voeden. Ze dan niet wassen maar dat dan savonds pas weer. Zo min mogelijk die trap op en af. We zijn nu bezig Bo te leren de trap af te lopen. Geer gaat dan achteruit de trap af Bo houd met 1 hand de leuning vast en met 1 hand Geer. Als dit een beetje lukt scheelt het weer sjouwen. En zo moet ik maar bij alles goed nadenken. En het maar even niet zo nauw nemen met schoongewassen snoetjes en schoongeschrobde vloeren

Coolbabe doe niet zo gek joh. Je hebt zelf ook kids en het dus druk zat!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:47:38 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16088523
Nou ik vind dit dus echt belachelijk hoor!

En ja, een brief naar de SP schrijven zou ik zeker wel doen, maar daar schiet je nu niks mee op.

Wat een achterlijke regels zeg. Je betaald je jaren lang scheel aan allerlei voorzieningen en weet ik veel wat en als het puntje bij paaltje komt krijg je het gewoon niet.

Weet even niet wat ik er nog meer van moet zeggen.

pi_16092197
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:56 schreef jessie het volgende:
Tja de huishoudelijke klussen vinden we eerlijk gezegd het minst belangrijk. Daar Geer het niet erg vind af en toe een stozuiger of wat chloor door het huis wil gooien (en aan strijken deden we al niet ) Het gaat bij ons echt om de momenten dat Gerard moet werken en ik dus met de meiden zit. We zaten ook al te denken aan zelf hulp zoeken. Maar ff iemand van internet of via de supermarkt vind ik gewoon wel eng. Als het nou via iemand is ofzo ok, maar zomaar iemand, nee dat vind ik niks.
lees jij je mail ???
pi_16092916
Kan geer niet aangepast ouderschapsverlof krijgen op de uren die jullie uitkomen ??
pi_16095125
Nouuuuuuuuuuuuuuu zeg.
Belde de indicatiemevrouw net weer. We krijgen toch hulp. Voor 40 uur per week en zelf in te delen (dus ene week meer dan de andere ivm onregelmatigheid van Geer) We mogen zelf thuiszorgorganisaties bellen om te kijken welke het beste bij ons aan sluiten. En dit voor 6 weken. (per 4 weken is het 280 euro en voor 6 weken dus 2 keer 280 euro dus we doen nu voor 4 weken)
De ommekeer keer kwam doordat Janneke pas 4 maanden is. Ze vinden het toch wel inhumaan om haar zomaar 5 dagen per week naar de opvang te doen (je hebt hier namelijk robbenoord en die vangen 24 uur per dag kinderen op en hebben geen wachtlijst, betaal je je wel groen en geel en kunnen we niet eens betalen, maar daar gaan hun dan natuurlijk niet over) Voor Bo had dat dan niet erg geweest volgens hun, maar voor Janneke wel (no way dat me kinders daar heen hadden gegaan)
Maar goed we zijn wel heel blij dat er een uitzondering op de regel gemaakt is voor ons en we hopen dat dat dus bij iedereen die het nodig heeft gebeurt.

Wij gaan dalijk ff met Geer zijn rooster puzzelen en dan de thuiszorgorganisaties bellen.

Poeh wat een opluchting

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:01:39 #197
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16095230
Heeee, goed zeg!!

Nou maar hopen dat ze ook een beetje snel langs kunnen komen!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 11:04:40 #198
13151 crew  Rewimo
pi_16095312
Hee goed nieuws Jessie Gelukkig maar dat ze zich bedacht hebben. En fijn dat jullie het ook zelf mogen indelen. Schiet me nog iets te binnen: misschien kun je achteraf nog wel een deel van de kosten van de belasting aftrekken. Heb je op dit moment wel niks aan, maar hou het even in de gaten. Wellicht kun je er iets over vinden op de site van de Belastingdienst.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:04:55 #199
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16095321

daar ben ik weer....

Ik had een virus op mijn pc en vervolgens een vette worm, dus ik kon er niets meer mee. Ik was dus een paar dagen niet achter de pc te vinden omdat alles eerst geformateerd werd en toen alles weer opnieuw geinstalleerd moest worden. Maar goed, de PC is bijna klaar, gelukkig. Ik vond het wel tijd worden om me even te melden...

Zo een paar dagen geen computer betekend hier dus wel een brandschoon huis

Jessie, lekker dat je nu toch wel hulp krijgt, alhoewel krijgen, je moet er evengoed fiks voor betalen. Evengoed lijkt me dit een enorme geruststelling.

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:05:20 #200
16245 CarOnline
met lange O
pi_16095331
Ah jessie wat een opluchting!
Ben blij voor je dat het zo is opgelost!
Pfff wat een gedoe he

Sterkte er mee

Screw them.
We're going home.
pi_16095346
Bedankt voor de tip Rewimo.
We zijn echt heel blij. Geer heeft nu natuurlijk nog zorgverlof tot vrijdag dus hopelijk kan er vanaf vrijdag iemand komen. We zijn zo opgelucht joh!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 11:06:04 #202
13151 crew  Rewimo
pi_16095350
Oei Melonovy, balen zo'n virus. Hoewel, voor je huis is het een meevaller Welkom terug!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:29:59 #203
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16096013
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Oei Melonovy, balen zo'n virus. Hoewel, voor je huis is het een meevaller Welkom terug!
ja, die pc zat er onder, was heerl erg ziek geworden.

dit is niet wat je vaak wil meemaken...

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:43:42 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_16096408
Nouja, ook hier nog maar even posten... Bert heeft vanochtend een ongeluk gehad. De vrachtwagen voor hem verloor twee blokken hout. Gelukkig was de voorruit van zijn auto sterk genoeg, maar de auto is behoorlijk beschadigd en Bert heeft de schrik van zijn leven gehad...
Politie is erbij geweest, maar die wilde geen aangifte doen omdat het geen opzet was. Dat snap ik dus echt niet. Voor hetzelfde geld was de voorruit niet zo sterk geweest en dat was Bert er heel anders vanaf gekomen. Nouja, ik zit hier eigenlijk dus gewoon te shaken op mijn stoel en wil eigenlijk richting Berts werk gaan rijden, maarja, dat staat natuurlijk ook vreemd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:45:59 #205
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16096469
jee troel, dat is idd erg schrikken. Sterkte ermee, ook voor Bert.
Waarom kun je niet bij Bert zijn werk langs, ik denk dat hij ook wel behoefte heeft aan een dikke knuffel...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 11:46:42 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_16096494
Wees blij dat het goed afgelopen is!!

Zo'n aangifte heeft toch geen nut, de verzekering zal het verder regelen.

Wij hadden gister een kind tegen de auto, maar godzijdank is dat allemaal goed afgelopen. Ik ga maar geen aangifte doen

† In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 11:46:59 #207
43556 miss_dynastie
pi_16096500
Ik ben zo verdrietig... we moeten helaas ons paardje wegdoen ... onze verzorgster, zusje van mijn vriend al is hij zelf van mening dat het inmiddels ex-zusje is heeft ontzettende kuren gekregen... ze is boos omdat we 'slechts' ruim driekwart van de kosten aan het paard betalen en wil meer geld zien. Het is overigens heel normaal in de paardenwereld dat als een verzorgster met het beest kan doen wat ze wil (en dat is nu zo), er een bijdrage wordt betaald. Ze is zelfs bijna met haar naar de andere kant van het land verhuisd, dus zelfs dat kon! Mijn vriendje heeft het paard voor haar aangehouden en we hebben op dit moment (geen auto, geen trailer, eigen bedrijf, studie) geen gelegenheid haar zelf te verzorgen op een manier die zij verdient. Dus helaas ... hier had ze dan beter vier jaar geleden mee aan kunnen komen, magoe, het is nu eenmaal zo.

We gaan vanmiddag praten met een bevriende handelaar en kijken wat we kunnen doen. We gaan in elk geval een bezoekrecht bedwingen, daar wordt meestal helemaal niet moeilijk over gedaan. Sowieso willen we haar blijven volgen, zodat we haar eventueel, als de situatie het toelaat, ooit weer terug kunnen kopen. Het is beter zo, voor ons en voor het beestje, en ze is niet dood of zo, dat zou erger zijn, maar wat doet dit een verdriet Het druist in tegen al onze principes en we houden ontzettend veel van haar, maar juist om die laatste reden moeten we haar wegdoen: wij kunnen haar niet bieden wat ze verdient . Ik voel me echt zwaar k#t! Zeker omdat we het financieel wel op zouden kunnen brengen, maar zonder auto, trailer en tijd wordt het wel heel lastig

† In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 11:47:53 #208
43556 miss_dynastie
pi_16096535
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:43 schreef Troel het volgende:
Nouja, ook hier nog maar even posten... Bert heeft vanochtend een ongeluk gehad. De vrachtwagen voor hem verloor twee blokken hout. Gelukkig was de voorruit van zijn auto sterk genoeg, maar de auto is behoorlijk beschadigd en Bert heeft de schrik van zijn leven gehad...
Politie is erbij geweest, maar die wilde geen aangifte doen omdat het geen opzet was. Dat snap ik dus echt niet. Voor hetzelfde geld was de voorruit niet zo sterk geweest en dat was Bert er heel anders vanaf gekomen. Nouja, ik zit hier eigenlijk dus gewoon te shaken op mijn stoel en wil eigenlijk richting Berts werk gaan rijden, maarja, dat staat natuurlijk ook vreemd
Waarom? gewoon gaan hoor, ze zullen toch wel begrijpen dat je bent geschrokken?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:51:02 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_16096638
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo verdrietig... we moeten helaas ons paardje wegdoen ... onze verzorgster, zusje van mijn vriend al is hij zelf van mening dat het inmiddels ex-zusje is heeft ontzettende kuren gekregen... ze is boos omdat we 'slechts' ruim driekwart van de kosten aan het paard betalen en wil meer geld zien. Het is overigens heel normaal in de paardenwereld dat als een verzorgster met het beest kan doen wat ze wil (en dat is nu zo), er een bijdrage wordt betaald. Ze is zelfs bijna met haar naar de andere kant van het land verhuisd, dus zelfs dat kon! Mijn vriendje heeft het paard voor haar aangehouden en we hebben op dit moment (geen auto, geen trailer, eigen bedrijf, studie) geen gelegenheid haar zelf te verzorgen op een manier die zij verdient. Dus helaas ... hier had ze dan beter vier jaar geleden mee aan kunnen komen, magoe, het is nu eenmaal zo.

We gaan vanmiddag praten met een bevriende handelaar en kijken wat we kunnen doen. We gaan in elk geval een bezoekrecht bedwingen, daar wordt meestal helemaal niet moeilijk over gedaan. Sowieso willen we haar blijven volgen, zodat we haar eventueel, als de situatie het toelaat, ooit weer terug kunnen kopen. Het is beter zo, voor ons en voor het beestje, en ze is niet dood of zo, dat zou erger zijn, maar wat doet dit een verdriet Het druist in tegen al onze principes en we houden ontzettend veel van haar, maar juist om die laatste reden moeten we haar wegdoen: wij kunnen haar niet bieden wat ze verdient . Ik voel me echt zwaar k#t! Zeker omdat we het financieel wel op zouden kunnen brengen, maar zonder auto, trailer en tijd wordt het wel heel lastig

* Troel knufs miss

Ik hoop dat jullie een fijn plekje voor haar vinden. Het liefst in de buurt zodat je haar inderdaad nog vaak kan zien. Dikke knuffel van mij om dat het niet niks is.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 11:52:20 #210
13151 crew  Rewimo
pi_16096677
Troel, wat een schrik zeg! Ga lekker even naar Bert toe, zal jullie allebei goed doen om te zien dat hij echt nog helemaal heel is

Miss_Dynastie, wat rot voor jullie zeg, dat jullie paard weg moet, zeker op zo'n manier

pi_16096970
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:

ik stuur dit ffies door.....
pi_16097202
miss_dynastie: ik ben zo brutaal geweest je mailadres door te spelen. Misschien dat je iets met deze (schatten van) mensen kan regelen.
pi_16097234
Knorretje heb je mijn mail vandaag wel weer gehad?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:15:00 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_16097242
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef Knorretje het volgende:
miss_dynastie: ik ben zo brutaal geweest je mailadres door te spelen. Misschien dat je iets met deze (schatten van) mensen kan regelen.
Ik duim mee... Ik hoop heel erg dat het gaat lukken om iets te regelen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16097326
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:14 schreef jessie het volgende:
Knorretje heb je mijn mail vandaag wel weer gehad?
alleen nog geen tijd gehad om terug te mailen, doe ik vanaaf ffies of anders als alicia slaapt
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 12:21:48 #216
43556 miss_dynastie
pi_16097423
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik duim mee... Ik hoop heel erg dat het gaat lukken om iets te regelen!

Ik hoop het ook, maar eigenlijk heeft mijn vriend (en het is eigenlijk zijn paard) zijn keus al gemaakt: hij kan dit gedonder niet meer aan en ik snap het volkomen . Maar even afwachten waar Knorretje mee komt, ik vind het wel heel lief van jullie, maar in principe zegt mijn vriendje: verkopen, en daar zal ik in mee moeten gaan ..
pi_16097536
mijn mail gehad ?? verstuurt naar je registratie mail adres, een ander kon ik niet vinden.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 12:36:21 #218
43556 miss_dynastie
pi_16097800
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:26 schreef Knorretje het volgende:
mijn mail gehad ?? verstuurt naar je registratie mail adres, een ander kon ik niet vinden.
Yeps... en hier het antwoord , ook naar jou verstuurd.

Hoi Johan,

Ik zit helemaal te huilen, wat ontzettend lief om zon moeite te doen voor iemand die jullie helemaal niet kennen!!! Hoewel ik zeker weet dat jullie fantastisch voor onze Dynastie zouden zorgen, en jullie aanbod meer dan waardeer- dat kan ik echt niet anders zeggen, heeft mijn vriend (Dynastie is zijn paard) zijn veto uitgesproken: hij wil haar het liefst verkopen. Hoewel het me ontzettend pijn doet, zullen we dit ook doen. Het voordeel voor ons is, dat ze hier in de regio zal blijven en wij haar kunnen blijven volgen en evt. terugkopen te zijner tijd. Ik denk dat we haar op deze manier vaker zullen zien (wij wonen namelijk in Veenendaal, provincie Utrecht en dan is Dordrecht echt te ver weg) dan wanneer zij in Dordrecht zou staan. Ik ben jullie echt ontzettend dankbaar voor alle moeite die jullie voor ons willen doen, maar we zullen van jullie ontzettend lieve aanbod geen gebruik maken.

Liefs van Dennis en Mila, aka miss_ en mister_dynastie

† In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 12:37:00 #219
43556 miss_dynastie
pi_16097817
En Knorretje: ontzettend bedankt voor al je moeite !!! Het is voor ons ook fijn om alle opties bekeken te hebben, voordat we deze stap zetten!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:47:04 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_16098095
Ik dacht al wel dat het mailtje daarheen zou gaan

Erg jammer dat het zo ver weg is en dat jullie hem toch gaan verkopen!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 13:22:25 #221
43556 miss_dynastie
pi_16099284
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:47 schreef Troel het volgende:
Ik dacht al wel dat het mailtje daarheen zou gaan

Erg jammer dat het zo ver weg is en dat jullie hem toch gaan verkopen!

Ja, vind ik zelf ook ... het is alleen heel ver weg voor ons, we hebben geen auto, en mijn vriendje is best wel bitter en teleurgesteld, wat ik heel goed snap. We hebben heel lang zitten praten en zijn het samen eens. Hij gaat zo bellen...
  FOK!fossiel vrijdag 9 januari 2004 @ 14:47:50 #222
2628 Karin
pi_16101944
Toch vreemd op opeens 2 dagen bij te moeten lezen. Ik zat al helemaal te koken bij het bericht van Jessie dat ze geen thuiszorg kreeg maar gelukkig dus wel!

Troel sterkte! Je zal inderdaad wel geschrokken zijn. Blij dat het goed is afgelopen.

miss_dynastie wat vreselijk om je zo geliefde dier weg te moeten doen.

vrijdag 9 januari 2004 @ 16:47:36 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16105610
Troel.. sterkte Hoe is het trouwens met Bert inmiddels? al een beetje van de schrik bekomen? en jij?

miss-dynastie, wat een vervelend gebeuren allemaal Ik hoop dat jullie haar terug kunnen kopen mettertijd! Jij ook een

vrijdag 9 januari 2004 @ 16:48:46 #224
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16105644

ow... en Jessie ...
Gelukkig dat je wel thuiszorg krijgt Ik zat, net als Karin, ook al te koken bij het bericht dat je geen thuiszorg kon krijgen... Maar goed dat het nu wel kan!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 19:16:04 #225
43556 miss_dynastie
pi_16109544
Zo, even een update van ons... Dynastie hebben we weggebracht naar die bevriende handelaar, die heeft gezorgd dat ze morgen al naar een manage vertrekt. Heerlijk voor haar, we zijn er namelijk achtergekomen dat mijn schoonzusje ook dat deel van de verzorging al een tijd niet op zich nam .. omdat die vrouw een ander paard moest ophalen, heb ik drie uur de tijd gehad om met ons madammeke te knuffelen. Toen kwam ook mijn schoonzusje langs Dynastie weigerde haar gedag te knuffelen , that's my girl

Mijn schoonzusje wil dus niet het paard verzorgen, maar we krijgen ook de eigendomsbewijzen niet terug Ze was dan ook heel verbaasd dat we haar meenamen, maar die kennis maakte er absoluut geen probleem van. Gelukkig heb ik hier nog aardig wat prijsbekers van haar staan , dus die donderen we een voor een uit het raam naar beneden, als ze er niet mee over de brug komt Wat zij nu wil, is me niet duidelijk. Toch doet het mij enorm verdriet dat zij zo met mijn vriendje omgaat. Ik hoef haar dan ook niet te zien voorlopig

Ik ben er zeker van dat Dynastie goed terecht is gekomen, we hebben daar ook voor gezorgd door lang niet het maximale aan geld eruit te slepen. Onze voorwaarde was een goed tehuis en dat krijgt ze. We hebben op een fatsoenlijke manier gedag kunnen zeggen. Ik begon natuurlijk ontzettend te huilen en ze heeft me heel lief getroost en daarna hebben we nog lekker zitten kroelen.

Ik heb dan ook besloten niet bij de pakken neer te gaan zitten. Dynastie heeft geen enge ziekte, is niet dood, ze heeft alleen een beter tehuis gevonden... ik moet nu keihard aan de studie, heb nog twee tentamens en Dynastie verdient het niet om de schuldige te zijn van het niet halen van mijn tentamens. Het geld wat we nu overhouden per maand, plus het geld van de verkoop, gaan we zeker goed besteden: ik ga op paardrijles en dan kan ik als we weer een paard hebben, hem/ haar zelf rijden. Want eerlijk is eerlijk, doordat we mijn schoonzusje sponsorden, was daar geen geld voor.

Lieve allemaal, dankjulliewel voor jullie steun Hoewel ik het er nog wel moeilijk mee heb, kan ik er vrede mee hebben!

vrijdag 9 januari 2004 @ 19:23:22 #226
37150 livelink
pi_16109721
Dat is snel gegaan, Miss_Dynastie. Fijn dat jullie in ieder geval een goed tehuis hebben gevonden en ik hoop dat je haar nog regelmatig zal knuffelen.

Troel, hoe is het nu met Bert? Ben je nog even naar hem toe gegaan? Ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent.

Jessie, wat raar dat het nu ineens wel kan , maar wel fijn natuurlijk. Mijn vertrouwen in de sociale verzorgingsstaat is weer een beetje hersteld!

pi_16109729
miss_dynastie, ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je de behoefte hebben om eens te borstelen, te wandelen of wat dan ook met een lieveling die ook altijd aandacht wil, je kan altijd een keer meekomen naar mijn paardje!

Sterkte, het is nooit leuk om je vriendje te moeten missen. Ik ben blij dat je er een goed adresje voor hebt gevonden. Je zegt het zelf al, hij is niet ziek of dood, maar toch doet het pijn. Ik hoop dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaren!

En nogmaals, je bent welkom bij mijn paardenkind!

pi_16110188
He fijn dynastie dat het paard een goed plekje heeft!!! Ook al zal je ze wel erg missen natuurlijk!!!!

He kleintje!!!!! Lange tijd weggeweest jij!! Hoe is het?

Ik ben zo blij ik heb humanitas gebeld en die bieden zelfs zorg op onregelmatige tijden en in de weekenden. We hebben hulp op alle dagen dat Geer vanaf de 16e moet werken. Alleen als hij de nacht heeft dan komt de hulp natuurlijk niet snachts want dan slapen de kleintjes (nou ja dan horen ze te slapen ) Dan komt de hulp vanaf 6.30 zodat Geer vanaf 7:30 bij thuiskomst ook lekker kan slapen. En ik er dus toch niet alleen voor staat. Ik heb 1 vaste hulp op de zondagen en 1 vaste hulp voor de rest van de dagen. Een jonge meid van 20 die pas in een gezin heeft gewerkt met een baby van toen ze begon 2 dagen oud, dus dat moet wel goed zitten. Ben er zooo blij mee. En ook nog eens heel fijn dat het bij 2 personen gehouden kan worden. Zo heb je niks en zo heb je alles.
Voor Gerard ook een fijn idee als hij weer aan het werk moet vrijdag. We zijn dus erg opgelucht allebei.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16110317
Ah fijn jessie, dat is een hele opluchting. Nu je hier rust van hebt gaat het misschien lichamelijk ook wel iets beter. Het lijkt me dat die stress ook niet goed werkt op je gestel. Wat kan alles er in 24 uur anders uitzien he.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:41:04 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_16111937
Nou, ik ben nu bij Bert thuis, dat was sowieso al afgesproken, dus ik ben alleen wat eerder gegaan.

Het valt gelukkig allemaal erg mee, hij is wel heel erg geschrokken en was blij da thij eerder naar huis kon, want hij had geen zin om in de file te gaan rijden. Hij is ook al naar de garage geweest en naar de tussenpersoon van de verzekeringen. De schade aan de auto is best pittig, maar hoogstwaarschijnlijk is het gewoon verzekeringswerk.

De houtblokken waar bert het over was (tja, dat zijn voor mij formaat bielzen) dat waren blokjes hout waar een shovel mee vaststond op een vrachtwagen. Niet eens zo heel groot dus. Kortom, ik heb me dus veel drukker zitten maken dan nodig was, alleen maar omdat ik meteen het ergste dacht.

Maarja, alles is goed afgelopen uiteindelijk en daar ben ik heel erg blij om. Vanmiddag zag ik het echt even helemaal niet meer zitten en zat ik gewoon te huilen van de schrik, maarja, dat hoort er denk ik gewoon bij. Ik besefte me ineens dat het ook anders had af kunnen lopen (ik dacht toen nog aan formaat bielzen) en ik bedacht me dat ik Bert dan misschien wel kwijt geweest was. Nouja, gelukkig was dat niet zo!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:42:12 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_16111970
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:23 schreef Kleintje het volgende:
miss_dynastie, ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je de behoefte hebben om eens te borstelen, te wandelen of wat dan ook met een lieveling die ook altijd aandacht wil, je kan altijd een keer meekomen naar mijn paardje!

Sterkte, het is nooit leuk om je vriendje te moeten missen. Ik ben blij dat je er een goed adresje voor hebt gevonden. Je zegt het zelf al, hij is niet ziek of dood, maar toch doet het pijn. Ik hoop dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaren!

lang niet gezien kleintje!!! Alles goed??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 21:09:37 #232
43556 miss_dynastie
pi_16112775
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:23 schreef Kleintje het volgende:

Kleintje, je bent een enorme lieverd Ik zal van je aanbod geen gebruik maken, want ik woon in Veenendaal (half uurtje treinen van Utrecht) en die afstand is me toch iets te gortig Ik las in het andere topic dat het goed gaat met je paardje, daar ben ik heel blij om!!
pi_16112917
Troel gelukkig dat het allemaal meegevallen is. En logisch dat je even enorm schrikt natuurlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 21:39:34 #234
13151 crew  Rewimo
pi_16113750
Kleintje, fijn om weer wat van je te horen

Miss_Dynastie (ik snap nu waar je nick vandaan komt ), gelukkig heeft je paardje een goed tehuis gekregen, al zul je hem natuurlijk erg missen

Troel, fijn dat het meevalt met Bert In gedachten maak je zoiets altijd erger dan het is

Jessie, wat heerlijk dat alles geregeld is, en ook nog precies zoals je het wilde!

pi_16121658
Nou wij kunnen zo naar de huisartsen post. We zijn nu allemaal ziek. Iedereen is aan het spugen hier behalve damey want die heeft het al gehad.

Manlief moest naar de wc om te en roept ineens mij me bed uit. Spuugt ie bloed!!!
Dus meteen gebeld en oppas geregeld voor de kids en we gaan zo heen.
Update volgt morgen.....

pi_16122187
Oh Angel, het zit ook helemaal niet mee bij jullie he. Getver.
Sterkte!
pi_16122315
He getver Angel het gaat ook wel kl*te de laatste tijd bij jullie zeg.
Hoe was het bij de dokter en hoe is het met je man?
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 10 januari 2004 @ 09:28:40 #238
2628 Karin
pi_16122491
Angel ik ben wel heel benieuwd hoe het nu bij jullie is. Ik hoop dat het meeviel voor je man want bloed spugen is niet goed natuurlijk. Wat zullen jullie geschrokken zijn midden in de nacht.
Hopelijk zijn jullie nu allemaal lekker aan het bijslapen.
pi_16122516
wie weet er snel nog ff een patroon van een babytruitje te vinden op inet (met plaatje) zodat ik die smane met een bolletje wol in kan pakken voor mijn mams als verassing ??
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:35:12 #240
43556 miss_dynastie
pi_16122526
Sorry Knorretje, ik ben daar nog helemaal niet in thuis
Angel, het is wel ziekenboeg bij jullie zeg . Hoe is het nu met jullie?
pi_16122531
al een babyvestje gevonden. (haastige spoed gaat zelden goed he)
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:38:23 #242
43556 miss_dynastie
pi_16122540
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:36 schreef Knorretje het volgende:
al een babyvestje gevonden. (haastige spoed gaat zelden goed he)
Zo, wow, jij bent goed met zoeken ... dat was mij noooooit zo snel gelukt . Je gaat ze dus vandaag inlichten, als ik het goed begrijp? Leuk hoor!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:39:20 #243
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16122542
Angel wat een schrik!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 januari 2004 @ 09:41:57 #244
13151 crew  Rewimo
pi_16122553
Angel, hoe is het nu met jullie?
pi_16122559
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo, wow, jij bent goed met zoeken ... dat was mij noooooit zo snel gelukt . Je gaat ze dus vandaag inlichten, als ik het goed begrijp? Leuk hoor!

yep (waarschijnlijk weten ze hetal hoor)maargaat om het idee he. Wij zien mijn ouders maar eens in de drie - vier maanden. Langer niet vertellen zou wel heel gemeen zijn:)
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 09:49:35 #246
43556 miss_dynastie
pi_16122585
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:43 schreef Knorretje het volgende:

[..]

yep (waarschijnlijk weten ze hetal hoor)maargaat om het idee he. Wij zien mijn ouders maar eens in de drie - vier maanden. Langer niet vertellen zou wel heel gemeen zijn:)

Je bedoelt dat ze het al op Fok! hebben gelezen, of via via hebben gehoord
En tja, als je ze maar een keer in de drie-vier maanden ziet, ben je de volgende keer al vier-vijf maanden ver
En als dat bezoekje niet door zou gaan, zit je die keer daarop ineens met een nieuwe baby bij opa en oma
Nee, ik sla weer door
pi_16122609
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze het al op Fok! hebben gelezen,

yep
quote:
En tja, als je ze maar een keer in de drie-vier maanden ziet, ben je de volgende keer al vier-vijf maanden ver
En als dat bezoekje niet door zou gaan, zit je die keer daarop ineens met een nieuwe baby bij opa en oma
Nee, ik sla weer door
precies en dat kannie he.
pi_16122666
ben errug brak.... maar goed. Manlief heeft last van het Melowdy weiss syndrome (ofzoiets..)Dat houdt in dat zijn slokdarm wat overgevoelig reageerd op het braken van hem en daardoor springen er wat haarvaatjes.
Niets ernstigs maar hij braakt nogal heel heftig en kramperig en dan heb je er dus last van. Hij moest ook nog een keer bij de dokter dus die kon meteen mooi zien in het echt wat er aan de hand was.
We hadden wel foto's gemaakt van het braaksel zodat de dokter het goed kon bekijken op de camera... dat vond hij erg origineel!!!
De meesten nemen het braaksel mee of beschrijven het gewoon... dit had ie nog niet eerder meegemaakt

Damey had domperidon voorgeschreven gekregen de vorige keer dus nu zitten we met zijn allen aan de domperidon om maar een beetje te gaan opknappen.

Duncan en Damien hadden hun hele bedden onder gepoept dus ik bennu als een gek aan het wassen. Manlief haal ik zo weer uit bed zodat ik even langs de apotheek kan enzo....

Blegh tis echt nix zo zeg.... alles ziek. Vannacht zijn trouwens mijn ouders langsgekomen om op de kinders te letten en ons naar het ziekenhuis (huisartsenpost) te brengen. Aangezien ik ook om het kwartier aan het was, leek het me niet zo verstandig om zelf te rijden.

Maar goed nu weer opknappende heen en we zien wel hoe alles loopt vandaag.

pi_16122707
Gelukkig niets ernstigs dus Angel.
Pffft, ik heb bijna medelijden met die wasmachine van jou zeg, dat ding draait overuren.
Nou ik wens je veel sterkte! ga je nu nog je verjaardag vieren vandaag?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 januari 2004 @ 10:16:14 #250
13151 crew  Rewimo
pi_16122766
Beterschap voor jullie allemaal Angel. Gelukkig maar dat het niks ernstig was met hubbie, je schrikt altijd zo als je bloed ziet
  zaterdag 10 januari 2004 @ 10:16:31 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_16122773
Oe Angel, wat een schrik, gelukkig niks ernstigs idd! Ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen! Sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 januari 2004 @ 10:41:21 #252
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16122982
Jemig Angel, het zit ook niet mee he

Sterkte allemaal, ik hoop dat jullie snel weer een beetje opknappen.

pi_16124593
Lieve mensen, het gaat wel oké met mij, behalve dat ik gek word van iedereen die zwanger wordt. Ik zou het liefst in een hol onder de grond kruipen en er pas uitkomen als alle kleine lieve babietjes van die opgroeiende lastige pubers zijn!
Verder is het niet boeiend hoe het met mij gaat, wil je meer weten, ergens op de laatste pagina van het zwangerschap en babietjes staat nog een update over mij.

Ik verdwijn hier weer, vond het leuk om sommige mensen weer even te zien. Ooit kom ik nog wel een keer langs, maar zolang de sfeer hier zo blijft... dan blijf ik liever weg!

† In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 12:38:11 #254
43556 miss_dynastie
pi_16124681
Kleintje, ik kan me alleen proberen in te leven in je situatie en kan me vreselijk goed voorstellen hoe moeilijk en k#t dit voor je is!! Ik snap dan ook dat je het heel moeilijk vind om hier te komen!!!! Ik heb alleen een vraagje voor je: wat bedoel je met 'de sfeer'? Ik dacht dat het ouder(s) forum toch wel een van de gezelligste fora was? Of ligt het aan fok! in het algemeen
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:56:10 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_16125068
Nou, gisteren bert toch maar even verteld dat ik toch wel de ergste rampscenario's voor mezelf aan het beschrijven was, gelukkig reageerde hij er heel normaal op...

Pfieuw

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:56:51 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_16125087
Owja, op naar Ballorig!!!

tot straks de mensen die er zijn.

Mensen die er niet zullen zijn, volgende keer weer een kans!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')