quote:Hmm ga mijn scout maar eens ontslaan dan...
Op zaterdag 3 januari 2004 12:20 schreef MrMoon het volgende:[..]
nee mijn (aangetrokken) talentjes doen het vaak wel goed juist. Het is een kwestie van goed scouten en een beetje hulp van een programma genaamd CM Scout.
- Een gele kaart mag wel iets sneller gegeven worden. (soms moet een speler het halve veld oversteken om de gele kaart op te halen en is dan niet op tijd terug in de verdediging)
- Meer redenen om aan te geven waarom een speler niet in het 1e speelt. (je kunt nu alleen aangeven dat-ie moet wachten op zn kans of dat-ie zeer binnenkort weer basisspeler is)
- Meer dan 3 maanden huren. (die korte leenperiodes zie je volgens mij in het echt alleen in Engeland)
- Zelf onderhandelen over eigen contract. (ik krijg nu helemaal geen bericht over dat mn contract verlengd is)
- Scouts naar groot toernooi kunnen sturen. (kon bij de vorige versie wel, volgens mij)
- Youth search beperken tot 19 jaar en jonger. (nu komen mn scouts vaak met gasten van een jaar of 21 aan)
- Buitenspelregels aanpassen! (er zijn nu hele vreemde voordeelregels en de regel dat iemand geen buitenspel staat indien hij niet aan het spel deelneemt, komt helemááál niet voor)
quote:Ik zou het ook wel fijn vinden dat je kunt solliciteren bij een club en dat je dan kunt aanvinken dat je eerst je seizoen bij je huidige club wilt afmaken. Dan word het geheel wel wat realistischer. Vaak komen tegen het einde van het seizoen de leuke banen vrij, maar als ik dan net op het punt sta op kampioen te worden of die beker te pakken dan wacht ik eerst ff. En ja hoor, dan is de baan alweer weg...
Op zaterdag 3 januari 2004 12:34 schreef Butra het volgende:
Wat zouden jullie graag verbeterd willen zien aan CM 03/04 (of volgende editie)? Ik zit nu zelf in 2010 en ik heb de dingen die me opgevallen zijn een beetje bijgehouden:- Een gele kaart mag wel iets sneller gegeven worden. (soms moet een speler het halve veld oversteken om de gele kaart op te halen en is dan niet op tijd terug in de verdediging)
- Meer redenen om aan te geven waarom een speler niet in het 1e speelt. (je kunt nu alleen aangeven dat-ie moet wachten op zn kans of dat-ie zeer binnenkort weer basisspeler is)
- Meer dan 3 maanden huren. (die korte leenperiodes zie je volgens mij in het echt alleen in Engeland)
- Zelf onderhandelen over eigen contract. (ik krijg nu helemaal geen bericht over dat mn contract verlengd is)
- Scouts naar groot toernooi kunnen sturen. (kon bij de vorige versie wel, volgens mij)
- Youth search beperken tot 19 jaar en jonger. (nu komen mn scouts vaak met gasten van een jaar of 21 aan)
- Buitenspelregels aanpassen! (er zijn nu hele vreemde voordeelregels en de regel dat iemand geen buitenspel staat indien hij niet aan het spel deelneemt, komt helemááál niet voor)
En verder wil ik, net als in de oudere versies, een berichtje hebben wanneer een speler van mij een interland heeft gespeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Martin_Jager op 03-01-2004 12:49]
quote:Zit pas halverwege 2e seizoen (hoe doen jullie dat allemaal zo snel) maar in een aantal dingen kan ik inkomen.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:34 schreef Butra het volgende:
Wat zouden jullie graag verbeterd willen zien aan CM 03/04 (of volgende editie)? Ik zit nu zelf in 2010 en ik heb de dingen die me opgevallen zijn een beetje bijgehouden:
- Bij scouten (dus ook bij youth) vind ik dat je van te voren eisen moet kunnen stellen. Nu krijg ik het bericht dat Totti een uitstekende speler is maar wel 30M euro kost.
- het scouten van grote toernooien is idd een groot gemis (dacht eerst dat het een bug was)
- transfer en ook huur moet realistischer 9vind ik). Nu heb ik spelers die anderhalf jaar niet spelen maar niet naar Zwolle wil alhoewel het 5e staat en heel goed speelt. Ik bedt spelers gratis aan bij amateur clubs, dan willen ze ze niet maar als dezelfde speler op free transfer staat willen ze 'm opeens wel
- en tot slot mag het van mij duidelijker zijn wanneer er wel en niet voor buitenspel gefloten wordt. Nu staat er onderin een vlaggetje en dat blkijft staan alhoewel de tegenstander al weer aan de bal is. Bovendien is het niet duidelijk wie er nu buitenspel staat
Voor de rest ben ik wel aardig tevreden beter dan de vorige versie iig
Sommige dingen zullen denk ik pas aan een update of nieuwe versie worden toebedeeld ( buitenspel en grote programmeer dingen ) maar je weet maar nooit...
En wat mij een verbetering lijkt is dat je dus ook je spelers met een jeugd contract kan verhuren, nu kan je vaak je jeugdige talenten niet verhuren totdat ze eigenlijk de leeftijd hebben dat je ze zelf wilt gebruiken 18/19
Greetz Moi
ps. gisteravond net de treble met PSV gewonnen
Zulke kwade dingen heb ik nu ook niet gezegd
quote:Zou niet echt fijn zijn bij mij met m'n 20 internationals ofzo
Op zaterdag 3 januari 2004 12:44 schreef Martin_Jager het volgende:
En verder wil ik, net als in de oudere versies, een berichtje hebben wanneer een speler van mij een interland heeft gespeeld.
quote:Nou ja, goed, dan maken ze daar een functie van dat je dat kunt aanvinken bij je spelers...
Op zaterdag 3 januari 2004 14:12 schreef Sloggi het volgende:[..]
Zou niet echt fijn zijn bij mij met m'n 20 internationals ofzo
Ik ga slecht in de competitie maar het gaat wel goed in de Champions leauge
quote:deze functie wil ik ook als de donder terug
Op zaterdag 3 januari 2004 14:28 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Nou ja, goed, dan maken ze daar een functie van dat je dat kunt aanvinken bij je spelers...
quote:ik denk dat iedereen dat wel wil
Op zaterdag 3 januari 2004 20:12 schreef Reddiablo het volgende:[..]
deze functie wil ik ook als de donder terug
Mzzl
quote:Officiële updates van Sigames downloaden ?
Op zaterdag 3 januari 2004 23:16 schreef Onderinvloed het volgende:
Wat een kut spelIk zit lekker met Top oss te spelen en stond op dit moment 1ste in de competitie, 3de ronde van de uefa en halve finale van de amstel cup en nu kan ik niet meer mijn nieuws lezen want dan krijg ik een error en sluit die af
. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
quote:Nou, nou, nou! Heb je uit met 2-0 van Tottenham verloren? Das niet zo best jongen!
Op zondag 4 januari 2004 12:38 schreef Harmpy het volgende:
Hallo iedereen! Ik ben hier nieuw en ik gooi het er meteen maar uit: CM rules! Ben zelf een enorme cm-verslaafde en speelt het al sinds CM 1. Ben daarom ook bezig met een loggie over CM: http://cm0304.web-log.nl. ZIt momenteel met Barca in het jaar 2010 en ik heb een Senagalese topspits: Papa Waigo. Hij heeft samen met Diouff Senegal wereldkampioen gemaakt op het wk in duitsland. Beetje vaag...
hoe goed hij is, kun je zien op deze screenshot gemaakt in de halve finale (!) van de uefa cup: http://hotspace.web1000.com/cm/wow.gifMzzl
quote:heb de nieuwste al
Op zondag 4 januari 2004 12:40 schreef Harmpy het volgende:[..]
Officiële updates van Sigames downloaden ?
quote:Wordt Diego dan gevolgd door topclubs ? Bij mijn Barca game ben ik 2010 nog steeds de enigste club die hem volgt...
Op zondag 4 januari 2004 13:00 schreef Greetings het volgende:
Dit jaar mijn geheel zelf samengestelde selectie (alle rommel verkocht en zelf veel spelers gehaald), stel ik mezelf ten doen om ALLES te winnen, temeer ook omdat dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat ik nog van Diego kan genieten.
Ik hou jullie op de hoogte.
En screenshot van Papa Waigo komt eraan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |