abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:09:19 #1
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_15905199
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.

Het was echt supergezellig maar tis inmiddels 2 dagen verder.
Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?

T_K

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:09:52 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15905209
Je bent gebruikt. Klaar.
pi_15905214
Ik ben je nummer kwijt schat, bel me .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15905221
Hij heeft nog steeds een kater. Of hij is gewoon een lul.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15905225
Misschien wil hij niet te happig overkomen. Twee dagen is op zich nog niet zo heel veel.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:10:37 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15905233
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.

Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?

T_K

tsja als hij over een paar dagen nog niet heeft gebeld dan moet je je conclusies trekken.. maar misschien denkt hij nu wel hetzelfde als jij?
OJAAJOH?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:10:48 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15905240
Morgen belt hij.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15905243
Ik weet dat het gezellig was.. maar ik was echt niet van plan je te gaan bellen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:11:12 #9
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15905250
Uve been played, maar aan de andere kant, waarom? Jij hebt toch ook een leuke avond gehad?
Of heeft hij beloofd dat hij zou bellen?
pi_15905255
probeer hem anders te bellen.. (heb je zijn nummer?) anders mooi laten zitten.. ik had zeker al wat van me laten horen!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_15905270
hij speelt hard to get, zijn vrouwen ook goed in. morgen of overmorgen belt hij wel. hoop ik dan tenminste voor je....
pi_15905280
ik zou denk ik na 24 uur wel bellen. Wachten sucks hè....
pi_15905282
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:11 schreef erikkll het volgende:
hij speelt hard to get, zijn vrouwen ook goed in. morgen of overmorgen belt hij wel. hoop ik dan tenminste voor je....
of z'n beltegoed is op
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_15905286
Ik denk gewoon dat je nog een paar dagen moet wachten hoor, hij wil misschien niet zo wanhopig overkomen door meteen te smsen. Als ie gewoon nuchter was en het leuk vond laat ie heus nog wel iets van zich horen. Zo niet is het gewoon een sukkel van wie je niet eens meer iets wil horen.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:12:39 #15
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_15905288
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Bioslock het volgende:
Je bent gebruikt. Klaar.
Juist..vergeet het...
of hij is met zn zatte kop je nummer kwijtgeraakt maar dat lijkt me niet

iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind

/-=]
|o-0
~~~`
pi_15905290
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:

T_K

Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:13:00 #17
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_15905301
Altijd even laten wachten... Is goed joh, dan bouw je de spanning wat op
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_15905311
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Count_Blah het volgende:

[..]

of z'n beltegoed is op

vaste lijn?
pi_15905321
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.

Waarscheindelijk.. ?
heftig..
pi_15905323
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef DeWaasheid het volgende:

iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind

Dat heeft niet echt te maken met iemand echt leuk vinden of niet, maar ook met dat je niet te opdringerig over wil komen, denk ik.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15905332
Ik zou ook nog niet gebelt hebben.. Maandag misschien...
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:14:44 #22
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_15905353
Ja ik heb zijn nummer dus niet... en ik zei onder t zoenen: wel bellen hè... en toen zei ie heel lief ja

maarja

player

neh ik weet niet ik had m blijkbaar anders ingeschat, dacht wel dattie al zou hebben gebeld.

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_15905365
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef Nouk het volgende:

[..]

Waarscheindelijk.. ?
heftig..

Yeah....

Ik heb ook wel ooit dat ik met een jongen kus voor een avondje soms denk ik voor een avondje soms denk ik misschien voor iets meer en soms word het ook wat en soms niet of je denkt de volgende dag. Nah hij is het toch niet voor mij..

pi_15905385
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef erikkll het volgende:

[..]

vaste lijn?

kennen ze misschien niet in dat dorp
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:15:52 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15905389
Joh, morgen is het zaterdag, de perfecte dag om je te bellen en iets leuks te gaan doen. Je bent wel nogal ongeduldig he?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')