Het was echt supergezellig maar tis inmiddels 2 dagen verder.
Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?
T_K
quote:tsja als hij over een paar dagen nog niet heeft gebeld dan moet je je conclusies trekken.. maar misschien denkt hij nu wel hetzelfde als jij?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.Het was echt supergezellig maar tis inmiddels 2 dagen verder.
Ik ben niet zo'n dater dus ik vraag me af: na hoeveel dagen belt iemand meestal?
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?T_K
quote:of z'n beltegoed is op
Op vrijdag 2 januari 2004 18:11 schreef erikkll het volgende:
hij speelt hard to get, zijn vrouwen ook goed in. morgen of overmorgen belt hij wel. hoop ik dan tenminste voor je....
quote:Juist..vergeet het...
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Bioslock het volgende:
Je bent gebruikt. Klaar.
iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind
quote:Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:09 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb met oud&nieuw een hele lieve jongen ontmoet, mee gezoend, allemaal gezellig. Ik mn nummer gegeven, maar tot nu toe nog niks gehoord. Terwijl we toch echt de hele nacht, aangeschoten en ontnuchterd, hebben gepraat en pas helemaal op het einde (aardig nuchter dus) hebben gezoend.Het was echt supergezellig maar tis inmiddels 2 dagen verder.
Is t normaal dat ik nog nix heb gehoord of wil dat zeggen dat hij t niet als zo leuk heeft ervaren als ik?T_K
quote:vaste lijn?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Count_Blah het volgende:[..]
of z'n beltegoed is op
quote:Waarscheindelijk.. ?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef Riann het volgende:[..]
Verwacht er nou niet te veel van. Het kan ook gewoon voor 1 avondje zijn geweest. En als ie belt nou leuk dan. Maar ga je er nou niet op verheugen want zeer waarscheindelijk belt ie niet meer.
quote:Dat heeft niet echt te maken met iemand echt leuk vinden of niet, maar ook met dat je niet te opdringerig over wil komen, denk ik.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef DeWaasheid het volgende:iemand zou de volgende dag moeten bellen als ie je echt leuk vind
maarja
player
neh ik weet niet ik had m blijkbaar anders ingeschat, dacht wel dattie al zou hebben gebeld.
quote:Yeah....
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef Nouk het volgende:[..]
Waarscheindelijk.. ?
heftig..
Ik heb ook wel ooit dat ik met een jongen kus voor een avondje soms denk ik voor een avondje soms denk ik misschien voor iets meer en soms word het ook wat en soms niet of je denkt de volgende dag. Nah hij is het toch niet voor mij..
quote:kennen ze misschien niet in dat dorp
Op vrijdag 2 januari 2004 18:13 schreef erikkll het volgende:[..]
vaste lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |