Wel maakte ie de missie veel te makkelijk. Effe force attack, dan verkennen ze daar en dan de dichtsbijzijnde buildings aanvallen, en met de destroyers mol je zo alles.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:24 schreef miereneuker het volgende:
trouwens wel balen dat al die boten alleen in missies te gebruiken zijn, of op mod maps, maar dat is meestal heel lelijk. vliegdekschip was echt zo leuk om te gebruiken
Ja no rush no sw zie je weinig, ben je lekker je basisje aan het bouwen, knallen er ineens 5 overlord rushers overheenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:39 schreef miereneuker het volgende:
idd die missie was super simpel door die boten, maar zeker leuk om te doenen een clan... nah, ik heb genoeg mensen op m'n buddy list om mee te spelen en speel zeker niet vaak genoeg meer om in een clan te zitten. daarbij kan ik ZH niet online spelen
en zijn er volgens mij weinig clans die 'no rush no sw' spelen, wat ik toch stukken leuker vind dan zonder regels
daarom vind ik het niet zo erg dat ik geen ZH online heb, teveel rush mogelijkheden en als dat niet gebeurd dan kan je jezelf zo goed opsluiten dat men er ook niet bij kan komen, gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ja no rush no sw zie je weinig, ben je lekker je basisje aan het bouwen, knallen er ineens 5 overlord rushers overheen![]()
Ik vind trouwens de SW general wel vet, dikke verdedeging bouwen, met de overpowered aurora alpha's hele vijandelijke legers slopen (in een schot) en vanachter je laffe verdedeging particles afvuren![]()
die filmpjes kijk ik thuis misschien nog wel een keer, maar die tekst er naast snap ik iig geen hol van. "taking noobs to school" maar ondertussen geen enkel woord in correct engels kunnen schrijvenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:00 schreef EggsTC het volgende:
www.purepwnage.com
lal lal rofl fag n00b lal
ik wil em zowieso hebben mede omdat ik C&C dan ben (heb alle delen inclusief uitbreidingen)quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ach, ik vind Zero Hour als uitbreiding niet erg geslaagd. De singleplayer is zoals we van Generals gewend zijn knudde, maar zelfs de multiplayer, die bij het orgineel (na een stuk of 6 patches...) wel goed was, is in ZH slecht. Slecht als in: zwaar unbalanced.
En aangezien er ook geen patches meer voor uit komen, speel ik liever orgineel Generals dan ZH.
FRS is dom.... ze hebben mijn gegevens aan een derde partij gegevenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:55 schreef mschol het volgende:
heb em nu besteld bij de FRS voor 19.99 (nog wel prijzig maar ja..)
ben benieuwd wanneer ie in het gekozen filliaal is aangekomen..
Misschien heb je een oude grafische kaart ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
dat waren de allereerste screens van generals...is aleen nooit zo mooi geworden
het schijnt een add-on te zijn maar ik betwijfel wat er zou gebeuren als je generals niet geinstallerd hebt staan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef blup het volgende:
Is dit nou een upgrade of een compleet spel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |