abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15924085
En hier weer verder.

CM Fanaten [Deel 14]

[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 03-01-2004 12:24]

pi_15924131
hmmz je was me voor
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:31:31 #3
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_15924327
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:20 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee mijn (aangetrokken) talentjes doen het vaak wel goed juist. Het is een kwestie van goed scouten en een beetje hulp van een programma genaamd CM Scout.

Hmm ga mijn scout maar eens ontslaan dan...
There is no ultimate truth
pi_15924397
Wat zouden jullie graag verbeterd willen zien aan CM 03/04 (of volgende editie)? Ik zit nu zelf in 2010 en ik heb de dingen die me opgevallen zijn een beetje bijgehouden:

- Een gele kaart mag wel iets sneller gegeven worden. (soms moet een speler het halve veld oversteken om de gele kaart op te halen en is dan niet op tijd terug in de verdediging)
- Meer redenen om aan te geven waarom een speler niet in het 1e speelt. (je kunt nu alleen aangeven dat-ie moet wachten op zn kans of dat-ie zeer binnenkort weer basisspeler is)
- Meer dan 3 maanden huren. (die korte leenperiodes zie je volgens mij in het echt alleen in Engeland)
- Zelf onderhandelen over eigen contract. (ik krijg nu helemaal geen bericht over dat mn contract verlengd is)
- Scouts naar groot toernooi kunnen sturen. (kon bij de vorige versie wel, volgens mij)
- Youth search beperken tot 19 jaar en jonger. (nu komen mn scouts vaak met gasten van een jaar of 21 aan)
- Buitenspelregels aanpassen! (er zijn nu hele vreemde voordeelregels en de regel dat iemand geen buitenspel staat indien hij niet aan het spel deelneemt, komt helemááál niet voor)

pi_15924656
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:34 schreef Butra het volgende:
Wat zouden jullie graag verbeterd willen zien aan CM 03/04 (of volgende editie)? Ik zit nu zelf in 2010 en ik heb de dingen die me opgevallen zijn een beetje bijgehouden:

- Een gele kaart mag wel iets sneller gegeven worden. (soms moet een speler het halve veld oversteken om de gele kaart op te halen en is dan niet op tijd terug in de verdediging)
- Meer redenen om aan te geven waarom een speler niet in het 1e speelt. (je kunt nu alleen aangeven dat-ie moet wachten op zn kans of dat-ie zeer binnenkort weer basisspeler is)
- Meer dan 3 maanden huren. (die korte leenperiodes zie je volgens mij in het echt alleen in Engeland)
- Zelf onderhandelen over eigen contract. (ik krijg nu helemaal geen bericht over dat mn contract verlengd is)
- Scouts naar groot toernooi kunnen sturen. (kon bij de vorige versie wel, volgens mij)
- Youth search beperken tot 19 jaar en jonger. (nu komen mn scouts vaak met gasten van een jaar of 21 aan)
- Buitenspelregels aanpassen! (er zijn nu hele vreemde voordeelregels en de regel dat iemand geen buitenspel staat indien hij niet aan het spel deelneemt, komt helemááál niet voor)

Ik zou het ook wel fijn vinden dat je kunt solliciteren bij een club en dat je dan kunt aanvinken dat je eerst je seizoen bij je huidige club wilt afmaken. Dan word het geheel wel wat realistischer. Vaak komen tegen het einde van het seizoen de leuke banen vrij, maar als ik dan net op het punt sta op kampioen te worden of die beker te pakken dan wacht ik eerst ff. En ja hoor, dan is de baan alweer weg...

En verder wil ik, net als in de oudere versies, een berichtje hebben wanneer een speler van mij een interland heeft gespeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Martin_Jager op 03-01-2004 12:49]

Mark Rutte for President!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:51:06 #6
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_15924817
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:34 schreef Butra het volgende:
Zit pas halverwege 2e seizoen (hoe doen jullie dat allemaal zo snel) maar in een aantal dingen kan ik inkomen.

- Bij scouten (dus ook bij youth) vind ik dat je van te voren eisen moet kunnen stellen. Nu krijg ik het bericht dat Totti een uitstekende speler is maar wel 30M euro kost.

- het scouten van grote toernooien is idd een groot gemis (dacht eerst dat het een bug was)
- transfer en ook huur moet realistischer 9vind ik). Nu heb ik spelers die anderhalf jaar niet spelen maar niet naar Zwolle wil alhoewel het 5e staat en heel goed speelt. Ik bedt spelers gratis aan bij amateur clubs, dan willen ze ze niet maar als dezelfde speler op free transfer staat willen ze 'm opeens wel

- en tot slot mag het van mij duidelijker zijn wanneer er wel en niet voor buitenspel gefloten wordt. Nu staat er onderin een vlaggetje en dat blkijft staan alhoewel de tegenstander al weer aan de bal is. Bovendien is het niet duidelijk wie er nu buitenspel staat

Voor de rest ben ik wel aardig tevreden beter dan de vorige versie iig

zaterdag 3 januari 2004 @ 12:54:11 #7
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_15924894
Allebei de punten die jullie noemen zouden grote verbeteringen zijn voor de nieuwe patch V4.1.4 waar SI mee bezig is, als jullie dat nog niet doen kan je op sigames.com dit soort punten opgeven aan SI games ( Marc Vaughan ) er is al een thread in 1 van de forums aldaar...

Sommige dingen zullen denk ik pas aan een update of nieuwe versie worden toebedeeld ( buitenspel en grote programmeer dingen ) maar je weet maar nooit...

En wat mij een verbetering lijkt is dat je dus ook je spelers met een jeugd contract kan verhuren, nu kan je vaak je jeugdige talenten niet verhuren totdat ze eigenlijk de leeftijd hebben dat je ze zelf wilt gebruiken 18/19

Greetz Moi

ps. gisteravond net de treble met PSV gewonnen

Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:02:28 #8
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_15925090
Kan nog steeds niet inloggen bij sigames. Vorige sccount is mystirieus verdwenen en bij deze werkt de activatie linkt niet lijkt het. wacht al anderhalve week maar krijg telkens een autoresponse terug

Zulke kwade dingen heb ik nu ook niet gezegd

zaterdag 3 januari 2004 @ 13:10:13 #9
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_15925278
Slechte zaak vind ik het dat er na het overhypte CM4 heel kort erna een nieuwere versie komt zonder bugs Weinig zin om de nieuwe te kopen en ook niet al teveel zin om CM4 weer te spelen sinds m'n computer gecrashed was, JAMMER! Ik wacht wel tot er een manager is waar het voetbal uit meer bestaat dan bewegende rondjes dus.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:20:06 #10
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_15925519
Maakt het uit als een coach of scout een slechte (ok ,unproven, poor) reputatie heeft maar wel goede cijfertjes?
pi_15926958
Fabio Paim, Kieft en Ze Mario zijn echt cool.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_15927010
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:44 schreef Martin_Jager het volgende:
En verder wil ik, net als in de oudere versies, een berichtje hebben wanneer een speler van mij een interland heeft gespeeld.
Zou niet echt fijn zijn bij mij met m'n 20 internationals ofzo
pi_15927494
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zou niet echt fijn zijn bij mij met m'n 20 internationals ofzo

Nou ja, goed, dan maken ze daar een functie van dat je dat kunt aanvinken bij je spelers...
Mark Rutte for President!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 15:23:30 #14
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15929113
Bij mij in de competitie is ook niet echt realistich(Feyenoord, psv en ajax)

Ik ga slecht in de competitie maar het gaat wel goed in de Champions leauge

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:12:19 #15
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15936653
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:28 schreef Martin_Jager het volgende:

[..]

Nou ja, goed, dan maken ze daar een functie van dat je dat kunt aanvinken bij je spelers...

deze functie wil ik ook als de donder terug
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_15941623
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:12 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

deze functie wil ik ook als de donder terug

ik denk dat iedereen dat wel wil
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_15941824
Wat een kut spel Ik zit lekker met Top oss te spelen en stond op dit moment 1ste in de competitie, 3de ronde van de uefa en halve finale van de amstel cup en nu kan ik niet meer mijn nieuws lezen want dan krijg ik een error en sluit die af . Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
pi_15949748
Vorig seizoen kampioen geworden in de Segunda Division, en volgens de bookies maakte ik 150/1 kans op de titel in de Primera Division. Maar na 3 wedstrijden sta ik toch stijf bovenaan.
  zondag 4 januari 2004 @ 12:38:45 #19
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_15950505
Hallo iedereen! Ik ben hier nieuw en ik gooi het er meteen maar uit: CM rules! Ben zelf een enorme cm-verslaafde en speelt het al sinds CM 1. Ben daarom ook bezig met een loggie over CM: http://cm0304.web-log.nl. ZIt momenteel met Barca in het jaar 2010 en ik heb een Senagalese topspits : Papa Waigo. Hij heeft samen met Diouff Senegal wereldkampioen gemaakt op het wk in duitsland. Beetje vaag...
hoe goed hij is, kun je zien op deze screenshot gemaakt in de halve finale (!) van de uefa cup: http://hotspace.web1000.com/cm/wow.gif

Mzzl

If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
  zondag 4 januari 2004 @ 12:40:07 #20
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_15950533
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 23:16 schreef Onderinvloed het volgende:
Wat een kut spel Ik zit lekker met Top oss te spelen en stond op dit moment 1ste in de competitie, 3de ronde van de uefa en halve finale van de amstel cup en nu kan ik niet meer mijn nieuws lezen want dan krijg ik een error en sluit die af . Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Officiële updates van Sigames downloaden ?
If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
pi_15950946
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:38 schreef Harmpy het volgende:
Hallo iedereen! Ik ben hier nieuw en ik gooi het er meteen maar uit: CM rules! Ben zelf een enorme cm-verslaafde en speelt het al sinds CM 1. Ben daarom ook bezig met een loggie over CM: http://cm0304.web-log.nl. ZIt momenteel met Barca in het jaar 2010 en ik heb een Senagalese topspits : Papa Waigo. Hij heeft samen met Diouff Senegal wereldkampioen gemaakt op het wk in duitsland. Beetje vaag...
hoe goed hij is, kun je zien op deze screenshot gemaakt in de halve finale (!) van de uefa cup: http://hotspace.web1000.com/cm/wow.gif

Mzzl

Nou, nou, nou! Heb je uit met 2-0 van Tottenham verloren? Das niet zo best jongen!
Maar kan je eens een screen van de stats van die Papa Waigo laten zien? Dat zegt me meer... En waar heb je hem vandaan en voor hoeveel?
pi_15950954
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:40 schreef Harmpy het volgende:

[..]

Officiële updates van Sigames downloaden ?

heb de nieuwste al
pi_15951003
Ik begin nu net aan mijn tweede seizoen met Santos. Vorig jaar het staatskampioenschap gewonnen, de landstitel en de Recopa. Finale van Copa Libertadores verloren en in de kwartfinale van de Copa America uitgeschakeld.
Dit jaar mijn geheel zelf samengestelde selectie (alle rommel verkocht en zelf veel spelers gehaald), stel ik mezelf ten doen om ALLES te winnen, temeer ook omdat dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat ik nog van Diego kan genieten.
Ik hou jullie op de hoogte.
  zondag 4 januari 2004 @ 13:06:58 #24
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_15951166
quote:
Op zondag 4 januari 2004 13:00 schreef Greetings het volgende:
Dit jaar mijn geheel zelf samengestelde selectie (alle rommel verkocht en zelf veel spelers gehaald), stel ik mezelf ten doen om ALLES te winnen, temeer ook omdat dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat ik nog van Diego kan genieten.
Ik hou jullie op de hoogte.
Wordt Diego dan gevolgd door topclubs ? Bij mijn Barca game ben ik 2010 nog steeds de enigste club die hem volgt...

En screenshot van Papa Waigo komt eraan ...

pi_15951215
Die Papa Waigo speelt in mijn spel bij Juventus. Finishing en heading 20 .
Hij komt van Verona trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')