abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:57:03 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926569
En weer verder
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_15926689
Heeee heb jij niet je gesprek al gehad, of wacht je er nog op Spindizzy?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:05:32 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926796
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:01 schreef jessie het volgende:
Heeee heb jij niet je gesprek al gehad, of wacht je er nog op Spindizzy?
We zijn nog druk aan het wachten Ik hoop ergens deze maand wel een afspraak te kunnen maken.
pi_15926921
Spannend hoor Spindizzy!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15926950
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:49 schreef jessie het volgende:
He easy going je heb een nieuw plaatje bij je naam. Leuk is ie!!!!!!

Enne geduldig begin ik zowaar te worden ja

Ja, leuk is ie he, ik wilde hem al langer als plaatje, maar hij was te groot. Een paar weken geleden kwam ik erachter dat er hier op Fok een topic is waar je icoontjes kan laten maken/resizen. Dit is trouwens nog de oud en nieuw versie

Maar hoe gaat het nou met je, helpen de pijnstillers een beetje?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:11:10 #6
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15926972
Behoorlijk! Maar heb me gewoon voorgenomen dat het allemaal goed gaat en dat ik me geen zorgen hoef te maken
pi_15927090
Nee hoor geen zorgen maken. De gesprekken vallen achteraf altijd mee (zoals bijna alles achteraf altijd meevalt )

Easy going het gaat beter hoor. Ik heb een stuk minder pijn en kan hier zelfs de trap oplopen. Dus het bed uit de kamer mag gewoon weer naar boven zodat ik vanacht gewoon lekker naast me hubbie kan liggen

De bobbels en ontstekingen zijn ook minder, maar dat word tegen de avond wel weer wat meer meestal. Maar het is gelukkig niet meer zoals het geweest is. Ik heb een dag gehad toen kon ik me armen en benen gewoon niet meer optillen van de pijn en lag ik dus stokstijf in bed. Ik kon niet eens op mijn zij draaien. Dat heb ik gelukkig niet meer. Maar ik zit nog wel aan de pijnstillers natuurlijk.

Ben ik thuis liggen me meiden lang te slapen en ligt Geer beneden op het bed (ik snap nu waarom dat beneden staat ) te ronken. Iedereen is bekaf en ik heb me een stoot adrealine door me lijf Zo blij dat ik niet in dat domme ziekenhuis lig

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15927230
Julian is echt een smiecht Zijn motoriek is niet zo goed, dus krijgt hij 1 keer in de week op school therapie. Dan heeft hij een mapje met kaartjes en op die kaartjes staan dan allemaal oefeningen. Als hij een oefening goed kan zet de juf er een krul op en haalt ze het kaartje uit de map. Af en toe stopt ze het kaartje met de krul er weer in, zodat hij het blijft herhalen. Had hij van de week een oefening die hij nog niet goed kon. Pakte hij een kaartje met een krul, en ging hij die krul op dat andere kaartje overtrekken
pi_15928321
Gezellig jessie, ben je thuis ligt iedereen te maffen
Nouja je bent weer even in je eigen omgeving en zo heb je natuurlijk even tijd voor ons. Is voor Gerard ook wel lekker dat hij even niet heen en weer hoeft. Dat zal er ook wel inhakken bij hem, al dat geregel. Dat vond mijn man al toen ik in het ziekenhuis lag en die had toen nog geen kinderen om hem heen. Nou geniet er maar van en kruip vannacht maar lekker tegen hem aan.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_15930664
Jessie !! Fijn je even live te spreken !
Heerlijk effe thuis geniet er van meis !

Hopenlijk is die nieuwe arts-assistent iets mensvriendlijker, sommigen lijken wel van mars te komen..

pi_15930685
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:20 schreef Sylvana het volgende:
Julian is echt een smiecht Zijn motoriek is niet zo goed, dus krijgt hij 1 keer in de week op school therapie. Dan heeft hij een mapje met kaartjes en op die kaartjes staan dan allemaal oefeningen. Als hij een oefening goed kan zet de juf er een krul op en haalt ze het kaartje uit de map. Af en toe stopt ze het kaartje met de krul er weer in, zodat hij het blijft herhalen. Had hij van de week een oefening die hij nog niet goed kon. Pakte hij een kaartje met een krul, en ging hij die krul op dat andere kaartje overtrekken
hij is dus echt niet dom !! Schitterend !!!!
pi_15933487
[Even uit de lurk stand schieten]
Jessie, ik wil je even een enorm hart onder de riem steken! Ik weet uit ervaring hoe vervelend zo'n arts-assistentje kan zijn, die denken dat ze alles kunnen en dat zij de "dokter" zijn. bij mij vertelde die l*l tussen neus en lippen door dat ze uitslag hadden dat ik een bepaalde ziekte had, terwijl niemand anders aanwezig was en hij verder niets uit legde, ik was toen net 3 dagen 18 Aan de andere kant hoop ik dat je nu een arts-assistent krijgt, zoals mijn eerste arts-assistent was, ze was ontzettend lief en begripvol en legde duidelijk alles uit.

Echt erg dat je in zo'n rot-ziekenhuis zit. Ik ken wel een goed ziekenhuis in Rotterdam, het Dijkzigt, maar het is lastig om daar terecht te komen, veel wachttijden enzo. Misschien kun je later als er nog steeds onduidelijkheden m.b.t. je ziektebeeld zijn, vragen om een second opinion bij Dijkzigt, daar zijn zeker goed gekwalificeerde artsen.

Rust lekker uit, nu je thuis bent! Maar doe niet te veel, voor je het weet heb je je gewrichten overbelast met het traplopen. Geniet van Bo en Janneke en je Hub!
Sterkte voor morgen alvast

[/Even uit de lurk stand schieten]

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:14:23 #13
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15935211
het is goed om Jessie hier weer te zien!
patat ftw :)
pi_15935742
jesssssiiieeeeeeeee!!!!!

Berney, schoonfam viel mee...voor zover ze mee konden vallen that is. Ik kon er in ieder geval wat beter tegen doordat we in een grote groep zaten. verdeelt de aandacht wat he.

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 19:37:48 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15935783
Ha Catoot, welkom terug
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15935879
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Ha Catoot, welkom terug
Haaaaii!!! Fijne dagen gehad? Ik heb wel mijn achterstand gelurkt maar weet het niet meer..... (nu moet ik ECHT eten!!)

Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 19:44:53 #17
13151 crew  Rewimo
pi_15935954
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:

[..]

Haaaaii!!! Fijne dagen gehad?

Heerlijk! En jouw vakantie was ook leuk, las ik al ergens anders Met Gertje ook alles goed?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:46:25 #18
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15935999
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:41 schreef Catootje het volgende:

Voor iedereen de beste wensen, dat we maar leuke kindjes mogen maken en dat de eerste fokadoptie maar een feit mag worden in 2004!! (ik weet dat Spindizzy nog lang moet wachten, maar we hopenhe!)

Gaan we voor! Maar eerst willen we de jouwe bewonderen
pi_15936255
Bo heeft net lekker met mij in bed tv gekeken. Eerst ging ze ver van me af liggen, maar kwam gelukkig toch steeds dichterbij. Sinds ik in het ziekenhuis lig neemt ze echt afstand van me. Ik kan het heel goed begrijpen, maar het doet wel pijn hoor. Dus de laatste 5 minuutjes heb ik toch lekker haar armpjes door me haar voelen woelen en kreeg ik kusjes. Ik heb haar al wel verteld dat ik morgen weer naar het ziekenhuis moet. Ook al is morgen nog een vaag begrip. Ik wil niet dat het weer plotseling voor haar komt. Ik hoop dat ze vanacht wakker word en lekker tussenin wil

Catootttttttttttttttt hoest met je buik? Al buitengewone proporties aan het aannemen

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15936763
Jessie, ik heb gelezen dat acute sarcodinges ook vaak weer vanzelf overgaat, dus hopelijk is dat ook waar het verminderen van de klachten op duidt. Moeilijk hoor, om zo lang bij je meiden weg te zijn. Ik hoop dat er maandag eindelijk een uitslag is, en dan nog ééntje die heel gunstig is en waarmee je snel weer definitief en zonder klachten thuis bent. Was al begonnen aan een brief voor je, maar het komt er niet echt van om hem af te maken. Maar hij komt ooit hoor!
mooi he, alles
  Jubileum moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 20:47:08 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15937605
Hai Jessie, fijn je weer hier te zien!!
Lekker hoor eventjes thuis bij de meiden en Gerard. Hoe moet het nou maandag als je man weer moet werken?

Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:47:20 #22
13151 crew  Rewimo
pi_15937612
Kl***-bronchitis

Ik hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:50:47 #23
13151 crew  Rewimo
pi_15937689
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Lois het volgende:
Bewaard er hier iemand oude exemplaren van het blad Kinderen?
Ik zoek nl. de producent (en bijbehorende website) van deze bedjes die ik hier al een keer besproken heb in dit topic: Peuterbed, meegroeibed of normaal bed?.
ik heb laatst in een vlaag van opruimwoede al deze bladen in de papierbak gegooid
Lois, bedoel je die waaruit je dat bedje van Eva hebt gekocht/wilde kopen? Misschien zwerft ie hier nog. En anders kun je altijd nog even bellen naar Kinderen, volgens mij kunnen ze je dat zo vertellen daar (ze zitten in Haarlem, bij WC Schalkwijk, voor zover ik weet).
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:50:55 #24
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15937694
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Kl***-bronchitis

Ik hoest m'n longen weer eens uit mijn lijf. Vanmorgen moest ik er zowat van overgeven Kwam Christan met een glaasje water aan, de lieverd

dat zijn van die leuke dingen...
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 20:51:46 #25
13151 crew  Rewimo
pi_15937717
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef daniman het volgende:

[..]

dat zijn van die leuke dingen...

Ja, dat was wel heel schattig van hem, ik kon 'm wel opvreten (tussen de hoestbuien door)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')