abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2001 @ 08:59:30 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095770
AAAARRRGGHHHH!!!!

Gaat ik gister me meisje ophalen van t station. Rijd er zo'n scooter op de linkerbaan op de weg (op een 3-baans rotonde) bijna onder m'n wielen. Die gozer schelden, ik terug schelden, je kent t wel

Afijn, wat later sta ik voor het station te wachten op me meiske, stopt die *(&)((*scooter (vervelend ventje, donkere huidskleur, krullen, en een veels te grote bek) met lelijke a-sociale blonde snol achterop, om mij even uit te gaan schelden. Ik stap uit, die sukkel loopt naar me toe om te gaan schelden en "wat moet je dan?" etc. Ik zeg: Je mag daar niet eens op de linkerbaan rijden sukkel, en nu oppleuren.
Of anders wat etc.
Opeens loopt ie naar z'n scooter en pakt een hangslot (Ze meisje: nee doe nou niet! Pas nou op!) en loopt naar me toe.
Ik ben gelukkig ook niet van gisteren, en heb zo'n fijn geel stuurslot! Die pak ik dus tevoorschijn en oh! Dat had die etterbak niet verwacht!
Loopt ie ineens weer naar achteren en gaat druk zitten bellen. Net als ik die telefoon uit ze klauwen wil rammen staat mn vriendin naast me en vraagt wat er aan de hand is.
Ik zeg: Ach, dit pokkeventje hier denkt dat ie wat is, stap in en rij weg.

Irritante kloteventje

Zegt me vriendin ook: je moet oppassen met dat soort gastjes, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of een kogel te pakken!
Ja daaaaaaaaaaaag! Dat is nu precies de reden waarom die gastjes alles denken te kunnen flikken: omdat iedereen bang is "een mes of zo" te pakken te hebben.
Nou dikke leuter, eer die dat mes had gepakt, had ie al een massief stalen stuurslot te eten gehad!
Laat me niet voor lul zetten door van die etterbakjes

Zo, dat lucht op

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:17:29 #2
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1095789
haha
humor!
ik wil je nog wel een stukkie pissiger maken hoor. geen probleem. die luitjes maken dan hun school niet af, waarna jij voor de rest van hun leven lekker belasting kan betalen om hun te onderhouden. ik stel voor dat de belastingbetalers voortaan een formuliertje erbij krijgen om in te vullen aan wie je dat geld NIET wilt besteden. lijkt me een superplan. nederland is toch al bureaucratisch genoeg dus een formuliertje meer of minder valt ook niet op
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1095790
komt me helaas erg bekend voor
echt mega watje zijn ze dan dat ie z'n "vrienden" (nee dat zijn het niet) erbij zou moeten halen om 1 (het gaat tenslotte vaak tegen 1) persoon even te laten weten dat dat hij hje niet mag....
en JIJ hebt nog gelijk ook...
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:21:11 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095800
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:17 schreef G-spotter2001 het volgende:
komt me helaas erg bekend voor
echt mega watje zijn ze dan dat ie z'n "vrienden" (nee dat zijn het niet) erbij zou moeten halen om 1 (het gaat tenslotte vaak tegen 1) persoon even te laten weten dat dat hij hje niet mag....
en JIJ hebt nog gelijk ook...
Ik vond het al zwak dat ie dat slot pakte, maar ja, het was een miezerig ventje dus ik denk dat ie niet durfde zonder

Z'n bek toen ie dat stuurslot van me zag Betrok binnen 5 sec.!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:25:14 #5
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1095810
Volgende keer gewoon vol uithalen!

nu zonder gein, tja het is inderdaad te gek voor woorden dat dat soort lui alles denken te mogen. Maar jij hangt als jij uithaalt en daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik vind dat we gewoon minder tolerant moeten zijn en vaker hard moeten optreden. Net zoals van die lui die iemand zonder reden in elkaar gaan slaan (zoals hier ook bijna gebeurde) gewoon ff de beentjes breken dan kunnen ze voorlopig niks meer doen.

Ik ben ook al een keer door een scooter van mijn fiets gereden samen met twee meisjes, wat denk je omkijken, lachen en doorrijden

Tijd voor een paar kilo suiker en al die scooters ff volgooien

Hard, gemeen en snel
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:26:07 #6
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1095813
Gewoon allemaal tegen de muur de scooter-etters. En die scooters ernaast op een grote brandstapel

Die kereltjes rijden levensgevaarlijk op hun opgevoerde snorfietsen. Van verkeersregels hebben ze nog nooit gehoord. En als je er wat van durft te zeggen, idd altijd een grote bek terug.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_1095815
Zijn vriendin had zo te horen meer verstand dan die loser Maar om nu alle scooter rijders te gaan dood schieten?

Goed ik ga geen pleidooi houden voor de scooter bestuurders... maar aangezien ik 's morgens sneller op mijn werk ben op de scooter als met de auto pak ik de scooter.

Helaas maar al te vaak moeten auto mobilisten mij inhalen ook al rijd ik 60 in de bebouwde kom.

Maar over die mongool met zijn slotje... ik heb een beter slot want mijn scooter is niet gejat... zelfde geld voor die 'blonde snol'

Het is diep en diep triest.... en nu houd ik stil want anders...........

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:27:11 #8
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1095818
Dat extra formuliertje bij je Belastingaangifte zal wel niet mogelijk zijn maar het klinkt als een goed idee.

Die scooterrijders zijn a-sociaal, laatst heb ik 's-nachts de politie gebeld omdat een stel van hetzelfde soort als de auteur van deze topic mee te maken had, al uren door de straat aan het crossen waren met opgevoerde scooters.

Wat ik klasse vond was dat de politie, ondanks het late uur, toch is komen kijken (mijn beschrijving: "ze crosssen rondjes tussen die en die straat") en ze netjes heeft verwijderd.

En wat zegt een Marokkaanse jongen dat in het NRC? "De politie geeft ons geen ruimte". Ja flikker op hoor, die gasten krijgen teveel ruimte! Hard aanpakken is de enige oplossing. En dat geldt ook voor de Nederlanders die hetzelfde gedrag vertonen.

Voor de mensen die het bewuste artikel in het NRC nog niet hebben gelezen, is hier de link: http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/993274364708.html

pi_1095820
tsja, dit zijn allerdaagse zaken hoor..
Asociale scootergabbers heb je overal en helaas ze zijn er.

Helaas kun je ook weer niet zeggen dat je scooterrijders moet doodschieten, tenzij hij je had aangeraakt.

Ik rij zelf ook nog scooter en ik word zelfs soms bedreigd door iemand die mij ff klemrijd met zijn auto en ff uitstapt om mij zogenaamd de verkeersregels te leren.

Gelukkig kun je met een scooter snel ff zijn ruit inkicken en dan wegsnellen dus worden ze zelf dan al helemaal panisch.

Volgende keer moet je zo'n gast gewoon meteen een flinke klap geven. De politie doet toch niets tegen je!

pi_1095824
Wehehehehe, mooi afgehandeld toch
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1095843
Je had er eigenlijk gewoon volgas overheen moeten rijden. Hij reed daar verkeerd op de linkerbaan dus oprotten en plankgas ertegenaan daarna de auto in z`n achteruit en nog een keer. Die tyfuslijers denken dat ze alles mogen, nix ervan, fuck off.
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:39:21 #12
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1095867
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1095879
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:39 schreef JoeNNie het volgende:
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...
pi_1095891
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:42 schreef MixMasterMike het volgende:

[..]

precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...

moet je wel 4WD hebben. Anders overleeft of scootertje of asootje het ook nog.

* Reda denkt ff na om maar een Audi TT te huren (roadster uitvoering) met dubbele bumper en ff te gaan huishouden in Haarlem

woensdag 27 juni 2001 @ 09:52:49 #15
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1095922
Laten we een Fok de scooter actie starten!

alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.

Hard, gemeen en snel
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:53:29 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095928
Het is dat ik het zonde vind van me auto, anders had ik echt over die scooter heengereden (Nadenken over wat je allemaal kan doen is altijd zo leuk he? ). Dan weet ik alleen wel wat Hart van Nederland vandaag geshowed had:
* Dit is Pernilla la Louw met hart van Nederland, rechtstreeks uit onze hoofdstad.
In Den Haag heeft een automobilist een scooterrijder geprobeerd dood te rijden.
*schakel over naar camera op locatie, de scooteretterbak in beeld die zielig het volgende verteld:
Ja ik reed gewoon naar huis en opeens word ik overreden door die gek in die auto! Totaal zonder reden!
Het was racisme ik zeg het je! Het wordt steeds erger!

En zo krijg je rare verhalen in de wereld

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1095949
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:53 schreef X-Ray het volgende:
Ja ik reed gewoon naar huis en opeens word ik overreden door die gek in die auto! Totaal zonder reden!
Het was racisme ik zeg het je! Het wordt steeds erger!
en wat zegt zijn bitchaa girlfriend??!?!?
pi_1095955
Volgens mij ligt dat niet aan die scooter maar aan de figuur die erop zit. Nu isset vaak wel zo dat jonge mensen op scooters vervelend zijn op de weg maar dit is een geval van een vervelend pestventje!
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:59:23 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095958
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:52 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Laten we een Fok de scooter actie starten!

alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.

Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet

Hebben we geen garage nodig ook
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:01:07 #20
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_1095969
Typisch iemand die wel een klap had verdiend! Dat gedrag van 'eerst zorgen dat ik beter ben' met dat slot, en daarna ZODRA ze zien dat dat toch niet zo is meteen al hun 'vrienden' erbij halen.

[beetje offtopic]
Dat is ook een van de enorm irritante dingen aan die gasten. Politie weet van veel van die gasten dat ze allerlei illegale dingen doen maar kunnen ze niet arresteren want dan komen er gelijk 23 broers, 40 'meehangers' en 17 vaders die zeggen dat hij die hele avond heeft zitten kaarten thuis!
[/beetje offtopic]

"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_1096003
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:59 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet

[pics van hummers]

Nou, dat is idd een errug goed idee. En je hebt heel weinig schade aan je auto, want zo`n hummer kan wel het 1 en ander hebben aangezien ie voor de Golfoorlog werd gemaakt.
pi_1096012
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 10:01 schreef mistraldk het volgende:
Typisch iemand die wel een klap had verdiend! Dat gedrag van 'eerst zorgen dat ik beter ben' met dat slot, en daarna ZODRA ze zien dat dat toch niet zo is meteen al hun 'vrienden' erbij halen.
wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
hij belde zijn moeder om te vragen of ze nog wat te shoarma had, want zijn bitchaa had een beetje honger gekregen van zijn onwijs stoere gedrag
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:12:28 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1096041
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 10:07 schreef Reda het volgende:

[..]

wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
hij belde zijn moeder om te vragen of ze nog wat te shoarma had, want zijn bitchaa had een beetje honger gekregen van zijn onwijs stoere gedrag

LL
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1096355
Jammer dat dit soort gastjes altijd brommerrijders in het algemeen in een slecht daglicht stellen. Ik zelf rijd brommer en auto (en binnenkort motor). En ik rij ook keurig opgevoerd, maar niet associaal. Ik rij gewoon netjes met het verkeer mee, en als ik eens af en toe op een open weggetje zit trek ik 'm wel eens helemaal open, maar niemand die daar last van zal hebben.

Maar goed, ff ontopic: dat schorem moeten ze gewoon afschieten, inclusief al dat ranzige blonde spul wat met die marokanen gaat. Ik heb die situatie zelf van dichtbij meegemaakt, en dat wijf kwam inderdaad al niet van betere komaf als die marok, ik snap alleen nog niet wat je met zo'n ranzige arabier moet? Wil ze later graag een hoofddoekje gaan dragen en huisvrouw in maroko worden ofzo?

Gister ook, een kennis van m'n moeder: oude man, jaartje of 65-70, loopt op het amstelstation, met z'n laptopje, komen er 2 van die stink ventjes van een jaar of 14, rukken zo dat ding uit z'n handen, dus hij begint te blairen (), dus zo 2 gasten erachter aan, ze hadden 'm gelukkig nog wel teruggepakt. Alleen die pleuris ventjes zijn ontsnapt.

En dat van dat ze meer vrijheid willen snap ik al helemaal niet. Wat willen ze dan? Dat we ze gewoon lekker hun gang laten gaan. Ze komen me echt 6 voudig me neus uit, als we nog eens preventief (nouja, eigenlijk zijn we al te laat) gaan ruimen, dan help ik graag een handje mee (nee, ik ben niet racistisch, ik zeg niet over wie of wat ik het heb ).

woensdag 27 juni 2001 @ 11:01:31 #25
10356 Trazer
Don't panic
pi_1096420
Heb zelf ook schijt aan scooterrijders op de rijbaan. De mentaliteit van (het grootste deel van) die stumpers is al behandeld. Waar ik mij aan erger is dat als ik op mijn motor 50 rij in de bebouwde kom dat ze denken dat ze je in kunnen halen en irritant voor naast of achter je gaan rijden. Irritantste is nog dat ze zo gaan rijden dat jij steeds moet afremmen. Wat die klootzakken niet doorhebben is dat zij weinig gas meer over hebben en ik in de tweede versnelling rijd en dus nog 4 keer kan overschakelen. Ik moet van die stumpers.
For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen.
  woensdag 27 juni 2001 @ 11:01:55 #26
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1096425
Goed afgehandeld!

Hoewel het blijkbaar weer nodig is om geweld te gebruiken tegen dit soort lafaards die hun vrienden ff wil optrommelen. Praten helpt dus niet tegen die ga(st)jes.

The Internets, I needs it..
  woensdag 27 juni 2001 @ 11:28:47 #27
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1096646
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed afgehandeld!

Hoewel het blijkbaar weer nodig is om geweld te gebruiken tegen dit soort lafaards die hun vrienden ff wil optrommelen. Praten helpt dus niet tegen die ga(st)jes.

Nope
Slechts 1 taal begrijpen ze: geweld

Gelukkig spreek ik mijn talen wel

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1096694
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 10:51 schreef $tranger het volgende:
--
Je kunt je nu wel afgeven op deze manier maar daar schiet je echt weinig mee op. Nu heb je het over marokkaans schorem, maar vrijdag werd een vriend van mij door gewone NLers (http://www.fokforum.nl/showtopic.php/44804) geramt.
Oke in dit geval was het een buitenlander (je weet niet eens of het een marokkaan was) maar overmorgen is het weer een bezopen Nederlander.

[offtopic]
Vreemd eigenlijk, wanneer je spreekt over en turk die iemand aanvalt moet hij meteen overreden worden door 20 vrachtwagens, maar een NL-er komt er met een paar klappen alweer vanaf.
[/offtopic]

woensdag 27 juni 2001 @ 11:42:13 #29
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1096724
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:37 schreef Reda het volgende:

[..]

Je kunt je nu wel afgeven op deze manier maar daar schiet je echt weinig mee op. Nu heb je het over marokkaans schorem, maar vrijdag werd een vriend van mij door gewone NLers (http://www.fokforum.nl/showtopic.php/44804) geramt.
Oke in dit geval was het een buitenlander (je weet niet eens of het een marokkaan was) maar overmorgen is het weer een bezopen Nederlander.

[offtopic]
Vreemd eigenlijk, wanneer je spreekt over en turk die iemand aanvalt moet hij meteen overreden worden door 20 vrachtwagens, maar een NL-er komt er met een paar klappen alweer vanaf.
[/offtopic]

Een nederlander had ik net zo aangepakt
Helaas zijn het 9-10 keer marrokanen die hier in Den Haag rotzooi schoppen
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 11:44:10 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1096730
Nog een scooter situatie: ik woon boven een kroegje wat meestal bezocht wordt door wat oudere jongeren, type "filosofie-leraar op de lokale Universiteit" zeg maar, doen geen vlieg kwaad. Met het mooie weer zitten ze graag voor de deur een biertje te drinken,er is niet echt een terras, maar wel een soort "stoepje". Komt er dus laatst ook zo'n marokkaantje voorbij scheuren, op een scooter zonder nr-bord, en blijkbaar was ie op de vlucht ofzo, want hij keek niet uit zijn doppen en ramt een van de personen op het terras, dwz; hij knalt tegen die persoon zijn stoel op zodat ie over de de straat heen vliegt, die man probeert nog op te krabbelen en wat gebeurt en: een grote bek wordt opgezet (gzzzm-gzzzm) en mobieltje gepakt zodat er ineens een stuk of 12 van die ratten waren die die arme man, die dus echt NIKS verkeerd had gedaan, voor zijn bek beginnen te slaan. Ik zag het uit mijn raam en heb de politie gebeld die er gelukkig snel waren, maar ik wordt daar zo kwaad om he

Gisteren: ik loop in de stad, loopt daar ook weer een marokkaan met een of ander dom blond wijf in zijn kielzog, (het kind had een uitdrukking in haar ogen die je gewoonlijk alleen maar waarneemt bij een konijn op het moment dat ie voor je koplampen loopt), en dat kind wordt dus, en publique, half voor d'r smoel geslagen en uitgescholden voor "K*****hoer!!!" Waarna ze een beetje jammerend achter hem aan blijft strompelen.. Mijn eerste impuls was om naar haar tooe te gaan en beet te pakken en te zeggen dat ze het GVD niet moest pikken!! maar aan de andere kant dacht ik : Dat wijf verdient niet beter als ze zich zulk gedrag laat aanleunen..maar ik wordt er echt kostmisselijk van

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1096764
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:44 schreef Vivi het volgende:
Gisteren: ik loop in de stad, loopt daar ook weer een marokkaan met een of ander dom blond wijf in zijn kielzog, (het kind had een uitdrukking in haar ogen die je gewoonlijk alleen maar waarneemt bij een konijn op het moment dat ie voor je koplampen loopt), en dat kind wordt dus, en publique, half voor d'r smoel geslagen en uitgescholden voor "K*****hoer!!!" Waarna ze een beetje jammerend achter hem aan blijft strompelen.. Mijn eerste impuls was om naar haar tooe te gaan en beet te pakken en te zeggen dat ze het GVD niet moest pikken!! maar aan de andere kant dacht ik : Dat wijf verdient niet beter als ze zich zulk gedrag laat aanleunen..maar ik wordt er echt kostmisselijk van
luister..
sommige meisjes zijn gewoon slachtoffer en hebben niet genoeg vaardigheden om zich te verweren van zulke dudes. Die laten zich inpalmen. Kunnen ze weinig aan doen. Ze zal vast wel 14 jaar ofzo zijn geweest.
  woensdag 27 juni 2001 @ 11:53:52 #32
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1096792
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:50 schreef Reda het volgende:

[..]

luister..
sommige meisjes zijn gewoon slachtoffer en hebben niet genoeg vaardigheden om zich te verweren van zulke dudes. Die laten zich inpalmen. Kunnen ze weinig aan doen. Ze zal vast wel 14 jaar ofzo zijn geweest.

Ook die meisjes hebben ouders die zich eens moeten gaan bezighouden met opvoeden/beschermen ipv zich te storten op hun zgn carriere en hun imago naar de buitenwereld.
Hard, gemeen en snel
  woensdag 27 juni 2001 @ 11:59:21 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1096838
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:50 schreef Reda het volgende:

[..]

luister..

nee hoor, ze was een jaar of 20!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:06:24 #34
11376 Malle_Eppo
wannieiskannogkomme
pi_1096886
Tja, zo heb je het over een scooter-incident en effe later is het weer zover en hebben we het alleen nog maar over de marokanen.
Ik ben geen vliegtuig, ik ben gewoon gek
pi_1096912
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

nee hoor, ze was een jaar of 20!

zonde van zo'n meisje..
Echt zonde.
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:09:32 #36
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1096916
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 12:06 schreef Malle_Eppo het volgende:
Tja, zo heb je het over een scooter-incident en effe later is het weer zover en hebben we het alleen nog maar over de marokanen.
Het lijkt een onontwijkbaar fenomeen.....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:13:22 #37
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_1096940
Helemaal eens met de stelling.
Er zitten ook van die gods-irritante toetertjes op die scootertjes.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:23:39 #38
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1097025
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 12:08 schreef Reda het volgende:

[..]

zonde van zo'n meisje..
Echt zonde.

Gewoon een oerstom en achterlijk wicht
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1097303
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 12:23 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Gewoon een oerstom en achterlijk wicht

of slechte opvoeding..
je kunt veel zeggen of in een nog zo goede of slecht ebuurt opgroeien, maar de opvoeding van je ouders vormt je wel voor 90%
Hierin kun je veel jongerenproblemen van nu wel uit terughalen.
pi_1097317
Goed gedaan X-Ray, you're the men....
  woensdag 27 juni 2001 @ 14:09:12 #41
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1097651
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:12 schreef Reda het volgende:

[..]

of slechte opvoeding..
je kunt veel zeggen of in een nog zo goede of slecht ebuurt opgroeien, maar de opvoeding van je ouders vormt je wel voor 90%
Hierin kun je veel jongerenproblemen van nu wel uit terughalen.

Ben ik het niet mee eens
Opvoeding heeft veel te maken met hoe je uiteindelijk wordt, maar andere sociale zaken nog veel meer
Het is algemeen bekend dat vriendengroepen een grotere invloed op iemand hebben dan de ouders

Buiten dat, het ligt ook aan de persoon zelf
Ik heb ook een vrij losse opvoeding gehad, maar ik wist echt wel wat ik wel en niet kon maken. Dat ligt ook gewoon aan je eigen instelling

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1097676
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:09 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik heb ook een vrij losse opvoeding gehad, maar ik wist echt wel wat ik wel en niet kon maken. Dat ligt ook gewoon aan je eigen instelling

Misschien heeft die losse opvoeding juist bijgedragen aan het kunnen nemen van je eigen verantwoordelijkheid.
Een losse opvoeding hoeft zeker geen slechte opvoeding te zijn!
  woensdag 27 juni 2001 @ 14:53:51 #43
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1097964
Van mij mogen ze die ettertjes doodrijden!! Nouja...

Kijk, ik rij zelf ook scooter, maar hou me over het algemeen netjes aan de geldende verkeersregels (op snelheid na dan, ik ga toch echt geen 30 rijden als ik links en rechts door ge-irriteerde automobilisten word ingehaald!!).
Maar ik ben dus wel de dupe van die ettertjes!! Want die automobilist die naast me rijdt weet echt niet of ik een ettertje ben of een normale weggebruiker.

Elfensex is superspannend...
  woensdag 27 juni 2001 @ 15:11:20 #44
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_1098086
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:53 schreef equilan het volgende:
Van mij mogen ze die ettertjes doodrijden!! Nouja...

Kijk, ik rij zelf ook scooter, maar hou me over het algemeen netjes aan de geldende verkeersregels (op snelheid na dan, ik ga toch echt geen 30 rijden als ik links en rechts door ge-irriteerde automobilisten word ingehaald!!).
Maar ik ben dus wel de dupe van die ettertjes!! Want die automobilist die naast me rijdt weet echt niet of ik een ettertje ben of een normale weggebruiker.

Weet je es hoe de gemiddelde allochtoon die geen vlieg kwaad doet zich voelt (en ben nog niet eens Marokkaan of Turk, die zullen zich misschien nog wel gehater voelen ).

BTW, ik wens niemand dood, das tegen m'n principes. Hooguit iemand "een goed lesje leren" en daarmee doorgaan totdat ie 't heeft geleerd
(Ongeveer like the X-Ray way maar dan net ietsies anders )

[Dit bericht is gewijzigd door HighPriority op 27-06-2001 15:21]

pi_1098550
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:09 schreef X-Ray het volgende:

[..]
Buiten dat, het ligt ook aan de persoon zelf

ik denk juist dat opvoeding mensen wel vormt hoe ze zullen worden.
Een slechte opvoeding thuis maakt echt enorm veel uit. Dat is meestal het verschil of een meisje een slettebak wordt of dat ze dat niet wordt
pi_1098898
Nopez, maakt geen ruk uit die opvoeding; me broertje en ik hebben beiden dezelfde opvoeding gehad, alleen ik ben redelijk braaf 0-), alhoewel ik wel wat op me kerfstok heb; me broertje daarentegen is gewoon een stuk tuig, alleen nog een dom ook (hij laat zich erbij naaien door zijn zogenaamde "vrienden").

Hij zat dan ook op een VBO/MAVO scholengemeenschap, waarvan 90%, laten we zeggen, een mediterraan kleurtje had en namen als Youssef, Hassan of Ali hadden.

Wat wel had uitgemaakt w.b.t. de opvoeding, is dat mijn ouders harder zouden moeten optreden, toen ie nog klein was >13, want dan had het wel geholpen; nu is bijna 16 en heeft al een eigen mening en instellig en moet er een hoop uit de kast worden gehaald om hem "back on track" te krijgen.

Om ff ontopic te blijven, het stinkt idd. zulke gozers, en het beste had je hem gewoon op zijn bek kunnen rammen, dat is er dan nl. weer eentjuh minder die scooter-rijders zoals ik een slechte naam bezorgt; want ik word ook altijd "preventief" verrot gescholden, en afgesneden en weet ik veel wat, omdat ik A) uit Indonsië kom, wat je kan zien (maar weten die automobilisten veel, ik lijk natuurlijk heel errug veel op een Marrokaan o.i.d. ) B) op een Aprilia rijdt, en die heeft geloof ik ook niet zo'n goede naam hier in de buurt.

Ik heb gesproken.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  FOK!fossiel woensdag 27 juni 2001 @ 17:29:42 #47
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1099197
Jezus wat een onzin. Alsof alle scooterrijders zo asociaal rijden of je direct neer willen rammen... Als je zo'n iemand tegen komt en in een Honda (auto) rijdt wil je zeker ook alle Honda rijders dood hebben. Tuurlijk...

Uiteraard vind ik het ook zeer sneu dat iemand zoiets doet, maar dat heeft niet echt iets met scooterrijders in het algemeen te maken. Je zal het wel vaker bij scooterrijders tegen komen aangezien het veel jongeren zijn en veel mensejs zich erop heel stoer vinden. Maar lang niet alle mensen op een scooter rijden zo. Bullshit.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1099371
En hebben jullie wat tegen mensen die op schakelbrommers rijden??? Ik ben namelijk zo een persoon. Mijn ervaring is namelijk dat scooterrijders asocialer zijn schakelrijders. Ik zie niet vaak dat we rechts inhalen, zonder helm rijden, afsnijden enzovoort. Gebeurt dat wel dan maak ik er in ieder geval excuses voor. Ik maakte namelijk vandaag ook foutje, waardoor een automobilist vol in zijn remmen moest. Even mijn hand op gestoken voor excuses en klaar. Dan is toch alles goed.

Ik zit ook nog op een ander forum (voor schakelrijders) en ik kan je vertellen wij kotsen op alles wat met die kut sc**ters te maken heeft.

pi_1100904
stoer hoor..... in de bebouwde kom mag je 50.. een scooter die daar 50 rijdt wordt op zijn achterband gereden... die f@ck automobilisten denken dat ze god zijn.... AFSCHIETEN DIE AUTOMOBILISTEN

Ik heb gesproken

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1100911
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 21:29 schreef Vampier het volgende:
stoer hoor..... in de bebouwde kom mag je 50.. een scooter die dat rijd wordt op zijn achterband gereden... die f@ck automobilisten denken dat ze god zijn.... AFSCHIETEN DIE AUTOMOBILISTEN

Ik heb gesproken

Vampier

ja omdat die klote scooters ook maar 30 mogen binnen de bebouwde kom
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_1101007
Alle scooterrijders afschieten is wat overdreven, benen breken is genoeg.
Vandaag weer zo'n snelle jongen die probeerde mijn oude auto te torpederen. Hij ging waarschijnlijk zo hard, dat hij er tranen van in zijn ogen kreeg en de haaientanden niet zag staan op het wegdek. En dan nog roepen dat hij van rechts smurft.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 27 juni 2001 @ 21:44:31 #52
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1101044
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 21:40 schreef dwerg het volgende:
Alle scooterrijders afschieten is wat overdreven, benen breken is genoeg.
Vandaag weer zo'n snelle jongen die probeerde mijn oude auto te torpederen. Hij ging waarschijnlijk zo hard, dat hij er tranen van in zijn ogen kreeg en de haaientanden niet zag staan op het wegdek. En dan nog roepen dat hij van rechts smurft.
Ik HAAT smurfen
The Internets, I needs it..
pi_1101611
Ik heb een oud puchie wat 50 rijdt, en tegen de wind in bijna de helft van dat

Moet ik nu ook dood

FOK!fossiel woensdag 27 juni 2001 @ 23:12:58 #54
10 RemCOW
pi_1102025
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef Zeta-boy het volgende:
Ik zit ook nog op een ander forum (voor schakelrijders) en ik kan je vertellen wij kotsen op alles wat met die kut sc**ters te maken heeft.
Wauw, wat goed van jullie zeg...

Ik moet ook kotsen van mensen op een scooter die asociaal rijden,... Maar ik kots net zo hard van mensen die asociaal op een schakelbrommer, auto of fiets rijden.

pi_1103170
Niet om het een of ander hoor maar hier in big bad Schiedam heeft een automobilist nadat ie de nodige verwensingen naar het hoofd van een roekeloos inhalende scooter had geslingerd drie kogels door zijn auto gehad. 1 door de vooruit een door het zijruitje en 1 door de hand van de mede passagier. En om de toch in Schiedam al niet levende vooroordelen aan te wakkeren de politie is op zoek naar twee negroide mannen. (Voor degenen die het niet weten: Schiedam is de enige gemeente met nog een cd raadslid)
  donderdag 28 juni 2001 @ 01:46:21 #56
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_1103306
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 23:12 schreef RemCow het volgende:

[..]

Wauw, wat goed van jullie zeg...

Ik moet ook kotsen van mensen op een scooter die asociaal rijden,... Maar ik kots net zo hard van mensen die asociaal op een schakelbrommer, auto of fiets rijden.

Ik rij liever IN een auto

Maarre over schiedam:
Gekken heb je overal...ook op de stoep.

donderdag 28 juni 2001 @ 09:12:29 #57
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1104053
Haha
LL

Ik lag me echt dood om de reacties hier!

"Benen breken is genoeg", "denken dat ze van rechts smurfen", "big basd schiedam"

De Fok-er heeft humor, da's duidelijk!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1105028
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 09:12 schreef X-Ray het volgende:
Haha
LL

De Fok-er heeft humor, da's duidelijk!

heheheh
  donderdag 28 juni 2001 @ 12:15:04 #59
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1105189
Doodschieten?

Pfft die gastjes brengen zichzelf wel om.

donderdag 28 juni 2001 @ 20:35:28 #60
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1109092
Haha, scooterrijders zijn sukkels. Klotedingen, je bent al je bijbaanloontjes eraan kwijt in aanschaf en onderhoud, ze gaan niet eens hard. Ik wacht fijn 2 jaar, door fietsen, en straks het geld gebruiken voor rijbewijs, zowel motor als auto
Down[br]Under
pi_1109121
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:46 schreef Reda het volgende:

[..]

moet je wel 4WD hebben. Anders overleeft of scootertje of asootje het ook nog.

* Reda denkt ff na om maar een Audi TT te huren (roadster uitvoering) met dubbele bumper en ff te gaan huishouden in Haarlem

Kom dan ook ff in de Indische Buurt langs genoeg kindertjes daaro
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_1133275
Zie je wel... 't zijn weer allemaal Turken of Marrokanen. Het begint me nu toch wel erg op te vallen en ik denk dat ik niet de enige ben. Alleen durft de rest het niet te zeggen :/

Wat ik had meegemaakt... Ik was aan 't fietsen en komt er opeens zo'n scooterrijder voorbij, hij haalt mij snel in en raakt mijn voorwiel, hij remt af, komt ie langs mij rijden en begint ie te brallen dat ik z'n scooter heb beschadigd. Ik zeg nix en fiets gewoon door en negeer hem. Krijg ik opeens een klap in m'n gezicht, dus ik haal uit, stamp ik die gast ergens tegen z'n been ofzo, hij flikkert van z'n scooter. Ik denk: kut nu is het aan... Maar ipv dat ie achter mij aankomt gaat ie z'n scooter zitten checken op krassen enz. Kwam er dus nog goed vanaf. Denk wel dat z'n scooter is beschadigd, hij viel in zo'n fietspad met van die kiezels (ja hij reed op een fietspad, wat dus al een fout van hemzelf was).

[Dit bericht is gewijzigd door benchMarc op 03-07-2001 09:54]

pi_1142165
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:27 schreef Reda het volgende:

Gelukkig kun je met een scooter snel ff zijn ruit inkicken en dan wegsnellen dus worden ze zelf dan al helemaal panisch.

ohh ben jij er ook zo een ?? zodra je hem op zijn feiten drukt... een tegenprestatie moet doen ??

kan je dan wel zeggen de keer er op dat ik je tegenkom lig je er wel onder maat !!!

heb er ook regelmatig last van die eikels die denken
ik mag nu op de weg rijden ... en zal hem dan ook helemaal voor mezelf gebruiken ... ga godverdomme aan de kant rijden zodat andere snellere weg gebruikers je gewoon kunnen passeren .... en houd je godverdome eens een keer aan de verkeersregels die stop lichten staan er echt niet voor de katse kut !!!

en bedankt ben ik alweer pissed !!

woensdag 4 juli 2001 @ 17:17:11 #64
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1143091
Ik vind de meeste scooterrijders nog wel meevallen vergeleken met de meeste taxichauffeurs.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  FOK!fossiel woensdag 4 juli 2001 @ 18:20:38 #65
10 RemCOW
pi_1143371
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 09:46 schreef benchMarc het volgende:
(ja hij reed op een fietspad, wat dus al een fout van hemzelf was).
Soms *moet* je op een fietspad, dus dat hoeft niet perse.

Ik vind het altijd een RAMP om op een fietspad te rijden. Van die kut scholieren (ja ik ben er ook 1) die met z'n 3en naast elkaar rijden en als je er langs rijdt nog met z'n 2en...), slingerende oudjes, oudjes die naast elkaar rijden en een reactiesnelheid van 30seconden hebben als je aan komt rijden, slechte fietspaden (veel hobbels, gaten, glad door bladeren), paardrijders (+ de schijt die beesten vooroorzaken op het fietspad) en ga zo maar door... Prima regel dat bromfietsers e.d. op de weg mogen. Nu nog die stomme snelheidsgrens verhogen .

zaterdag 7 juli 2001 @ 20:39:11 #66
13398 Bonkdoos
neehee ben geen vrouw
pi_1163246
Ik vind dat scooterrijders hier over het algemeen in een slecht daglicht gesteld worden. Ik rijd zelf op een scooter. Hij is <uiteraard> wel een beetje opgevoerd, maar ik noem het liever onbegrenst. Het is wel zo dat veel scooters onbeschoft asociaal rijden, en ik kan ook niet echt medelijden met hun hebben als ze betrokken raken bij een ongeluk. Wel is het zo dat de autobestuurders er soms ook wat van kunnen. Sinds die verkeersregel dat brommers vaak op de rijbaan moeten rijden, heb ik steeds vaker bijna dood ervaringen op de scooter. Er wordt van de scooterrijder verwacht dat je aan de rechterkant van de rijbaan gaat rijden. En dan komen er achter je uiteraard auto's aan, die denken er net even langs te kunnen, terwijl de weg eigenlijk te smal is om in te halen. Een auto reed een tijdje geleden tegen me aan op die manier, ik ben gelukkig niet gevallen, maar ik schrok wel heel erg, zeker omdat ik me zo tolerant mogelijk wil opstellen in het verkeer, en dan krijg je nog gevloek ook van de bestuurder in kwestie...Ik heb voor mijn eigen veiligheid een oplossing gevonden. Ik ga gewoon in het midden van de weg rijden zodat ze er niet langs kunnen, maar dat is niet erg sociaal van mij eigenlijk, omdat alle auto's achter me dan mijn snelheid moeten rijden. Dus een echte oplossing is het niet. Volgens mij hebben sommige autobestuurders lak aan de scooterrijders, getuige het feit dat ik soms door een gsi'tje ingehaald word met 70 km/u en een halve meter tussenruimte. Natuurlijk is het logisch dat sommige autobestuurders hun agressie kwijtmoeten, maar bedenk dan wel dat de relatie tussen de scooterrijders en de auto's er niet op vooruit gaat. Automobilsten bedenk goed dat jullie de sterkere partij zijn in het verkeer en dat jullie het goede voorbeeld moeten geven aan al het 'jonge grut' op de weg. Bedankt voor jullie aandacht en succes op de weg aan allen!
Zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
pi_1165655
Nou ik ben dus ook een scooteraar en hou me keurig aan regels...except speed.

En moet zeggen dat jullie automobilisten ook best wel aso's kunnen zijn...betekent nog niet meteen dat allemaal dan maar om zeep geholpen moeten worden??

Ik ben een keer dus echt voor de lol van een of andere eikel van de weg gedrukt....
ik rij lekker keurig rechts....komt ie naast me rijden...heel de weg vrij en ik ben net aan het optrekken en zit pas bij 30km/h ....blijft ie gewoon naast me hangen en komt steeds wat dichter op me rijden....terwijl ik dus al rechts aanhoud.....geeft die lul ineens een ruk aan zijn stuur naar rechts en dan weer links...ik vol op mijn rem en naar rechts uitwijken...klotezooi...stoeprand....dus ben toen op mijn bek gegaan want het was een flinke stoeprand..niet eentje waar je overheen kan gaan makkelijk.
En daarna lig ik dus daaro op de grond...stopt ie op 3 mtr afstand...dus ik dacht dat ie een foutje had gemaakt ofzo....toetert en rijdt keihard weg....en ik met mijn STOMME kop niet ff nummer noteren...ja..zat meer te denken.."FOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK.....wat een klootzak"

Nu betekent dit niet dat van mij iedere automobilist maar dood geschoten moet worden.

En geef/reageer dus niet op alle scooteraars af.

En helaas....een paar rotte appels onder de turken en marokkanen en ze zijn allemaal slecht....
Paar van mijn vrienden(NL'ers) hebben vaker 's nachts door DH gelopen door de wat mindere buurten en nooit last gehad....gaan ze 1x naar leiden om te stappen worden ze daaro ineens door een paar(6man tegen 3 lamdronken) gabbers(ook NL'ers) zomaar achtervolgd en geslagen enzo

En zeg nou niet dat bij nederlanders minder is......misschien procentueel wel een beetje maar ik denk dus niet veel....alleen de boel wordt bij ethnische minderheden sneller doorverteld en met meer emoties. "Benen breken...overrijden...doodrijden....preventief ruimen"
en bij autochtonen niet zo gauw...."paar flinke tikken....straffen" Toch minder emotie erin meestal.

Ach lama......flame me maar als je er zin in hebt...i don't give a damn.

zondag 8 juli 2001 @ 09:02:39 #68
11776 JynX
Zou je denkeN?
pi_1165983
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef Trazer het volgende:
Heb zelf ook schijt aan scooterrijders op de rijbaan. De mentaliteit van (het grootste deel van) die stumpers is al behandeld. Waar ik mij aan erger is dat als ik op mijn motor 50 rij in de bebouwde kom dat ze denken dat ze je in kunnen halen en irritant voor naast of achter je gaan rijden. Irritantste is nog dat ze zo gaan rijden dat jij steeds moet afremmen. Wat die klootzakken niet doorhebben is dat zij weinig gas meer over hebben en ik in de tweede versnelling rijd en dus nog 4 keer kan overschakelen. Ik moet van die stumpers.
Zo is het maar net
pi_1172937
*edit*

of mag ik dit nou weer niet zeggen?? (doe het toch!)

Stom van je, want je had kunnen weten dat dat soort uitlatingen hier niet thuis horen. Don't try it again svp.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-07-2001 18:06]

maandag 9 juli 2001 @ 17:36:21 #70
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_1175585
quote:
Op maandag 09 juli 2001 11:12 schreef Eddo het volgende:
quote ge-edit ivm policy overschreidende uitlatingen.
En hoe zit het met Nederlanders die buitenlanders lastig vallen?

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-07-2001 18:07]

woensdag 11 juli 2001 @ 23:06:15 #71
13589 francienvdtillaart
time to clean is time to lean!
pi_1192352
mwooaaah... laten we zeggen... laten we maar met zn allen 4takt gaan rijden... gewoon een lekker ronkend geluidje zoals pakmbeet 30 jaar geleden (die goeie auwe tijd jah!).. betere zjauveurs... mooier gezicht... mwoah moet lukke!
4takt heerst....:D
maar dan zonder koffertjes....
  donderdag 12 juli 2001 @ 09:11:00 #72
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1193807
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 23:06 schreef francienvdtillaart het volgende:
mwooaaah... laten we zeggen... laten we maar met zn allen 4takt gaan rijden... gewoon een lekker ronkend geluidje zoals pakmbeet 30 jaar geleden (die goeie auwe tijd jah!).. betere zjauveurs... mooier gezicht... mwoah moet lukke!
4takt heerst....:D
Ik neem aan dat je 2-takt bedoelt?

4takt is de huidige techniek, 2takt de verouderde (inmiddels verboden)

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 23 juli 2001 @ 15:14:13 #73
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1259724
Als doorgewinterde viertakter moet ik mijn steun betuigen: dood aan de scooter
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 23 juli 2001 @ 15:26:02 #74
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1259856
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 09:11 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor 'n uitspraak

Heb je wel enig idee hoe oud de 4-takt techniek is??

[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 23-07-2001 15:45]

deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1259999
jeetje, kan dit in het onzin forum.

Mijn man rijdt altijd op een scooter naar z´n werk omdat ik de auto nodig heb ivm ons zoontje, maar hij werd om 6.30 aangereden door een 3-tal dronken knaapjes (in een Mercedes)die net van een discotheek afkwamen, scooter total loss....my point: wat heeft asociaal rijgedrag nou met een bepaald voertuig te maken?

maandag 23 juli 2001 @ 15:48:41 #76
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1260127
quote:
Op maandag 23 juli 2001 15:37 schreef lily het volgende:
jeetje, kan dit in het onzin forum.

Mijn man rijdt altijd op een scooter naar z´n werk omdat ik de auto nodig heb ivm ons zoontje, maar hij werd om 6.30 aangereden door een 3-tal dronken knaapjes (in een Mercedes)die net van een discotheek afkwamen, scooter total loss....my point: wat heeft asociaal rijgedrag nou met een bepaald voertuig te maken?

Dat weet ik niet, maar dat zal wel komen omdat ik de bedoeling van je verhaal niet begrijp...
deed het licht uit
  maandag 23 juli 2001 @ 16:13:59 #77
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1260411
En die gozers rijden nog op een gestole scooter ook.Die van mij is eerlijk gekocht errlijk opgevoerd en rijd heerlijk eerlijk 90 heerlijk toch.Zielig gewoon van die gassies die denken dat ze snel zijn en ze rijden 60.En maar asociaal doen,neem dan mij snel en sociaal (uchuch)oke niet sociaal maar ik sla niemand voor zijn bek he
ja ik ben het en ik zal het blijven ook let maar op
  maandag 23 juli 2001 @ 16:41:49 #78
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1260664
He er zit een irritante scooterrijder tussen,en gelijk dood aan de scooterijders rot op gek pak alleen die figuuren aan die irri zijn en niet de rest.

Alsof alle autorijders goed kunnen rijden met hun pleures opel kaded

maandag 23 juli 2001 @ 17:09:03 #79
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_1260811
Laatst met een vriend van me ook gebeurd:

Hij zit achter ons (was druk) en dacht er even links naast te gaan...dat lukte natuurlijk niet...begint t'ie te zeiken en agressief (slaan door open raam) te doen dat wij voor hem op zij hadden moeten gaan.

Hij had natuurlijk niet gezien dat wij met z'n tweeen in die auto waren en er achter ons nog 2 vrienden in een andere auto waren.

Naast een blauw oog schat ik de reparatiekosten aan zijn scooter zo rond de 1000 piek

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 23 juli 2001 @ 18:11:08 #80
13878 Giph
I gave her water!
pi_1261400
quote:
Op maandag 23 juli 2001 16:41 schreef dozo het volgende:
He er zit een irritante scooterrijder tussen,en gelijk dood aan de scooterijders rot op gek pak alleen die figuuren aan die irri zijn en niet de rest.

Alsof alle autorijders goed kunnen rijden met hun pleures opel kaded

Spelling+grammatica controle zou niet overbodig zijn hier....
Er zit een mooie parallel tussen masturbatie en schrijven. Bij masturbatie fantaseer je dingen, probeer je iets vanuit het niets op te richten. Zo ook bij het schrijven.
  maandag 23 juli 2001 @ 21:19:11 #81
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1262646
quote:
Op maandag 23 juli 2001 18:11 schreef Giph het volgende:

[..]

Spelling+grammatica controle zou niet overbodig zijn hier....

Ja daar zeg je me wat nieuwe topic?,ik typ een stukje een jullie tellen de fouten???
  maandag 23 juli 2001 @ 21:30:05 #82
12079 koele
The Koeler, the better
pi_1262714
ik heb dit ook een keer meegemaakt (zoiets dan) maar toen ik een paar dagen later de stafford van mn zwager uitliet, die geen vlieg kwaad doet (zie toppic "fietsen met je hond") liep hij met een grote boog om me heen, en z'n vriendjes ook... allemaal grootpraat... BAH!
pi_1271298
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 09:11 schreef X-Ray het volgende:

[..]

jonge.....ga rukke ofzo als r toch niks zinnigs uit komt...
zeker scooter rijder
  woensdag 25 juli 2001 @ 13:08:42 #84
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_1271912
Het is jammer dat je jezelf door op deze manier te reageren verlaagd tot het niveau van de persoon waarop je kritiek hebt.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1272709
Hoe vaak ik ze niet bijna op de motorkap heb gehad...
Mijn auto trekt goed op, en ik maak er een sport van om door-rood-rijdende-etters (scooter, fiets, invalidenwagen) flink de stuipen op het lijf te jagen.
Helaas ben ik te zwak (of is het te goed) om een keer door te rijden.

Links en rechts komen ze je voorbij, en jij hebt je maar naar hen te schikken. Zeg je er wat van, dan gaat idd het gsmmetje aan, en wordt veelal het theehuis gemobiliseerd. Ik voel wel wat voor een lik op stuk beleid. Wat mij betreft is het jachtseizoen geopend.

Oh ja, ik rij ook graag brommer (klassiekers weliswaar) maar ik stop wel braaf voor rood, en probeer anderen niet lastig te vallen . Laten ze dat verdomme allemaal eens doen.

Kraft durch Freude
  woensdag 25 juli 2001 @ 16:40:25 #86
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_1273208
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 15:15 schreef panzerfaust het volgende:
Hoe vaak ik ze niet bijna op de motorkap heb gehad...
Mijn auto trekt goed op, en ik maak er een sport van om door-rood-rijdende-etters (scooter, fiets, invalidenwagen) flink de stuipen op het lijf te jagen.
Helaas ben ik te zwak (of is het te goed) om een keer door te rijden.
Dat door rood kan ook andersom he !!!

Gister even lekker op de fiets ipv. de auto of motor, olie wezen halen voor in m'n motorblokkie van m'n motor... moet ik een 80km/u weg oversteken, licht voor MIJ op groen, voor auto's op rood. Komt er zo'n k*nkertaxi met 120km/u (door het rode licht rijden. Het is dat het een 2 baans weg was, anders was ik nu zo plat als een dubbeltje

Dus de topic moet niet Scooterrijders doorschieten, maar ook 'Taxichauffeurs doodschieten' heten. Er is er al 1 afgeknald op de frontpage van Fok! las ik vanmorgen das al 1 minder!

Verder nooit problemen met scooters als ik op de motor zit. Als ik tussen de auto's door ga rijden, gaan ze me achterna.. willen ze wedstrijdje doen. Heb er echt heel goed om gelachen, samen met een andere vriend van me die op de motor achter me reed... echt leuk zoals die koters je proberen bij te houden.

Wat jij trouwens doet met flink gasgeven als iemand door rood gaat en jij groen hebt, doe ik ook, gewoon bang maken, zij zijn verkeerd, alleen helaas krijgen wij dus altijd de schuld, maar als je aan kan tonen dat de fietser door rood ging, en je 'm te laat zag en niet meer kon remmen, kom je er misschien nog wel vanaf, en die fietser heeft dan het een en ander bezeerd kill 'em all !

woensdag 25 juli 2001 @ 20:29:03 #87
13589 francienvdtillaart
pi_1274230
he poep met jou! x-ray! 4-takt is oud maar niet verouderd = superzuinig milieulief en wat al niet meer en vooral MOOI!!! 2-takt is nep!
pi_1275186
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:08 schreef MrWilliams het volgende:
Het is jammer dat je jezelf door op deze manier te reageren verlaagd tot het niveau van de persoon waarop je kritiek hebt.
euhhhr ik voel me min of meer aangesproken
hahaha okee okee je hebt gelijk...
maar als je met 4takt gaat klote dan ben je ook met mij aant klote !
pi_1275343
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:17 schreef JoeNNie het volgende:
haha
humor!
ik wil je nog wel een stukkie pissiger maken hoor. geen probleem. die luitjes maken dan hun school niet af, waarna jij voor de rest van hun leven lekker belasting kan betalen om hun te onderhouden. ik stel voor dat de belastingbetalers voortaan een formuliertje erbij krijgen om in te vullen aan wie je dat geld NIET wilt besteden. lijkt me een superplan. nederland is toch al bureaucratisch genoeg dus een formuliertje meer of minder valt ook niet op
EEN MEESTERLIJK IDEE!!
  donderdag 26 juli 2001 @ 12:56:34 #90
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_1277535
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:29 schreef francienvdtillaart het volgende:
he poep met jou! x-ray! 4-takt is oud maar niet verouderd = superzuinig milieulief en wat al niet meer en vooral MOOI!!! 2-takt is nep!
2 takt en 4 takt zijn allebei oud. De meeste brommertjes zijn nog 2 takt, er zijn weinige motoren, vaak met lage cilinderinhoud.. geloof dat er wel een 750cc 2 takt is, maar dat is nix. 2 takt zuigt enorm. Veel onderhoud, om de zoveel duizend km moet je je zuigers enz. vervangen, bij 4 takt kan je lekker lang rijden met weinig toeren, weinig onderhoud en de kans op een vastloper ligt vele malen lager dan bij een 2 takt. Voor mij ook alleen maar 4 takt. En als je in een 2 takt auto wilt rijden, moet je een Trabant kopen.

Ohja 2 takt is al verboden in Californie ja, maar voor de rest is het niet verboden.

donderdag 26 juli 2001 @ 14:03:34 #91
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1277906
Ja uk heb alweer diteck dat rijd volgens het boekje 1 op 50 maar opgervoerd rijd dat 1 op40 ja ik ben veel zuiniger.Bezinezuipers,en snel ook
pi_1286866
okeeej jammer die werkt nie
  dinsdag 31 juli 2001 @ 20:04:22 #94
13589 francienvdtillaart
pi_1305906
Mutt probeerde even te patsen met z'n SS...
pi_1306486
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:39 schreef JoeNNie het volgende:
Ze kunnen aan de remsporen tegenwoordig al zien hoe hard je gereden hebt dus dat wordt ook niks
I'd like mornings better if they started later..
pi_1308261
ik ken het gvd
ik haat die gasten echt...
pi_1339614
jullie doen allemaal ZO MOELIJK een zo'n gozer op een gejatte scooter op je af komt
a om je te molle LOL
b je van je fiets brommer etc etc af te trappe
doe dan dit
ga op een schiet sport ik heb zelf eenP.berreta 4.5 mm
zat te rije op me MT5 in de 3de van de 5
kwam zo'n scootertje naast me rijde}> ik reed 80
zo'n buitenlander begon wat te lulle:? ik verstond et niet begon hij gebaren te maken ik doe me jas beetje
trek me speelgoed eruit hou em recht in ze raap HA!
leukste was dat ie nie gelade was stond op veiligsheids pal
(ja ik draag een wapen omdat ik er zelf een paar tege me raap heb gehad tis erg hier:()

Grtz

pi_1340155
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:29 schreef francienvdtillaart het volgende:

Hij zegt ook dat 2-takt verouderd is en 4-takt de moderne vorm

Lezen helpt echt

pi_1341164
En nu maar hopen dat turkije niet bij de EU komt anders kunnen die rukkers uit turkije zo hierheen komen zonder controle etc..

nederland is nu al een soort kolonie van turkije en marokko laat het nou niet erger worden

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_1341515
Ik vind het toch wel een beetje generaliseren hier hoor, sommige autobestuurders zijn even associaal als sommige scooter koters of zelfs erger. Ik heb zelf een onbegrensde Peugeot Zenith en als ik op een open lange weg met 70 aan het rijden ben (niks mis mee imo) dan moeten die gasten ff laten zien dat zij de baas zijn hoor. Eerst een halve meter achter je gaan rijden, dan toeter inhouden, dan ga ik maar opzij. Dan gaan zij erlangs en dan nog ff flink toeteren want ik schijn dan fout te zitten
pi_1341769
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 21:21 schreef woutf het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje generaliseren hier hoor, sommige autobestuurders zijn even associaal als sommige scooter koters of zelfs erger. Ik heb zelf een onbegrensde Peugeot Zenith en als ik op een open lange weg met 70 aan het rijden ben (niks mis mee imo) dan moeten die gasten ff laten zien dat zij de baas zijn hoor. Eerst een halve meter achter je gaan rijden, dan toeter inhouden, dan ga ik maar opzij. Dan gaan zij erlangs en dan nog ff flink toeteren want ik schijn dan fout te zitten
Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.
pi_1341950
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 21:52 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.

en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?
pi_1342209
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:10 schreef woutf het volgende:

[..]

en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?

De auto mag daar wel 80 rijden ja.
pi_1346426
Buiten de bebouwde kom mag je met je scooter namelijk maar 40 kilometer per uur rijden.....

* Mutt moet morgen op voor zijn brommercertificaat!

pi_1384840
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:30 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

De auto mag daar wel 80 rijden ja.

nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
ik rij ook scooter en heb daarvoor een papiertje moeten halen (bromfietscertificaat) d.m.v. 50 vragen te beantwoorden waar ook de nodige vragen over verkeersregels tussen zaten.

no hard feelings :):):)

pi_1387318
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:01 schreef dagups het volgende:

[..]

nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
ik rij ook scooter en heb daarvoor een papiertje moeten halen (bromfietscertificaat) d.m.v. 50 vragen te beantwoorden waar ook de nodige vragen over verkeersregels tussen zaten.

no hard feelings :):):)

Het was ook BUITEN de bebouwde kom

Sprak een man die al tig jaar een rijbewijs heeft
No hard feelings

maandag 8 oktober 2001 @ 01:00:01 #107
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1841729
Hmm heb zelf geen grote problemen met scooterrijders.

Sommige rijden als gekken maar onder automobilisten zijn er ook genoeg zieke figuren.

pi_1869014
Typisch voorbeeld van generaliseren, bedankt dat jij je kortzichtigheid met ons hebt willen delen. Wel stoer hoor 'de held uithangen' stel dat die gast wel een wapen had gehad en er niet voor terug zou deinzen om het te gebruiken dan waren jij en je vriendin nu misschien wel dood of gewond geweest, vooral om je vriendin te beschermen had je die kneus moeten negeren (hoe moeilijk dat ook was geweest) en als jij hem echt had willen pakken, zou je niet met hem moeten gaan discussiëren maar hem gewoon direct te grazen nemen!

Rick Verhey

hier had uw adevertentie kunnen staan!
pi_1870400
Maar hoe dan ook, Als ik zo'n kutscooter tegenkom, dan schop ik hem met liefde om..
pi_1872391
Stand van de afgelopen maanden: 2 scooterrijders op hun bek geslagen, waarvan we eentje zijn scooter tot moes hebben geslagen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1882879
Mep jij scooters om? Grote jongen! Dit bewijst maar weer dat autorijders net zo achterlijk zijn als die 16 jarige juppen
pi_6149002
ze hoevenniet allemaal vervelend te zijn..
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:51:56 #113
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_6149645
Topickick, slotje
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')