3 Foxes moeten 600 kilometer lopen door Nederland. Wie hen 'betrapt' en vastlegt op de gevoelige plaat kan iets winnen, ik geloof 1000 piek. Ik meen dat er ook nog een plaatsje vrij is als Fox en dat je je daarvoor nog kunt opgeven.
Wat zullen we doen? Toch maar weer een beetje gaan volgen? Met die gekke brit, je weet wel. Ik vond er niet echt veel aan, overigens.
Maar we zullen er zeker weer bij zijn als Hunters !
De hunt (2) was een van de grootste flops van het afgelopen jaar.
Uitgezonden op prime time, met een gemiddeld kijkcijfer van 0,8 (dat net iets meer dan 100000 kijkers) een hoeveelheid die laten we zeggen Call tv scoort...
dat er dan toch een derde versie komt, Yorin zit zeker om crossmedia concepten verlegen...
Wij vonden deHunt het mooiste, multimediaalste en interactiefste programma van het afgelopen seizoen
Alleen jammer dat er geen streams bij zijn (jaja ik weet dat dat technisch niet kan), maar dat zou het nog mooier maken.
Dat gekke programma waarin drie mensen zich de pleuris lopen dwars door Nederland zonder daarbij opgemerkt te worden. Wie hen dagelijks als eerste betrapt en vastlegt op de foto wint 1000 piek.
Heeft iemand zich hier al voor opgegeven?
<off-topic>
Was het iemand trouwens ooit opgevallen toen onze dikke vrienden uit Big Diet aan het survivellen waren in de Ardennen... de (bege-)leider onze grote vriend uit De Hunt 2 was? Grappig.
</off-topic>
Alleen als je alle aspecten volgt is het een leuk programma. De tv aflevering alleen is inderdaad een beetje saai.
[Dit bericht is gewijzigd door HenriPaul op 27-08-2001 10:15]
quote:Ja ze krijgen er 4 volgens mij. Ze kunnen er dan eentje inleveren zodat ze een hele dag met een trein, auto, boot of "iets naar eigen keuze" mogen reizen.
Op donderdag 30 augustus 2001 13:08 schreef Da hopman het volgende:
Er zijn volgens mij wel enkele nieuwe regeltjes. Zo krijgen ze een soort wildcard waarmee ze dag mogen reizen en zo.
Ik wil zelf ook nog een dagje mee gaan met wat hunters. Lijkt me best leuk om eens mee te maken.
escape tickets
De Hunt is idd een super programma tis een rete goed concept beter dan BB of Starmaker. Dat zijn van die irri programmas.....
De hunt roels grote tijd!
quote:
Op maandag 03 september 2001 14:33 schreef DawN het volgende:
Zag ik daar Loesje?? Mijn eigen Loesje??De Hunt is idd een super programma tis een rete goed concept beter dan BB of Starmaker. Dat zijn van die irri programmas.....
De hunt roels grote tijd!
Vooral het gedrag van de hunters, die steeds fanatieker worden en inmiddels zelfs massaal overgaan tot belegering van hotels etc, als ze maar vermoeden dat de foxes zich daar ophouden is intrigerend.
* Jojogirl heeft de 1e uitzendingen gemist en ook of er gisteren nu wel/niet 3000 gulden afging.
quote:Ze mogen altijd gehunt worden, ook tijdens een escape.
Op woensdag 12 september 2001 14:27 schreef Jojogirl het volgende:
Mogen ze nu wel of niet gehunt worden tijdens een escape?* Jojogirl heeft de 1e uitzendingen gemist en ook of er gisteren nu wel/niet 3000 gulden afging.
Hier een filmpje met uitleg over het programma.
En hier uitleg over de regels.
Bron: deHunt (officiële site)
edit links
[Dit bericht is gewijzigd door Weum op 12-09-2001 18:12]
Ik mis ook een beetje het soap-gehalte, wat dit programma leuker kan maken. Een live-stream was leuk geweest, al weet ik niet zo goed hoe dat te realiseren is. Maar ook graag interviews met de die-hard Hunters etc. En die ook volgen met camera's en zo. Ideetje?
quote:Dat vind ik ook, deHunt2 was veel leuker. Maar deze hunt is gewoon kapot gemaakt. Er was veel te veel gezeik van de hunters zelf dmv stakingen en dat soort ongein. Kan begrijpen dat de makers dan een beetje over de zeik raken.
Op zaterdag 15 september 2001 13:58 schreef -Mk- het volgende:
Ja zou leuk zijn! Persoonlijk vond ik DeHunt2 nog het leukst van de 3.
Deze Hunt is 'kapot gemaakt' door die stomme escape tickets. Elke keer als de hunters maar een beetje in de buurt kwamen...hopla weg waren ze weer.
Ook speelde het onsportieve gedrag van de foxes (en Redforrest) een grote rol. Hier bedoel ik het bezoekje van Neophyte in de hotelkamer mee. Deze hunt had op een sportieve wijze door de foxes goedgekeurd moeten worden!!!
Volgens mij en de huntmaster waren de foxes toch vogelvrij?? Dus konden ze zich niet onsportief opsluiten in die hotelkamer..............
Hetzelfde kwam nog een keer terug met die hunt op de laatste ochtend, maar goed laat ik er maar over ophouden......
quote:Nou niet dus.. ik heb ze niet in noordholland ontmoet.. En al had ik dat wel.. dan had dat er niks mee te maken.
Op zondag 23 september 2001 15:21 schreef HenriPaul het volgende:
Dawn, jij vond deHunt2 leuker omdat je ze in Noord-Holland een keer hebt ontmoet..........toch?Deze Hunt is 'kapot gemaakt' door die stomme escape tickets. Elke keer als de hunters maar een beetje in de buurt kwamen...hopla weg waren ze weer.
Ook speelde het onsportieve gedrag van de foxes (en Redforrest) een grote rol. Hier bedoel ik het bezoekje van Neophyte in de hotelkamer mee. Deze hunt had op een sportieve wijze door de foxes goedgekeurd moeten worden!!!
Volgens mij en de huntmaster waren de foxes toch vogelvrij?? Dus konden ze zich niet onsportief opsluiten in die hotelkamer..............
Hetzelfde kwam nog een keer terug met die hunt op de laatste ochtend, maar goed laat ik er maar over ophouden......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |