abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:09:19 #1
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_15905199
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.

Het was echt supergezellig maar tis inmiddels 2 dagen verder.
Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?

T_K

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:09:52 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15905209
Je bent gebruikt. Klaar.
pi_15905214
Ik ben je nummer kwijt schat, bel me .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15905221
Hij heeft nog steeds een kater. Of hij is gewoon een lul.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15905225
Misschien wil hij niet te happig overkomen. Twee dagen is op zich nog niet zo heel veel.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:10:37 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15905233
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.

Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?

T_K

tsja als hij over een paar dagen nog niet heeft gebeld dan moet je je conclusies trekken.. maar misschien denkt hij nu wel hetzelfde als jij?
OJAAJOH?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:10:48 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15905240
Morgen belt hij.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15905243
Ik weet dat het gezellig was.. maar ik was echt niet van plan je te gaan bellen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:11:12 #9
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15905250
Uve been played, maar aan de andere kant, waarom? Jij hebt toch ook een leuke avond gehad?
Of heeft hij beloofd dat hij zou bellen?
pi_15905255
probeer hem anders te bellen.. (heb je zijn nummer?) anders mooi laten zitten.. ik had zeker al wat van me laten horen!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_15905270
hij speelt hard to get, zijn vrouwen ook goed in. morgen of overmorgen belt hij wel. hoop ik dan tenminste voor je....
pi_15905280
ik zou denk ik na 24 uur wel bellen. Wachten sucks hè....
pi_15905282
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:11 schreef erikkll het volgende:
hij speelt hard to get, zijn vrouwen ook goed in. morgen of overmorgen belt hij wel. hoop ik dan tenminste voor je....
of z'n beltegoed is op
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_15905286
Ik denk gewoon dat je nog een paar dagen moet wachten hoor, hij wil misschien niet zo wanhopig overkomen door meteen te smsen. Als ie gewoon nuchter was en het leuk vond laat ie heus nog wel iets van zich horen. Zo niet is het gewoon een sukkel van wie je niet eens meer iets wil horen.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:12:39 #15
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_15905288
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Bioslock het volgende:
Je bent gebruikt. Klaar.
Juist..vergeet het...
of hij is met zn zatte kop je nummer kwijtgeraakt maar dat lijkt me niet

iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind

/-=]
|o-0
~~~`
pi_15905290
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:

T_K

Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:13:00 #17
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_15905301
Altijd even laten wachten... Is goed joh, dan bouw je de spanning wat op
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_15905311
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Count_Blah het volgende:

[..]

of z'n beltegoed is op

vaste lijn?
pi_15905321
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.

Waarscheindelijk.. ?
heftig..
pi_15905323
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef DeWaasheid het volgende:

iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind

Dat heeft niet echt te maken met iemand echt leuk vinden of niet, maar ook met dat je niet te opdringerig over wil komen, denk ik.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15905332
Ik zou ook nog niet gebelt hebben.. Maandag misschien...
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:14:44 #22
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_15905353
Ja ik heb zijn nummer dus niet... en ik zei onder t zoenen: wel bellen hè... en toen zei ie heel lief ja

maarja

player

neh ik weet niet ik had m blijkbaar anders ingeschat, dacht wel dattie al zou hebben gebeld.

pi_15905365
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef Nouk het volgende:

[..]

Waarscheindelijk.. ?
heftig..

Yeah....

Ik heb ook wel ooit dat ik met een jongen kus voor een avondje soms denk ik voor een avondje soms denk ik misschien voor iets meer en soms word het ook wat en soms niet of je denkt de volgende dag. Nah hij is het toch niet voor mij..

pi_15905385
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef erikkll het volgende:

[..]

vaste lijn?

kennen ze misschien niet in dat dorp
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:15:52 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15905389
Joh, morgen is het zaterdag, de perfecte dag om je te bellen en iets leuks te gaan doen. Je bent wel nogal ongeduldig he?
pi_15905391
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:14 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ja ik heb zijn nummer dus niet... en ik zei onder t zoenen: wel bellen hè... en toen zei ie heel lief ja

maarja

player

neh ik weet niet ik had m blijkbaar anders ingeschat, dacht wel dattie al zou hebben gebeld.

Ik zou gewoon nog ff wachten hoor, als ie je echt leuk vind zit ie denk te twijfelen van ' vind ze t niet opdringerig als ik nu al bel', succes
pi_15905396
Pas op de 4e dag bellen. Ik weet niet meer waar ik dat gehoord heb.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:16:40 #28
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_15905408
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Bioslock het volgende:
Je bent gebruikt. Klaar.
Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:16:44 #29
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15905409
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:15 schreef Riann het volgende:

[..]

Yeah....

Ik heb ook wel ooit dat ik met een jongen kus voor een avondje soms denk ik voor een avondje soms denk ik misschien voor iets meer en soms word het ook wat en soms niet of je denkt de volgende dag. Nah hij is het toch niet voor mij..

Sommige mensen bellen al meteen de zondagochtend erna op. Dat is vervelend, dan heb ik meestal een kater.
pi_15905412
Wel aardig dat ie nog je nummer voreg
pi_15905434
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Wel aardig dat ie nog je nummer voreg
Voor het geval dat ze overheerlijk zoende

grapje

vrijdag 2 januari 2004 @ 18:18:32 #32
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_15905456
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat heeft niet echt te maken met iemand echt leuk vinden of niet, maar ook met dat je niet te opdringerig over wil komen, denk ik.

Dat vind ik meer de inhoud wat t opdringerig maakt.

Ikzelf vind het wel gepast om gewoon wat interesse te tonen, gewoon ff van goed geslape? was gezellig gister he? blabla we spreken, bye (dus niet zo van: wanneer spreken we weer af?! ik wil je zo graag weer zien)

maargoed tis nogal persoonlijk denk ik, gezien de reacties.

/-=]
|o-0
~~~`
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:20:35 #33
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_15905518
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef BarBaar het volgende:
Ik zou ook nog niet gebelt hebben.. Maandag misschien...
Hoezo iemand zo lang laten wachten als je t gewoon allebei leuk hebt gehad? En het weekend is toch ideaal om weer wat af te spreken. Ik snap die gast niet. Beetje raar om de hele avond met elkaar te praten en aan t eind heel romantisch te zoenen en het dan maar voor één avond te laten. Doesn't make any sense.
pi_15905531
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:18 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Ikzelf vind het wel gepast om gewoon wat interesse te tonen, gewoon ff van goed geslape? was gezellig gister he? blabla we spreken, bye (dus niet zo van: wanneer spreken we weer af?! ik wil je zo graag weer zien)

Ik kan me hier wel helemaal in vinden...
pi_15905599
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:20 schreef Taurusje_Koetje het volgende:

[..]

Hoezo iemand zo lang laten wachten als je t gewoon allebei leuk hebt gehad? En het weekend is toch ideaal om weer wat af te spreken. Ik snap die gast niet. Beetje raar om de hele avond met elkaar te praten en aan t eind heel romantisch te zoenen en het dan maar voor één avond te laten. Doesn't make any sense.

Welkom in de wereld die uitgaan heet...
pi_15905601
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:18 schreef DeWaasheid het volgende:

Ik denk dat als je iemand echt heel leuk vindt, je er ook niet op af zal knappen als hij meteen de volgende dag belt. Ook al belt hij na een uur al.

Ik denk meer dat als het een twijfelgeval is en het nog een beetje twee kanten op kan, dat het dan wel een minpuntje kan zijn, gewoon omdat je het niet even voor jezelf hebt kunnen laten bezinken.

Dat geldt denk ik voor een heleboel van die dingen, ook van waar je op afknapt enzo, als je iemand al enorm leuk vindt is dat gewoon niet doorslaggevend, maar als het nog een beetje zozo is kan het dat wel zijn en misschien is hij daar wel bang voor. Dat hij haar terrein nog moet veroveren en zo zijn eigen kansen vermindert. Of dat het meer iets is van zijn eigen trots.

Of misschien zit ik er wel helemaal naast en belt hij echt niet meer.

pi_15905610
Ik zou als ik hem was ook even wachten met bellen... O.a. ook omdat het snel opdringerig/wanhopig over kan komen. Daarnaast zou ik me niet al te snel druk maken, er zouden erg veel redenen kunnen zijn waarom hij niet direct belt. Ik zou hem alleen niet zo snel bellen, als je z'n nummer zou hebben... vind ík vrij wanhopig overkomen. Gewoon afwachten lijkt me het beste!
pi_15905727
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:23 schreef Merina het volgende:
Welkom in de wereld die uitgaan heet...
Idd. Net als T_K volg ik dat niet hoor, als ik al kijk naar ons Oud & Nieuwfeest...er hebben daar behoorlijk veel mensen gezoend (en in een enkel geval meer) met iemand waarvan ze direct de volgende ochtend al grote spijt hadden. Er waren er ook een paar duidelijk vanaf het begin van de avond op uit om 'te scoren', die screenen dan eerst even alle bezoekers en gaan dan voor de leukste/minst lelijke. Dat het ook mogelijk is dat er op zo'n avond toevallig niemand aantrekkelijks is, komt niet bij ze op. Dan maar de minst onaantrekkelijke. Want met alleen zuipen en dansen en kletsen met je vrienden en nieuwe mensen heb je geen leuke avond, natuurlijk

En ik weet wel zeker dat, op 1 geval na, niemand van die lui de oud & nieuw-zoenpartner nog gaat bellen

vrijdag 2 januari 2004 @ 18:30:42 #39
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_15905792
quote:
-blah-
maarja

player

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:33:49 #40
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15905886
hoezo nou weer player dan
kreeg ik laatst ook naar m'n kop geslingerd...
gewoon een gezellige avond en zoenen hoeft toch verder niets te betekenen...
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_15905904
quote:

[..]

Wat als ie dit weekend al plannen heeft? Wat als ie denkt dat jij dit weekend vast al plannen hebt?

Maargoed, dat schijnen de spelregels te zijn, en het spelletje moet nu eenmaal gespeelt worden..

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:37:22 #42
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_15905974
Ben je achterlijk ofzow.
Life is easy with your eyes closed
pi_15906038
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:37 schreef evil-me het volgende:
Ben je achterlijk ofzow.
waar slaat dit op?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:40:22 #44
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_15906043
oud en nieuw is net zoals carnaval skiien .... alleen maar bekken en niet mekkeren punkt ..
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_15906692
je bent gewoon geplayd
leuk toch voor 1 avond? waarom willen vrouwen altijd meer
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:19:03 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_15907060
quote:

[..]

Schat, misschien heeft ie ook wel een eigen leven, is hij druk bezig, maar denkt hij onderwijl wel aan jou. Dat je hem zo laag inschat geeft wel aan 1) hoe onzeker jij bent en 2) hoe jij hem daadwerkelijk ziet.
Confidence through competence
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:30:23 #47
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15907362
Tip: wacht een KLEIN jaartje... als je geluk heb is hij er wel weer
80 maakt je buurt weer prachtig
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:30:56 #48
22944 Breetai
....Relax....
pi_15907378
Telefoon nrs. zijn waardeloos. Naar mijn idee komt er nooit iets goeds van.

[Dit bericht is gewijzigd door Breetai op 02-01-2004 19:34]

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_15907429
quote:

maarja

player

Geef hem nog ff, als ie na een week niet gebeld heeft, tja.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:38:49 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15907571
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geef hem nog ff, als ie na een week niet gebeld heeft, tja.....

My thougts exactly. Niet iedereen heeft de hele dag vrij enzo.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:49:37 #51
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15907833
Bel 'm en vraag het hem!

had er overheen gelezen dat je z'n nummer niet hebt...

In jouw geval: afwachten dus (en dan kun je tijdens het wachten misschien de andere topics lezen die hierover gaan)

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 02-01-2004 20:05]

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')