quote:We zijn nog druk aan het wachten
Op zaterdag 3 januari 2004 14:01 schreef jessie het volgende:
Heeee heb jij niet je gesprek al gehad, of wacht je er nog op Spindizzy?
quote:Ja, leuk is ie he, ik wilde hem al langer als plaatje, maar hij was te groot. Een paar weken geleden kwam ik erachter dat er hier op Fok een topic is waar je icoontjes kan laten maken/resizen. Dit is trouwens nog de oud en nieuw versie
Op zaterdag 3 januari 2004 13:49 schreef jessie het volgende:
He easy going je heb een nieuw plaatje bij je naam. Leuk is ie!!!!!!Enne geduldig begin ik zowaar te worden ja
Maar hoe gaat het nou met je, helpen de pijnstillers een beetje?
Easy going het gaat beter hoor. Ik heb een stuk minder pijn en kan hier zelfs de trap oplopen. Dus het bed uit de kamer mag gewoon weer naar boven zodat ik vanacht gewoon lekker naast me hubbie kan liggen
De bobbels en ontstekingen zijn ook minder, maar dat word tegen de avond wel weer wat meer meestal. Maar het is gelukkig niet meer zoals het geweest is. Ik heb een dag gehad toen kon ik me armen en benen gewoon niet meer optillen van de pijn en lag ik dus stokstijf in bed. Ik kon niet eens op mijn zij draaien. Dat heb ik gelukkig niet meer. Maar ik zit nog wel aan de pijnstillers natuurlijk.
Ben ik thuis liggen me meiden lang te slapen en ligt Geer beneden op het bed (ik snap nu waarom dat beneden staat ) te ronken. Iedereen is bekaf en ik heb me een stoot adrealine door me lijf
Zo blij dat ik niet in dat domme ziekenhuis lig
Hopenlijk is die nieuwe arts-assistent iets mensvriendlijker, sommigen lijken wel van mars te komen..
quote:hij is dus echt niet dom !! Schitterend !!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 14:20 schreef Sylvana het volgende:
Julian is echt een smiechtZijn motoriek is niet zo goed, dus krijgt hij 1 keer in de week op school therapie. Dan heeft hij een mapje met kaartjes en op die kaartjes staan dan allemaal oefeningen. Als hij een oefening goed kan zet de juf er een krul op en haalt ze het kaartje uit de map. Af en toe stopt ze het kaartje met de krul er weer in, zodat hij het blijft herhalen. Had hij van de week een oefening die hij nog niet goed kon. Pakte hij een kaartje met een krul, en ging hij die krul op dat andere kaartje overtrekken
Echt erg dat je in zo'n rot-ziekenhuis zit. Ik ken wel een goed ziekenhuis in Rotterdam, het Dijkzigt, maar het is lastig om daar terecht te komen, veel wachttijden enzo. Misschien kun je later als er nog steeds onduidelijkheden m.b.t. je ziektebeeld zijn, vragen om een second opinion bij Dijkzigt, daar zijn zeker goed gekwalificeerde artsen.
Rust lekker uit, nu je thuis bent! Maar doe niet te veel, voor je het weet heb je je gewrichten overbelast met het traplopen. Geniet van Bo en Janneke en je Hub!
Sterkte voor morgen alvast
[/Even uit de lurk stand schieten]
Berney, schoonfam viel mee...voor zover ze mee konden vallen that is. Ik kon er in ieder geval wat beter tegen doordat we in een grote groep zaten. verdeelt de aandacht wat he.
quote:Haaaaii!!! Fijne dagen gehad? Ik heb wel mijn achterstand gelurkt maar weet het niet meer..... (nu moet ik ECHT eten!!)
Op zaterdag 3 januari 2004 19:37 schreef Rewimo het volgende:Ha Catoot, welkom terug
Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)
quote:Heerlijk!
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:[..]
Haaaaii!!! Fijne dagen gehad?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)
Catootttttttttttttttt hoest met je buik? Al buitengewone proporties aan het aannemen
Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid
Ik hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd
quote:Lois, bedoel je die waaruit je dat bedje van Eva hebt gekocht/wilde kopen? Misschien zwerft ie hier nog. En anders kun je altijd nog even bellen naar Kinderen, volgens mij kunnen ze je dat zo vertellen daar (ze zitten in Haarlem, bij WC Schalkwijk, voor zover ik weet).
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Lois het volgende:
Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid![]()
quote:dat zijn van die leuke dingen...
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Kl***-bronchitisIk hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven
Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd
quote:Ja, dat was wel heel schattig van hem, ik kon 'm wel opvreten (tussen de hoestbuien door)
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef daniman het volgende:[..]
dat zijn van die leuke dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |