abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16012801

onze huisspin in de piek.
en nu moet ie moven.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:03:41 #27
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_16013722

Katjes leven helaas niet meer. Foto's zijn iets meer dan een jaar oud. Niet bewerkt.

pi_16021462
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef axon het volgende:
[afbeelding]
en nu moet ie moven.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:10 schreef Ouwesok het volgende:

In dit topic zijn dus huisdierenfoto's van harte welkom, echter op één voorwaarde: Het moet fotografisch interessant zijn.

Foto's die alleen een registratie zijn van Fikkie of Minoes waarbij de fototechnische kwaliteit ver te zoeken is horen ingaande nu in de topics waar het meer over huisdieren dan over fotografie gaat.
Probeer dus al je fototechniek los te laten in je huisdierenfoto's.

Gelezen...
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:03:31 #29
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_16021554
Hier stond een hele lieve foto van 4 jonge hamstertjes. Maar ik heb ze in een ander topic gezet waar mensen wél geinteresseerd zijn.

edit: Dit is weer zo'n voorbeeld van wat we níet willen zien. Hamstertechnisch dik in orde, maar fotografisch ver onder de maat

[Dit bericht is gewijzigd door Double-U op 07-01-2004 14:31]

Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_16023182
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:58 schreef dane het volgende:

[..]

[..]

Gelezen...

Jazeker wel gelezen.
Heb m'n best gedaan. Sorry dat het het niveau van Minous en de natte neuzenshow in uw opinie niet overtreft. Voor de volgende foto zal ik zal Spikkie Spin vragen te lachen. Dat kan hij erg lieflijk, het zal zeker gevoelens van vertedering opwekken.

Een discussie over fototechnische kwaliteit voer ik graag met u in een ander draadje.

[Dit bericht is gewijzigd door axon op 06-01-2004 23:03]

woensdag 7 januari 2004 @ 00:09:55 #31
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16025359
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef axon het volgende:

[..]

Jazeker wel gelezen.
Heb m'n best gedaan. Sorry dat het het niveau van Minous en de natte neuzenshow in uw opinie niet overtreft. Voor de volgende foto zal ik zal Spikkie Spin vragen te lachen. Dat kan hij erg lieflijk, het zal zeker gevoelens van vertedering opwekken.

Een discussie over fototechnische kwaliteit voer ik graag met u in een ander draadje.

Beetje flauw...
Proud Powerpauper
  woensdag 7 januari 2004 @ 02:54:03 #32
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_16028066
mijn miauw:

[Dit bericht is gewijzigd door Kindred_Spirits op 07-01-2004 03:01]

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_16028849
Het kattenleven in optima forma

Toch niet te groot he?

woensdag 7 januari 2004 @ 09:20:07 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16029833
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 02:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn miauw:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind je eerste 4 foto's niet bijzonder (oops edit: ik zie dat die van een andere poster zijn). Dat is een kat en daarmee is het af. Mogen van van dit topic afgehaald worden. Zo ook meerdere foto's. Ik dacht dat deze topic ging over 'speciale' foto's. Ik heb ook nog 3000 niet zo speciale foto's liggen waar niemand op zit te wachten maar die ik wel leuk vind want mijn huisdieren staan erop. My 2 cents.

De laatste 2 (die van jou dus) vind ik wel goede foto's voor in dit topic. Die zijn een stuk interessanter (ook qua kleur).

[Dit bericht is gewijzigd door Nuek op 07-01-2004 09:52]

Proud Powerpauper
  woensdag 7 januari 2004 @ 09:22:57 #35
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_16029894
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 07:55 schreef Sanseveria het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch niet te groot he?

Ja, eigenlijk wel Maar wat een heerlijk dik koppie heeft jouw kat zeg, of lijkt dat maar zo? (vooral die 2e vind ik erg leuk!)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_16032595
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:03 schreef Flaman het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Katjes leven helaas niet meer. Foto's zijn iets meer dan een jaar oud. Niet bewerkt.

Heel erg mooie foto's, en die laatste ..
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 7 januari 2004 @ 12:52:26 #37
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_16034640
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef axon het volgende:
[afbeelding]
en nu moet ie moven.
Goed dat je erbij zet wat het voorstelt.... . Ga je 'm zelf moven ?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 7 januari 2004 @ 13:07:44 #38
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16035134

Een van de eerste fotos van Kater Face met mijn nikon 3100 een half jaar geleden ofzo.

pi_16038031

Doei.
pi_16050181
andere topic is net dicht gegaan toen ik m´n foto´s er had geplaatst

gemaakt met een Canon G5.
mooie zomerdag, veel licht en een poes die wel ff wou poseren

pi_16053880
Het begint hier bijna op het "Fotografeer je poes"-topic te lijken.
Zijn er geen andere huisdieren?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 07:55 schreef Sanseveria het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel hele mooie foto's, ook fotografisch interessant.
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:27:28 #42
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_16054088
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:37 schreef esvier het volgende:
andere topic is net dicht gegaan toen ik m´n foto´s er had geplaatst

[afbeelding]

[afbeelding]

gemaakt met een Canon G5.
mooie zomerdag, veel licht en een poes die wel ff wou poseren

Hoewel, er veel 'drukte' op de achtergrond is, vind ik die eerste erg leuk Het stoort niet ofzo. Die 2e is vooral erg grappig, goede timing!

Ik zou alleen wel dat Disney lettertype veranderen....Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:29:46 #43
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16054176
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:21 schreef The_Frog het volgende:
[..]

om te photoshoppen wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Nuek op 07-01-2004 23:35]

Proud Powerpauper
pi_16058989
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:22 schreef Offy het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel Maar wat een heerlijk dik koppie heeft jouw kat zeg, of lijkt dat maar zo? (vooral die 2e vind ik erg leuk!)

Nee hoor, is ook zo. Het is een Britse Korthaar, dus een platte, brede kop. Meestal zie je die in het blauw, dit is een creme. Zal binnenkort wel een full body foto plaatsen. ik vind het zelf ook zo'n droppie, hij heeft nog echt zo'n kittenkoppie vind ik.
quote:
Tanx! Had toen net het hoofdstuk 'abstract' in de nat. geogr. fotogids gelezen , dus wilde eens een wat andere kattenfoto maken.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:29 schreef Nuek het volgende:

[..]

Hoe bedoel je Nuek? Deze zijn zo uit de camera (G3) qua scherpte, kleur en grootte enzo, heb alleen een stukje kussen weggeshopt en wat storende haartjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanseveria op 08-01-2004 06:50]

donderdag 8 januari 2004 @ 09:30:23 #45
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16060079
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 06:43 schreef Sanseveria het volgende:

Hoe bedoel je Nuek? Deze zijn zo uit de camera (G3) qua scherpte, kleur en grootte enzo, heb alleen een stukje kussen weggeshopt en wat storende haartjes.

Ik bedoel dat je foto's leuk zijn om mee te photoshoppen. Kwaliteit van de camera is goed, de tuinstoelen vind ik storend en afdoen en die arm van iemand nog erger. Dat bedoelde ik ermee...
Maar ik ben een zeikerd en het topic gaat over fotografisch interessante foto's
Proud Powerpauper
pi_16061591
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:30 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je foto's leuk zijn om mee te photoshoppen. Kwaliteit van de camera is goed, de tuinstoelen vind ik storend en afdoen en die arm van iemand nog erger. Dat bedoelde ik ermee...
Maar ik ben een zeikerd en het topic gaat over fotografisch interessante foto's

Ik geloof dat je heel andere foto's voor ogen hebt. Ik heb twee close-ups gemaakt, geen tuinstoel of arm te zien .

Edit: Ik zie nu dat jij de foto's van Esvier bedoelt, maar je quote een post die over mijn foto's ging.... miscommunicatietje..

[Dit bericht is gewijzigd door Sanseveria op 08-01-2004 11:02]

donderdag 8 januari 2004 @ 11:26:31 #47
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16062393
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:53 schreef Sanseveria het volgende:

[..]

Ik geloof dat je heel andere foto's voor ogen hebt. Ik heb twee close-ups gemaakt, geen tuinstoel of arm te zien .

Edit: Ik zie nu dat jij de foto's van Esvier bedoelt, maar je quote een post die over mijn foto's ging.... miscommunicatietje..

heb ik constant
Proud Powerpauper
pi_16065258
quote:
Als je wilt heb ik wel een mooie ( mijn mening ) foto van een opgezette uil, maar das is niet echt een huisdier ... of wel? Of maakt dat niet zoveel uit?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:37 schreef Georges het volgende:Wat een schatten. Heb je die eend gevonden, of vind je eenden gewoon leuk?
Ik heb die eend inderdaad gevonden, maar ik zal even snel vertellen hoe het allemaal ging. Ik kreeg 4 jaar geleden een aantal kinderen aan de deur met een ei die nog warm was. Ze vroegen of ik er mischien nog iets mee kon doen en ik dacht "Ik doe eens gek." en ik heb dat ei in een mandje met een handoek onder een bureaulamp gezet. Wonder boven wonder is na een tijdje het ei gaan bewegen en zat er een klein gaatje in. Ik heb het ei maar in een blazen / plastic bak gezet met de lamp er nogbij uiteraard. Het was 4 dagen stil in het ei, maar als je het vastpakte voelde je het eendje gewoon bewegen in het ei. Op een dag voor dat ik naar school ging heeft het eendje zichzelf er helemaal uit het ei gewerkt en stond er ineens een eendje in de bak. Blablabla het eendje is bijna volwassen geworden, had al vliegen geleerd, reageerde ook op mij en andere mensen die het eendje hielpen te verzorgen, kwam gewoon bij je zitten of op je hand / arm , etc. Tot op een dag ik alleen een hoopje veren terugvond op de vaste plek van haar. Waarschijnlijk is ze door een hond gepakt maar zeker weten doe ik het niet. Ik had één grote fout gemaakt en dat is om de eend met mijn twee honden in contact gebracht ( en ook "beschermd" als er een andere wilde hond kwam ). Hierdoor heeft zij nooit geleerd om weg te gaan voor honden

Gelukkig is het met de eend op de foto beter afgelopen!
Dit eendje liep een dag of 4 rond bij ons achter zonder moeder of andere eenden. Zij was toen ongeveer 1 of 2 weken oud en ze liep ook gewoon achter mensen aan die zij waarschijnlijk als moeder zag. Het eendje is bij 3 verschillende huizen geweest maar elke keer na een dag al weer terug gezet in de "natuur" en moest ze zichzelf weer redden. Ik heb het beestje vanaf toen verzorgd en deze keer bij een vriend ( die vorige keer ook meehielp ) gehuisvest. Dit keer is het goed gegaan en heeft ze ook met pijn en moeite vliegen geleerd. Momenteel heb ik haar al een jaar niet gezien omdat ze langzaam in de natuur is verwilderd. Ongeveer een half jaar nadat ik haar niet meer heb gezien zag een vriend van mij haar nog in de vijver, dus is alles goed gekomen

( ik kan je nog een aantal leuke verhalen vertellen over het eendje, maar dit is een foto-topic )

En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_16078544
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:29 schreef Nuek het volgende:

[..]

nu nog een dikke joint tussen zijn klauwen

dan krijg je dit effect na afloop

pi_16079162
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:10 schreef caradoc het volgende:
knip
Goed dat je die beesten gered hebt (al is het jammer van dat eerste eendje).
quote:
Nou vooruit:

...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')