Ik ga echter eten.
Prettige avond nog!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:50 schreef Viper-X het volgende:
Ok, nog 1 post dan..
Je zal af en toe best nog is een post van mij tegenkomen, maar voor de rest ben ik niet echt een actief poster meer.
Idd Bartoli, dit is o.a. iets waardoor (voor mij) de sfeer hier niet echt meer geweldig is.
En SCH, mensen maken vaak wel is een geintje, maar voor de rest word je wel serieus genomen. Reacties tegen mij als "jij bent echt een triest kankerventje", "Loek de jood" en "Loek, doe iedereen een plezier en zet je computer uit" noem ik niet echt geintjes...
.
Dan besluit ik dat je vanaf nu volwassen bent!!! We beloven beterschap en je schiet zelf ook niet zo uit de slof tegen types als Ajaxno1., want je kunt er zelf ook wat van lieve Loekie.
Blijf je dan?
quote:Dit ter leeringh.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Over een maand zijn W-A en Máxima 2 jaar getrouwd. Op 2-2-04.
Sorry, ik kon het niet laten!
Echter op zijn CC staat geen "from" date, en die vragen ze wel! ![]()

De CC loopt tot 09/06, maar in de papieren kan ik nergens vinden wanneer hij 'm gekregen heeft, ergens tussen september en oktober i.i.g.!
Iemand die me hier mee kan helpen?
quote:Volgens mij is een Credit Card altijd 3 of 4 jaar geldig, dus ik zou gokken op 09/03, mocht het niet lukken dan 10/03 proberen
Op vrijdag 2 januari 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wil net met de Creditcard van mijn pa (van de ABN) een bestelling doen voor dvds op Internet.Echter op zijn CC staat geen "from" date, en die vragen ze wel!
De CC loopt tot 09/06, maar in de papieren kan ik nergens vinden wanneer hij 'm gekregen heeft, ergens tussen september en oktober i.i.g.!
quote:beetje op zijn kosten dingen bestellen he! smiecht
Ik wil net met de Creditcard van mijn pa (van de ABN) een bestelling doen voor dvds op Internet.Echter op zijn CC staat geen "from" date, en die vragen ze wel!
quote:Bij play.com toevallig?
Anyway, als er geen from date op staat hoef je dat niet in te vullen. Ik bestelde laatst wat bij play.com, heb ook de from date niet ingevuld en die cd's en dvd zijn nu gewoon onderweg.
Dus gewoon leeglaten
.
quote:Hij wou een muziek cd van Sting en ik 2 Sopranosboxsets!
Op vrijdag 2 januari 2004 18:31 schreef hellmondunited het volgende:beetje op zijn kosten dingen bestellen he! smiecht
quote:Samen zullen we alles delen
Op vrijdag 2 januari 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hij wou een muziek cd van Sting en ik 2 Sopranosboxsets!
zo van jij krijgt 1 euro van de 100 en ik de rest
quote:Nee, ik betaal die netjes!
Op vrijdag 2 januari 2004 18:44 schreef hellmondunited het volgende:Samen zullen we alles delen
zo van jij krijgt 1 euro van de 100 en ik de rest
Zijn toch sponsored by Grandpa & Grandma!
quote:ow dan
Op vrijdag 2 januari 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Nee, ik betaal die netjes!
Zijn toch sponsored by Grandpa & Grandma!
BIER voor iedereen!!!!!
quote:Niet voor iedereen, doe mij maar 1 cassis, ijskoud.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:59 schreef ErikT het volgende:
Vrijdagavond zuigt in de winterstop. Niet zuipen op de hockey, geen voetbal op tv. En als er nou nog ijs lag, maakte het nog iets goed. But nooohoooo. Kutzooi. En iedereen pleitte, vrienden bij ouders, vriendinnen in Antwerpen. Moet ik in mn eentje gaan zuipen ofzo. Kansloos kutweekend wordt het. Nou, vanavond iig. Gelukkig heb ik al een portie gehad afgelopen woensdag, anders zou ik dit nog slechter trekken.BIER voor iedereen!!!!!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:59 schreef ErikT het volgende:BIER voor iedereen!!!!!
quote:ende vermaeck
Op vrijdag 2 januari 2004 17:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dit ter leeringh.
quote:Hehe ja was goed te doen hoor, maar wat een accent zeg
Op vrijdag 2 januari 2004 15:57 schreef pascalheister het volgende:[..]
en hoe was je kleine vakantie in lievelde?
Ben alleen niet veel buiten geweest, vriendin was mee ![]()
Ik ga weer snel verder, zo naar de sv, nieuwjaarsborrel, gratis drinken
quote:* Eilanden weet niet wat SCH onder 'te grazen nemen' verstaat, maar voor de veiligheid neem ik voorlopig alles serieus wat SCH zegt
Op vrijdag 2 januari 2004 17:44 schreef SCH het volgende:
En degenen die mij niet serieuSCH nemen, die neem ik op 10 januari wel te grazen
En Loek, ik meende het allemaal niet zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |