Openinspost even verwijderd, topic van gebande user.
Maar het loopt verder goed, dus laat ik 'm open.
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 02-01-2004 22:42]
quote:Slaat ook nergens op.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:25 schreef nXn het volgende:
ga naar de psychiater met je 3 forum posts...
Anyway, dat is best wel klote, maar if i may ask, hoe oud ben je?
quote:Ik denk 19
Op vrijdag 2 januari 2004 21:27 schreef Untouchables het volgende:[..]
maar if i may ask, hoe oud ben je?
quote:Sommige jongens vinden dat ook gewoon heel erg leuk en aantrekkelijk hoor!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:21 schreef justagirl19 het volgende:
omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt.\
quote:Zout op.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:25 schreef nXn het volgende:
ga naar de psychiater met je 3 forum posts...
Maar ik ben ik ben 19 trouwens
quote:hey las net je andere topic ookal en dacht al dat je erg onzeker was.. ik heb het ook.. ben ook bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat rood worden ken ik al helemaal als geen ander.. probeer me er overheen te zetten maar dat lukt niet zomaar.. praat er in ieder geval met iemand over!
hallo iedereen..
Ik ben echt zo onzeker, dat ik een beetje moe wordt van mezelf. Ik krijg best vaak opmerkingen dat ik er leuk uitzie, en dat vind ik dan even leuk, maar 5 min. later ben ik dat alweer bijna vergeten. Maar zodra er iets negatiefs over mij wordt gezegd ben ik weer helemaal terug bij af, en voel ik me echt super klote. Ik zoek zo vaak die bevestiging van andere mensen, maar ondertussen ga ik me er helemaal niet beter doorvoelen. Ja misschien die 5 minuten maar daar heb je ook niks aan. Ik ben ook bang dat ik op deze manier nooit een vriend zal vinden omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt. Daar baal ik van want zo wil ik helemaal niet zijn. Ik houd van praten maar doordat ik zo onzeker ben over mezelf, en bang ben om rood te worden houd ik steeds vaker mijn mond maar. Dus eigenlijk wil ik wel een relatie maar ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weer afknappen op mijn karakter en dan krijgt mijn zelfvertrouwen natuurlijk nog een grotere deuk dus ik durf het niet eens meer aan. Ik krijg genoeg aandacht maar ik durf ze niet dichterbij te laten komen.. Wie herkent dit, en wat kan ik hieraan doen.. HELLUP!
mja hou het hier wel ff in de gaten kan ook wel wat tips uitwisselen met andere want ik herken het
[Dit bericht is gewijzigd door _Marcel_ op 02-01-2004 21:30]
quote:is niet verboden
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef justagirl19 het volgende:
hoezo is t hier verboden dan om meer topics te plaatsen?? :S nouja sorry hoor!Maar ik ben ik ben 19 trouwens
oehhhhh
quote:Wat is dat verschrikkelijk zeg!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef hellmondunited het volgende:[..]
en dat rood worden ken ik al helemaal als geen ander..
quote:erg lastig.
hallo iedereen..
Ik ben echt zo onzeker, dat ik een beetje moe wordt van mezelf. Ik krijg best vaak opmerkingen dat ik er leuk uitzie, en dat vind ik dan even leuk, maar 5 min. later ben ik dat alweer bijna vergeten. Maar zodra er iets negatiefs over mij wordt gezegd ben ik weer helemaal terug bij af, en voel ik me echt super klote. Ik zoek zo vaak die bevestiging van andere mensen, maar ondertussen ga ik me er helemaal niet beter doorvoelen. Ja misschien die 5 minuten maar daar heb je ook niks aan. Ik ben ook bang dat ik op deze manier nooit een vriend zal vinden omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt. Daar baal ik van want zo wil ik helemaal niet zijn. Ik houd van praten maar doordat ik zo onzeker ben over mezelf, en bang ben om rood te worden houd ik steeds vaker mijn mond maar. Dus eigenlijk wil ik wel een relatie maar ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weer afknappen op mijn karakter en dan krijgt mijn zelfvertrouwen natuurlijk nog een grotere deuk dus ik durf het niet eens meer aan. Ik krijg genoeg aandacht maar ik durf ze niet dichterbij te laten komen.. Wie herkent dit, en wat kan ik hieraan doen.. HELLUP!
quote:dat is het ook voor diegene zelf (heb ik ook last van)
Op vrijdag 2 januari 2004 21:30 schreef SuperUli het volgende:[..]
Wat is dat verschrikkelijk zeg!
.
quote:leuk hoor ga nou maar weer buitenspelen
Op vrijdag 2 januari 2004 21:31 schreef actionhero het volgende:[..]
erg lastig.
ik wil je wel wat therapie geven. En vertel eens wat je meer hebt te bieden dan. Het uiterlijk is niet alles toch. Geef je emailadres maar en dan kan je een leuke foto sturen, dan zal ik je eerlijk beoordelen.
ging vanzelf over, is lastig ja, maar heb er nu geen last van, ben zo open als het maar kan, geef complimenten, commentaar en kan er nu ook mee omgaan.
Dat je 'rood worden' een probleem vindt, dat zit toch echt in jouw hoofd hoor, er is buiten jou helemaal niemand die het raar of erg vindt als jij rood wordt.
En onzekerheid hoort erbij. Hoe kun je nu ooit ergens zeker van zijn als je de toekomst niet kunt voorspellen? Onzekerheid is angst. Iedereen die een beetje intelligentie bezit is onzeker. Hoe meer je nadenkt over de dingen die je doet, hoe meer je doorhebt dat dingen helemaal niet zo vanzelf gaan als het lijkt. Je kunt alleen zekerder van jezelf worden als je leert met alle situaties om te gaan (duh ), en daarvoor moet je ervaring krijgen, fouten maken, fouten leren goedmaken, enzovoorts. Zeker van jezelf wordt je alleen als je ueberhaupt fouten maakt. Als je nooit fouten maakt kun je er ook niet van leren.
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: laat die angst om fouten te maken vallen. Iedereen maakt fouten, dat is de manier waarop we leren. En dan is het beter om zo snel mogelijk die fouten te maken. Des te sneller leer je . Alleen mensen die niet nadenken en mensen die bepaalde situaties al meegemaakt hebben zullen zeker zijn als ze nog eens zo'n situatie meemaken.
quote:Ja, gaan ze een beetje foto's vragen terwijl ze hier een probleem post
Op vrijdag 2 januari 2004 21:32 schreef SuperUli het volgende:
Jezus, anders springt even half mannelijk Fok! meteen op haar..
quote:Die anderen voelen zich waarschijnlijk precies zo, en willen het waarschijnlijk dus net zo min laten merken.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:33 schreef justagirl19 het volgende:
Nou een foto liever niet haha.. ik heb wel een site maar die vertel ik lekker nietbeetje voor schut natuurlijk
maar ik ben al in therapie nu. Wel fijn dat mensen zich erin herkennen (niet voor jullie natuurlijk) maar wel fijn om te horen dat meer mensen dit hebben, zou bijna denken dat ik de enigste ben namelijk. Iedereen om me heen lijkt altijd zo zeker te zijn...
quote:Neem 1 ding van me aan, iedereen is onzeker.
Nou een foto liever niet haha.. ik heb wel een site maar die vertel ik lekker nietbeetje voor schut natuurlijk
maar ik ben al in therapie nu. Wel fijn dat mensen zich erin herkennen (niet voor jullie natuurlijk) maar wel fijn om te horen dat meer mensen dit hebben, zou bijna denken dat ik de enigste ben namelijk. Iedereen om me heen lijkt altijd zo zeker te zijn...
quote:Ik denk dat het ook met geluk te maken heeft.. ik weet niet wat de TS allemaal mee heeft gemaakt, maar ik en nog wat uit mijn omgeving zijn zo onzeker door al die gebeurtenissen geworden.. denk dat als je niks meemaakt dat je dan veel makkelijker op iets afstapt ofzo
Op vrijdag 2 januari 2004 21:33 schreef RetepV het volgende:
Heel kort:Dat je 'rood worden' een probleem vindt, dat zit toch echt in jouw hoofd hoor, er is buiten jou helemaal niemand die het raar of erg vindt als jij rood wordt.
En onzekerheid hoort erbij. Hoe kun je nu ooit ergens zeker van zijn als je de toekomst niet kunt voorspellen? Onzekerheid is angst. Iedereen die een beetje intelligentie bezit is onzeker. Hoe meer je nadenkt over de dingen die je doet, hoe meer je doorhebt dat dingen helemaal niet zo vanzelf gaan als het lijkt. Je kunt alleen zekerder van jezelf worden als je leert met alle situaties om te gaan (duh
), en daarvoor moet je ervaring krijgen, fouten maken, fouten leren goedmaken, enzovoorts. Zeker van jezelf wordt je alleen als je ueberhaupt fouten maakt. Als je nooit fouten maakt kun je er ook niet van leren.
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: laat die angst om fouten te maken vallen. Iedereen maakt fouten, dat is de manier waarop we leren. En dan is het beter om zo snel mogelijk die fouten te maken. Des te sneller leer je
. Alleen mensen die niet nadenken en mensen die bepaalde situaties al meegemaakt hebben zullen zeker zijn als ze nog eens zo'n situatie meemaken.
quote:
Iedereen om me heen lijkt altijd zo zeker te zijn...
quote:*kuch* Wanhopig *kuch*
Op vrijdag 2 januari 2004 21:30 schreef _Marcel_ het volgende:
Post een foto, ik ben zoekende.
quote:inderdaad
Op vrijdag 2 januari 2004 21:36 schreef MisszJ het volgende:
Ze vraagt om advies, niet ofdat heel fok! met dr wil daten.....
quote:Probleem opgelost lijkt me..
...zou bijna denken dat ik de enigste ben namelijk.
quote:Rot op man! Moet ze zich hier beter door voelen!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:32 schreef Twisted_TpaU het volgende:
* Twisted_TpaU had daar ook vroeguh last van.ging vanzelf over, is lastig ja, maar heb er nu geen last van, ben zo open als het maar kan, geef complimenten, commentaar en kan er nu ook mee omgaan.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:31 schreef actionhero het volgende:
erg lastig.
ik wil je wel wat therapie geven. En vertel eens wat je meer hebt te bieden dan. Het uiterlijk is niet alles toch. Geef je emailadres maar en dan kan je een leuke foto sturen, dan zal ik je eerlijk beoordelen.
TS, tijd zal je beter doen voelen, en probeer niet teveel in het negatieve te denken...
Op zich vind ik onzekerheid bij een meisje wel aantrekkelijk, zolang het niet te extreem is, als iemadn je tich keer zegt je leuk te vinden mag je op een gegeven moment wel aannemen dat hij/zij het meent.
Als onzekerheid als wapen/excuus wordt gebruikt om onder sommige dingen uit te komen.......
quote:Misschien vragen ze dat wel om haar zelfvertrouwen op te krikken!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:36 schreef MisszJ het volgende:
Ze vraagt om advies, niet ofdat heel fok! met dr wil daten.....
quote:yeah right......
Op vrijdag 2 januari 2004 21:40 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Misschien vragen ze dat wel om haar zelfvertrouwen op te krikken!
quote:ja, en krikken is het enige waar jij aan denkt
Op vrijdag 2 januari 2004 21:40 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Misschien vragen ze dat wel om haar zelfvertrouwen op te krikken!
quote:MIsschien is dat niet zo erg als mensen dat weten, dan ben je tenminste eerlijk, zoals je nu bent ga je je anders voordoen dan je werkelijk bent, niet?
Op vrijdag 2 januari 2004 21:41 schreef justagirl19 het volgende:
oja en ik schaam me natuurlijk voor wat ik nu allemaal typ, best voor schut dat iedereen dit kan lezen, dus ga natuurlijk geen foto van mezelf hierop zetten van kijk dit ben ik. Dan weet iedereen ineens precies hoe ik ben, en dat probeer ik nou juist te verbergen
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 02-01-2004 21:51]
Vraag maar rond aan iedereen die hier wanhopig graag met je uit wil, zonder dat ze ook maar iets van je weten
quote:foto moet je zeker niet doen, dat slaat gewoon nergens op.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:41 schreef justagirl19 het volgende:
oja en ik schaam me natuurlijk voor wat ik nu allemaal typ, best voor schut dat iedereen dit kan lezen, dus ga natuurlijk geen foto van mezelf hierop zetten van kijk dit ben ik. Dan weet iedereen ineens precies hoe ik ben, en dat probeer ik nou juist te verbergen
maar je schamen moet je al helemaaaaaaaaal niet doen.. je moest is weten wat iedereen voor topics opent.. enne je bent lekker anoniem
maare teveel voor iemand anders denken doe ik ook.. je moet toch zoveel mogelijk onder de mensen komen om daar vanaf te komen denk ik
quote:In dat geval raad ik je van harte aan zelf je foto uit het Fok-album te halen.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:30 schreef _Marcel_ het volgende:
Post een foto, ik ben zoekende.
quote:Nou iedereen tevreden toch
Op vrijdag 2 januari 2004 21:42 schreef Virus.NL het volgende:[..]
ja, en krikken is het enige waar jij aan denkt
quote:Niks van aantrekken hij is net zelf uit een diep gat geklommen en is bezig met zn eerste vriendinnetje
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef justagirl19 het volgende:
hoezo is t hier verboden dan om meer topics te plaatsen?? :S nouja sorry hoor!Maar ik ben ik ben 19 trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Karrakas op 02-01-2004 21:47]
quote:Wat een bull. De hele wereld doet zich voor alsof ze zelfverzekerd zijn. Niks mis mee, je moet alleen weten dat je niet de enige bent die dat doet.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:42 schreef UTO het volgende:
Ik heb het precies hetzelfde als jij
[..]MIsschien is dat niet zo erg als mensen dat weten, dan ben je tenminste eerlijk, zoals je nu bent ga je je anders voordoen dan je werkelijk bent, niet?
quote:Ah joh, in veel gevallen zal die jongen dat ook denken hoor, ik denk dat iedereen altijd wel probeert om gesprekken op gang te houden, om de ongemakkelijke stiltes te voorkomen.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:40 schreef justagirl19 het volgende:
bedankt voor jullie reacties! Ik weet ook wel dat iedereen onzeker is, maar ik heb t wel in extreme mate hoor. En je kunt wel zeggen dat jongens dat leuk vinden, maar als ik dan samen met een jongen ben voel ik me de hele tijd zo onzeker en ongemakkelijk en dat zal hij ook niet echt heel leuk vinden denk ik. Ik probeer t wel de hele tijd te verbergen maar ben zo bang dat het gesprek stilvalt of ik niks te melden heb, of dat ie me saai vind. En dat gevoel krijg ik niet weg!!! En een jongen vind het misschien wel leuk als je een xtje rood wordt, maar niet de hele tijd, lijkt mij. maar er wordt me al gezegd dat ik te veel voor andere mensen denk
Denk gewoon bij jezelf, dat hoe onzeker je ook mag zijn, je niet aan je eigen onzekerheid toegeeft en je gewoon doorgaat en je ding doet.
Probeer dat de volgende keer wanneer je weer eens in zon situatie bevind maar eens bewust voor de geest te houden.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:34 schreef halloween het volgende:[..]
Neem 1 ding van me aan, iedereen is onzeker.
quote:-Edit..von t te lullige reactie, zo erg is t ook weer niet
Op vrijdag 2 januari 2004 21:43 schreef JeOma het volgende:[..]
In dat geval raad ik je van harte aan zelf je foto uit het Fok-album te halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Nouk op 02-01-2004 21:52]
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:47 schreef Untouchables het volgende:[..]
Ah joh, in veel gevallen zal die jongen dat ook denken hoor, ik denk dat iedereen altijd wel probeert om gesprekken op gang te houden, om de ongemakkelijke stiltes te voorkomen.
Het vervelende is alleen, ook al weet je dat het gewoon is en dat iedereen onzeker is, je hebt er niets aan..
Ik ken het probleem, hoe vaak andere mensen je ook complimenten geven of zeggen dat iets normaal is, je kan het nooit helemaal accepteren en geloven.
Ik denk dat zulke eigenschappen meer dingen zijn die gewoon in jou als persoon zitten, net als dat ik bijvoorbeeld ontzettend chaotisch met veel dingen ben.
Hierdoor wordt je absoluut geen slecht mens, het is alleen wel vervelend voor jezelf!
Mijn advies? Ja dat is ontzettend moeilijk, omdat wij natuurlijk heus niet de eersten zullen zijn die zeggen dat het normaal is om onzeker te zijn etc..
Ik kan je alleen maar echt op het hart drukken, (dat is toch een uitdrukking?) dat het echt niet erg is om onzeker te zijn, ook al heb jij het misschien dan in een wat grotere mate.
Gewoon blijven doorgaan en niet opgeven, wanneer je denkt dat iemand je niet leuk zal vinden..Denk gewoon bij jezelf, dat hoe onzeker je ook mag zijn, je niet aan je eigen onzekerheid toegeeft en je gewoon doorgaat en je ding doet.
Probeer dat de volgende keer wanneer je weer eens in zon situatie bevind maar eens bewust voor de geest te houden.
quote:dat beeld moet je zien kwijt te raken.. dat scheelt ookal een hoop denk ik.. want er is geen perfect mens, iedereen is anders en ook jij. dat accepteerd de rest en dus hoef je je nergens voor te schamen
Op vrijdag 2 januari 2004 21:50 schreef justagirl19 het volgende:
echt heel veel lieve reacties. Ik denk dat hier wel iets aan heb. Ik voel me altijd "niet normaal" omdat ik een soort beeld heb van hoe je moet zijn. en dat is heel zelfverzekerd en spontaan blablabla. maar ik besef wel dat, dat natuurlijk nergens op slaat. misschien moet ik het maar zien als een positieve eigenschap ofzo. Ik kan namelijk heel goed luisteren, en ben altijd heel erg geinteresseerd in anderen... dat is toch ook goed.. haha maar bedankt iig
quote:inderdaad! ik ga dat ook weer proberen
Op vrijdag 2 januari 2004 21:53 schreef Untouchables het volgende:
Serieus, echt waar, blijf bewust nadenken op momenten van onzekerheid.
Dat is een van de beste dingen die je kan doen, gewoon met je hoofd erbij blijven.
Door die onzekerheid raak je in de war, dus is het gewoon noodzakelijk om gewoon helder voor te houden, dat die onzekerheid nergens voor nodig is en dat er zowieso niemand zal zijn die jou er op aan zal kijken.
quote:Dat is een hele goede tip
Op vrijdag 2 januari 2004 21:53 schreef Untouchables het volgende:
Serieus, echt waar, blijf bewust nadenken op momenten van onzekerheid.
Dat is een van de beste dingen die je kan doen, gewoon met je hoofd erbij blijven.
Door die onzekerheid raak je in de war, dus is het gewoon noodzakelijk om gewoon helder voor te houden, dat die onzekerheid nergens voor nodig is en dat er zowieso niemand zal zijn die jou er op aan zal kijken.
quote:zo zie je maar hoe onzeker/wanhopig sommige jongens zijn
Op vrijdag 2 januari 2004 21:47 schreef justagirl19 het volgende:
Best raar! niemand weet hoe ik eruit zie en heel veel hebben er ineens interesse omdat ik typ dat mensen zeggen dat ik er leuk uitzie. Niet dat, dat me vleid maar jongens knappen dus niet af op die onzekerheid blijkt wel want anders zouden ze natuurlijk geen interesse hebben. Ik voel me al een stuk beter hihi
En je kan natuurlijk ook eens kijken of er een leuke fokker tussenzit die hier wel geinteresseerd reageert.
quote:Ja, leer ons het gemiddelde Fok-publiek kennen. Hopeloos en wanhopig zijn dan twee zware understatements.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:57 schreef Virus.NL het volgende:[..]
zo zie je maar hoe onzeker/wanhopig sommige jongens zijn
quote:Ik vind een jongen vanaf het begin van het schooljaar al leuk, hij mij ook.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:40 schreef justagirl19 het volgende:
bedankt voor jullie reacties! Ik weet ook wel dat iedereen onzeker is, maar ik heb t wel in extreme mate hoor. En je kunt wel zeggen dat jongens dat leuk vinden, maar als ik dan samen met een jongen ben voel ik me de hele tijd zo onzeker en ongemakkelijk en dat zal hij ook niet echt heel leuk vinden denk ik. Ik probeer t wel de hele tijd te verbergen maar ben zo bang dat het gesprek stilvalt of ik niks te melden heb, of dat ie me saai vind. En dat gevoel krijg ik niet weg!!! En een jongen vind het misschien wel leuk als je een xtje rood wordt, maar niet de hele tijd, lijkt mij. maar er wordt me al gezegd dat ik te veel voor andere mensen denk
quote:het over/uitschot wel ja, maar niet iedereen
Op vrijdag 2 januari 2004 22:00 schreef JeOma het volgende:[..]
Ja, leer ons het gemiddelde Fok-publiek kennen. Hopeloos en wanhopig zijn dan twee zware understatements.
quote:idd
Ja, leer ons het gemiddelde Fok-publiek kennen. Hopeloos en wanhopig zijn dan twee zware understatements.
quote:in ieder geval goed dat je het probeert! enne gewoon je zelf pushen idd ja dat helpt het beste
Op vrijdag 2 januari 2004 22:01 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ik vind een jongen vanaf het begin van het schooljaar al leuk, hij mij ook.
En ik praat dan best vaak met m, maar verder gebeurt er niks. We zijn allebei gewoon veels te verlegen. Af en toe hebben we dan van die stiltes, en dan probeer je zo erg om wat te verzinnen. Maar ondertussen is hij ook natuurlijk zo verlegen als wat en zo onzeker. Maar dat bedenk je dan pas achteraf.
Maargoed, ik heb m dus uiteindelijk net toch maar mee naar de film gevraagd. Dusja, t komt denk ik uiteindelijk wel goed.
Ik wilde echt de hoop opgeven. Maar toen bedacht ik dat als ik t niet ooit es een keer probeer dan weet ik nooit of het wat had kunnen worden. En zou ik alleen maar balen, soms moet je gewoon jezelf echt dwingen, blijkbaar.... Nu maar hopen dat het leuk word,word natuurlijk erg verlegen, enzo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen als ik met zo'n jongen ben... Ik heb wel enig idee, maar hoe je dat uit moet voeren enzo. Dan word ik gewoon helemaal gespannen, en zit ik daar alleen maar aan te denken....
niet echt leuk...
quote:Geen idee waar je het over hebt
succes girl
quote:hehe, dankje,
Op vrijdag 2 januari 2004 22:03 schreef hellmondunited het volgende:[..]
in ieder geval goed dat je het probeert! enne gewoon je zelf pushen idd ja dat helpt het beste
dus nu denken NIET PIEKEREN en als hij kijkt zoene zoene
quote:ken ik wel hoor
Op vrijdag 2 januari 2004 22:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, dankje,
Over dat laatste pieker ik juist dan, en ik word dan op zo'n moment zo zenuwachtig dat ik helemaal nergens meer aan wil denken en dan gebeurt er juist helemaal niets.
Ik word zo nerveus en onzeker, weet helemaal niet wat ik moet doen als ik dan zo'n jongen aan kijk
quote:Ok gewoon even puttend uit mijn eigen ervaring..
Op vrijdag 2 januari 2004 22:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, dankje,
Over dat laatste pieker ik juist dan, en ik word dan op zo'n moment zo zenuwachtig dat ik helemaal nergens meer aan wil denken en dan gebeurt er juist helemaal niets.
Ik word zo nerveus en onzeker, weet helemaal niet wat ik moet doen als ik dan zo'n jongen aan kijk
quote:hahaha, dus toch gewoon jezelf dwingen eigenlijk.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:16 schreef Untouchables het volgende:[..]
Ok gewoon even puttend uit mijn eigen ervaring..
Als je op zon moment al bij mekaar bent, en je vind elkaar toch al leuk, geloof me, gewoon zoenen, dat wil hij net zo graag als jij.
Echt waar, piekeren mag, ja hoor, zolang je je verstand er maar bij houdt en denkt, ook al ben ik onzeker, ik DOE het toch!
Werkt gegarandeerd, of je geld terug.
[Dit bericht is gewijzigd door GetYourFreakOn op 02-01-2004 22:21]
quote:Dat snel rood worden heb ik ook last van hoor.... vroeger op de middelbare school maakte ik daar echt een probleem van omdat er altijd wel weer een wijsneus iets zij van " he kijk hij bloost" of "wat krijg je opeens een rode kop"... Na een tijdje had ik als ik in een situatie terechtkwam waar ik dacht van mijzelf dat ik zou gaan blozen al van "Niet rood worden, niet rood worden...." en daardoor werd je nog onzekerder en wist je al helemaal niets meer te zeggen.... Maar na een tijdje bedacht ik gewoon bepaalde opmerkingen die ik terug kon zeggen als iemand weer eens een opmerking maakte dat je blooste.... en zodra je dat zegt tegen ze zodra ze zo'n opmerking maken heb je de rollen eigenlijk omgekeerd want het is de bedoeling dat ze jou nog meer verlegen maken... maar als dat dus niet lukt staan zij met een mond vol tanden
hallo iedereen..
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hahaha, dus gewoon jezelf dwingen eigenlijk.
T komt altijd goed? Ook al ben je onervaren?
succes
ZOENUH ZOENUH
quote:Oh, dat heb ik ook altijd. Dan zijn we bijvoorbeeld in een groepje en dan denk ik, jeetje, wat is iedereen spontaan.. Dan denk ik bij mezelf dat ik dat dan niet ben enzo
Op vrijdag 2 januari 2004 21:50 schreef justagirl19 het volgende:
echt heel veel lieve reacties. Ik denk dat hier wel iets aan heb. Ik voel me altijd "niet normaal" omdat ik een soort beeld heb van hoe je moet zijn. en dat is heel zelfverzekerd en spontaan blablabla. maar ik besef wel dat, dat natuurlijk nergens op slaat. misschien moet ik het maar zien als een positieve eigenschap ofzo. Ik kan namelijk heel goed luisteren, en ben altijd heel erg geinteresseerd in anderen... dat is toch ook goed.. haha maar bedankt iig
quote:Maak me geeeeek.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:21 schreef hellmondunited het volgende:[..]
ik zeg wel ja, maar toch.. ik dwing me steeds vaker en het helpt steeds beter
succes
ZOENUH ZOENUH
Nouja, haha, iig bedankt!
Wish me luck...
quote:good luck, ik krijg het wel te horen he
Op vrijdag 2 januari 2004 22:23 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Maak me geeeeek.
Nouja, haha, iig bedankt!
Wish me luck...
enne nu weer ontopic naar justagirl19
heb je er op school of bij vrienden ook last van? dat heb ik nergens gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 02-01-2004 22:26]
quote:Het is inderdaad een soort dwingen, maar zie het meer als het aan de kant schuiven van je onzekerheid.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hahaha, dus toch gewoon jezelf dwingen eigenlijk.
T komt altijd goed? Ook al ben je onervaren?
*wouter hoopt dat je iets aan dit lappie tekst hebt.
quote:hmm zou je mij misschien wat meer info willen mailen over die therapie?
Op vrijdag 2 januari 2004 22:28 schreef Wouter.1984 het volgende:
herkenbaar verhaal door wat vervelende dingen uit mijn verleden ben ik erg verlegen en onzeker geworden en durfde ik tot nu toe nooit andere mensen (en laat staan meisjes) aan te spreken omdat ik tog wel verwachte dat ze niks van mij moesten weten. ik zelf werd helemaal gek van die gedachte en heb daarom hulp gezocht bij ut GGz (loop er nu alweer een jaar) en mede daardoor gaat het stukje bij beetje beter met mij (heb sommige dagen nog erg last van dips) ik ben in ieder geval een stuk minder onzeker dan ik vroeger was.*wouter hoopt dat je iets aan dit lappie tekst hebt.
ik weet het.. ik was zelf degene die zei nu weer ontopic maar moest dit ff weten enne misschien ook iets voor de TS zelf?
quote:off topic: ik mail je ff ...
Op vrijdag 2 januari 2004 22:30 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm zou je mij misschien wat meer info willen mailen over die therapie?
ik weet het.. ik was zelf degene die zei nu weer ontopic maar moest dit ff weten enne misschien ook iets voor de TS zelf?
Maar het loopt goed, dus maar open laten?
quote:hehe nja laat maar open maak er maar een centraal topic van ofzo
Op vrijdag 2 januari 2004 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Guys, topicstarter is niet serieus te nemen, kloon nr. zoveel.Maar het loopt goed, dus maar open laten?
quote:Als je een vrouw was geweest hadden we een threesome gehad.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:24 schreef Conflict het volgende:
Heb ik ook, misschien moesten we maar samen verder door het leven gaan
Nee even zonder dollen. Ik ben ook best wel erg.. Alleen ik kan er echt niet meer mee zitten. Het is ook niet echt al gehele onzekerheid ofzo. Het is gewoon onzekerheid die juist op de momenten dat het er om gaat mij parten speelt. Maarja ik voel me nog prima dus weinig probs. (Ik ben wel geteld 2 keer depri geweest in 2003, op 1 januari en en op 31 december, en dat was gelukkig heel erg kort. Ik neem andere mensen eigenlijk niet echt serieus. Dat is ook slecht maarja je wordt er niet onzeker van.. Maarja sommige mensen die mij ook echt proberen te raken die ga ik echt treiteren... Heel gemeen, maar ja ik heb een vrij dikke huid en andere mensen die kunnen weinig hebben. Ja als die dan verbaal willen stoeien dan doe ik graag mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |