quote:je hebt toch dan de resolutie kleiner gezet dan de res van uw desktop?
Op woensdag 7 januari 2004 16:45 schreef Knucklezz het volgende:
waarom kan ik niet in venster mode spelen? hij zegt: i wasunable to change the display settings..
[Dit bericht is gewijzigd door _Leto_ op 07-01-2004 16:53]
quote:k heb m ook met ADO
Op woensdag 7 januari 2004 16:27 schreef Harmpy het volgende:
Kennen jullie trouwens ook de australische spits Michael Baird ? Hij was in mijn game met Ajax echt super goed. Werd topscoorder van het WK toen hij nog bij Cambuur was. Heb hem toen gekocht voor ruim 25 miljoen.... Aan het begin van het spel kun je aan het eind van het seizoen gratis signen...
quote:dat is een probleem aangezien het spel niet kleiner kan dan 1024x768 ...
Op woensdag 7 januari 2004 16:53 schreef Knucklezz het volgende:
resolutie van bureablad is 1024x768
quote:dus de resolutie moet omhoog?
Op woensdag 7 januari 2004 16:57 schreef _Leto_ het volgende:[..]
dat is een probleem aangezien het spel niet kleiner kan dan 1024x768 ...
quote:als je cm windowed wil spelen moet je inderdaad de resolutie van je bureaublad verhogen. Dat is wel ene minpuntje aan die nieuwe cm4 engine vind ik.
Op woensdag 7 januari 2004 16:59 schreef Knucklezz het volgende:[..]
dus de resolutie moet omhoog?
Was na 6 serie A wedstrijden nog ongeslagen, met een 5-0 klapper tegen Bologna als voorlopige hoogtepunt.
quote:Yup, helaas wel
Op woensdag 7 januari 2004 16:59 schreef Knucklezz het volgende:[..]
dus de resolutie moet omhoog?
CM is dan een lekker formaat, je desktop is alleen voor mensen met briljante ogen
quote:Als je in je properties van van de shortcut kijkt van van CM4 of 02/03 en dan bij venster "target" -small_screen erachter zet... word dan zoiets: "C:\Program Files\Eidos\CM 03-04\cm0304.exe" -small_screen ( vergeet spatie niet tussen .....exe<spatie>-small screen, want dan werkt het niet...
Op woensdag 7 januari 2004 16:45 schreef Knucklezz het volgende:
waarom kan ik niet in venster mode spelen? hij zegt: i wasunable to change the display settings..
daarna in je game settings het vakje "full screen" un-finken zeg maar... dan kan je gewoon met de resolutie 1024 * 786 in venstermode spelen
Ben bezig met Ajax, en zit nu in september het tweede seizoen. Heb Roncatto gekocht, al in het begin van het spel.
Nu moest hij mee naar de Olympische Spelen. Daarna is hij telkens vermoeid. Ik krijg na elke wedstrijd het bericht dat hij rust nodig heeft. Er staat echter niks bij zijn statistieken. Wat moet ik dan doen? Een wedstrijd rust geven helpt niet, hem wisselen na een aantal minuten ook niet.
quote:1 maand rust geven
Op woensdag 7 januari 2004 18:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een beetje een probleem.Ben bezig met Ajax, en zit nu in september het tweede seizoen. Heb Roncatto gekocht, al in het begin van het spel.
Nu moest hij mee naar de Olympische Spelen. Daarna is hij telkens vermoeid. Ik krijg na elke wedstrijd het bericht dat hij rust nodig heeft. Er staat echter niks bij zijn statistieken. Wat moet ik dan doen? Een wedstrijd rust geven helpt niet, hem wisselen na een aantal minuten ook niet.
quote:moet je nog een 2de spits kopen die veel scoort. ik heb het geluk dat ik bij eindhoven 3 veel scorende spitsen heb zodat ik altijd een scorende spits op de bank heb aangezien ik met 2 spitsen speel
Op woensdag 7 januari 2004 18:57 schreef JeroenV het volgende:
Nee he? Hij is ongeveer onvervangbaar. De enige speler die nog scoort!
Heb ook een keeper nodig. Krijg er nu standaard drie tegen per wedstrijd. Weet iemand een goede keeper, tot de 10 miljoen als koopsom?
quote:probeer het programma cm scout eens, dan vind je genoeg
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit dus al in september, dat kan niet meer.Heb ook een keeper nodig. Krijg er nu standaard drie tegen per wedstrijd. Weet iemand een goede keeper, tot de 10 miljoen als koopsom?
quote:Van der Sar is tot nog toe de enige keeper die het redelijk goed doet, tenminste, van de keepers die ik geprobeerd heb. (Dat zijn Zoeterbier, Lodewijks, Lobont, Postma en nog een Nigeriaan waar ik de naam niet meer van weet...
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit dus al in september, dat kan niet meer.Heb ook een keeper nodig. Krijg er nu standaard drie tegen per wedstrijd. Weet iemand een goede keeper, tot de 10 miljoen als koopsom?
quote:Shovkovskiy (dinamo kiev) die deed het geweldig bij mij. Hij was sterspeler zelfs en dat is Need nu ook bij Eindhoven
Op woensdag 7 januari 2004 19:27 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Van der Sar is tot nog toe de enige keeper die het redelijk goed doet, tenminste, van de keepers die ik geprobeerd heb. (Dat zijn Zoeterbier, Lodewijks, Lobont, Postma en nog een Nigeriaan waar ik de naam niet meer van weet...
[Dit bericht is gewijzigd door MrMoon op 07-01-2004 19:56]
quote:haha dat gevoel ken ik na promotie sta ik met eindhoven meteen 2de slaat nergens op tis nog halverwege het seizoen maar toch
Op woensdag 7 januari 2004 20:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Ik begin bijna te denken dat het te goed gaat....
[Dit bericht is gewijzigd door MrMoon op 07-01-2004 20:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |