quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:27 schreef MrMoon het volgende:
Mensen die de NL competitie spelen. Doet AGOVV het ook zo goed bij jullie? Dat slaat namelijk nergens op lijkt mij.
quote:das niks vergeleken met dit:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:07 schreef AirRaid het volgende:[..]
2x de halve finale van de amstelcup bereikt
[Dit bericht is gewijzigd door MrMoon op 03-01-2004 00:30]
quote:Maar ik won wel van hun met 6-0
Op zaterdag 3 januari 2004 00:19 schreef MrMoon het volgende:[..]
das niks vergeleken met Vitesse Reserves in de finale vd Amstelcup
quote:ach degraderen kan je toch niet
Op zaterdag 3 januari 2004 12:02 schreef Poghi het volgende:
AGOVV doet het erg slecht bij mij juist, ze staan laatste in de gouden gids Divisie
Ik zit bij heerenveen en heb vorig jaar de beker gewonnen tegen TOP dat final werd afgeslacht 8-0, grootste uitslag ooit. Ik vind het jammer dat er maar weinig spelertjes uit de jeugd komen. Ik probeer te scouten, (ik heb maar weinig geld om spelers aan te trekken als ze al goed zijn) voor jonkies maar 9 van de 10 keer is het een flop. hebben jullie dat ook of hebben jullie meer gelukt met jonkies?
quote:nee mijn (aangetrokken) talentjes doen het vaak wel goed juist. Het is een kwestie van goed scouten en een beetje hulp van een programma genaamd CM Scout.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:17 schreef Terrah het volgende:[..]
ach degraderen kan je toch niet
Ik zit bij heerenveen en heb vorig jaar de beker gewonnen tegen TOP dat final werd afgeslacht 8-0, grootste uitslag ooit. Ik vind het jammer dat er maar weinig spelertjes uit de jeugd komen. Ik probeer te scouten, (ik heb maar weinig geld om spelers aan te trekken als ze al goed zijn) voor jonkies maar 9 van de 10 keer is het een flop. hebben jullie dat ook of hebben jullie meer gelukt met jonkies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |