abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:59:22 #1
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15925013
even een serieus onderwerp .

ik had in de wintersport vakantie vorige week last dat mn velletje steeds oprolde en dat de eikel zegmaar bloot was en dat irriteerd als de hel. Is dat normaal of hoe kan ik dat voorkomen?

... hier geweest te zijn!!!!
pi_15925515
En weer open, 'grapjes' verwijderd, iedereen lekker spelen in Onzin svp, nokken nu!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:22:47 #3
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_15925589
Srry kerel maar met dat soort dingen kun je het beste echt even naar de dokter. Want al is er 1 online op fok zelfs dan kan die nog geen inschatting maken van wat er nou echt loos is, tenzij je er een foto bij post en dat lijkt me nu ook niet echt de bedoeling.

Maw ff naar de doc met dat soort vragen ...... is het beste voor je gezondheid ook als achteraf blijkt dat nix ernstigs is.

pi_15927235
Offtopic/flauwe grappen verwijderd.
Toevoeging van TS:
quote:
oke ff wat achtergrond info erover, er is vroeger door dokters mee geknoeit dus het zit allemaal wat anders in elkaar dan normaal gesproken zou moeten, vandaar dat ik me afvraag of het normaal is.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:18:56 #5
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15933686
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:22 schreef doemaardrie het volgende:
Srry kerel maar met dat soort dingen kun je het beste echt even naar de dokter. Want al is er 1 online op fok zelfs dan kan die nog geen inschatting maken van wat er nou echt loos is, tenzij je er een foto bij post en dat lijkt me nu ook niet echt de bedoeling.

Maw ff naar de doc met dat soort vragen ...... is het beste voor je gezondheid ook als achteraf blijkt dat nix ernstigs is.

Foto komt niet nee . En ik ga liever niet naar de dokter als je begrijpt wat ik bedoel? .

Maar niemand van de mannen heeft het dus weleens gehad?

... hier geweest te zijn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')