abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2001 @ 08:59:30 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095770
AAAARRRGGHHHH!!!!

Gaat ik gister me meisje ophalen van t station. Rijd er zo'n scooter op de linkerbaan op de weg (op een 3-baans rotonde) bijna onder m'n wielen. Die gozer schelden, ik terug schelden, je kent t wel

Afijn, wat later sta ik voor het station te wachten op me meiske, stopt die *(&)((*scooter (vervelend ventje, donkere huidskleur, krullen, en een veels te grote bek) met lelijke a-sociale blonde snol achterop, om mij even uit te gaan schelden. Ik stap uit, die sukkel loopt naar me toe om te gaan schelden en "wat moet je dan?" etc. Ik zeg: Je mag daar niet eens op de linkerbaan rijden sukkel, en nu oppleuren.
Of anders wat etc.
Opeens loopt ie naar z'n scooter en pakt een hangslot (Ze meisje: nee doe nou niet! Pas nou op!) en loopt naar me toe.
Ik ben gelukkig ook niet van gisteren, en heb zo'n fijn geel stuurslot! Die pak ik dus tevoorschijn en oh! Dat had die etterbak niet verwacht!
Loopt ie ineens weer naar achteren en gaat druk zitten bellen. Net als ik die telefoon uit ze klauwen wil rammen staat mn vriendin naast me en vraagt wat er aan de hand is.
Ik zeg: Ach, dit pokkeventje hier denkt dat ie wat is, stap in en rij weg.

Irritante kloteventje

Zegt me vriendin ook: je moet oppassen met dat soort gastjes, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of een kogel te pakken!
Ja daaaaaaaaaaaag! Dat is nu precies de reden waarom die gastjes alles denken te kunnen flikken: omdat iedereen bang is "een mes of zo" te pakken te hebben.
Nou dikke leuter, eer die dat mes had gepakt, had ie al een massief stalen stuurslot te eten gehad!
Laat me niet voor lul zetten door van die etterbakjes

Zo, dat lucht op

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:17:29 #2
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1095789
haha
humor!
ik wil je nog wel een stukkie pissiger maken hoor. geen probleem. die luitjes maken dan hun school niet af, waarna jij voor de rest van hun leven lekker belasting kan betalen om hun te onderhouden. ik stel voor dat de belastingbetalers voortaan een formuliertje erbij krijgen om in te vullen aan wie je dat geld NIET wilt besteden. lijkt me een superplan. nederland is toch al bureaucratisch genoeg dus een formuliertje meer of minder valt ook niet op
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1095790
komt me helaas erg bekend voor
echt mega watje zijn ze dan dat ie z'n "vrienden" (nee dat zijn het niet) erbij zou moeten halen om 1 (het gaat tenslotte vaak tegen 1) persoon even te laten weten dat dat hij hje niet mag....
en JIJ hebt nog gelijk ook...
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:21:11 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095800
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:17 schreef G-spotter2001 het volgende:
komt me helaas erg bekend voor
echt mega watje zijn ze dan dat ie z'n "vrienden" (nee dat zijn het niet) erbij zou moeten halen om 1 (het gaat tenslotte vaak tegen 1) persoon even te laten weten dat dat hij hje niet mag....
en JIJ hebt nog gelijk ook...
Ik vond het al zwak dat ie dat slot pakte, maar ja, het was een miezerig ventje dus ik denk dat ie niet durfde zonder

Z'n bek toen ie dat stuurslot van me zag Betrok binnen 5 sec.!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:25:14 #5
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1095810
Volgende keer gewoon vol uithalen!

nu zonder gein, tja het is inderdaad te gek voor woorden dat dat soort lui alles denken te mogen. Maar jij hangt als jij uithaalt en daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik vind dat we gewoon minder tolerant moeten zijn en vaker hard moeten optreden. Net zoals van die lui die iemand zonder reden in elkaar gaan slaan (zoals hier ook bijna gebeurde) gewoon ff de beentjes breken dan kunnen ze voorlopig niks meer doen.

Ik ben ook al een keer door een scooter van mijn fiets gereden samen met twee meisjes, wat denk je omkijken, lachen en doorrijden

Tijd voor een paar kilo suiker en al die scooters ff volgooien

Hard, gemeen en snel
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:26:07 #6
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1095813
Gewoon allemaal tegen de muur de scooter-etters. En die scooters ernaast op een grote brandstapel

Die kereltjes rijden levensgevaarlijk op hun opgevoerde snorfietsen. Van verkeersregels hebben ze nog nooit gehoord. En als je er wat van durft te zeggen, idd altijd een grote bek terug.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_1095815
Zijn vriendin had zo te horen meer verstand dan die loser Maar om nu alle scooter rijders te gaan dood schieten?

Goed ik ga geen pleidooi houden voor de scooter bestuurders... maar aangezien ik 's morgens sneller op mijn werk ben op de scooter als met de auto pak ik de scooter.

Helaas maar al te vaak moeten auto mobilisten mij inhalen ook al rijd ik 60 in de bebouwde kom.

Maar over die mongool met zijn slotje... ik heb een beter slot want mijn scooter is niet gejat... zelfde geld voor die 'blonde snol'

Het is diep en diep triest.... en nu houd ik stil want anders...........

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:27:11 #8
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1095818
Dat extra formuliertje bij je Belastingaangifte zal wel niet mogelijk zijn maar het klinkt als een goed idee.

Die scooterrijders zijn a-sociaal, laatst heb ik 's-nachts de politie gebeld omdat een stel van hetzelfde soort als de auteur van deze topic mee te maken had, al uren door de straat aan het crossen waren met opgevoerde scooters.

Wat ik klasse vond was dat de politie, ondanks het late uur, toch is komen kijken (mijn beschrijving: "ze crosssen rondjes tussen die en die straat") en ze netjes heeft verwijderd.

En wat zegt een Marokkaanse jongen dat in het NRC? "De politie geeft ons geen ruimte". Ja flikker op hoor, die gasten krijgen teveel ruimte! Hard aanpakken is de enige oplossing. En dat geldt ook voor de Nederlanders die hetzelfde gedrag vertonen.

Voor de mensen die het bewuste artikel in het NRC nog niet hebben gelezen, is hier de link: http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/993274364708.html

pi_1095820
tsja, dit zijn allerdaagse zaken hoor..
Asociale scootergabbers heb je overal en helaas ze zijn er.

Helaas kun je ook weer niet zeggen dat je scooterrijders moet doodschieten, tenzij hij je had aangeraakt.

Ik rij zelf ook nog scooter en ik word zelfs soms bedreigd door iemand die mij ff klemrijd met zijn auto en ff uitstapt om mij zogenaamd de verkeersregels te leren.

Gelukkig kun je met een scooter snel ff zijn ruit inkicken en dan wegsnellen dus worden ze zelf dan al helemaal panisch.

Volgende keer moet je zo'n gast gewoon meteen een flinke klap geven. De politie doet toch niets tegen je!

pi_1095824
Wehehehehe, mooi afgehandeld toch
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1095843
Je had er eigenlijk gewoon volgas overheen moeten rijden. Hij reed daar verkeerd op de linkerbaan dus oprotten en plankgas ertegenaan daarna de auto in z`n achteruit en nog een keer. Die tyfuslijers denken dat ze alles mogen, nix ervan, fuck off.
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:39:21 #12
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1095867
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1095879
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:39 schreef JoeNNie het volgende:
je bent als automobilist (jammergenoeg) strafrechtelijk vervolgbaar als je een ongeluk kon voorkomen. als je nou ff ENORM gas gaat geven, vlak voor die scooter ff een remweggetje gaat fixen en er dan lekker tegenaanklapt dan kan de pliezie je nix maken. immers die aso reed op de 3e rijbaan....haha
precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...
pi_1095891
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:42 schreef MixMasterMike het volgende:

[..]

precies en dan als je bovenop hem staat de auto stil zetten en daarna vol wegtrekken. Jezus, je wordt echt aggressief van die gasten...

moet je wel 4WD hebben. Anders overleeft of scootertje of asootje het ook nog.

* Reda denkt ff na om maar een Audi TT te huren (roadster uitvoering) met dubbele bumper en ff te gaan huishouden in Haarlem

woensdag 27 juni 2001 @ 09:52:49 #15
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1095922
Laten we een Fok de scooter actie starten!

alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.

Hard, gemeen en snel
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:53:29 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095928
Het is dat ik het zonde vind van me auto, anders had ik echt over die scooter heengereden (Nadenken over wat je allemaal kan doen is altijd zo leuk he? ). Dan weet ik alleen wel wat Hart van Nederland vandaag geshowed had:
* Dit is Pernilla la Louw met hart van Nederland, rechtstreeks uit onze hoofdstad.
In Den Haag heeft een automobilist een scooterrijder geprobeerd dood te rijden.
*schakel over naar camera op locatie, de scooteretterbak in beeld die zielig het volgende verteld:
Ja ik reed gewoon naar huis en opeens word ik overreden door die gek in die auto! Totaal zonder reden!
Het was racisme ik zeg het je! Het wordt steeds erger!

En zo krijg je rare verhalen in de wereld

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1095949
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:53 schreef X-Ray het volgende:
Ja ik reed gewoon naar huis en opeens word ik overreden door die gek in die auto! Totaal zonder reden!
Het was racisme ik zeg het je! Het wordt steeds erger!
en wat zegt zijn bitchaa girlfriend??!?!?
pi_1095955
Volgens mij ligt dat niet aan die scooter maar aan de figuur die erop zit. Nu isset vaak wel zo dat jonge mensen op scooters vervelend zijn op de weg maar dit is een geval van een vervelend pestventje!
  woensdag 27 juni 2001 @ 09:59:23 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1095958
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:52 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Laten we een Fok de scooter actie starten!

alleen natuurlijk de echte asociale rijders (maar dat is toch 90%) worden gewoon vanaf nu gesandwiched. Wie heeft er tijd om een garagebedrijf te zoeken waar we onze schade goedkoop kunnen repareren en een adres voor koeienvangers en trekhaken is ook geen overbodige luxe. Tijd om die klerelijers een lesje te leren.

Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet

Hebben we geen garage nodig ook
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:01:07 #20
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_1095969
Typisch iemand die wel een klap had verdiend! Dat gedrag van 'eerst zorgen dat ik beter ben' met dat slot, en daarna ZODRA ze zien dat dat toch niet zo is meteen al hun 'vrienden' erbij halen.

[beetje offtopic]
Dat is ook een van de enorm irritante dingen aan die gasten. Politie weet van veel van die gasten dat ze allerlei illegale dingen doen maar kunnen ze niet arresteren want dan komen er gelijk 23 broers, 40 'meehangers' en 17 vaders die zeggen dat hij die hele avond heeft zitten kaarten thuis!
[/beetje offtopic]

"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_1096003
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 09:59 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Met een Hummvee moet het wel lukken denk je niet

[pics van hummers]

Nou, dat is idd een errug goed idee. En je hebt heel weinig schade aan je auto, want zo`n hummer kan wel het 1 en ander hebben aangezien ie voor de Golfoorlog werd gemaakt.
pi_1096012
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 10:01 schreef mistraldk het volgende:
Typisch iemand die wel een klap had verdiend! Dat gedrag van 'eerst zorgen dat ik beter ben' met dat slot, en daarna ZODRA ze zien dat dat toch niet zo is meteen al hun 'vrienden' erbij halen.
wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
hij belde zijn moeder om te vragen of ze nog wat te shoarma had, want zijn bitchaa had een beetje honger gekregen van zijn onwijs stoere gedrag
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:12:28 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1096041
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 10:07 schreef Reda het volgende:

[..]

wie zegt dat hij zijn vrienden belde..
hij belde zijn moeder om te vragen of ze nog wat te shoarma had, want zijn bitchaa had een beetje honger gekregen van zijn onwijs stoere gedrag

LL
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1096355
Jammer dat dit soort gastjes altijd brommerrijders in het algemeen in een slecht daglicht stellen. Ik zelf rijd brommer en auto (en binnenkort motor). En ik rij ook keurig opgevoerd, maar niet associaal. Ik rij gewoon netjes met het verkeer mee, en als ik eens af en toe op een open weggetje zit trek ik 'm wel eens helemaal open, maar niemand die daar last van zal hebben.

Maar goed, ff ontopic: dat schorem moeten ze gewoon afschieten, inclusief al dat ranzige blonde spul wat met die marokanen gaat. Ik heb die situatie zelf van dichtbij meegemaakt, en dat wijf kwam inderdaad al niet van betere komaf als die marok, ik snap alleen nog niet wat je met zo'n ranzige arabier moet? Wil ze later graag een hoofddoekje gaan dragen en huisvrouw in maroko worden ofzo?

Gister ook, een kennis van m'n moeder: oude man, jaartje of 65-70, loopt op het amstelstation, met z'n laptopje, komen er 2 van die stink ventjes van een jaar of 14, rukken zo dat ding uit z'n handen, dus hij begint te blairen (), dus zo 2 gasten erachter aan, ze hadden 'm gelukkig nog wel teruggepakt. Alleen die pleuris ventjes zijn ontsnapt.

En dat van dat ze meer vrijheid willen snap ik al helemaal niet. Wat willen ze dan? Dat we ze gewoon lekker hun gang laten gaan. Ze komen me echt 6 voudig me neus uit, als we nog eens preventief (nouja, eigenlijk zijn we al te laat) gaan ruimen, dan help ik graag een handje mee (nee, ik ben niet racistisch, ik zeg niet over wie of wat ik het heb ).

woensdag 27 juni 2001 @ 11:01:31 #25
10356 Trazer
Don't panic
pi_1096420
Heb zelf ook schijt aan scooterrijders op de rijbaan. De mentaliteit van (het grootste deel van) die stumpers is al behandeld. Waar ik mij aan erger is dat als ik op mijn motor 50 rij in de bebouwde kom dat ze denken dat ze je in kunnen halen en irritant voor naast of achter je gaan rijden. Irritantste is nog dat ze zo gaan rijden dat jij steeds moet afremmen. Wat die klootzakken niet doorhebben is dat zij weinig gas meer over hebben en ik in de tweede versnelling rijd en dus nog 4 keer kan overschakelen. Ik moet van die stumpers.
For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')