Gaat ik gister me meisje ophalen van t station. Rijd er zo'n scooter op de linkerbaan op de weg (op een 3-baans rotonde) bijna onder m'n wielen. Die gozer schelden, ik terug schelden, je kent t wel
Afijn, wat later sta ik voor het station te wachten op me meiske, stopt die *(&)((*scooter (vervelend ventje, donkere huidskleur, krullen, en een veels te grote bek) met lelijke a-sociale blonde snol achterop, om mij even uit te gaan schelden. Ik stap uit, die sukkel loopt naar me toe om te gaan schelden en "wat moet je dan?" etc. Ik zeg: Je mag daar niet eens op de linkerbaan rijden sukkel, en nu oppleuren.
Of anders wat etc.
Opeens loopt ie naar z'n scooter en pakt een hangslot (Ze meisje: nee doe nou niet! Pas nou op!) en loopt naar me toe.
Ik ben gelukkig ook niet van gisteren, en heb zo'n fijn geel stuurslot! Die pak ik dus tevoorschijn en oh! Dat had die etterbak niet verwacht!
Loopt ie ineens weer naar achteren en gaat druk zitten bellen. Net als ik die telefoon uit ze klauwen wil rammen staat mn vriendin naast me en vraagt wat er aan de hand is.
Ik zeg: Ach, dit pokkeventje hier denkt dat ie wat is, stap in en rij weg.
Irritante kloteventje
Zegt me vriendin ook: je moet oppassen met dat soort gastjes, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of een kogel te pakken!
Ja daaaaaaaaaaaag! Dat is nu precies de reden waarom die gastjes alles denken te kunnen flikken: omdat iedereen bang is "een mes of zo" te pakken te hebben.
Nou dikke leuter, eer die dat mes had gepakt, had ie al een massief stalen stuurslot te eten gehad!
Laat me niet voor lul zetten door van die etterbakjes
Zo, dat lucht op
quote:Ik vond het al zwak dat ie dat slot pakte, maar ja, het was een miezerig ventje dus ik denk dat ie niet durfde zonder
Op woensdag 27 juni 2001 09:17 schreef G-spotter2001 het volgende:
komt me helaas erg bekend voor
echt mega watje zijn ze dan dat ie z'n "vrienden" (nee dat zijn het niet) erbij zou moeten halen om 1 (het gaat tenslotte vaak tegen 1) persoon even te laten weten dat dat hij hje niet mag....
en JIJ hebt nog gelijk ook...
Z'n bek toen ie dat stuurslot van me zag Betrok binnen 5 sec.!
nu zonder gein, tja het is inderdaad te gek voor woorden dat dat soort lui alles denken te mogen. Maar jij hangt als jij uithaalt en daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik vind dat we gewoon minder tolerant moeten zijn en vaker hard moeten optreden. Net zoals van die lui die iemand zonder reden in elkaar gaan slaan (zoals hier ook bijna gebeurde) gewoon ff de beentjes breken dan kunnen ze voorlopig niks meer doen.
Ik ben ook al een keer door een scooter van mijn fiets gereden samen met twee meisjes, wat denk je omkijken, lachen en doorrijden
Tijd voor een paar kilo suiker en al die scooters ff volgooien
Die kereltjes rijden levensgevaarlijk op hun opgevoerde snorfietsen. Van verkeersregels hebben ze nog nooit gehoord. En als je er wat van durft te zeggen, idd altijd een grote bek terug.
Goed ik ga geen pleidooi houden voor de scooter bestuurders... maar aangezien ik 's morgens sneller op mijn werk ben op de scooter als met de auto pak ik de scooter.
Helaas maar al te vaak moeten auto mobilisten mij inhalen ook al rijd ik 60 in de bebouwde kom.
Maar over die mongool met zijn slotje... ik heb een beter slot want mijn scooter is niet gejat... zelfde geld voor die 'blonde snol'
Het is diep en diep triest.... en nu houd ik stil want anders...........
Vampier
Die scooterrijders zijn a-sociaal, laatst heb ik 's-nachts de politie gebeld omdat een stel van hetzelfde soort als de auteur van deze topic mee te maken had, al uren door de straat aan het crossen waren met opgevoerde scooters.
Wat ik klasse vond was dat de politie, ondanks het late uur, toch is komen kijken (mijn beschrijving: "ze crosssen rondjes tussen die en die straat") en ze netjes heeft verwijderd.
En wat zegt een Marokkaanse jongen dat in het NRC? "De politie geeft ons geen ruimte". Ja flikker op hoor, die gasten krijgen teveel ruimte! Hard aanpakken is de enige oplossing. En dat geldt ook voor de Nederlanders die hetzelfde gedrag vertonen.
Voor de mensen die het bewuste artikel in het NRC nog niet hebben gelezen, is hier de link: http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/993274364708.html
Helaas kun je ook weer niet zeggen dat je scooterrijders moet doodschieten, tenzij hij je had aangeraakt.
Ik rij zelf ook nog scooter en ik word zelfs soms bedreigd door iemand die mij ff klemrijd met zijn auto en ff uitstapt om mij zogenaamd de verkeersregels te leren.
Gelukkig kun je met een scooter snel ff zijn ruit inkicken en dan wegsnellen dus worden ze zelf dan al helemaal panisch.
Volgende keer moet je zo'n gast gewoon meteen een flinke klap geven. De politie doet toch niets tegen je!
quote:precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...
Op woensdag 27 juni 2001 09:39 schreef JoeNNie het volgende:
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
quote:moet je wel 4WD hebben. Anders overleeft of scootertje of asootje het ook nog.
Op woensdag 27 juni 2001 09:42 schreef MixMasterMike het volgende:[..]
precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...
* Reda denkt ff na om maar een Audi TT te huren (roadster uitvoering) met dubbele bumper en ff te gaan huishouden in Haarlem
alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.
En zo krijg je rare verhalen in de wereld
quote:en wat zegt zijn bitchaa girlfriend??!?!?
Op woensdag 27 juni 2001 09:53 schreef X-Ray het volgende:
Ja ik reed gewoon naar huis en opeens word ik overreden door die gek in die auto! Totaal zonder reden!
Het was racisme ik zeg het je! Het wordt steeds erger!
quote:Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet
Op woensdag 27 juni 2001 09:52 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Laten we een Fok de scooter actie starten!alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.
[beetje offtopic]
Dat is ook een van de enorm irritante dingen aan die gasten. Politie weet van veel van die gasten dat ze allerlei illegale dingen doen maar kunnen ze niet arresteren want dan komen er gelijk 23 broers, 40 'meehangers' en 17 vaders die zeggen dat hij die hele avond heeft zitten kaarten thuis!
[/beetje offtopic]
quote:Nou, dat is idd een errug goed idee. En je hebt heel weinig schade aan je auto, want zo`n hummer kan wel het 1 en ander hebben aangezien ie voor de Golfoorlog werd gemaakt.
Op woensdag 27 juni 2001 09:59 schreef X-Ray het volgende:[..]
Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet
[pics van hummers]
quote:wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
Op woensdag 27 juni 2001 10:01 schreef mistraldk het volgende:
Typisch iemand die wel een klap had verdiend! Dat gedrag van 'eerst zorgen dat ik beter ben' met dat slot, en daarna ZODRA ze zien dat dat toch niet zo is meteen al hun 'vrienden' erbij halen.
quote:L
Op woensdag 27 juni 2001 10:07 schreef Reda het volgende:[..]
wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
hij belde zijn moeder om te vragen of ze nog wat te shoarma had, want zijn bitchaa had een beetje honger gekregen van zijn onwijs stoere gedrag
Maar goed, ff ontopic: dat schorem moeten ze gewoon afschieten, inclusief al dat ranzige blonde spul wat met die marokanen gaat. Ik heb die situatie zelf van dichtbij meegemaakt, en dat wijf kwam inderdaad al niet van betere komaf als die marok, ik snap alleen nog niet wat je met zo'n ranzige arabier moet? Wil ze later graag een hoofddoekje gaan dragen en huisvrouw in maroko worden ofzo?
Gister ook, een kennis van m'n moeder: oude man, jaartje of 65-70, loopt op het amstelstation, met z'n laptopje, komen er 2 van die stink ventjes van een jaar of 14, rukken zo dat ding uit z'n handen, dus hij begint te blairen (), dus zo 2 gasten erachter aan, ze hadden 'm gelukkig nog wel teruggepakt. Alleen die pleuris ventjes zijn ontsnapt.
En dat van dat ze meer vrijheid willen snap ik al helemaal niet. Wat willen ze dan? Dat we ze gewoon lekker hun gang laten gaan. Ze komen me echt 6 voudig me neus uit, als we nog eens preventief (nouja, eigenlijk zijn we al te laat) gaan ruimen, dan help ik graag een handje mee (nee, ik ben niet racistisch, ik zeg niet over wie of wat ik het heb ).
Hoewel het blijkbaar weer nodig is om geweld te gebruiken tegen dit soort lafaards die hun vrienden ff wil optrommelen. Praten helpt dus niet tegen die ga(st)jes.
quote:Nope
Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed afgehandeld!Hoewel het blijkbaar weer nodig is om geweld te gebruiken tegen dit soort lafaards die hun vrienden ff wil optrommelen. Praten helpt dus niet tegen die ga(st)jes.
Gelukkig spreek ik mijn talen wel
quote:Je kunt je nu wel afgeven op deze manier maar daar schiet je echt weinig mee op. Nu heb je het over marokkaans schorem, maar vrijdag werd een vriend van mij door gewone NLers (http://www.fokforum.nl/showtopic.php/44804) geramt.
Op woensdag 27 juni 2001 10:51 schreef $tranger het volgende:
--
[offtopic]
Vreemd eigenlijk, wanneer je spreekt over en turk die iemand aanvalt moet hij meteen overreden worden door 20 vrachtwagens, maar een NL-er komt er met een paar klappen alweer vanaf.
[/offtopic]
quote:Een nederlander had ik net zo aangepakt
Op woensdag 27 juni 2001 11:37 schreef Reda het volgende:[..]
Je kunt je nu wel afgeven op deze manier maar daar schiet je echt weinig mee op. Nu heb je het over marokkaans schorem, maar vrijdag werd een vriend van mij door gewone NLers (http://www.fokforum.nl/showtopic.php/44804) geramt.
Oke in dit geval was het een buitenlander (je weet niet eens of het een marokkaan was) maar overmorgen is het weer een bezopen Nederlander.[offtopic]
Vreemd eigenlijk, wanneer je spreekt over en turk die iemand aanvalt moet hij meteen overreden worden door 20 vrachtwagens, maar een NL-er komt er met een paar klappen alweer vanaf.
[/offtopic]
Gisteren: ik loop in de stad, loopt daar ook weer een marokkaan met een of ander dom blond wijf in zijn kielzog, (het kind had een uitdrukking in haar ogen die je gewoonlijk alleen maar waarneemt bij een konijn op het moment dat ie voor je koplampen loopt), en dat kind wordt dus, en publique, half voor d'r smoel geslagen en uitgescholden voor "K*****hoer!!!" Waarna ze een beetje jammerend achter hem aan blijft strompelen.. Mijn eerste impuls was om naar haar tooe te gaan en beet te pakken en te zeggen dat ze het GVD niet moest pikken!! maar aan de andere kant dacht ik : Dat wijf verdient niet beter als ze zich zulk gedrag laat aanleunen..maar ik wordt er echt kostmisselijk van
quote:luister..
Op woensdag 27 juni 2001 11:44 schreef Vivi het volgende:
Gisteren: ik loop in de stad, loopt daar ook weer een marokkaan met een of ander dom blond wijf in zijn kielzog, (het kind had een uitdrukking in haar ogen die je gewoonlijk alleen maar waarneemt bij een konijn op het moment dat ie voor je koplampen loopt), en dat kind wordt dus, en publique, half voor d'r smoel geslagen en uitgescholden voor "K*****hoer!!!" Waarna ze een beetje jammerend achter hem aan blijft strompelen..Mijn eerste impuls was om naar haar tooe te gaan en beet te pakken en te zeggen dat ze het GVD niet moest pikken!! maar aan de andere kant dacht ik : Dat wijf verdient niet beter als ze zich zulk gedrag laat aanleunen..maar ik wordt er echt kostmisselijk van
![]()
![]()
![]()
quote:Ook die meisjes hebben ouders die zich eens moeten gaan bezighouden met opvoeden/beschermen ipv zich te storten op hun zgn carriere en hun imago naar de buitenwereld.
Op woensdag 27 juni 2001 11:50 schreef Reda het volgende:[..]
luister..
sommige meisjes zijn gewoon slachtoffer en hebben niet genoeg vaardigheden om zich te verweren van zulke dudes. Die laten zich inpalmen. Kunnen ze weinig aan doen. Ze zal vast wel 14 jaar ofzo zijn geweest.
quote:nee hoor, ze was een jaar of 20!
Op woensdag 27 juni 2001 11:50 schreef Reda het volgende:[..]
luister..
sommige meisjes zijn gewoon slachtoffer en hebben niet genoeg vaardigheden om zich te verweren van zulke dudes. Die laten zich inpalmen. Kunnen ze weinig aan doen. Ze zal vast wel 14 jaar ofzo zijn geweest.
quote:zonde van zo'n meisje..
Op woensdag 27 juni 2001 11:59 schreef Vivi het volgende:[..]
nee hoor, ze was een jaar of 20!
quote:Het lijkt een onontwijkbaar fenomeen.....
Op woensdag 27 juni 2001 12:06 schreef Malle_Eppo het volgende:
Tja, zo heb je het over een scooter-incident en effe later is het weer zover en hebben we het alleen nog maar over de marokanen.
quote:Gewoon een oerstom en achterlijk wicht
Op woensdag 27 juni 2001 12:08 schreef Reda het volgende:[..]
zonde van zo'n meisje..
Echt zonde.
quote:of slechte opvoeding..
Op woensdag 27 juni 2001 12:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gewoon een oerstom en achterlijk wicht
quote:Ben ik het niet mee eens
Op woensdag 27 juni 2001 13:12 schreef Reda het volgende:[..]
of slechte opvoeding..
je kunt veel zeggen of in een nog zo goede of slecht ebuurt opgroeien, maar de opvoeding van je ouders vormt je wel voor 90%
Hierin kun je veel jongerenproblemen van nu wel uit terughalen.
Buiten dat, het ligt ook aan de persoon zelf
Ik heb ook een vrij losse opvoeding gehad, maar ik wist echt wel wat ik wel en niet kon maken. Dat ligt ook gewoon aan je eigen instelling
quote:Misschien heeft die losse opvoeding juist bijgedragen aan het kunnen nemen van je eigen verantwoordelijkheid.
Op woensdag 27 juni 2001 14:09 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik heb ook een vrij losse opvoeding gehad, maar ik wist echt wel wat ik wel en niet kon maken. Dat ligt ook gewoon aan je eigen instelling
Kijk, ik rij zelf ook scooter, maar hou me over het algemeen netjes aan de geldende verkeersregels (op snelheid na dan, ik ga toch echt geen 30 rijden als ik links en rechts door ge-irriteerde automobilisten word ingehaald!!).
Maar ik ben dus wel de dupe van die ettertjes!! Want die automobilist die naast me rijdt weet echt niet of ik een ettertje ben of een normale weggebruiker.
quote:Weet je es hoe de gemiddelde allochtoon die geen vlieg kwaad doet zich voelt (en ben nog niet eens Marokkaan of Turk, die zullen zich misschien nog wel gehater voelen
Op woensdag 27 juni 2001 14:53 schreef equilan het volgende:
Van mij mogen ze die ettertjes doodrijden!! Nouja...Kijk, ik rij zelf ook scooter, maar hou me over het algemeen netjes aan de geldende verkeersregels (op snelheid na dan, ik ga toch echt geen 30 rijden als ik links en rechts door ge-irriteerde automobilisten word ingehaald!!).
Maar ik ben dus wel de dupe van die ettertjes!! Want die automobilist die naast me rijdt weet echt niet of ik een ettertje ben of een normale weggebruiker.
BTW, ik wens niemand dood, das tegen m'n principes. Hooguit iemand "een goed lesje leren" en daarmee doorgaan totdat ie 't heeft geleerd
(Ongeveer like the X-Ray way maar dan net ietsies anders )
[Dit bericht is gewijzigd door HighPriority op 27-06-2001 15:21]
quote:ik denk juist dat opvoeding mensen wel vormt hoe ze zullen worden.
Op woensdag 27 juni 2001 14:09 schreef X-Ray het volgende:[..]
Buiten dat, het ligt ook aan de persoon zelf
Hij zat dan ook op een VBO/MAVO scholengemeenschap, waarvan 90%, laten we zeggen, een mediterraan kleurtje had en namen als Youssef, Hassan of Ali hadden.
Wat wel had uitgemaakt w.b.t. de opvoeding, is dat mijn ouders harder zouden moeten optreden, toen ie nog klein was >13, want dan had het wel geholpen; nu is bijna 16 en heeft al een eigen mening en instellig en moet er een hoop uit de kast worden gehaald om hem "back on track" te krijgen.
Om ff ontopic te blijven, het stinkt idd. zulke gozers, en het beste had je hem gewoon op zijn bek kunnen rammen, dat is er dan nl. weer eentjuh minder die scooter-rijders zoals ik een slechte naam bezorgt; want ik word ook altijd "preventief" verrot gescholden, en afgesneden en weet ik veel wat, omdat ik A) uit Indonsië kom, wat je kan zien (maar weten die automobilisten veel, ik lijk natuurlijk heel errug veel op een Marrokaan o.i.d. ) B) op een Aprilia rijdt, en die heeft geloof ik ook niet zo'n goede naam hier in de buurt.
Ik heb gesproken.
Uiteraard vind ik het ook zeer sneu dat iemand zoiets doet, maar dat heeft niet echt iets met scooterrijders in het algemeen te maken. Je zal het wel vaker bij scooterrijders tegen komen aangezien het veel jongeren zijn en veel mensejs zich erop heel stoer vinden. Maar lang niet alle mensen op een scooter rijden zo. Bullshit.
Ik zit ook nog op een ander forum (voor schakelrijders) en ik kan je vertellen wij kotsen op alles wat met die kut sc**ters te maken heeft.
Ik heb gesproken
Vampier
quote:ja omdat die klote scooters ook maar 30 mogen binnen de bebouwde kom
Op woensdag 27 juni 2001 21:29 schreef Vampier het volgende:
stoer hoor..... in de bebouwde kom mag je 50.. een scooter die dat rijd wordt op zijn achterband gereden... die f@ck automobilisten denken dat ze god zijn.... AFSCHIETEN DIE AUTOMOBILISTENIk heb gesproken
Vampier
quote:Ik HAAT smurfen
Op woensdag 27 juni 2001 21:40 schreef dwerg het volgende:
Alle scooterrijders afschieten is wat overdreven, benen breken is genoeg.
Vandaag weer zo'n snelle jongen die probeerde mijn oude auto te torpederen. Hij ging waarschijnlijk zo hard, dat hij er tranen van in zijn ogen kreeg en de haaientanden niet zag staan op het wegdek. En dan nog roepen dat hij van rechts smurft.
quote:Wauw, wat goed van jullie zeg...
Op woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef Zeta-boy het volgende:
Ik zit ook nog op een ander forum (voor schakelrijders) en ik kan je vertellen wij kotsen op alles wat met die kut sc**ters te maken heeft.
Ik moet ook kotsen van mensen op een scooter die asociaal rijden,... Maar ik kots net zo hard van mensen die asociaal op een schakelbrommer, auto of fiets rijden.
quote:Ik rij liever IN een auto
Op woensdag 27 juni 2001 23:12 schreef RemCow het volgende:[..]
Wauw, wat goed van jullie zeg...
Ik moet ook kotsen van mensen op een scooter die asociaal rijden,... Maar ik kots net zo hard van mensen die asociaal op een schakelbrommer, auto of fiets rijden.
Maarre over schiedam:
Gekken heb je overal...ook op de stoep.
Ik lag me echt dood om de reacties hier!
"Benen breken is genoeg", "denken dat ze van rechts smurfen", "big basd schiedam"
De Fok-er heeft humor, da's duidelijk!
quote:heheheh
Op donderdag 28 juni 2001 09:12 schreef X-Ray het volgende:
Haha
LL
De Fok-er heeft humor, da's duidelijk!
quote:Kom dan ook ff in de Indische Buurt langs
Op woensdag 27 juni 2001 09:46 schreef Reda het volgende:[..]
moet je wel 4WD hebben. Anders overleeft of scootertje of asootje het ook nog.
* Reda denkt ff na om maar een Audi TT te huren (roadster uitvoering) met dubbele bumper en ff te gaan huishouden in Haarlem
Wat ik had meegemaakt... Ik was aan 't fietsen en komt er opeens zo'n scooterrijder voorbij, hij haalt mij snel in en raakt mijn voorwiel, hij remt af, komt ie langs mij rijden en begint ie te brallen dat ik z'n scooter heb beschadigd. Ik zeg nix en fiets gewoon door en negeer hem. Krijg ik opeens een klap in m'n gezicht, dus ik haal uit, stamp ik die gast ergens tegen z'n been ofzo, hij flikkert van z'n scooter. Ik denk: kut nu is het aan... Maar ipv dat ie achter mij aankomt gaat ie z'n scooter zitten checken op krassen enz. Kwam er dus nog goed vanaf. Denk wel dat z'n scooter is beschadigd, hij viel in zo'n fietspad met van die kiezels (ja hij reed op een fietspad, wat dus al een fout van hemzelf was).
[Dit bericht is gewijzigd door benchMarc op 03-07-2001 09:54]
quote:ohh ben jij er ook zo een ?? zodra je hem op zijn feiten drukt... een tegenprestatie moet doen ??
Op woensdag 27 juni 2001 09:27 schreef Reda het volgende:
Gelukkig kun je met een scooter snel ff zijn ruit inkicken en dan wegsnellendus worden ze zelf dan al helemaal panisch.
kan je dan wel zeggen de keer er op dat ik je tegenkom lig je er wel onder maat !!!
heb er ook regelmatig last van die eikels die denken
ik mag nu op de weg rijden ... en zal hem dan ook helemaal voor mezelf gebruiken ... ga godverdomme aan de kant rijden zodat andere snellere weg gebruikers je gewoon kunnen passeren .... en houd je godverdome eens een keer aan de verkeersregels die stop lichten staan er echt niet voor de katse kut !!!
en bedankt ben ik alweer pissed !!
quote:Soms *moet* je op een fietspad, dus dat hoeft niet perse.
Op dinsdag 03 juli 2001 09:46 schreef benchMarc het volgende:
(ja hij reed op een fietspad, wat dus al een fout van hemzelf was).
Ik vind het altijd een RAMP om op een fietspad te rijden. Van die kut scholieren (ja ik ben er ook 1) die met z'n 3en naast elkaar rijden en als je er langs rijdt nog met z'n 2en...), slingerende oudjes, oudjes die naast elkaar rijden en een reactiesnelheid van 30seconden hebben als je aan komt rijden, slechte fietspaden (veel hobbels, gaten, glad door bladeren), paardrijders (+ de schijt die beesten vooroorzaken op het fietspad) en ga zo maar door... Prima regel dat bromfietsers e.d. op de weg mogen. Nu nog die stomme snelheidsgrens verhogen .
En moet zeggen dat jullie automobilisten ook best wel aso's kunnen zijn...betekent nog niet meteen dat allemaal dan maar om zeep geholpen moeten worden??
Ik ben een keer dus echt voor de lol van een of andere eikel van de weg gedrukt....
ik rij lekker keurig rechts....komt ie naast me rijden...heel de weg vrij en ik ben net aan het optrekken en zit pas bij 30km/h ....blijft ie gewoon naast me hangen en komt steeds wat dichter op me rijden....terwijl ik dus al rechts aanhoud.....geeft die lul ineens een ruk aan zijn stuur naar rechts en dan weer links...ik vol op mijn rem en naar rechts uitwijken...klotezooi...stoeprand....dus ben toen op mijn bek gegaan want het was een flinke stoeprand..niet eentje waar je overheen kan gaan makkelijk.
En daarna lig ik dus daaro op de grond...stopt ie op 3 mtr afstand...dus ik dacht dat ie een foutje had gemaakt ofzo....toetert en rijdt keihard weg....en ik met mijn STOMME kop niet ff nummer noteren...ja..zat meer te denken.."FOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK.....wat een klootzak"
Nu betekent dit niet dat van mij iedere automobilist maar dood geschoten moet worden.
En geef/reageer dus niet op alle scooteraars af.
En helaas....een paar rotte appels onder de turken en marokkanen en ze zijn allemaal slecht....
Paar van mijn vrienden(NL'ers) hebben vaker 's nachts door DH gelopen door de wat mindere buurten en nooit last gehad....gaan ze 1x naar leiden om te stappen worden ze daaro ineens door een paar(6man tegen 3 lamdronken) gabbers(ook NL'ers) zomaar achtervolgd en geslagen enzo
En zeg nou niet dat bij nederlanders minder is......misschien procentueel wel een beetje maar ik denk dus niet veel....alleen de boel wordt bij ethnische minderheden sneller doorverteld en met meer emoties. "Benen breken...overrijden...doodrijden....preventief ruimen"
en bij autochtonen niet zo gauw...."paar flinke tikken....straffen" Toch minder emotie erin meestal.
Ach lama......flame me maar als je er zin in hebt...i don't give a damn.
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef Trazer het volgende:
Heb zelf ook schijt aan scooterrijders op de rijbaan. De mentaliteit van (het grootste deel van) die stumpers is al behandeld. Waar ik mij aan erger is dat als ik op mijn motor 50 rij in de bebouwde kom dat ze denken dat ze je in kunnen halen en irritant voor naast of achter je gaan rijden. Irritantste is nog dat ze zo gaan rijden dat jij steeds moet afremmen. Wat die klootzakken niet doorhebben is dat zij weinig gas meer over hebben en ik in de tweede versnelling rijd en dus nog 4 keer kan overschakelen. Ik moet![]()
![]()
van die stumpers.
of mag ik dit nou weer niet zeggen?? (doe het toch!)
Stom van je, want je had kunnen weten dat dat soort uitlatingen hier niet thuis horen. Don't try it again svp.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-07-2001 18:06]
quote:En hoe zit het met Nederlanders die buitenlanders lastig vallen?
Op maandag 09 juli 2001 11:12 schreef Eddo het volgende:
quote ge-edit ivm policy overschreidende uitlatingen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-07-2001 18:07]
quote:Ik neem aan dat je 2-takt bedoelt?
Op woensdag 11 juli 2001 23:06 schreef francienvdtillaart het volgende:
mwooaaah... laten we zeggen... laten we maar met zn allen 4takt gaan rijden... gewoon een lekker ronkend geluidje zoals pakmbeet 30 jaar geleden (die goeie auwe tijd jah!).. betere zjauveurs... mooier gezicht... mwoah moet lukke!
4takt heerst....:D
4takt is de huidige techniek, 2takt de verouderde (inmiddels verboden)
quote:Wat is dat nou weer voor 'n uitspraak
Op donderdag 12 juli 2001 09:11 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik neem aan dat je 2-takt bedoelt?
![]()
Heb je wel enig idee hoe oud de 4-takt techniek is??
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 23-07-2001 15:45]
Mijn man rijdt altijd op een scooter naar z´n werk omdat ik de auto nodig heb ivm ons zoontje, maar hij werd om 6.30 aangereden door een 3-tal dronken knaapjes (in een Mercedes)die net van een discotheek afkwamen, scooter total loss....my point: wat heeft asociaal rijgedrag nou met een bepaald voertuig te maken?
quote:Dat weet ik niet, maar dat zal wel komen omdat ik de bedoeling van je verhaal niet begrijp...
Op maandag 23 juli 2001 15:37 schreef lily het volgende:
jeetje, kan dit in het onzin forum.Mijn man rijdt altijd op een scooter naar z´n werk omdat ik de auto nodig heb ivm ons zoontje, maar hij werd om 6.30 aangereden door een 3-tal dronken knaapjes (in een Mercedes)die net van een discotheek afkwamen, scooter total loss....my point: wat heeft asociaal rijgedrag nou met een bepaald voertuig te maken?
Alsof alle autorijders goed kunnen rijden met hun pleures opel kaded
Hij zit achter ons (was druk) en dacht er even links naast te gaan...dat lukte natuurlijk niet...begint t'ie te zeiken en agressief (slaan door open raam) te doen dat wij voor hem op zij hadden moeten gaan.
Hij had natuurlijk niet gezien dat wij met z'n tweeen in die auto waren en er achter ons nog 2 vrienden in een andere auto waren.
Naast een blauw oog schat ik de reparatiekosten aan zijn scooter zo rond de 1000 piek
quote:Spelling+grammatica controle zou niet overbodig zijn hier....
Op maandag 23 juli 2001 16:41 schreef dozo het volgende:
He er zit een irritante scooterrijder tussen,en gelijk dood aan de scooterijders rot op gek pak alleen die figuuren aan die irri zijn en niet de rest.Alsof alle autorijders goed kunnen rijden met hun pleures opel kaded
quote:Ja daar zeg je me wat nieuwe topic?,ik typ een stukje een jullie tellen de fouten???
Op maandag 23 juli 2001 18:11 schreef Giph het volgende:[..]
Spelling+grammatica controle zou niet overbodig zijn hier....
quote:jonge.....ga rukke ofzo als r toch niks zinnigs uit komt...
Op donderdag 12 juli 2001 09:11 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik neem aan dat je 2-takt bedoelt?
![]()
Links en rechts komen ze je voorbij, en jij hebt je maar naar hen te schikken. Zeg je er wat van, dan gaat idd het gsmmetje aan, en wordt veelal het theehuis gemobiliseerd. Ik voel wel wat voor een lik op stuk beleid. Wat mij betreft is het jachtseizoen geopend.
Oh ja, ik rij ook graag brommer (klassiekers weliswaar) maar ik stop wel braaf voor rood, en probeer anderen niet lastig te vallen . Laten ze dat verdomme allemaal eens doen.
quote:Dat door rood kan ook andersom he !!!
Op woensdag 25 juli 2001 15:15 schreef panzerfaust het volgende:
Hoe vaak ik ze niet bijna op de motorkap heb gehad...
Mijn auto trekt goed op, en ik maak er een sport van om door-rood-rijdende-etters (scooter, fiets, invalidenwagen) flink de stuipen op het lijf te jagen.
Helaas ben ik te zwak (of is het te goed) om een keer door te rijden.
Gister even lekker op de fiets ipv. de auto of motor, olie wezen halen voor in m'n motorblokkie van m'n motor... moet ik een 80km/u weg oversteken, licht voor MIJ op groen, voor auto's op rood. Komt er zo'n k*nkertaxi met 120km/u (door het rode licht rijden. Het is dat het een 2 baans weg was, anders was ik nu zo plat als een dubbeltje
Dus de topic moet niet Scooterrijders doorschieten, maar ook 'Taxichauffeurs doodschieten' heten. Er is er al 1 afgeknald op de frontpage van Fok! las ik vanmorgen das al 1 minder!
Verder nooit problemen met scooters als ik op de motor zit. Als ik tussen de auto's door ga rijden, gaan ze me achterna.. willen ze wedstrijdje doen. Heb er echt heel goed om gelachen, samen met een andere vriend van me die op de motor achter me reed... echt leuk zoals die koters je proberen bij te houden.
Wat jij trouwens doet met flink gasgeven als iemand door rood gaat en jij groen hebt, doe ik ook, gewoon bang maken, zij zijn verkeerd, alleen helaas krijgen wij dus altijd de schuld, maar als je aan kan tonen dat de fietser door rood ging, en je 'm te laat zag en niet meer kon remmen, kom je er misschien nog wel vanaf, en die fietser heeft dan het een en ander bezeerd
kill 'em all !
quote:euhhhr ik voel me min of meer aangesproken
Op woensdag 25 juli 2001 13:08 schreef MrWilliams het volgende:
Het is jammer dat je jezelf door op deze manier te reageren verlaagd tot het niveau van de persoon waarop je kritiek hebt.
quote:EEN MEESTERLIJK IDEE!!
Op woensdag 27 juni 2001 09:17 schreef JoeNNie het volgende:
haha
humor!
ik wil je nog wel een stukkie pissiger maken hoor. geen probleem. die luitjes maken dan hun school niet af, waarna jij voor de rest van hun leven lekker belasting kan betalen om hun te onderhouden. ik stel voor dat de belastingbetalers voortaan een formuliertje erbij krijgen om in te vullen aan wie je dat geld NIET wilt besteden. lijkt me een superplan. nederland is toch al bureaucratisch genoeg dus een formuliertje meer of minder valt ook niet op
quote:2 takt en 4 takt zijn allebei oud. De meeste brommertjes zijn nog 2 takt, er zijn weinige motoren, vaak met lage cilinderinhoud.. geloof dat er wel een 750cc 2 takt is, maar dat is nix. 2 takt zuigt enorm. Veel onderhoud, om de zoveel duizend km moet je je zuigers enz. vervangen, bij 4 takt kan je lekker lang rijden met weinig toeren, weinig onderhoud en de kans op een vastloper ligt vele malen lager dan bij een 2 takt. Voor mij ook alleen maar 4 takt. En als je in een 2 takt auto wilt rijden, moet je een Trabant kopen.
Op woensdag 25 juli 2001 20:29 schreef francienvdtillaart het volgende:
he poep met jou! x-ray! 4-takt is oud maar niet verouderd = superzuinig milieulief en wat al niet meer en vooral MOOI!!! 2-takt is nep!
Ohja 2 takt is al verboden in Californie ja, maar voor de rest is het niet verboden.
quote:Ze kunnen aan de remsporen tegenwoordig al zien hoe hard je gereden hebt dus dat wordt ook niks
Op woensdag 27 juni 2001 09:39 schreef JoeNNie het volgende:
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
Grtz
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:29 schreef francienvdtillaart het volgende:
he poep met jou! x-ray! 4-takt is oud maar niet verouderd = superzuinig milieulief en wat al niet meer en vooral MOOI!!! 2-takt is nep!
Lezen helpt echt
nederland is nu al een soort kolonie van turkije en marokko laat het nou niet erger worden
quote:Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.
Op zondag 05 augustus 2001 21:21 schreef woutf het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje generaliseren hier hoor, sommige autobestuurders zijn even associaal als sommige scooter koters of zelfs erger. Ik heb zelf een onbegrensde Peugeot Zenith en als ik op een open lange weg met 70 aan het rijden ben (niks mis mee imo) dan moeten die gasten ff laten zien dat zij de baas zijn hoor. Eerst een halve meter achter je gaan rijden, dan toeter inhouden, dan ga ik maar opzij. Dan gaan zij erlangs en dan nog ff flink toeteren want ik schijn dan fout te zitten
quote:en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?
Op zondag 05 augustus 2001 21:52 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.
quote:De auto mag daar wel 80 rijden ja.
Op zondag 05 augustus 2001 22:10 schreef woutf het volgende:[..]
en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?
* Mutt moet morgen op voor zijn brommercertificaat!
quote:nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
Op zondag 05 augustus 2001 22:30 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
De auto mag daar wel 80 rijden ja.
no hard feelings :):):)
quote:Het was ook BUITEN de bebouwde kom
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:01 schreef dagups het volgende:[..]
nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
ik rij ook scooter en heb daarvoor een papiertje moeten halen (bromfietscertificaat) d.m.v. 50 vragen te beantwoorden waar ook de nodige vragen over verkeersregels tussen zaten.no hard feelings
:):):)
Sprak een man die al tig jaar een rijbewijs heeft
No hard feelings
Sommige rijden als gekken maar onder automobilisten zijn er ook genoeg zieke figuren.
Rick Verhey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |