quote:Als je niets relevants ontopic kan melden, waarom post je uberhaupt iets?
Op vrijdag 2 januari 2004 15:48 schreef marky het volgende:[..]
Tuurlijk joh jij je zin
Tis toch niet mijn fout dat jouw helden amateurs zijn? Waarbij er een NL al goed voor schut heeft gezet omdat die gast niet op kaliber kan performen?
quote:Nee, kan ik niet
Op vrijdag 2 januari 2004 15:50 schreef marky het volgende:[..]
Met zo'n voorspellende geest kan jij mij zeker vertellen welke getallen ik volgende week in de lotto moet nemen.
quote:och gut....alweer de lotto-grap
Op vrijdag 2 januari 2004 15:50 schreef marky het volgende:[..]
Met zo'n voorspellende geest kan jij mij zeker vertellen welke getallen ik volgende week in de lotto moet nemen.
Je grappenreportoire is even gevarieerd als de stem van Jim
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 16:02 schreef DonStefano het volgende:[..]
och gut....alweer de lotto-grap
Bijvoorbeeld over dat Victoria en Elton best thuis hadden mogen blijven. Of dat Diana een mooie jurk aanhad. Of dat Tooske raar praatte. Ofzo.
quote:excusez-moi, zal nu m'n bek verder over Coldplay en Jim houden...
Op vrijdag 2 januari 2004 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb geen zin om weer allerlei reacties te gaan editten. Dus ga alsjeblieft over World Idol praten.
Bijvoorbeeld over dat Victoria en Elton best thuis hadden mogen blijven. Of dat Diana een mooie jurk aanhad. Of dat Tooske raar praatte. Ofzo.
Ontopic: ik denk ook dat Hind veel meer kans had gemaakt om bij World idols hoger te eindigen dan Jamai.....
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 02-01-2004 16:10]
quote:Erg sterk
quote:Ja, die Victoria mocht van mij wel thuisblijven. In een programma waar het gaat om jonge getalenteerde mensen die wat met hun stem kunnen komt een van de vervelendste nietskunnende mensen die ik maar ken even playbacken
Op vrijdag 2 januari 2004 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb geen zin om weer allerlei reacties te gaan editten. Dus ga alsjeblieft over World Idol praten.
quote:Ja, zeker voor iemand die engels heeft gestuurd kwam het er een beetje moeilijk uit vond ik
Op vrijdag 2 januari 2004 16:15 schreef Samson het volgende:
Vonden jullie ook dat Tooske zo raar praatte
quote:Ik vond het wel uniek. Ze sprak iedere naam op de manier uit zoals het in zijn/haar eigen land wordt uitgesproken. Ze was de enige die dat deed.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:15 schreef Samson het volgende:
Vonden jullie ook dat Tooske zo raar praatte
quote:[Centraal] Idols? Walgelijk! *kots*
Op vrijdag 2 januari 2004 17:54 schreef Rhapsody het volgende:
dat hele idols moet gewoon kappen, over 3 jaar weet niemand meer wie jamai is. De platenmaatschappijen hebben die pubertjes dan helemaal uitgeknepen en er lekker aan verdient, doordat al die domme 14 jarige alleen maar naar het uiterlijk kijken.
quote:Neu we lullen continu in kringetjes.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:57 schreef Gozaru_X het volgende:[..]
Als je niets relevants ontopic kan melden, waarom post je uberhaupt iets?
Tis toch niet mijn fout dat jouw helden amateurs zijn? Waarbij er een NL al goed voor schut heeft gezet omdat die gast niet op kaliber kan performen?
quote:Je weet toch ook zo goed te vertellen dat we met Hind veel hoger zouden zijn geeindigd.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:58 schreef BVO het volgende:[..]
Nee, kan ik niet
. Ik zie overigens ook geen verband maarja wat jij wil.
quote:Ik heb er nog wel meer maar die mogen hier niet en dan krijg ik weer een waarschuwing.
quote:Dat is niet zo moeilijk want Jamai eindigde onderaan met daarboven nog die duitser en we mogen ervan uitgaan dat ze die wel zou verslaan.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:10 schreef DonStefano het volgende:[..]
excusez-moi, zal nu m'n bek verder over Coldplay en Jim houden...
Ontopic: ik denk ook dat Hind veel meer kans had gemaakt om bij World idols hoger te eindigen dan Jamai.....
quote:Voorspelling gebaseerd op feiten
Op vrijdag 2 januari 2004 18:22 schreef marky het volgende:[..]
Je weet toch ook zo goed te vertellen dat we met Hind veel hoger zouden zijn geeindigd.
quote:En dan lul jij maar offtopic om toch het laatste woord te krijgen? Jij bent net zo zielig als Jamai op World Idol.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:22 schreef marky het volgende:[..]
Neu we lullen continu in kringetjes.
quote:Jamai heeft het niet best gedaan het enige wat je nog had kunnen hopen was dat hij boven de duitser uit zou komen.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:21 schreef Viper-X het volgende:
Ik hoor dus net dat het idd niet helemaal eerlijk gegaan is : In Amerika en een heleboel andere landen hebben ze alleen maar negatief commentaar van de jury laten zijn bij Jamai (het Engelse jurylid was er b.v. uitgeknipt bij hem.)
quote:Om je even duidelijk te maken dat voor mij de discussie gesloten is daarom heb ik dat gepost maar ik wil de hele avond nog wel met je doorgaan hoor. Geen probleem mee.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:27 schreef Gozaru_X het volgende:[..]
En dan lul jij maar offtopic om toch het laatste woord te krijgen? Jij bent net zo zielig als Jamai op World Idol.
quote:ontopic, ik heb wel het idee dat Hind er meer van had gebakken, ze mag dan wat arrogant lijken en zo, maar dat soort types presteert toch onder druk toch vaak beter dan Jamai met al het gedoe wat ook al speelt omtrent zn uit de kast komen, het lijkt me dat je daar ook niet relaxter door in je vel zit met al die aandacht daarvoor... (Ok schatje, ik zal me ook niet meer schuldig maken aan het betr gewauwel
Op vrijdag 2 januari 2004 18:23 schreef marky het volgende:[..]
Ik heb er nog wel meer maar die mogen hier niet en dan krijg ik weer een waarschuwing.
-edit: gewauwel dus weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-01-2004 21:32]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |