abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:26:18 #1
68726 Versie1
Goede winden..
pi_15914685
Plan om morgen naar de winter efteling te gaan. Iemand er onlangs geweest? was het leuk? waarom wel/niet?

Ciao

pi_15914790
was wel leuk
maar te druk
ik zou je aanraden om volgende week een x te gaan
046
Dank aan Yeahinho
pi_15914830
Ja, ben er dinsdag geweest. Enige nadeel is natuurlijk dat het koud is Warm kleden dus.

Voor de rest is het er erg gezellig. Maandag stond er een flinke file, dinsdag viel het mee. Hebben niet echt lang hoeven wachten.

Zeker leuk om te doen!

Ik was ook in zeeeeer leuk gezelschap, dus dat was ook wel aardig

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:32:55 #4
68726 Versie1
Goede winden..
pi_15914901
Wat is er leuk? Wat moet ik verwachten? Pyton en dat soort dingen doen het nu niet, maar wat doet het wel?
pi_15914917
Ik ben er vorig jaar op eerste kerstdag geweest. Het hele gedeelte waar de Pyton enzo staan is afgesloten en nog een paar attracties vanwege de gladheid.

Efteling is altijd wel leuk, maar ik vond het erg jammer dat we zo veel geld moesten neerleggen voor zo weinig attracties. Wacht liever tot de zomer!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:37:25 #6
42300 Exterior
~ Quasi-alert
pi_15915066
Vandaag geweest met me vriendinnetje was erg leuk! maar t was wel erg druk . Vooral 's avonds was het sprookjesbos erg mooi en die promenade ook
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:38:35 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15915109
als er sneeuw is wel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:39:41 #8
68726 Versie1
Goede winden..
pi_15915143
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:37 schreef Exterior het volgende:
Vandaag geweest met me vriendinnetje was erg leuk! maar t was wel erg druk . Vooral 's avonds was het sprookjesbos erg mooi en die promenade ook
Ja maar WAT is er nou zo leuk????? alleen sprookjesbos.. wat kun je doen op de promenade?

[Dit bericht is gewijzigd door Versie1 op 02-01-2004 23:40]

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:40:38 #9
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15915173
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:33 schreef Jummy het volgende:
Ik ben er vorig jaar op eerste kerstdag geweest. Het hele gedeelte waar de Pyton enzo staan is afgesloten en nog een paar attracties vanwege de gladheid.

Efteling is altijd wel leuk, maar ik vond het erg jammer dat we zo veel geld moesten neerleggen voor zo weinig attracties. Wacht liever tot de zomer!

vind ik dus ook
OJAAJOH?
pi_15915176
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:32 schreef Versie1 het volgende:
Wat is er leuk? Wat moet ik verwachten? Pyton en dat soort dingen doen het nu niet, maar wat doet het wel?
Die hele hoek met de pyton en de Schipschomme is dicht.
pi_15915275
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:40 schreef Nolius het volgende:

[..]

Die hele hoek met de pyton en de Schipschomme is dicht.

En intussen laten ze de bezoekers gewoon hetzelfde betalen als in het normale seizoen, wanneer alles gewoon open is
Squid Pro Row
pi_15915294
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:39 schreef Versie1 het volgende:

[..]

Ja maar WAT is er nou zo leuk????? alleen sprookjesbos.. wat kun je doen op de promenade?

de sfeer !!!
ruigrijk is dicht maar voor de rest alles in winterstijl
046
Dank aan Yeahinho
pi_15915375
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:43 schreef Citax het volgende:

[..]

En intussen laten ze de bezoekers gewoon hetzelfde betalen als in het normale seizoen, wanneer alles gewoon open is

aan jou de keus of je gaat of niet

btw
fantasia land is ook geopend en das mooier zeggn ze

046
Dank aan Yeahinho
pi_15915387
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:26 schreef Versie1 het volgende:
Plan om morgen naar de winter efteling te gaan. Iemand er onlangs geweest? was het leuk? waarom wel/niet?

Ciao

het is natuurlijk WEL de moeite niet? alles mooit verlicht etc. treden overal bandjes op, de meeste attreacties zullen alleen wel gesloten zijn maarja, is er nu trouwens ook niet een ijsbaan? vriend van me is er geweest lijkt me ook wel mooi om een keer gezien te hebbe
pi_15915466
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:46 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

aan jou de keus of je gaat of niet

Nou ja, ik heb een abonnement , maar zoals al gezegd de toegangsprijsprijs is een beetje hoog navenant er zoveel dicht is.
Squid Pro Row
pi_15915632
[quote]Op vrijdag 2 januari 2004 23:49 schreef Citax het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb een abonnement , maar zoals al gezegd de toegangsprijsprijs is een beetje hoog navenant er zoveel dicht is.
[/quotey het abbo was mij ook een beetje veel van het goede ik heb voor komend seizoen
de esp vn sixflags voor 49 euro
en dat voor een heel seizoen en de ef is in de winter al duurder

maar sixflags is dan ook geen efteling

046
Dank aan Yeahinho
pi_15915950
Ik zelf vind het wel de moeite waard, mits je niet verwacht dat het een dagje vol spanning en avontuur wordt. Het is - denk ik - ook wel leuker als je met je vriendje/vriendinnetje gaat dan met een stel vrienden/vriendinnen. Het geeft namelijk wel een romantische sfeer zo.

Maar je moet er natuurlijk wel van houden. Het is nu namelijk erg nostalgisch ingericht (sfeervolle lichtjes, nostalgische lantaarns, knisperende kampvuren, winters entertainment en gezellige muziek).

En uiteraard ontbreekt de stampot, glühwein en de warme chocolademelk niet

Maar het is idd nog wel net zo duur als in de zomer. Je moet gewoon goed van te voren bedenken: wil ik dit betalen aan deze sfeer (zonder de Bobbaan, de Piraña en het gebied Ruigrijk)?

pi_15916043
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:05 schreef SpaceAce het volgende:
Ik zelf vind het wel de moeite waard, mits je niet verwacht dat het een dagje vol spanning en avontuur wordt. Het is - denk ik - ook wel leuker als je met je vriendje/vriendinnetje gaat dan met een stel vrienden/vriendinnen. Het geeft namelijk wel een romantische sfeer zo.

Maar je moet er natuurlijk wel van houden. Het is nu namelijk erg nostalgisch ingericht (sfeervolle lichtjes, nostalgische lantaarns, knisperende kampvuren, winters entertainment en gezellige muziek).

En uiteraard ontbreekt de stampot, glühwein en de warme chocolademelk niet

Maar het is idd nog wel net zo duur als in de zomer. Je moet gewoon goed van te voren bedenken: wil ik dit betalen aan deze sfeer (zonder de Bobbaan, de Piraña en het gebied Ruigrijk)?

met bobbaan
maar wel druk
046
Dank aan Yeahinho
pi_15916116
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:08 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

met bobbaan

Die was vandaag ook dicht
Squid Pro Row
pi_15916182
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:08 schreef hallo_mensen het volgende:
met bobbaan
maar wel druk
Op de site van de Efteling staat zonder bobbaan, maar ik kan me idd herinneren dat hij open was.. (een paar jaar geleden iig)
pi_15916725
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:11 schreef Citax het volgende:

[..]

Die was vandaag ook dicht

das pech hebben
maar als je het smorgens belt kunnen ze je het altijd vertellen btw
om een indruk te krijen kijk eens op
http://themepark.nl/ubbthreads/postlist.php?Cat=&Board=UBB3&PHPSESSID=
046
Dank aan Yeahinho
pi_15922887
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:30 schreef Nolius het volgende:
Ja, ben er dinsdag geweest. Enige nadeel is natuurlijk dat het koud is Warm kleden dus.

Ik was ook in zeeeeer leuk gezelschap, dus dat was ook wel aardig

Hee! Daar ben ik dinsdag ook geweest

Het is idd leuk om naar de winterefteling te gaan. Helaas is het Ruigrijk (Python, Halve Maen, Pegasus) niet open, maar er zijn nog genoeg andere dingen te doen. Daarbij hebben ze het park met sneeuw bestrooid, lampjes opgehangen en kampvuurtjes gemaakt, dus het ziet er gezellig uit.

En daarbij: de Efteling is altijd leuk

quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:13 schreef SpaceAce het volgende:

Op de site van de Efteling staat zonder bobbaan, maar ik kan me idd herinneren dat hij open was.. (een paar jaar geleden iig)

Op de site stond idd dat die dicht was, maar dinsdag wastie dus gewoon open. De Piraña was ook dicht, maar die scheen na een ongelukje eerder dit jaar al langer dicht te zijn. Verder is alles dus open. De Python e.d. zijn leuk, maar het heeft voor mij sowieso geen prioriteit. Dus dat heb ik niet echt gemist.
pi_15922938
Ik ben de 1e zaterdag van de kerstvakantie geweeest en het was echt helemaal niet, druk, nergens voor hoeven wachten en de bob was gewoon open.

Als j met j vriendj/vriendinnetj wilt gaan, zeker doen, tis echt super romantisch

Verder vond ik de schaatsbaan erg leuk

fotos: http://media.gameparty.net/list/crew/joost/2003%20012%20Winterefteling/

zaterdag 3 januari 2004 @ 11:23:09 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15922960
Ja, is zeker de moeite. Wel goed aankleden is wel erg koud.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15922978
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Als j met j vriendj/vriendinnetj wilt gaan, zeker doen, tis echt super romantisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')