abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15924522
The lord of the Rings Return of the king topic nummero 2

Eén Ring die hen brengen zal en in duisternis binden De game The Lord of the Rings: The Return of the King is gebaseerd op New Line Cinemas verfilming van de fantasy-klassieker van J.R.R. Tolkien. Nu krijgt de gamer het lot van Midden-aarde in handen. In deze game, die gebaseerd is op deel drie van de trilogie kaskrakers, is het aan de speler om de Ene Ring in het vuur van de Doemberg te vernietigen om zo Midden-aarde uit de klauwen van de Duistere Heerser Sauron te bevrijden.

In de tweede 'Lord of the Rings'-game van EA, The Return of the King, kan de speler kiezen uit verschillende wegen om het doel te bereiken en in de huid kruipen van verschillende helden uit de trilogie. Verdedig de muren van Minas Tirith als Gandalf, laat het leger der Doden herrijzen als Aragorn, Legolas of Gimli of breng de Ring naar de vurige diepten van de Doemberg met Frodo en Sam.

The Return of the King speelt zich af in het decor van de film die binnenkort in de bioscopen te zien is en de derdepersoons gameplay is een waar actie- en avonturenfeest met indrukwekkende, interactieve levels. De geheel nieuwe multiplayervariant co-op maakt het voor spelers mogelijk een eigen Reisgenootschap samen te stellen voor de reis door Midden-aarde.

Kenmerken van het product:
Acht speelbare personages, waaronder Gandalf, Aragorn, Legolas, Gimli, Sam en Frodo, met de exclusieve stemmen van de acteurs uit de films.
Een geheel nieuwe multiplayervariant co-op om samen met vrienden te spelen.
Meer dan twaalf interactieve, authentieke omgevingen uit de films. Verken de Paden der Doden, verdedig Minas Tirith en bevecht het leger van Sauron op de velden van Pelennor voordat je de ultieme confrontaties aangaat bij de Zwarte Poort en op de Doemberg.
Derdepersoons actie-avontuur met verschillende paden voor ieder lid van het Reisgenootschap
De omgevingen in de game zijn meer dan alleen een achtergrond, ze zijn interactief. Spelers kunnen elementen uit de omgeving gebruiken om hun strategie te bepalen voor de man-tegen-man gevechten en de gevechten op afstand. Personages kunnen aan touwen zwaaien en er vanaf springen, katapulten afvuren, tegen stenen schoppen, etc.
De verbeterde besturing met de rechter analoge joystick maakt het spelers in hun strijd tegen de troepen van het Kwaad makkelijk om aanvallen uit verschillende richtingen en combos uit te voeren.
Vecht met wrede monsters zoals Shelob, de Tovenaar-Koning en, tijdens de ultieme confrontatie, met de Duistere Heerser Sauron.
Naadloze overgangen tussen de game en de film, met exclusief filmmateriaal uit de binnenkort te verschijnen film The Return of the King, dat nog niet eerder werd vertoond.
Prachtige filmmuziek van de met een Oscar bekroonde componist Howard Shore.

PlayStation®2 Only
Speel online met een vriend met gebruik van de network adaptor.

Nintendo GameCube() Only
Game Boy® Advance Link Gebruik de Game Boy® Advance Game Link® kabel om The return of the king GBA te linken met de Gamecube versie voor extra materiaal op de GBA.

Nintendo Game Boy® Advance Only
Een multiplayer mode voor 2 spelers met gebruik van de Gameboy advanced link kabel.
En sluit je GBA met The return of the king aan op de Nintendo GameCube met het GBA link snoer aan om bonus materiaal te krijgen op je cube.

PC Only
Een extra hoge resolutie en een aangepaste controls speciaal ontworpen voor de pc.

Pc screenshots

Xbox screenshots

Gamecube screenshots

Playstation 2 screenshots

Gameboy advance screenshots

Pc Demo
ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/rotk.zip

PC Systeem eisen.

Minimum:
- Windows XP, ME, 2000, or 98. Windows 95 and NT are not supported.
- 700 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor
- 128 MB RAM (256 MB if using Windows XP)
- Supported DirectX 8.1 compatible video card*
- DirectX 8.1 compatible sound card
- 2.0 GB free hard disk space (additional space required for
Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
- 8X or faster CD-ROM/DVD-ROM
- MS compatible mouse
- Keyboard

* Video card must be 32 MB or more and contain one of the following
Chipsets: NVIDIA GeForce 4, GeForce 3, GeForce 2, ATI Radeon 9000,
ATI Radeon 8000, ATI Radeon 7500 or greater.

Recommended:
- Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
- 256 Megabytes of RAM
- Supported DirectX 8.1 compatible video card (64+ MB)
- DirectX 8.1 compatible sound card
- 2.0 GB free hard disk space (additional space required for
- Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
- 16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
- 8 or more button Game pad (USB or Joystick Port)
- MS compatible mouse
- Keyboard

Ign ratings

PC review was niet beschikbaar..aangezien de rest ongeveer een 8.7 krijgt zal de pc hooguit op graphics extra scoren...houd maar rekening met een 9.0

Xbox
http://xbox.ign.com/articles/457/457795p1.html

9.0 Presentation
Excellent, most excellent. The menus are majestic, the movie clips well edited.
8.5 Graphics
Far superior to last year's efforts, these graphics hold up well in single-player, but drop down a tap in co-op.
9.3 Sound
THX certified, and supporting Dolby Pro Logic II on PS2, ROTK's sound is superb. And very very loud.
8.9 Gameplay
Hack and slash perfected? Perhaps? Later combos can lead to some excellent juggles. Good, but occasionally uneven, level design makes for a unique trip in each.
9.3 Lasting Appeal
Play it once the right way, and then play it again by mixing it all up. It'll take you more than 10 hours the first time though. Overall, this game love you long time.

8.7 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

Gamecube
http://cube.ign.com/articles/457/457816p1.html

9.0 Presentation
8.5 Graphics
Graphics: Far superior to last year's efforts, these graphics hold up well in single-player, but drop down a tap in co-op.
9.3 Sound
Sound: THX certified, and supporting Dolby Pro Logic II on PS2, ROTK's sound is superb. And very very loud.
8.9 Gameplay
Gameplay: Hack and slash perfected? Perhaps? Later combos can lead to some excellent juggles. Good, but occasionally uneven, level design makes for a unique trip in each.
9.3 Lasting Appeal
Play it once the right way, and then play it again by mixing it all up. It'll take you more than 10 hours the first time though. Overall, this game love you long time.

8.7 OVERALL:

Playstation 2
http://ps2.ign.com/articles/457/457674p1.html

9.0 Presentation
8.5 Graphics
Far superior to last year's efforts, these graphics hold up well in single-player, but drop down a tap in co-op.
9.5 Sound
THX certified, and supporting Dolby Pro Logic II on PS2, ROTK's sound is superb. And very very loud.
8.9 Gameplay
Hack and slash perfected? Perhaps? Later combos can lead to some excellent juggles. Good, but occasionally uneven, level design makes for a unique trip in each.
9.3 Lasting Appeal

8.9 OVERALL:

Gameboy advance
http://pocket.ign.com/articles/458/458778p1.html

8.0 Presentation
Turning a five hundred page novel into a hack-and-slash game still feels a little odd, but it's still deeper than it appears with lots of replay, and lots of focus on multiplayer and connectivity. I
8.0 Graphics
The developers bumped up the graphic quality from last year's engine, but it looks similar to The Two Towers. Not a bad thing.
8.0 Sound
Very moody audio fits the action well...in fact, like the graphics, the soundtrack received a real shot this year.
8.0 Gameplay
It's still a Gauntlet/Diablo style action game, but there's plenty to do and there's a bit more strategy involved in exterminating the enemies.
8.0 Lasting Appeal
Again, several characters to play with different level branches, hidden collectables, link cable play, and GameCube connectivity. It's a game to play over and over and over...

8.0 OVERALL:

Vorige topic :
[All]Lord of the rings : Return of the king

RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_15924590
Mmmm je hebt je best erop gedaan
pi_15924614
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:42 schreef Inquistor87 het volgende:
Mmmm je hebt je best erop gedaan
ja die andere was nix khang nu ook wat langer op fok kzie hoeveel werk die andere erin steken
plus dat me plaatjes er nou gewoon instaan
pi_15924626
Ja.. ik had hem al binnen.. draaide helaas niet goed bij mij.. Spel maar weer gegegeven..
pi_15924635
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:37 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ja het vaarieeertededed (wisselt ^_^)

Het varieert, klopt. Nu moet ik toegeven dat ik in dat level 1 bane heb gebruikt, dus 113 perfects door hack en slash.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_15924658
Trouwens, petje af voor de OP, prachtig. (Alleen zal dit nu geen 56k topic meer zijn... )
Some say in ice
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:44:11 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15924659
Damn goeie gfx
Proud Powerpauper
pi_15924691
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Trouwens, petje af voor de OP, prachtig. (Alleen zal dit nu geen 56k topic meer zijn... )
thnx...ennuh die 56kers kunnen wachten tot we op pagina 2 zitten
pi_15924708
de PC ziet er het best uit
pi_15924714
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

thnx...ennuh die 56kers kunnen wachten tot we op pagina 2 zitten

Hier duurt het een halve minuut voordat alle plaatjes er zijn, hoeveel heb je er wel niet, 31 ofzo?
Some say in ice
pi_15924757
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hier duurt het een halve minuut voordat alle plaatjes er zijn, hoeveel heb je er wel niet, 31 ofzo?

9 voor pc,xbox,gamecube,playstation 2 en 5 voor gba dus 41
pi_15924772
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Some say in ice
pi_15924855
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Geen probleem hier, heb ze vrij snel
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:53:32 #14
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15924877
Ik heb meestal iets tegen te uitgebreide ops. Maar deze is hier een uitzondering op
De hele grote gemene wereld in!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:57:59 #15
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_15924981
yaaay 56k en op de 1ste pagina
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:06:38 #16
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_15925181
spel ziet er gelikt uit. . alleen jammer dat het op de film lijkt. . .
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_15926649
hoe komen jullie trouwens in godsnaam aan 140 perfects? gewoon tussen een groep orcs instorten ofzo? in combinatie met je special?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:23:16 #18
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15927321
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:06 schreef skizmo het volgende:
spel ziet er gelikt uit. . alleen jammer dat het op de film lijkt. . .
Dat vind ik juist het beste punt .

Het kan er op de PC inderdaad beter uitzien dan op de consoles, alleen mijn PC is niet zo goed, zodat ik wel voor de console moest kiezen...

pi_15927445
Mooie op Leuke screenshots
pi_15936469
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:00 schreef Gamedemon het volgende:
hoe komen jullie trouwens in godsnaam aan 140 perfects? gewoon tussen een groep orcs instorten ofzo? in combinatie met je special?
Veel banes gebruiken, en veel meppen. Is in het bonuslevel Palantir of Saruman, 20 waves met tussen de 10? en de 50? vijanden.
Some say in ice
pi_15936527
wiiii 100 perfects :cool:

Orc Bane is toch blokken en finishing? (die is me nog nooit gelukt )

pi_15937011
Vet spel, alleen kan op sommige punten wel moeilijk zijn. En als je weg rent na de king of the dead ben je soms ineens dood omdat er zo'n gekke steen op je valt.
Alleen waarom is bij mij op de pc de co-op disabled?
pi_15937221
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:25 schreef bennyboy het volgende:
Vet spel, alleen kan op sommige punten wel moeilijk zijn. En als je weg rent na de king of the dead ben je soms ineens dood omdat er zo'n gekke steen op je valt.
dan heb je geen gamepad geinstalleerd
pi_15937375
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:25 schreef bennyboy het volgende:
Je moet rennen, dat level is mij tot nu toe alleen met Legolas gelukt. Maar bij de 2e blokkade in dat level, als je vlucht, kan je idd dood gaan... Moet je, zodra je weer controle hebt, naar rechts rennen, dan ga je niet dood.
Some say in ice
pi_15937406
Aragorn lvl 17 schopt bijna meer aars dan dat Legolas lvl 20 doet. Elke speed attack die een unshielded enemy raakt in perfect mode is een kill.
Some say in ice
pi_15937685
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Je moet rennen, dat level is mij tot nu toe alleen met Legolas gelukt. Maar bij de 2e blokkade in dat level, als je vlucht, kan je idd dood gaan... Moet je, zodra je weer controle hebt, naar rechts rennen, dan ga je niet dood.

Ik heb em zelfs met die langzame drol van een gimli gehaalt
pi_15937771
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ik heb em zelfs met die langzame drol van een gimli gehaalt

Met Aragorn lukt het mij gewoon niet... Toch nog maar een keer proberen. (Alhoewel ik nu vet overpowered ben )
Some say in ice
pi_15941695
Net voor de lol ff Paths of the Dead gespeeld met mijn lvl 17 Aragorn. Aragorn is sneller dan Legolas. Ik was Legolas en Gimli helemaal kwijt, dus moest ik dat gevecht waar ik 35 doden moest doden. (Leuke woordspeling) In mijn eentje doen.

Bewijs dat Aragorn sneller is? Kijk eens in het stukje ná the Southern Gate, waar ze het gevecht in rennen, en Gimli zegt dat ze naar het gevecht moeten voordat het over is.

Some say in ice
pi_15942465
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 23:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net voor de lol ff Paths of the Dead gespeeld met mijn lvl 17 Aragorn. Aragorn is sneller dan Legolas. Ik was Legolas en Gimli helemaal kwijt, dus moest ik dat gevecht waar ik 35 doden moest doden. (Leuke woordspeling) In mijn eentje doen.

Bewijs dat Aragorn sneller is? Kijk eens in het stukje ná the Southern Gate, waar ze het gevecht in rennen, en Gimli zegt dat ze naar het gevecht moeten voordat het over is.

kspeelde net co op...aragorn trok me eruit
klopt niet helemaal dus
  zondag 4 januari 2004 @ 03:43:05 #30
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15947767
Ik krijg Gollum niet erg snel bij de rand gelokt, iemand tips?

Hoe ik het nu doe:
spoiler:

Ik wacht bij de rand totdat hij begint te schreeuwen en naar mij toe springt. Dan parry ik zijn aanvallen en met veel geluk komt hij dan af en toe op de rand te staan... Dit moet natuurlijk makkelijker kunnen .
  zondag 4 januari 2004 @ 09:23:35 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15948602
Erg leuk, die screens van EA, maar hoe maak je zelf screens zonder de stats (health bar, etc.)?
The Internets, I needs it..
pi_15948690
Ik zou het ook niet weten... Aragorn net wel op lvl 20 gebracht.
Some say in ice
pi_15952886
Bijna klaar met Gimli, daarna Faramir
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15952957
quote:
Op zondag 4 januari 2004 03:43 schreef SpleeffY het volgende:
Ik krijg Gollum niet erg snel bij de rand gelokt, iemand tips?

Hoe ik het nu doe:
spoiler:

Ik wacht bij de rand totdat hij begint te schreeuwen en naar mij toe springt. Dan parry ik zijn aanvallen en met veel geluk komt hij dan af en toe op de rand te staan... Dit moet natuurlijk makkelijker kunnen .

spoiler:
Je gaat aan de rand staan, wacht tot hij naar je toe springt, dan snel opzij stappen, schoppen en sterke slag, dan bungelt hij, en dan finishing move als hij hangt. Dit 6 keer en je hebt em gehaald.

op deze manier heb ik em binnen 3 minuten uitgespeeld zonder gewond te raken

maandag 5 januari 2004 @ 11:19:04 #35
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15976712
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:19 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

spoiler:

Je gaat aan de rand staan, wacht tot hij naar je toe springt, dan snel opzij stappen, schoppen en sterke slag, dan bungelt hij, en dan finishing move als hij hangt. Dit 6 keer en je hebt em gehaald.

op deze manier heb ik em binnen 3 minuten uitgespeeld zonder gewond te raken

Ik gisteren ook ...
  maandag 5 januari 2004 @ 11:20:32 #36
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15976759
Hoe killen jullie trouwens die spinnen in
spoiler:
het bonuslevel 'The Palantir of Saruman'
?
pi_15976765
Ik raak wel altijd gewond bij Gollum, maar ik had gisteren wel Shelob binnen 2 minuten dood.
Some say in ice
pi_15976790
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:20 schreef SpleeffY het volgende:
Hoe killen jullie trouwens die spinnen in
spoiler:
het bonuslevel 'The Palantir of Saruman'
?
Wachten, en meppen. Als ze niet naar je toekomen, lopen+pijlen gebruiken, pijlen hebben auto-aim. Verder heb ik er geen problemen mee.
Some say in ice
  maandag 5 januari 2004 @ 12:39:29 #39
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15979010
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Wachten, en meppen. Als ze niet naar je toekomen, lopen+pijlen gebruiken, pijlen hebben auto-aim. Verder heb ik er geen problemen mee.

Shelob en Gollum zijn na een paar keer wel erg makkelijk ja .

Maar die spinnen krijg ik wel allemaal omgekeerd, alleen als ik ze dan afmaak, wordt ik aangevallen door andere spinnen . Ik kan ze wel allemaal verslaan, alleen dan heb ik niet genoeg HP meer om de volgende wave te halen ...

pi_15979040
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:39 schreef SpleeffY het volgende:

[..]

Shelob en Gollum zijn na een paar keer wel erg makkelijk ja .

Maar die spinnen krijg ik wel allemaal omgekeerd, alleen als ik ze dan afmaak, wordt ik aangevallen door andere spinnen . Ik kan ze wel allemaal verslaan, alleen dan heb ik niet genoeg HP meer om de volgende wave te halen ...

Tip, niet moeilijk doen met killing moves, maar gewoon de hele tijd speed attacks doen. Ze gaan vanzelf dood.
Some say in ice
  maandag 5 januari 2004 @ 12:44:42 #41
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15979108
Mijn record is trouwens:

122 Perfect
31 Excellent
36 Good
21 Fair

Legolas Level 13 @ The Southern Gate

maandag 5 januari 2004 @ 12:46:21 #42
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15979144
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Tip, niet moeilijk doen met killing moves, maar gewoon de hele tijd speed attacks doen. Ze gaan vanzelf dood.

! Bedankt !
pi_15979178
weet iemand of er een patch is voor deze vette game. Ik loop steeds na lvl 1 vast.
pi_15979285
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:47 schreef jakees het volgende:
weet iemand of er een patch is voor deze vette game. Ik loop steeds na lvl 1 vast.
Heb je hem illegaal?
Some say in ice
pi_15979349
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:44 schreef SpleeffY het volgende:
Mijn record is trouwens:

122 Perfect
31 Excellent
36 Good
21 Fair

Ik had 145 perfect met Legolas in Palantir of Saruman, maar ik denk dat ik dat beter kan...
Some say in ice
pi_15979643
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Heb je hem illegaal?

nee gekocht in de winkel, maar hij geeft 1 of andere vage foutmelding na het uitspelen van lvl 1
pi_15979820
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:02 schreef jakees het volgende:

[..]

nee gekocht in de winkel, maar hij geeft 1 of andere vage foutmelding na het uitspelen van lvl 1

Dan kan ik je niet helpen, helaas...
Some say in ice
pi_15979866
nou ja dan houdt het op
  maandag 5 januari 2004 @ 19:50:59 #49
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15989501
quote:
Op Monday 5 January 2004 13:13 schreef jakees het volgende:
nou ja dan houdt het op
Iedereen die deze foutmelding kreeg, had hem illegaal ...

Maar als je hem hebt gekocht, breng je hem toch gewoon terug?

pi_15993398
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:44 schreef SpleeffY het volgende:
Mijn record is trouwens:

122 Perfect
31 Excellent
36 Good
21 Fair

Iets van 130 perfect met Legolas lvl 20 op The Southern Gate, ga ik nog wel eens verbeteren als ik tijd over heb ofzo

Met Faramir had ik trouwens dat er geen nieuwe vijanden meer bijkwamen, dat was wel nadat ik de poort al had geopend.

Hopelijk betekend dat dus niet dat het aantal vijanden niet oneindig is, dat zou erg zijn

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15993592
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Iets van 130 perfect met Legolas lvl 20 op The Southern Gate, ga ik nog wel eens verbeteren als ik tijd over heb ofzo

Met Faramir had ik trouwens dat er geen nieuwe vijanden meer bijkwamen, dat was wel nadat ik de poort al had geopend.

Hopelijk betekend dat dus niet dat het aantal vijanden niet oneindig is, dat zou erg zijn

ik begrijp die laatste zin niet, maar in Southern Gate zijn er zoon 250 mannetjes.
pi_15993607
Palantir of Sauron is gaaf , dan gaan al die mannetjes rondjes rennen ^_^
pi_15993625
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

ik begrijp die laatste zin niet, maar in Southern Gate zijn er zoon 250 mannetjes.

Zal daar om en nabij liggen, Ik kom rond de 220 ofzo...
Some say in ice
pi_15993714
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Zal daar om en nabij liggen, Ik kom rond de 220 ofzo...

Ik rond graag anar boven af
pi_15993772
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:58 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ik rond graag anar boven af

Whehe.
Some say in ice
pi_16013264
Net ff Palantir Of Sauron geprobeerd, en wat een rot level... Ik word doormidden geschoten... Enfin, wel tot wave 11 van de 20 gekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 06-01-2004 16:50]

Some say in ice
pi_16013413
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net ff Palantir Of Sauron geprobeerd, en wat een rot level... Ik word doormidden geschoten... Enfin, wel tot wave 11 van de 20 gekomen.
Maar die mannetjes lopen rondjes das cool
pi_16014064
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:52 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Maar die mannetjes lopen rondjes das cool

De archers staan stil hoor.
Some say in ice
pi_16014315
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

De archers staan stil hoor.

Ja maar dat maakt niet uit , jij moet alles zo letterlijk nemen
pi_16023680
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ik hoopte er dus op dat er een oneindige spawn was

Jammer dus

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16023721
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:
Palantir of Sauron is gaaf , dan gaan al die mannetjes rondjes rennen ^_^
Dat is het 2e bonuslevel?

Bij de eerste gaan ze voor zover ik weet ook allemaal rondjes lopen, helemaal hyper

Ik heb nogal een hekel aan die 2 bonuslevels, heb de 2e daarom nog nooit gespeeld, wel unlocked, maar ik speel liever The Southern Gate

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16041491
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:14 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat is het 2e bonuslevel?

Bij de eerste gaan ze voor zover ik weet ook allemaal rondjes lopen, helemaal hyper

Ik heb nogal een hekel aan die 2 bonuslevels, heb de 2e daarom nog nooit gespeeld, wel unlocked, maar ik speel liever The Southern Gate

Elke tot waar ik ben gekomen loopt rondjes, als ze je met Melee aanvallen, that is. Banes zijn btw. een Must in dat level.
Some say in ice
pi_16042270
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Elke tot waar ik ben gekomen loopt rondjes, als ze je met Melee aanvallen, that is. Banes zijn btw. een Must in dat level.

Bane heb ik veeeeeel op moeten oefenen, maar nu lukken ze 40% van de tijd . Ik blok meestal niet en dan druk ik al op finishing
pi_16042937
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:08 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Bane heb ik veeeeeel op moeten oefenen, maar nu lukken ze 40% van de tijd . Ik blok meestal niet en dan druk ik al op finishing

Mijn trucje is: Rammen op de Q knop, en als je je metertje een beetje omhoog ziet gaan op SPACE drukken...
Some say in ice
pi_16043479
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Mijn trucje is: Rammen op de Q knop, en als je je metertje een beetje omhoog ziet gaan op SPACE drukken...

Trying
pi_16046531
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:08 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

bekend probleem zeg maar
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16302638
Schitterend spel!!!!

Wel erg moeilijk (zal wel komen omdat ik geen natural gamer ben). Ik kom al haast niet voorbij de "Escape from Osgiliath", maar ik zal blijven proberen. Zeer mooi gemaakt!!!!

pi_16305804
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:29 schreef Plengel het volgende:
Schitterend spel!!!!

Wel erg moeilijk (zal wel komen omdat ik geen natural gamer ben). Ik kom al haast niet voorbij de "Escape from Osgiliath", maar ik zal blijven proberen. Zeer mooi gemaakt!!!!

Had ik ook, ik zat bij 2 levels vast, maar bleef het proberen.
Some say in ice
pi_16315488
weet iemand hier een manier om die filmpjes te skippen?? allemaal gaaf enzo, maar na 2 keer dat ding gezien te hebben, wil je wel eens gelijk weer beginnen zonder 5 minuten te wachten.
The uproar of one hand clapping.
pi_16317106
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:13 schreef Morkje het volgende:
weet iemand hier een manier om die filmpjes te skippen?? allemaal gaaf enzo, maar na 2 keer dat ding gezien te hebben, wil je wel eens gelijk weer beginnen zonder 5 minuten te wachten.
Ik geloof dat je op de PC als je hem 1 keer helemaal hebt gezien, en je doet dan Try again, dat je dan kan skippen.
Some say in ice
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:28:21 #71
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16495788
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat je op de PC als je hem 1 keer helemaal hebt gezien, en je doet dan Try again, dat je dan kan skippen.

Klopt dat werkt. Maar die filmpjes zijn wel vreselijk irritant en saai zeg. Verder vind ik het een leuke hack en slash RPG maar er had wel wat meer variatie in de gameplay mogen zitten. Ik hoop nog steeds op een port voor The two towers naar de pc
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:37:53 #72
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16496059
Oh en als je het opslaat wanneer je het opnieuw hebt geprobeert kun je de filmpjes blijven skippen.
  maandag 26 januari 2004 @ 16:00:16 #73
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16598792
Wat is trouwens nou precies de bedoeling bij Minas Tirith, ik kom er niet helemaal uit.
pi_16598891
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:00 schreef Djaser het volgende:
Wat is trouwens nou precies de bedoeling bij Minas Tirith, ik kom er niet helemaal uit.
Wel lvl heb je het over?
Some say in ice
  maandag 26 januari 2004 @ 16:04:27 #75
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16598951
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Wel lvl heb je het over?

Ohja sorry direct het eerste level met Gandalf, ik ga niet dood maar op het gegeven moment nemen de Orks de stad in. Hoe voorkom je dat?
pi_16599450
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:04 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ohja sorry direct het eerste level met Gandalf, ik ga niet dood maar op het gegeven moment nemen de Orks de stad in. Hoe voorkom je dat?

Ladders moorden met je physical attack, de Grote torens moorden met catapulten/ranged attack, en onderweg ook nog enkele Orcs die in je weg staan een lesje leren. En zorg er voor dat de meter in de rechterbovenhoek niet vol wordt.
Some say in ice
  maandag 26 januari 2004 @ 16:23:45 #77
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16599676
Bedankt ik zal eens kijken of ik er nu uit kom.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:05:06 #78
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16823828
Net weer gespeeld. Weer een stukje verder gekomen in de 2e level van de Hobbits, ik kreeg alleen dat irritante 2e web niet kapot doordat die spinnen ervoor liepen. The undead king heb ik nu een aantal keer verslagen maar die rotsblokken zijn vreselijk irritant.

Legolas in de eerste leven van Minas Tirith, weet je hoe ik moet voorkomen dat de rechterhoek volkomt? Want ik kan die toren daar toch niet slopen met mn catapult?

pi_16824174
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:05 schreef Djaser het volgende:
Net weer gespeeld. Weer een stukje verder gekomen in de 2e level van de Hobbits, ik kreeg alleen dat irritante 2e web niet kapot doordat die spinnen ervoor liepen. The undead king heb ik nu een aantal keer verslagen maar die rotsblokken zijn vreselijk irritant.

Legolas in de eerste leven van Minas Tirith, weet je hoe ik moet voorkomen dat de rechterhoek volkomt? Want ik kan die toren daar toch niet slopen met mn catapult?

spoiler:

Believe it or not, zo'n wrede toren kun je helemaal slopen met je pijltjes .
  maandag 2 februari 2004 @ 20:34:56 #80
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16826987
spoiler:
Dan heb ik iets verkeerd gedaan want met mn staf aanvallen kreeg ik geen effect, nog maar eens proberen dan.
pi_16829989
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:34 schreef Djaser het volgende:
spoiler:
Dan heb ik iets verkeerd gedaan want met mn staf aanvallen kreeg ik geen effect, nog maar eens proberen dan.

gewoon lang genoeg doorgaan het werkt 110% zeker
pi_16830180
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:34 schreef Djaser het volgende:
spoiler:

spoiler:
Laden, doet 10 keer meer schade. 4 goede opgeladen schoten, en het is "Van onderen"
Some say in ice
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:25:12 #83
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16847593
Ja het werkt idd wel. Maar ik stond er net te dicht voor dus zag ik niets gebeuren. Ik ben nu weer een stuk verder gekomen. Spel is toch moeilijker dan ik dacht, ik ben nog steeds niet voorbij de undead king en de eerste spinnen level
pi_16847840
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:25 schreef Djaser het volgende:
Ja het werkt idd wel. Maar ik stond er net te dicht voor dus zag ik niets gebeuren. Ik ben nu weer een stuk verder gekomen. Spel is toch moeilijker dan ik dacht, ik ben nog steeds niet voorbij de undead king en de eerste spinnen level
Dat 2e web, als je erbij komt, hoor je dan Frodo in het Elfs schreeuwen?
Some say in ice
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:39:47 #85
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16848007
Ik weet het niet ben er nog maar een keer gekomen (gisteren), je hebt net Shelob voor het eerst zien lopen en er zitten een hoop spinnetjes en fakkels voor het web.
pi_16848384
spoiler:
Afstandje gaan staan, en dingen gooien, daarna kan je ook de fakkels gooien. Je hoeft je niet te haasten Shelob komt er niet aan.
  zondag 15 februari 2004 @ 13:18:37 #87
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17193039
Ik ben nu eindelijk een stuk verder gekomen Ik zit nu bij the Pelennor Fields en Cirith Ungol.
De eerste level is best irritant door dat heen en weer geloop maar Cirith Ungol kom ik niet helemaal uit. Hoe krijg je die dikke orks het best dood?
pi_17193092
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:18 schreef Djaser het volgende:
Ik ben nu eindelijk een stuk verder gekomen Ik zit nu bij the Pelennor Fields en Cirith Ungol.
De eerste level is best irritant door dat heen en weer geloop maar Cirith Ungol kom ik niet helemaal uit. Hoe krijg je die dikke orks het best dood?
Die gasten die je eerst niet kan raken omdat ze een schild hebben? Sneaken, en op een afstandje een vol opgeladen mes op hem afgooien, en daarna gewoon snelle aanvallen.
Some say in ice
pi_17193165
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:18 schreef Djaser het volgende:
er is 1 heel sneaky way...het is meer een bug volgens mij...
cloacken,dan achter hem gaan staan en die finishing move doen...zit onder R bij de xbox...
of gewoon steeds die schild brekende attack 3 keer doen...zijn attack blocken...verder meppen totdat je hem raakt dan kan je gewoon doorblijven choppen...

je kan ze in de level ook gewoon laten staan..je hebt er iets van 80 nodig...er lopen er een stuk meer

pi_17193169
Btw. Eindelijk King Of The Dead met Aragorn gehaald. Heeft me wel 20 keer proberen op easy en 5 keer op normal gekost, maar het is gelukt. (Voor de statistieken, met een Aragorn die niet hoger was dan normaal. )
Some say in ice
pi_17193197
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Btw. Eindelijk King Of The Dead met Aragorn gehaald. Heeft me wel 20 keer proberen op easy en 5 keer op normal gekost, maar het is gelukt. (Voor de statistieken, met een Aragorn die niet hoger was dan normaal. )
king of the death was een bloedzuiger idd
pi_17193258
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

er is 1 heel sneaky way...het is meer een bug volgens mij...
cloacken,dan achter hem gaan staan en die finishing move doen...zit onder R bij de xbox...
of gewoon steeds die schild brekende attack 3 keer doen...zijn attack blocken...verder meppen totdat je hem raakt dan kan je gewoon doorblijven choppen...

je kan ze in de level ook gewoon laten staan..je hebt er iets van 80 nodig...er lopen er een stuk meer

Nope, das geen bug, hobbits kunnen hun finishing move. (Als in, de 3e move in "Final Judgement", die combo, die op de PC standaard op de Spatiebalk zit.) Gebruiken om een vijand in een keer het hoekie om te sturen. Werkt alleen als je je special ability gebruikt, een soort van backstabben dus. (Werkt ook alleen maar van achteren)
Some say in ice
pi_17193304
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

king of the death was een bloedzuiger idd

Het is niet die boss die me het doet, die versla ik om 4:00 in de nacht nog wel, maar het stukje erna. Tot 3 keer aan toe. (Gisteren alleen) bij de laatste barriere doodgegaan. Een keer had ik het zo goed getimed, dat ik de laatste vijand doodde, rende en 5 cm. voor het einde doodging.
Some say in ice
  zondag 15 februari 2004 @ 14:46:03 #94
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17195150
Ik heb die level met gemak met Gimli gehaald hoor Legolas
Ik vergeet steeds mn pijlen op te laden, nu ik daar weer aan gedacht heb heb ik die 2 levels in een keer uitgespeeld
Mouth of Sauron is mooooeeeeilijk
pi_17195855
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:46 schreef Djaser het volgende:
Ik heb die level met gemak met Gimli gehaald hoor Legolas
Ik vergeet steeds mn pijlen op te laden, nu ik daar weer aan gedacht heb heb ik die 2 levels in een keer uitgespeeld
Mouth of Sauron is mooooeeeeilijk
Gimli is mij té langzaam... Mouth Of Sauron=eitje. De eind-baas(bazen) zijn rottiger, van dat level. (Kom er maar achter wie je mag killen)
Some say in ice
  zondag 15 februari 2004 @ 18:49:19 #96
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17201329
Ik had vreemd genoeg helemaal geen problemen met Gimli's langzaamheid en ik vind dat hij op het schieten na best goed speelt de zijn aanvallen zijn langzamer maar een stuk sterker dan die van Legolas. Die eindbazen zijn idd rottig ik ben tot 3 gekomen, toen kwamen er 2 te gelijk en die hebben Gimli vermoord
pi_17201712
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:49 schreef Djaser het volgende:
Ik had vreemd genoeg helemaal geen problemen met Gimli's langzaamheid en ik vind dat hij op het schieten na best goed speelt de zijn aanvallen zijn langzamer maar een stuk sterker dan die van Legolas. Die eindbazen zijn idd rottig ik ben tot 3 gekomen, toen kwamen er 2 te gelijk en die hebben Gimli vermoord
En jij speelde met? Gebruik anders de Warpikes die er staan om ze van hun bescherming te ontdoen, en daarna meppen alsof je leven er van af hangt. Laat je ally's ook nooit in het geel komen.
Some say in ice
  zondag 15 februari 2004 @ 19:04:57 #98
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17201752
Ik heb er met Gandalf 3 afgemaakt en ik probeer het ook met warpikes maar dat lukt niet altijd als die ruine vol met 40 orks zit.
pi_17201786
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:04 schreef Djaser het volgende:
Ik heb er met Gandalf 3 afgemaakt en ik probeer het ook met warpikes maar dat lukt niet altijd als die ruine vol met 40 orks zit.
Gandalf. Laat dat nu net de enige zijn waarmee ik dat level nog niet heb gedaan.
Some say in ice
  zondag 15 februari 2004 @ 19:13:52 #100
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17202007
Ik kan hem ook met Legolas proberen als je daar tips voor hebt hoor
pi_17202099
ik kan me niet voorstellen dat IN GAME eht zo uitziet als op de screenshots.
...en fijne kruiden
  zondag 15 februari 2004 @ 19:18:32 #102
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17202116
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:17 schreef RingLings het volgende:
Het is wel zo .
pi_17202144
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
Ik kan hem ook met Legolas proberen als je daar tips voor hebt hoor
Welk level is ie? Maar Gandalf en Lego verschillen niet heel erg veel, maar het ligt ook aan je stijl van spelen. Ik speel graag meer de sneaky guy, dus ik kloot wat rond met pijlen, dus dan is Legolas erg snel mijn type, aangezien hij de krachtigste pijlen. (tot lvl 10) heeft, en hij kan na lvl 10 er 2 tegelijk schieten, groot voordeel. (Op lvl 10 krijgt Gandalf met zijn 25000 exp. skill zo'n krachtige ranged, dat veel er in 1 keer aangaan, vergelijkbaar met Aragorn's perfect speed attack met zijn 25000 exp. skill)
Some say in ice
  zondag 15 februari 2004 @ 19:21:51 #104
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17202204
quote:
Wat verwacht je dan?

En sneaky guy speel ik ook altijd als ik bijna dood ben, zo heb ik ook de laatste level met Gandalf in Minas Tirith gewonnen. Ik ga echt niet die trollen aanvallen
Gandalf en Legolas hebben bij mij hetzelfde level ik weet het niet meer zeker maar het zal 6 of 8 zijn.

zondag 15 februari 2004 @ 19:23:14 #105
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17202241
Ik heb het spel trouwens uitgeleend... Al drie weken moet ik het missen ...
pi_17202289
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:21 schreef Djaser het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?

En sneaky guy speel ik ook altijd als ik bijna dood ben, zo heb ik ook de laatste level met Gandalf in Minas Tirith gewonnen. Ik ga echt niet die trollen aanvallen
Gandalf en Legolas hebben bij mij hetzelfde level ik weet het niet meer zeker maar het zal 6 of 8 zijn.

8 dus, ik heb in mijn normal game een Gandalf lvl 6, en een Legolas lvl 9, dus 8 suits better. Maar ik moet ook toegeven dat ik Southern Gate helemaal heb gedaan. (Zonder Killing Zone, dus deze keer geen 120 perfects, maar 120 goods. )
Some say in ice
pi_17202323
quote:
Is wel zo.
Some say in ice
  maandag 16 februari 2004 @ 16:04:15 #108
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17225653
Legolas heb jij een goed tactiek om de 3 laatse eindbazen af te slachten want zodra ik omsingelt ben kom ik niet erg ver meer.
pi_17225714
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:04 schreef Djaser het volgende:
Legolas heb jij een goed tactiek om de 3 laatse eindbazen af te slachten want zodra ik omsingelt ben kom ik niet erg ver meer.
Welke zijn dat? Indien het de Ringwraights zijn, you know their weakness .
  maandag 16 februari 2004 @ 16:07:37 #110
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17225777
Nee gewoon orken voor de zwarte poort. Komen er dan ook nog ringgeesten dan? Dat zou wel cool zijn.
pi_17227675
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:07 schreef Djaser het volgende:
Nee gewoon orken voor de zwarte poort. Komen er dan ook nog ringgeesten dan? Dat zou wel cool zijn.
Je moet ze raken met zware attacks, zodat hun armor afvalt, hierna kun je ze meppen zoals je wilt. Je kunt er ook een speertje opgooien, volgens mij zijn ze dan in een keer hun armor kwijt. Ze gaan door een speer in ieder geval in een keer dood als ze hun armor al kwijt zijn.
  maandag 16 februari 2004 @ 17:10:27 #112
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17227774
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je moet ze raken met zware attacks, zodat hun armor afvalt, hierna kun je ze meppen zoals je wilt. Je kunt er ook een speertje opgooien, volgens mij zijn ze dan in een keer hun armor kwijt. Ze gaan door een speer in ieder geval in een keer dood als ze hun armor al kwijt zijn.

That's the key-move .
pi_17228421
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

WAt ook kan, wel moeilijker, is een compleet opgeladen pijl op ze afschieten, is veiliger, maar ook moeilijker.

Some say in ice
pi_17254447
of gewoon zon speer gooien...is als et goed is hun hele bepantsering weg als ik et me goed herriner
pi_17254827
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
of gewoon zon speer gooien...is als et goed is hun hele bepantsering weg als ik et me goed herriner
Ik weet niet of die speren terugkomen.
Some say in ice
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:48:54 #116
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17254955
Ik denk dat zware attacks idd het beste zijn maar hoe doe ik die precies. Ik heb daar nogal moeite mee.
pi_17255061
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:48 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat zware attacks idd het beste zijn maar hoe doe ik die precies. Ik heb daar nogal moeite mee.
Welk systeem heb je? (Met andere woorden, speel je hem op de PC, Xbox oid.)
Some say in ice
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:55:23 #118
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17255138
PC de rest is te duur voor me.
pi_17255189
is het spel echt zo knudde als ik in de review op fok! werd gezegd?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17255191
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:55 schreef Djaser het volgende:
PC de rest is te duur voor me.
Standaard besturing? Gewoon met je rechtermuisknop gericht rammen.
Some say in ice
pi_17255207
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Zoals er ook werd gezegd in die review. (De reacties erop) Je vindt het óf een 5 waard. (review) óf een 9 (ik bijv.)
Some say in ice
pi_17255608
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik weet niet of die speren terugkomen.

ik dacht dat ze wel terugkwamen...en waarvoor zou je ze anders gebruiken?...
die 3 : mysterieuze gast
kan je beter met die vuurkorfen pakken
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:13:11 #123
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17255648
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Standaard besturing? Gewoon met je rechtermuisknop gericht rammen.

Okee ik zal mn linker knop eens met rust laten
pi_17255649
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:12 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik dacht dat ze wel terugkwamen...en waarvoor zou je ze anders gebruiken?...
die 3 : mysterieuze gast
kan je beter met die vuurkorfen pakken

Hmm, ik gebruik ze meestal op een willekeurige vijand, maar das mijn stijl. Ik ga meestal 1 op 1 met die gasten.
Some say in ice
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:17:28 #125
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17255786
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou het is het beste film spel dat ik tot nu toe heb gezien, Spiderman was bijvoorbeeld zwaar bagger en dat was ook zo'n hack and slash rpg ding. Er zitten wel een hoop fouten in het spel zoals dat sommige levels te makkelijk zijn en sommige eindbazen met een paar slagen zijn af te maken. The mouth of Sauron praat bij mij later in het spel nog gewoon door als ik hem al lang heb afgemaakt
pi_17257133
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:17 schreef Djaser het volgende:

[..]

Nou het is het beste film spel dat ik tot nu toe heb gezien, Spiderman was bijvoorbeeld zwaar bagger en dat was ook zo'n hack and slash rpg ding. Er zitten wel een hoop fouten in het spel zoals dat sommige levels te makkelijk zijn en sommige eindbazen met een paar slagen zijn af te maken. The mouth of Sauron praat bij mij later in het spel nog gewoon door als ik hem al lang heb afgemaakt

Ja, dat klopt idd. Maar ja, do we give a fuck?
Some say in ice
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:08:15 #127
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17263302
Nah de rest van de Zwarte poord level is kut zat. Rechter muisknop werkt idd goed
pi_17263370
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hmm, ik gebruik ze meestal op een willekeurige vijand, maar das mijn stijl. Ik ga meestal 1 op 1 met die gasten.

ok ok maar jij bent daarvoor ook elite...
kan je trouwens hoger komen dan level 20?
jij speelt et dag en nacht dus...
pi_17267246
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ok ok maar jij bent daarvoor ook elite...
kan je trouwens hoger komen dan level 20?
jij speelt et dag en nacht dus...

Ik speel het niet dag en nacht hoor. Maar lvl 20 is helaas het hoogste.
Some say in ice
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:27:50 #130
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17270372
Weer die opgelade pijlen vergeten, toen waren die ringgeesten opeens erg snel dood.
Gollum is kut hij moet over de rand dat weet ik, ik krijg hem aan het wankelen maar veel verder kom ik niet
pi_17270425
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:27 schreef Djaser het volgende:
Weer die opgelade pijlen vergeten, toen waren die ringgeesten opeens erg snel dood.
Gollum is kut hij moet over de rand dat weet ik, ik krijg hem aan het wankelen maar veel verder kom ik niet
Lich. aanval. (Schoppen) of sterke aanval. (R muisknop) dan valt ie, en dan snel finishing move doen. Herhaal dit 6 keer, en je wint.
Some say in ice
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:48:36 #132
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17295246
Uitgespeelt, als je een maal doorhebt hoe het moet is het idd wel makkelijk. Die nieuwe karakters zijn trouwens ontzettend lelijk en het spel bugt opeens in het geluid
pi_17523920
In het Level van de Pellenor Fields... Ik krijg die eerste Mumakil wel dood, alleen die 2e niet! Wie oh wie kan me vertellen hoe ik die 2e uit kan schakelen?!?
pi_17524451
Als je langs de eerste katapult (of wat het ook mag zijn) loopt is er een pad naar beneden ongeveer waar de pijlen liggen. Als je daar af rent moet je beneden meteen naar links om het ravijn over te steken (negeer de orks), aan de andere kant is weer een pad de andere helling op, vanaf daar kan je de 2e mumakil afmaken.

(oops kutcookies vekeerde account)
pi_17532300
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 21:33 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Als je langs de eerste katapult (of wat het ook mag zijn) loopt is er een pad naar beneden ongeveer waar de pijlen liggen. Als je daar af rent moet je beneden meteen naar links om het ravijn over te steken (negeer de orks), aan de andere kant is weer een pad de andere helling op, vanaf daar kan je de 2e mumakil afmaken.

(oops kutcookies vekeerde account)
Thnx! ga ik dat eens proberen! En bij het level met Gandalf op de muur van Minas Tirith, kun je die torens ook met je staf uitschakelen?!?

Voor de rest blijft het een schitterend spel!
  maandag 8 maart 2004 @ 21:46:14 #136
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_17585060
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Thnx! ga ik dat eens proberen! En bij het level met Gandalf op de muur van Minas Tirith, kun je die torens ook met je staf uitschakelen?!?

Voor de rest blijft het een schitterend spel!
Geloof het of niet, maar dat kan.
Some say in ice
pi_17635538
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar dat kan.
Ut is me gelukt! Zowel Minas Tirith op de muur en de binnenplaats, alswel de Pellenor en de Black Gate. Moet nu dus Mount Doom zien uit te spelen maar die Gollum is een "Pain in the ass" Lukt gewoon echt niet.
  maandag 5 april 2004 @ 00:06:25 #138
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18183644
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ut is me gelukt! Zowel Minas Tirith op de muur en de binnenplaats, alswel de Pellenor en de Black Gate. Moet nu dus Mount Doom zien uit te spelen maar die Gollum is een "Pain in the ass" Lukt gewoon echt niet.
beter laat dan nooit maaruh...
gollum gewoon bij de rand gaan staan...mesje naar hem gooien zodra die op je afspringt weg lopen...harde attacks doen...totdat ie over de rand lazert...dan finishing move op em doen...moet je iets van 5 keer raken ofzo dan issie pleite
  maandag 5 april 2004 @ 14:43:59 #139
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18192913
Die level ziet er wel mooi uit maar verder is die gewoon irritant spelen, het einde is ook beetje teleurstellend.
  maandag 5 april 2004 @ 20:25:38 #140
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18202393
ik vond het jammer dat ze niet zoals bij lord of the rings 2 het spel over lieten lopen in film en andersom...dan had het einde wel vet geweest
  maandag 5 april 2004 @ 20:47:29 #141
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18203020
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond het jammer dat ze niet zoals bij lord of the rings 2 het spel over lieten lopen in film en andersom...dan had het einde wel vet geweest
Ik vind het nog veel jammerder dat er geen pc versie van de two towers was
pi_18203221
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
Euhm dat doen ze wel? Alleen het einde niet omdat het spel ver voor de film uit was .
pi_18285529
Een hele stomme vraag misschien en vergeef mij mijn luiheid om alle replies te lezen.
Heb het spel op de PS2 en wil 2-player spelen?? Hoe moet dat? Ik kan alleen maar OF Gandalf zijn,
OF 1 van die andere 3 of Sam?
Ik wil samen met mijn maat kunnen spelen......
Life sucks
  donderdag 8 april 2004 @ 21:46:21 #144
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18285636
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef mr.marcus het volgende:
Een hele stomme vraag misschien en vergeef mij mijn luiheid om alle replies te lezen.
Heb het spel op de PS2 en wil 2-player spelen?? Hoe moet dat? Ik kan alleen maar OF Gandalf zijn,
OF 1 van die andere 3 of Sam?
Ik wil samen met mijn maat kunnen spelen......
Nou ik heb de ps versie niet maar het lijkt me dat je alleen met de vrijgegeven personages kunt spelen. Als je het spel hebt uitgespeelt worden alle personages unlocked, misschien kun je beter cheaten.
pi_18285948
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Djaser het volgende:

[..]

Nou ik heb de ps versie niet maar het lijkt me dat je alleen met de vrijgegeven personages kunt spelen. Als je het spel hebt uitgespeelt worden alle personages unlocked, misschien kun je beter cheaten.
In dat eerste level kan Legolas Aragon en Gimli kiezen... maar voor maar één speler!
*N00B is
Life sucks
  donderdag 8 april 2004 @ 21:59:37 #146
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18286116
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:54 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

In dat eerste level kan Legolas Aragon en Gimli kiezen... maar voor maar één speler!
*N00B is
Daarmee kan ik je niet helpen.
pi_18286468
Probeer Co-op mode eens.

En je moet wel 2 controllers hebben
Some say in ice
pi_18286538
quote:
Op donderdag 8 april 2004 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Probeer Co-op mode eens.

En je moet wel 2 controllers hebben
Hoe moet je co-op mode kiezen dan?
Life sucks
pi_18286578
quote:
Op donderdag 8 april 2004 22:12 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Hoe moet je co-op mode kiezen dan?
In het hoofdmenu.

(Denk ik, ik heb de PS versie niet. )
Some say in ice
  donderdag 8 april 2004 @ 23:48:30 #150
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18289364
ja in het hoofdmenu googem
pi_18314571
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
ja in het hoofdmenu googem
Ik zou deze vraag natuurlijk NIET stellen als er een duidelijke optie was voor CO-OP ergens in een of ander voor mij bereikbaar menu
Life sucks
pi_18316154
Laat me eens raden, heb je Helms Deep al uitgespeeld? Die moet je single-player doen, eerst.
Some say in ice
pi_18317939
Eerste missie met Gandalf heb ik uitgespeeld.
Life sucks
  zaterdag 10 april 2004 @ 11:48:11 #154
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_18318143
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:36 schreef mr.marcus het volgende:
Eerste missie met Gandalf heb ik uitgespeeld.
Dan moet je vanuit het level-menu teruggaan naar het hoofdmenu. Daar kun je voor co-op kiezen .
pi_18318182
What spleeffY says. (Denk ik)
Some say in ice
pi_18318623
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:48 schreef SpleeffY het volgende:

[..]

Dan moet je vanuit het level-menu teruggaan naar het hoofdmenu. Daar kun je voor co-op kiezen .
Ok hier zit wat in, nu nog proberen de weg terug naar het hoofdmenu te vinden.
Life sucks
  maandag 14 juni 2004 @ 19:32:46 #157
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19888784
is er nog iemand die dit spel speelt?
  maandag 14 juni 2004 @ 21:13:59 #158
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19891686
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
Soms de Co-op, is het enige wat me kan boeien
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 14 juni 2004 @ 22:39:03 #159
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19894613
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik hem terugkrijg van m'n klasgenoot, heb hem nu al 5 maanden uitgeleend. (Wel geruild voor een ander spel)

Dan ga ik weer spelen.

Toch maar even een mailtje sturen.
Some say in ice
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:36:20 #160
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_39315183
Dit spel afgelopen week nog maar een keer afgestoft om 'm op mijn PC te spelen.
Het is stiekem best een coole titel!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:45:00 #161
10785 Smots
pi_39323804
En nu heb ik eindelijk een goeie titel waarbij ik gebruik kan maken van mijn xbox 360 controller voor PC! Lekker onderuit gezakt op de bank Orcs in elkaar hakken!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:34:36 #162
10785 Smots
pi_39382371
Ennnnnnnnnnn uitgespeeld. Nu lekker die extra missies gaan doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')