abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24786157
zijn er mensen die cheats kennen waar je het spel niet moet voor herschrijven?
pi_24787375
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:48 schreef zwellie het volgende:
zijn er mensen die cheats kennen waar je het spel niet moet voor herschrijven?
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1


google is your best friend

geen echte cheats (hebben ze nooit gehad volgens mij) maar wel trainers
pi_25014114
zeg ik heb een vraagje hoe voeg je die cheats in?
je moet een deel van het prog herschrijven
bv:buildcost van 2000 naar 0 verlagen
pi_26794456
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:56 schreef zwellie het volgende:
zeg ik heb een vraagje hoe voeg je die cheats in?
je moet een deel van het prog herschrijven
bv:buildcost van 2000 naar 0 verlagen
dat zijn gewoon .ini bestanden, kan je vinden in je generals directory in je mijn documenten
pi_26794492
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1


google is your best friend

geen echte cheats (hebben ze nooit gehad volgens mij) maar wel trainers
echte cheats hadden ze idd nooit, je kon altijd de regels van het spel aan passen (maar de vijand had deze voordelen dan dus ook...)
in ra1, ra2 en ts heette dat bestand rules.ini, in c&c1 weet ik het niet en in generals zijn het gewoon een hoop bestanden,..
pi_26796196
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef mschol het volgende:
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken :
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...


zie http://www.planetcnc.com
En het team wat achter Command&Conquer '95 zat, en het team wat achter Red Alert '95 zat, leven die nog? Die zie ik veel liever,

die 2 spellen waren echt übertof
-
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 19:41:45 #107
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27685828
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27686819
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
navel shipyard
pi_27686997
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriots
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 21:02:29 #110
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27688834
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef mschol het volgende:

[..]

navel shipyard
in zero hour kan je geen boten bouwen
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriots
yupz, dat is die missie

Maar die nuclear missele zorgen er nog niet voor dat alles vernietigd is. Kan wel de grote groep centrales bovenaan wegvegen van de kaart met nuclear missele, maar denk dat ze nog power genoeg heeft.

Maar als ik niet via lucht kan hoe dan wel? Via water gaat niet, zie reply op quote van mschol
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27689546
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Jump het volgende:

[..]

in zero hour kan je geen boten bouwen
[..]

yupz, dat is die missie

Maar die nuclear missele zorgen er nog niet voor dat alles vernietigd is. Kan wel de grote groep centrales bovenaan wegvegen van de kaart met nuclear missele, maar denk dat ze nog power genoeg heeft.

Maar als ik niet via lucht kan hoe dan wel? Via water gaat niet, zie reply op quote van mschol
Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.

Daarnaast zou je de generaalsvaardigheden kunnen opsparen, totdat de beschikking hebt over de (nuclear) carpetbombing en EMP. Zodra je de EMP hebt, zou je daarmee een aantal EMP-patriots tijdelijk uitschakelijk, waardoor je via de lucht een aantal eenheden aan land kunt zeggen. Ik zou gaan voor infanterie, omdat tanks toch gauw weer worden uitgeschakeld door EMP-patriots. En als ze uitgeschakeld zijn, uiteraard de EMP-patriots verwijderen Daarnaast een aantal nukes bouwen en opsparen, zodat je er een aantal tegelijkertijd kunt afvuren. Als je met zes nukes een groot deel van de energiecentrales kunt vernietigen.

Als je per lucht zijn basis binnenvalt, zou ik ook Black Lotus meenemen. Met een beetje mazzel kun je haar War Factory of Barracks overnemen.

Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 21:46:39 #112
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27690524
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.

Daarnaast zou je de generaalsvaardigheden kunnen opsparen, totdat de beschikking hebt over de (nuclear) carpetbombing en EMP. Zodra je de EMP hebt, zou je daarmee een aantal EMP-patriots tijdelijk uitschakelijk, waardoor je via de lucht een aantal eenheden aan land kunt zeggen. Ik zou gaan voor infanterie, omdat tanks toch gauw weer worden uitgeschakeld door EMP-patriots. En als ze uitgeschakeld zijn, uiteraard de EMP-patriots verwijderen Daarnaast een aantal nukes bouwen en opsparen, zodat je er een aantal tegelijkertijd kunt afvuren. Als je met zes nukes een groot deel van de energiecentrales kunt vernietigen.

Als je per lucht zijn basis binnenvalt, zou ik ook Black Lotus meenemen. Met een beetje mazzel kun je haar War Factory of Barracks overnemen.

Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
Yup, speel met general Tao. Heb eventjes paar MIG's gestuurd, maar er kwamen er maar 2 van de 4 terug, en EMP-patriot was er net niet aan. Maar heb nu een paar nuke's op eiland losgelaten en heb een veilige ruimte om troepen neer te zetten. Ze hadden al geen Command Center en Dozer meer, dus bouwen ging daar ook al niet meer.

Moeilijkheidsgraad is easy of middle. Is lang geleden dat ik gespeeld heb, en vorige C&C was RA2 ofzo, dus er eventjes inkomen


Edit: en het is gelukt, dank je voor de info

[ Bericht 4% gewijzigd door Jump op 06-06-2005 21:58:14 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27690981
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Jump het volgende:

[..]

in zero hour kan je geen boten bouwen
shit das wwaar ook ik zat eff met RA2 in me hoofd
  Lieve Belg dinsdag 7 juni 2005 @ 10:59:46 #114
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27702060
Ik las hier en daar iets van een nieuwe C&C. Hoe ver zijn deze "roddels" waarheid ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:49:11 #115
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27705249
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.
Over die tactical nuke upgrade moet je altijd eerst goed nadenken. Als je MiGs uitsluitend wilt inzetten tegen units dan moet je die zeker kopen, maar als je MiGs wilt gebruiken om structures uit te schakelen moet je dat NOOIT doen. Tactical nuke migs ZUIGEN tegen structures, dan ben je veel beter aan reguliere MiGs, het liest met black napalm upgrade.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27705987
@FallenAngel666:

Daar heb je best gelijk in! Ik vond Tactical nukes al niet zo effectief tegen gebouwen. Om een Command Center van een vijand te vernietigen met Nuke Cannon ben je ook wel even bezig trouwens , maar dat is weer iets anders. In ieder geval had ie ook de Black Napalm-upgrade moeten aanschaffen (want aan de geselecteerde Flame Tank in de screenshot is te zien dat dat nog niet was gedaan).
pi_27707623
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Jump het volgende:
Ik las hier en daar iets van een nieuwe C&C. Hoe ver zijn deze "roddels" waarheid ?
ze zijn het in iedergeval wel van plan maar hoe en wat weet ik niet, neem een kijkje op www.planetcnc.com
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:13:59 #118
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27710015
Bah, wilde ik weer eens C&C Generals installeren krijg ik op de laatste CD een 'file not found' error. Internet raadplegen geeft aan dat ik maar een nieuwe CD set moet zien te regelen. Maar heb 't bonnetje al lang niet meer!

En 2 jaar geleden toen ik hem voor 't eerst installeerde deed hij het wel gewoon.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Lieve Belg dinsdag 7 juni 2005 @ 15:25:13 #119
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27710397
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Mr.J het volgende:
Bah, wilde ik weer eens C&C Generals installeren krijg ik op de laatste CD een 'file not found' error. Internet raadplegen geeft aan dat ik maar een nieuwe CD set moet zien te regelen. Maar heb 't bonnetje al lang niet meer!

En 2 jaar geleden toen ik hem voor 't eerst installeerde deed hij het wel gewoon.
Een image proberen maken en die image als virtuele cd zetten? Zo lukt het meestal nog wel
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:31:14 #120
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27710631
Zou je denken?

Buiten dat was C&C dacht ik beveiligd met iets dat je dat niet kon gebruiken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_27711482
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Mr.J het volgende:
Zou je denken?

Buiten dat was C&C dacht ik beveiligd met iets dat je dat niet kon gebruiken.
c&C heeft/had de ludieke beveiliging om alles op te blazen na 1 minuut spelen als je een gekopiieerde versie speelde, maar ik weet niet ogf dat vppr generals nog steeds geld (nooit op gelet )
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:58:04 #122
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27711594
Hehe, maar goed, ik heb dus de originele CD's thuis liggen. Zal eens kijken dan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Lieve Belg dinsdag 7 juni 2005 @ 17:29:03 #123
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27714892
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
@FallenAngel666:

Daar heb je best gelijk in! Ik vond Tactical nukes al niet zo effectief tegen gebouwen. Om een Command Center van een vijand te vernietigen met Nuke Cannon ben je ook wel even bezig trouwens , maar dat is weer iets anders. In ieder geval had ie ook de Black Napalm-upgrade moeten aanschaffen (want aan de geselecteerde Flame Tank in de screenshot is te zien dat dat nog niet was gedaan).
Ik heb later die upgrade nog gedaan, maar denk niet dat ik deze gebruikt heb. Ik ga deze avond/morgenavond de missie eens opnieuw spelen en proberen geen gebruik te maken van nuclear missiles ofzo
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_28063591
Vraagje

Sinds gisteren speel ik het weer maar ik vind het echt nog moeilijk om te winnen met medium. Hoe krijg ik geld van die olie pompen? En hoe bouw ik een bunker met rockets
  zondag 19 juni 2005 @ 15:17:51 #125
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_28064108
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:48 schreef versteegrob het volgende:
Vraagje

Sinds gisteren speel ik het weer maar ik vind het echt nog moeilijk om te winnen met medium. Hoe krijg ik geld van die olie pompen? En hoe bouw ik een bunker met rockets
Die oliebronnen zijn Tech Buildings en die moet je eerst veroveren. Hiervoor moet je in de Barracks eerst de Capture Building upgrade kopen. Als die upgrade gekocht is dan kan je met een Ranger, Rebel of Red Guard (afhankelijk van het leger waar je mee speelt) een neutraal of vijandelijk gebouw Capturen. Je klikt één zo'n unit aan, kiest het Capture symbool en klikt dan op het gebouw dat je wilt capturen.

Een Bunker met Rocket Soldiers erin is alleen mogelijk als je China bent (of China's gebouwen kan maken). Klik op een Construction Dozer en laat deze een Bunker bouwen. Terwijl de Bunker gebouwt wordt ga je een paar Rocket Soldiers trainen in de barracks. Wannneer de Bunker gereed is en de Rocket Soldiers getraind zijn selecteer je de Rocket Soldiers en klik je op de Bunker. Nu wordt de Bunker bezet en kunnen de Rocket Soldiers vanuit een beschermde positie schieten. Dit werkt ook met de meeste neutrale gebouwen.

P.s. in het spel heten het geen Rocket Soldiers, maar Tank Hunters (China), RPG Troopers (GLA) of Missle Defenders (USA).

[ Bericht 2% gewijzigd door FallenAngel666 op 19-06-2005 15:47:54 ]
Signature:
Maximaal
4
regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')