abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15894977
Ik ben een jongen
jah dit is een kloon..

Het is dus zo dat een meisje wat ik pas ken (6 weken en 4 keer gezien) eindelijk uit de kast is gekomen, ze is niet echt verliefd op me... (en ik eigelijk ook niet op haar)

Ze wou 'ons' nog een kans geven maar ik kreeg een mailtje dat ze dacht dat ik meer wou dan haar en dat ze gewoon niet vliefd op me was maar me wel erg graag zag en dat ze hoopte dat ik voorlopig haar vriendschap ook wilde zodat we mekaar beter kunnen leren kennen.... en dan mischien dat er nog wat gebeurt..

Ik wil dit best... opzich
Ik vindt ut wel jammer maar door de afgelopen tijd was ik ook niet meer verliefd op haar..

Mischien is het het begin van het einde maar ik zie het maar positief.. ik heb alleen zo me twijfels of ik haar dan nog zal zien... ik bedoel ze laat nu al niks van zich weten.. als ze vrienschap wil moet ze wel af en toe wat van zich laten horen.. dan moet ze wel bereid zijn daar wat voor te doen (zoals mij eens meevragen als ze iets gaat doen met vriende ofzo, ik zal dat ook moeten doen. gewoon elkaar blijven zien..)

als ik er even van uitga dat ze dat wel gaat doen.. (ze gaat volgende week iets doen met vrienden naja mischien hoor ik dan wel van dr) anyway ik ga er niet op zitten wachten... toch ben ik een dromer en heb ik altijd in de meeste kutte situatie een droom dat het nog goedkomt.. (al is het maar omdat die droom me op de been houdt)

me hele leven is trouwens kut nu, me pa is ze baan kwijt we moeten mischien verhuizen, met mij op school gaat ut redelijk maar het is niet leuk, en nu dit weer erbij.. soms denk je why the fuck leef ik...

maar wat is jullie view op dit vrienschap gebeuren?? is het helemaal afgelopen en wordt het nooit meer wat of moet ik dr gewoon nog een beetje vastpakken enzo .. in het begin was er wel degelijk wat tussen ons we smsde elke dag en toen kwamen de kerstdagen en alles.. ertussen het leek alsof het voorbij was tussen ons (Wat ook eigelijk wel zo is nu he)

vrijdag 2 januari 2004 @ 10:31:33 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15895022
Ik ben de draad even kwijt: is ze uit de kast gekomen als in 'bekend gemaakt dat ze lesbisch is'? In dat geval zal het niet meer dan vriendschap worden tussen jullie.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15895025
kansloos

als je vrienden wilt zijn moet je het doen, anders vergeten.
Er zijn meer vissen in de zee.

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  vrijdag 2 januari 2004 @ 12:09:54 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15896512
Dit topic is min of meer het vervolg op: ik weet niet meer wat ik ervan moet denken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15896662
laten we daar verder gaan dan
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')