abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15839890
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:26 schreef angelab het volgende:
naja ik laat het jullie weten als er een reactie is ondertussen zou ik graag vernemen of ik me niet al teveel aanstel |(diverse virenden van me zijn het met me eens en vinden het ook raar ) dus
suggesties opmerkingen zijn nog van harte welkom!
Je hebt nu 7 weken een relatie met hem denk ik (?) en hem misschien nog maar 3 keer gezien? Het contact loopt blijkbaar veelal over MSN en via SMS, al is dat blijkbaar erg schaars van zijn kant. Het lijkt mij erg ongewoon voor een beginnende relatie, want hoe moet je elkaar op deze manier nou leren kennen en is er eigenlijk wel sprake van iets van passie/verliefdheid? De vonken vlieger er schijnbaar niet bepaald vanaf.. Ik weet niet waar jullie relatie precies op gebaseerd is, voor mij persoonlijk zou dit niets zijn, maar ja, iedereen is anders. Als je je er niet happy bij voelt en het idee krijgt dat er niets aan gaat veranderen zou ik het uitmaken. Er lopen nog genoeg andere leuke en interessante jongens rond, al zijn ze niet allemaal even makkelijk te vinden natuurlijk.

Zelf had ik de eerste maanden dagelijks emailcontact met mijn vriend en later zagen we elkaar zo goed als elk weekend, ondanks de 230 km die er tussen ons zat, maar ja, als je die passie voelt, dan doet dat er niet toe. Ook met vroegere relaties zag ik mijn vriend eens in de 1 a 2 weken en dan was er ook echt wel duidelijk een verlangen van 2 kanten hiernaartoe. Kijk, je kunt niet je vriend gaan claimen om bij je te zijn eens in de zoveel dagen, maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat er een duidelijk constateerbaar wederzijds verlangen aanwezig moet zijn, niet alleen om 'gezellig' de tijd met elkaar door te brengen, maar ook om elkaar eens wat beter te leren kennen!

dinsdag 30 december 2003 @ 22:18:32 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_15840197
quote:
...maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat er een duidelijk constateerbaar wederzijds verlangen aanwezig moet zijn...
Hier sluit ik me volledig bij aan!

Om eerlijk te zijn heb ik hier het gevoel dat het behoorlijk eenrichtingsverkeer betreft... Ik denk dat je dat zelf ook wel ziet maar dat je bang bent om het uit zijn mond te horen... Ik zou de eer aan mezelf houden, het is immers graag of helemaal niet!

Daarnaast vind ik dat je erg op moet passen met je 'claimerige' houding, dit kan erg afstotend werken.

Veel succes!

pi_15843027
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan!

Om eerlijk te zijn heb ik hier het gevoel dat het behoorlijk eenrichtingsverkeer betreft... Ik denk dat je dat zelf ook wel ziet maar dat je bang bent om het uit zijn mond te horen... Ik zou de eer aan mezelf houden, het is immers graag of helemaal niet!

Daarnaast vind ik dat je erg op moet passen met je 'claimerige' houding, dit kan erg afstotend werken.

<> Ik heb een email gestuurd ,ik wil het van hem horen..
die email kan hij niet negeren

<> Vanavond was hij 3 seconden online nog voor ik wat kon zeggen
was hij alweer ofline, niet even hallo zeggen ofzo
Hij heeft mischien me mail gelezen.. maar geen reactie

<> Ik heb gisteravond (toen ie al sliep denk ik) een smsje verzonden met i love you erin. en ik heb er nu nog niks op terug ontvangen, ik bedoel als je online kan komen om je mail te checken dan check je toch ook je sms? dat had ie allang wat terug kunnen sturen
> is dit een domme gedachte
> ben ik te bezitterig als ik dit zo denk?

Gelukkig komt hier snel een einde aan
als hij inderdaad om me geeft merk ik dat voor geen mm

Veel succes!

woensdag 31 december 2003 @ 00:02:19 #104
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_15843147
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:10 schreef Escaflowne het volgende:

Je hebt nu 7 weken een relatie met hem denk ik (?) en hem misschien nog maar 3 keer gezien?

Dat TS dat uberhaupt al een relatie noemt.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  woensdag 31 december 2003 @ 00:29:28 #105
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_15843925
Mijn (compleet ongefundeerde) idee is dat hij wel een vriendin wil hebben, en dat hij ook weet dat dit leuk moet zijn (van horen zeggen dan), maar dat hij er met zijn hoofd niet mee bezig is, en zijn tijd liever besteedt aan andere dingen. Hij geeft wel 'aardige' antwoorden, maar zijn acties staan daar haaks op - want hij wil je niet kwetsen, maar toch wel zoveel mogelijk tijd gebruiken voor dingen die hij echt leuk vindt.

Afgezien van bovenstaande gok denk ik dat jullie sowiezo een heel verschillend beeld hebben van wat een 'relatie' inhoudt, en dat dat alleen al reden genoeg kan zijn om er de brui aan te geven. En zeker na 1 a 2 maanden.

quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:59 schreef angelab het volgende:
<> Vanavond was hij 3 seconden online nog voor ik wat kon zeggen
was hij alweer ofline, niet even hallo zeggen ofzo
Hij heeft mischien me mail gelezen.. maar geen reactie
Hij is bang om de confrontatie aan te gaan met je in een gesprek. Zie boven.
Mijn advies: afkappen - hier word je niet gelukkiger van
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_15844381
6 weken..

heb nog steeds geen sms terug gekregen...

ik ga hem morgen gewoon bellen!!!
ondanks dat dit zwak overkomt... ik ga het hem zeggen en dan maken we er een einde aan.. want dit kan ik toch het beste in 2003 afsluiten, dan ben ik vrijgezel op oudjaarsavond en zit ik niet hem.. .dan kan ik helemaal doen wat ik zelf wil vogelvrij

het lijkt me inderaad ook topic replyer... hij had wel even hallo gezegt op msn het lijkt er sterk op dat het waar is wat je zegt dus morgen bel ik hem en dan ga ik het hem zeggen...

Ik bedoel als je je mail leest dan kan je ook terug smsn...
dus ik ga morgen bellen en dan zeg ik het hem... dan vraag ik eerst of hij me mailtje heeft gelezen en zoniet dan mag hij dat eerst doen...

bedankt zover morgen maak ik een einde aan deze (voor mij ) lijdens weg...

woensdag 31 december 2003 @ 08:48:22 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15848682
Zeg angelab, kap er nou maar gewoon mee, want dit lijkt natuurlijk in de verste verte niet op een relatie . Weet je eigenlijk wel zeker dat je überhaupt 'iets' hebt met die jongen
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15850798
Het kom wel weer goed....
hij heeft me mailtje gelezen... en ik zie hem zaterdag

hij vindt ook dat (net als mij) dat we elkaar even in de verkeerde tijd hebbe ontmoet.

Hij geeft toe dat hij het niet altijd laat merken dat hij om me geeft, maar mailt me terug dat het wel zo is.
naja we gaan in het nieuwe jaar wel zien waar het op uitloopt.

woensdag 31 december 2003 @ 12:08:01 #109
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_15851770
Volgens mij lees je alle adviezen niet goed door. Kappen met die gozer joh! Dit heeft toch helemaal geen zin..
pi_15852239
jeeeeeeezzzzzzzzzsuussssssssss...
Nou, heb me wel vermaakt met al deze verhaaltjes onder het genot van en shaggie& koffie, maar het is wel echt te triest voor woorden! Dat je die jongen nog een iloveu smsje stuurt!
Ik zou echt helemaal NIKS meer van me laten horen als ik jou was want volgens mij neemt hij je ongelofelijk in de zeik. Ik zie al helemaal voor me hoe hij over je praat tegen z'n vrienden. Ik weet dat het lastig is als je echt verliefd bent maar zoek afleiding, ga naar je vrienden en als je hem weer wil mailen/smsen, tel dan tot tien en bedenk dat hij je echt niet serieus neemt, laat staan respecteert, en sms/mail dan een vriendin!!
  woensdag 31 december 2003 @ 13:24:34 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15854019
Luister naar Fe.M.kE .

Volgens mij wordt er idd op een heel vervelende manier met je gesold. En houdt je 'vriendje' er een dubbele 'agenda' op na .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15861684
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:32 schreef angelab het volgende:
Het kom wel weer goed....
hij heeft me mailtje gelezen... en ik zie hem zaterdag
en dat is alles????..... dat meen je toch niet he?!?!..... Wonen jullie dan zo ontzettend ver uit elkaar, zit hij vet in de schulden, of is zijn hele vrijheid aan banden gelegd door familie en vrienden?....
quote:
hij vindt ook dat (net als mij) dat we elkaar even in de verkeerde tijd hebbe ontmoet.
Hoezo? Dan moet er wel heel iets ingrijpends aan de hand zijn hoor.
Er is bijna niets wat een verliefdheid kan bedwingen. Er kunnen natuurlijk wel wat stoorzenders zijn, maar als je echt verliefd bent dan vind je daar wel uitwegen voor, ook in moeilijker omstandigheden.
quote:
Hij geeft toe dat hij het niet altijd laat merken dat hij om me geeft,
Je hebt hem toch wel gevraagd waarom dat is mag ik hopen?...
Heb je hem ook gevraagd of hij eigenlijk wel verliefd op je is? Om iemand geven is namelijk niet hetzelfde als verliefd zijn. (en ja, dat kun je hem gewoon vragen hoor )
quote:
maar mailt me terug dat het wel zo is.
Mailen en laten blijken zijn twee totaal verschillende dingen.

Tsja, ik heb zo mijn twijfels en het verbaast me ook dat er nog steeds zoveel onbeantwoorde vragen zijn!

Veel sterkte iig, ik hoop dat je er gauw uit mag komen.

pi_15862708
het komt wel goed...
ik ga hem vragen of hij wel verliefd is..

ik ben eerglijk gezegt ook niet tot op me oren verliefd, maar als ik bij um ben dan voel ik me wel heel lekker (Dus dan ben ik wel verliefd) door de sistuatie de afgelopen tijd ben ik me gevoelens een beetje gaan inhouden, ik wil ook niet gekwetst worden.

Het punt famillie is nog steeds een probleem..
dat ga ik hem ook zeggen dat hij het eens tegen zn ouders zou kunnen zeggen..

+ vragen of ie wel verliefd is.... we willen elkaar gewoon allebei eerst wat beter lerenen kennen.. en ik ga um wel een beetje gek maken

pi_15862797
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:16 schreef angelab het volgende:
ik ben eerglijk gezegt ook niet tot op me oren verliefd,
Waar begin je eigenlijk aan? Ook ik heb veel van die "leuke vriendjes" gehad waar ik eigenlijk niet echt verliefd op was. Voorkom jezelf veel gedoe, gezeik en verdriet en zoek iemand waar je wèl verliefd op bent en hij op jou! Gun jezelf geluk in plaats van dom surrogaat gedoe.

Vrijgezel zijn is ook erg leuk.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15863384
* Escaflowne is het helemaal eens met Isabeau!
pi_15873729
tja hij zou me bellen gisteravond heeft hij ook niet gedaan..
ik zie het eigelijk helemaal niet meer zitten maar wil het ook niet uitmaken een echt dilemma... (zie ook mijn andere topic)

als hij gisternacht niet kon bellen dan kon ie at least een smsje sturen vanochtend...
Naja ik stuur ook maar niks meer dan loop ik er alleen maar achteraan.

Ik vindt dit zo vervelend jongens... na de relatie met mijn ex en hoe die ies uitgegaan zit me dit toch wel dwars... Ik hoor niks... helemaaal niks van hem.. en als ie op msn is is het 3 seconden, hij praat ook niet ff met me
ik weet wel wat jullie nu willen gaan zeggen... zeg het maar.. zeer waarschijnlijk gaat het toch wel gebeuren. als hij a) zaterdag af zou zeggen

Ik hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen.... ik zie hem graag en dat weet hij ook wel maar zoals het nu gaat kan het gewoon nooit wat worden en zo wil ik het ook niet langer (had um zelf beter niet kunnen ontmoeten dat was nog beter geweest voor me welzijn... op een paar leuke avonden na dan)

donderdag 1 januari 2004 @ 14:46:19 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_15875838
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:53 schreef angelab het volgende:
tja hij zou me bellen gisteravond heeft hij ook niet gedaan..
ik zie het eigelijk helemaal niet meer zitten maar wil het ook niet uitmaken een echt dilemma... (zie ook mijn andere topic)

als hij gisternacht niet kon bellen dan kon ie at least een smsje sturen vanochtend...
Naja ik stuur ook maar niks meer dan loop ik er alleen maar achteraan.

Ik vindt dit zo vervelend jongens... na de relatie met mijn ex en hoe die ies uitgegaan zit me dit toch wel dwars... Ik hoor niks... helemaaal niks van hem.. en als ie op msn is is het 3 seconden, hij praat ook niet ff met me
ik weet wel wat jullie nu willen gaan zeggen... zeg het maar.. zeer waarschijnlijk gaat het toch wel gebeuren. als hij a) zaterdag af zou zeggen

Ik hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen.... ik zie hem graag en dat weet hij ook wel maar zoals het nu gaat kan het gewoon nooit wat worden en zo wil ik het ook niet langer (had um zelf beter niet kunnen ontmoeten dat was nog beter geweest voor me welzijn... op een paar leuke avonden na dan)

Lieve schat er VALT niets uit te maken want je wil dit toch niet serieus een relatie noemen he! En sorry hoor, maar waarom zou ie niet kunnen bellen, je kan ALTIJD bellen als je dat wil hoor, tenzij je ergens op de bodem van de zee zit.

Wat wil je nou nog recht in zijn ogen zeggen meiske, hij lacht je alleen maar uit want je neemt het veel te serieus, hij is helemaal niet met jou bezig, dat blijkt wel.
Heb je uberhaupt wel eens van het woord ´zelfrespect´gehoord. My god je lijkt wel 8 jaar oud.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 12:10:10 #118
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15896521
Dit topic gaat min of meer hier vriend(in) wil vrienschap... begin van einde? verder.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:53:24 #119
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_15898952
Ik heb me net door het hele topic heen gelezen (ben net terug van vakantie), maar nu snap ik er even helemaal niks meer van (na die laatste link die ElisaB gaf)....

Op basis van wat er in dit topic staat zou ik zeggen: mee kappen, je wordt inderdaad niet serieus genomen, je verwacht er veel meer van dan hij. Zoals al veel meer mensen hebben gezegd. Niet zozeer omdat hij op die avond met een vriend naar de film is geweest, maar door alles er omheen.

Maar nu snap ik het even niet meer....

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15906066
TS, je doet wel erg onnodig ingewikkeld hoor
En als je dan toch niet verliefd bent, vanwaar dan al die stress om zo een kleine dingen en die steeds weer terugkerende naieve kijk op dingen?
Het komt mij allemaal nogal geforceerd over, volgens mij is er nog veel meer aan de hand, of juist niet natuurlijk.

Wat is er overigens mis met alleen vriendschap als je toch niet verliefd bent?? Er lopen immers nog genoeg aantrekkelijke potentiele partners rond. Komt dus wel een beetje wanhopig over IMO.

Kortom: VAAG!

pi_15913546
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:41 schreef Escaflowne het volgende:
TS, je doet wel erg onnodig ingewikkeld hoor
En als je dan toch niet verliefd bent, vanwaar dan al die stress om zo een kleine dingen en die steeds weer terugkerende naieve kijk op dingen?
Het komt mij allemaal nogal geforceerd over, volgens mij is er nog veel meer aan de hand, of juist niet natuurlijk.

Wat is er overigens mis met alleen vriendschap als je toch niet verliefd bent?? Er lopen immers nog genoeg aantrekkelijke potentiele partners rond. Komt dus wel een beetje wanhopig over IMO.

Kortom: VAAG!

stiekum ben ik wel beetje verliefd maar ik zal wel ff met dr praten wat zij onder vrienschap verstaat... denk dat we mischien anders beter helemaal niet kunnen zien,..

kijk als ik bij haar niet de behoefte voel om me te zien af en toe, toen we 'wat haddne' zagen we elkaar al bijna niet... dus tja hoet moet dat dan als vrienschappelijk..

ik voel me gigantisch alleen en ellendig alweer...
ik kan er gewoon niet goed tegen dat het zo gaat, het leek zo leuk met ze 2tjes het leven is hard en het leven zuigt... gruwelijk

vrijdag 2 januari 2004 @ 22:58:16 #122
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15913700
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:54 schreef angelab het volgende:

iemand please help me... ik kan niks met me gevoel het zit in de weg

Moet ik em effe voor je bellen?
Proud Powerpauper
pi_15916160
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:
Moet ik em effe voor je bellen?
Ik denk dat je 'haar' bedoelt, net als angelab, lijkt me de enige logische verklaring
en dat maakt de vriend(in) topics van TS wel een 'ietsje' begrijpelijker.
Sowiezo niets om je over te schamen in deze tijd, maar goed
pi_15939366
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:53 schreef angelab het volgende:

Ik hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen....

En.. hoe is het gegaan?
pi_16119363
we blijven vriendin...

ik heb dr nu maandje niet gezien..
flirt nog wel met dr opmsn we doen wel gek.. soms lijkt het alsof er wat is soms niet...

weetnie... ze stuurde me nog wel smsje enzo en online zeuren waarom ik niks terug stuurde heb ut verder zo gelaten.. heb dr wel beetje gek gemaakt online..

wat ik eigeljk wil is haar gewoon maar het lijkt zo onbereikbaar zo ver weg... ze komt ook zelf nog niet met dingen.. mischien heel mischien stuur ik dr morgen nog wel smsje.. moet ik nog maar ff kijken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')