abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15910503
-Edit-

Openinspost even verwijderd, topic van gebande user.
Maar het loopt verder goed, dus laat ik 'm open.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 02-01-2004 22:42]

pi_15910570
Heb ik ook, misschien moesten we maar samen verder door het leven gaan
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:25:31 #3
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_15910599
ga naar de psychiater met je 3 forum posts...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:27:00 #4
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15910636
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:25 schreef nXn het volgende:
Slaat ook nergens op.

Anyway, dat is best wel klote, maar if i may ask, hoe oud ben je?

pi_15910695
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:27 schreef Untouchables het volgende:

[..]
maar if i may ask, hoe oud ben je?

Ik denk 19
pi_15910696
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:21 schreef justagirl19 het volgende:
omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt.\
Sommige jongens vinden dat ook gewoon heel erg leuk en aantrekkelijk hoor!
Ja Ja
pi_15910715
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:25 schreef nXn het volgende:
Zout op.
pi_15910717
Van veel van die dingen heb ik ook last
pi_15910728
hoezo is t hier verboden dan om meer topics te plaatsen?? :S nouja sorry hoor!

Maar ik ben ik ben 19 trouwens

vrijdag 2 januari 2004 @ 21:29:44 #10
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15910729
quote:
hallo iedereen..
Ik ben echt zo onzeker, dat ik een beetje moe wordt van mezelf. Ik krijg best vaak opmerkingen dat ik er leuk uitzie, en dat vind ik dan even leuk, maar 5 min. later ben ik dat alweer bijna vergeten. Maar zodra er iets negatiefs over mij wordt gezegd ben ik weer helemaal terug bij af, en voel ik me echt super klote. Ik zoek zo vaak die bevestiging van andere mensen, maar ondertussen ga ik me er helemaal niet beter doorvoelen. Ja misschien die 5 minuten maar daar heb je ook niks aan. Ik ben ook bang dat ik op deze manier nooit een vriend zal vinden omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt. Daar baal ik van want zo wil ik helemaal niet zijn. Ik houd van praten maar doordat ik zo onzeker ben over mezelf, en bang ben om rood te worden houd ik steeds vaker mijn mond maar. Dus eigenlijk wil ik wel een relatie maar ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weer afknappen op mijn karakter en dan krijgt mijn zelfvertrouwen natuurlijk nog een grotere deuk dus ik durf het niet eens meer aan. Ik krijg genoeg aandacht maar ik durf ze niet dichterbij te laten komen.. Wie herkent dit, en wat kan ik hieraan doen.. HELLUP!
hey las net je andere topic ookal en dacht al dat je erg onzeker was.. ik heb het ook.. ben ook bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat rood worden ken ik al helemaal als geen ander.. probeer me er overheen te zetten maar dat lukt niet zomaar.. praat er in ieder geval met iemand over!
enne waarom durf je ze niet dichterbij te laten komen? jij bepaald toch gewoon de grens? nee = nee klaar..

mja hou het hier wel ff in de gaten kan ook wel wat tips uitwisselen met andere want ik herken het

OJAAJOH?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:30:00 #11
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15910736
Post een foto, ik ben zoekende.

[Dit bericht is gewijzigd door _Marcel_ op 02-01-2004 21:30]

Dieren zijn klootzakken ... ik lust geen vleesch, maar eet het uit principe!!!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:30:20 #12
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15910748
Als je er echt leuk uitziet wil ik je best daten enzo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:30:20 #13
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15910749
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef justagirl19 het volgende:
hoezo is t hier verboden dan om meer topics te plaatsen?? :S nouja sorry hoor!

Maar ik ben ik ben 19 trouwens

is niet verboden

oehhhhh

OJAAJOH?
pi_15910758
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

en dat rood worden ken ik al helemaal als geen ander..

Wat is dat verschrikkelijk zeg! .
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:31:10 #15
79303 actionhero
Held in bange dagen.
pi_15910768
quote:
hallo iedereen..
Ik ben echt zo onzeker, dat ik een beetje moe wordt van mezelf. Ik krijg best vaak opmerkingen dat ik er leuk uitzie, en dat vind ik dan even leuk, maar 5 min. later ben ik dat alweer bijna vergeten. Maar zodra er iets negatiefs over mij wordt gezegd ben ik weer helemaal terug bij af, en voel ik me echt super klote. Ik zoek zo vaak die bevestiging van andere mensen, maar ondertussen ga ik me er helemaal niet beter doorvoelen. Ja misschien die 5 minuten maar daar heb je ook niks aan. Ik ben ook bang dat ik op deze manier nooit een vriend zal vinden omdat ik toch veels te verlegen ben en altijd rood wordt. Daar baal ik van want zo wil ik helemaal niet zijn. Ik houd van praten maar doordat ik zo onzeker ben over mezelf, en bang ben om rood te worden houd ik steeds vaker mijn mond maar. Dus eigenlijk wil ik wel een relatie maar ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weer afknappen op mijn karakter en dan krijgt mijn zelfvertrouwen natuurlijk nog een grotere deuk dus ik durf het niet eens meer aan. Ik krijg genoeg aandacht maar ik durf ze niet dichterbij te laten komen.. Wie herkent dit, en wat kan ik hieraan doen.. HELLUP!
erg lastig.
ik wil je wel wat therapie geven. En vertel eens wat je meer hebt te bieden dan. Het uiterlijk is niet alles toch. Geef je emailadres maar en dan kan je een leuke foto sturen, dan zal ik je eerlijk beoordelen.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:31:37 #16
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15910785
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:30 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Wat is dat verschrikkelijk zeg! .

dat is het ook voor diegene zelf (heb ik ook last van)
maar veel mensen vinden het ook weer erg leuk aan diegene dusja..
OJAAJOH?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:32:27 #17
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15910797
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:31 schreef actionhero het volgende:

[..]

erg lastig.
ik wil je wel wat therapie geven. En vertel eens wat je meer hebt te bieden dan. Het uiterlijk is niet alles toch. Geef je emailadres maar en dan kan je een leuke foto sturen, dan zal ik je eerlijk beoordelen.

leuk hoor ga nou maar weer buitenspelen
OJAAJOH?
pi_15910800
Jezus, anders springt even half mannelijk Fok! meteen op haar. .
pi_15910801
* Twisted_TpaU had daar ook vroeguh last van.

ging vanzelf over, is lastig ja, maar heb er nu geen last van, ben zo open als het maar kan, geef complimenten, commentaar en kan er nu ook mee omgaan.

'The world is mine'
pi_15910816
Heel kort:

Dat je 'rood worden' een probleem vindt, dat zit toch echt in jouw hoofd hoor, er is buiten jou helemaal niemand die het raar of erg vindt als jij rood wordt.

En onzekerheid hoort erbij. Hoe kun je nu ooit ergens zeker van zijn als je de toekomst niet kunt voorspellen? Onzekerheid is angst. Iedereen die een beetje intelligentie bezit is onzeker. Hoe meer je nadenkt over de dingen die je doet, hoe meer je doorhebt dat dingen helemaal niet zo vanzelf gaan als het lijkt. Je kunt alleen zekerder van jezelf worden als je leert met alle situaties om te gaan (duh ), en daarvoor moet je ervaring krijgen, fouten maken, fouten leren goedmaken, enzovoorts. Zeker van jezelf wordt je alleen als je ueberhaupt fouten maakt. Als je nooit fouten maakt kun je er ook niet van leren.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: laat die angst om fouten te maken vallen. Iedereen maakt fouten, dat is de manier waarop we leren. En dan is het beter om zo snel mogelijk die fouten te maken. Des te sneller leer je . Alleen mensen die niet nadenken en mensen die bepaalde situaties al meegemaakt hebben zullen zeker zijn als ze nog eens zo'n situatie meemaken.

pi_15910820
Nou een foto liever niet haha.. ik heb wel een site maar die vertel ik lekker niet beetje voor schut natuurlijk maar ik ben al in therapie nu. Wel fijn dat mensen zich erin herkennen (niet voor jullie natuurlijk) maar wel fijn om te horen dat meer mensen dit hebben, zou bijna denken dat ik de enigste ben namelijk. Iedereen om me heen lijkt altijd zo zeker te zijn...
pi_15910836
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:32 schreef SuperUli het volgende:
Jezus, anders springt even half mannelijk Fok! meteen op haar. .
Ja, gaan ze een beetje foto's vragen terwijl ze hier een probleem post
pi_15910841
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:33 schreef justagirl19 het volgende:
Nou een foto liever niet haha.. ik heb wel een site maar die vertel ik lekker niet beetje voor schut natuurlijk maar ik ben al in therapie nu. Wel fijn dat mensen zich erin herkennen (niet voor jullie natuurlijk) maar wel fijn om te horen dat meer mensen dit hebben, zou bijna denken dat ik de enigste ben namelijk. Iedereen om me heen lijkt altijd zo zeker te zijn...
Die anderen voelen zich waarschijnlijk precies zo, en willen het waarschijnlijk dus net zo min laten merken.
pi_15910855
Ik zeg altijd maar zo: een vrouw krijgt veel meer aandacht als potentiėle kandidaat voor een relatie dan omgekeerd. Dat is een voordeel. Dus een vriend krijg je wel. Vroeg of laat. Mooi of lelijk.
[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
pi_15910857
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:33 schreef justagirl19 het volgende:
Neem 1 ding van me aan, iedereen is onzeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')