quote:Hahahaha, heel erg goed De_Maestro! Je kan zo ons zelfgemaakte script ingeschreven worden
Op woensdag 7 januari 2004 17:26 schreef De_Maestro het volgende:
Ik met carnaval. Ok, de pruik had beter gekund. Verder was het wel goed, zelfs de ring had ik!
quote:Dat hoor ik graag Hinse!
Op woensdag 7 januari 2004 17:56 schreef hinse het volgende:[..]
Hahahaha, heel erg goed De_Maestro! Je kan zo ons zelfgemaakte script ingeschreven worden
.
quote:Alleen die pruik ja, die is eh zeg maar 10 cm te hoog. De baron had wel veel haar, maar niet ZOveel
Op woensdag 7 januari 2004 18:12 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Dat hoor ik graag Hinse!
"Drommels, vandaag zal ik eindelijk afrekenen met die Bassie en Adriaan, hahaha. Kom mee, we gaan de grote val dicht laten klappen!"
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:16 schreef hinse het volgende:[..]
Alleen die pruik ja, die is eh zeg maar 10 cm te hoog. De baron had wel veel haar, maar niet ZOveel
. Voor de rest, perfecte outfit. Zo'n ouderwets ogende streepjesbroek, die ring, de snor, echt geniaal! Ik mag we zeggen, zeer geniaal
.
bijvoorbeeld als ze achtervolgen (zie ook site van dj koelkast) jean-michel jarre - magnetic fields part 1
quote:Awesome! Alleen die pruik ja... maar verder goeie details! Wisten mensen wie je voor moest stellen? Begonnen ze meteen drommels te roepen?
Op woensdag 7 januari 2004 17:26 schreef De_Maestro het volgende:
Ik met carnaval. Ok, de pruik had beter gekund. Verder was het wel goed, zelfs de ring had ik!
quote:Ik heb trouwens een muziekje geript van de video van de Verzonken Stad:
Op woensdag 7 januari 2004 19:00 schreef jeehaa het volgende:
net weer de kroon gekeken. kvind het erg jammer dat onder alle series op nick de muziek is veranderd. de muziek van het origineel is veel leuker, brengt meer herinneringen met zich meebijvoorbeeld als ze achtervolgen (zie ook site van dj koelkast) jean-michel jarre - magnetic fields part 1
In Griekenland instrumentaal (0:29 min): http://www.freewebs.com/fenix29/ingriekland-instr2.wav
Je moet het bestand helaas opslaan om af te spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door FreekM op 07-01-2004 19:22]
quote:"Jasses" "
Op woensdag 7 januari 2004 19:15 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik heb trouwens een muziekje geript van de video van de Verzonken Stad:
In Griekenland instrumentaal (0:29 min): http://www.freewebs.com/fenix29/ingriekland-instr2.wav
[Dit bericht is gewijzigd door Bassie_van_Adriaan op 07-01-2004 19:34]
quote:Ja, in Februari geloof ik. Zes DVDs (in plaats van 2, bleh).
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Tackleberry het volgende:
Komt de Europa serie eigenlijk nog volledig op DVD? Of kijk ik er echt volledig overheen op de site?
quote:Eh... ok...
Op woensdag 7 januari 2004 19:50 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Gossie, Ken ik ook al niet meer om 12 uur 's nachts pikken
B2: Wat zeggie? Heb je lollies om te likken?
Nee figuur: Ken ik ook al niet meer om 12 uur 's nachts pikken
B2: Oh, nou dan heb je mooi tijd over om lollies te likken
quote:Nu maar afwachten welke muziek er achter staat. Er is in ieder geval bij deze manier van uitgave ruimte genoeg over voor meerdere audiosporen, dus wat mij betreft mag er een spoor van Bert Smorenburg en een spoor van Aad Klaris muziek op staan.
Op woensdag 7 januari 2004 19:37 schreef wonderer het volgende:[..]
Ja, in Februari geloof ik. Zes DVDs (in plaats van 2, bleh).
Maar ik vrees dat er als er meerdere geluidssporen op staan, het tweedde een franstalig spoor is.
quote:Aad Klaris zal er wel niet op staan. Op de DVD's komen wel hele leuk extras
Op woensdag 7 januari 2004 20:02 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Nu maar afwachten welke muziek er achter staat. Er is in ieder geval bij deze manier van uitgave ruimte genoeg over voor meerdere audiosporen, dus wat mij betreft mag er een spoor van Bert Smorenburg en een spoor van Aad Klaris muziek op staan.
Maar ik vrees dat er als er meerdere geluidssporen op staan, het tweedde een franstalig spoor is.
quote:Ga je ons nog vertellen wat voor extra's?
Op woensdag 7 januari 2004 20:04 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Aad Klaris zal er wel niet op staan. Op de DVD's komen wel hele leuk extras
quote:haha ik weet het niet precies. Maar er moeten bloopers als extra opkomen
Op woensdag 7 januari 2004 20:16 schreef wonderer het volgende:[..]
Ga je ons nog vertellen wat voor extra's?
Of blijf je ons plagen tot ze uit zijn?
B&A zitten bij de adjudant en wachten tot de baron belt (om 14 uur...). Bassie zou de band starten, maar als de baron belt loopt deze duidelijk niet. Later spoelen ze de band terug... en - hocus pocus - het gesprek staat er toch helemaal op!
Kunnen ze ook al goochelen....!
quote:Dat gesprek klopt sowieso niet, want de trein komt op een ander moment langs
Op woensdag 7 januari 2004 20:23 schreef rpc123nl het volgende:
Zag vandaag nog een leuke blooper in de kroon:B&A zitten bij de adjudant en wachten tot de baron belt (om 14 uur...). Bassie zou de band starten, maar als de baron belt loopt deze duidelijk niet. Later spoelen ze de band terug... en - hocus pocus - het gesprek staat er toch helemaal op!
quote:hij zet hem wel zogenaamd aan,maar hij loopt niet
Op woensdag 7 januari 2004 20:23 schreef rpc123nl het volgende:
Zag vandaag nog een leuke blooper in de kroon:B&A zitten bij de adjudant en wachten tot de baron belt (om 14 uur...). Bassie zou de band starten, maar als de baron belt loopt deze duidelijk niet. Later spoelen ze de band terug... en - hocus pocus - het gesprek staat er toch helemaal op!
quote:Ja, de jongeren wel ja, maar de oudjes snapten het niet...
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef wonderer het volgende:[..]
Awesome! Alleen die pruik ja... maar verder goeie details! Wisten mensen wie je voor moest stellen? Begonnen ze meteen drommels te roepen?
quote:Ik ben benieuwd of ze als extra extra's (
Op woensdag 7 januari 2004 20:23 schreef heidbuurt het volgende:[..]
haha ik weet het niet precies. Maar er moeten bloopers als extra opkomen
quote:Die waren dan vast wel heel oud
Op woensdag 7 januari 2004 20:40 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ja, de jongeren wel ja, maar de oudjes snapten het niet...
Ik struin het Waterloo plein wel eens af op zoek naar B&A kleding. Niks gevonden nog, maar je weet maar nooit
Bassie zegt tegen B1 dat de sleutel niet past. Terwijl hij dit zegt kijkt B1 door een luikje midden in de deur.
Als later bekend wordt dat B1 de sleutel aan de verkeerde heeft meegegeven, beschrijft hij het uiterlijk van Bassie. Hij zegt "Hij heeft rood haar, een rode neus en rode schoenen." Maar door dat luikje kon hij onmogelijk de schoenen van Bassie zien.
quote:En wil je lekker eten, bestel dan een souflaki
Op woensdag 7 januari 2004 19:15 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik heb trouwens een muziekje geript van de video van de Verzonken Stad:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |