quote:Als de spelregels + puntentelling eens gepost zou kunnen worden en wat precies de bedoeling is. Dan wil ik het misschien wel eens overwegen ja.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zat meer te denken aan iemand als...
Bartoli.
Anders mogen andere dat doen
Misschien nog wel een laatste rondje op jouw kosten?
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/454330
Op vrijdag 2 januari 2004 17:17 schreef Bartoli het volgende:[..]
Als de spelregels + puntentelling eens gepost zou kunnen worden en wat precies de bedoeling is. Dan wil ik het misschien wel eens overwegen ja.
Anders mogen andere dat doen
Daar kan je het lezen.
quote:Hè jammer!! ik zat van de week nog wel op te scheppen dat de sfeer hier zo goed was
Op vrijdag 2 januari 2004 17:04 schreef Viper-X het volgende:Toch jammer, want een aantal users als Tony, JM en Ajaxno1 konden zich wél normaal gedragen.
quote:ow ja nee dankjewel, iemand anders mag dat doen
Op vrijdag 2 januari 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:[..]
Daar kan je het lezen.
Mijn gok: 11 januari.
zelf weten Loek, je bevestigt jezelf een beetje, zie je mij ook vertrekken vanwege alle grappen over mijn geaardheid?
quote:opzicht is die hier ook goed alleen volgens mij waar Loek opdoelt is het feit dat Cart_Man hier opeens begon te posten en dan Loek aan het afzeiken is. En dat sommige het dan zien dat Loek zeikt en Cart_Man niet.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:24 schreef just me het volgende:[..]
Hè jammer!! ik zat van de week nog wel op te scheppen dat de sfeer hier zo goed was
Verder is het hier toch wel ok!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:25 schreef Bartoli het volgende:
Verder is het hier toch wel ok!
quote:Ben ik dan de enige die SCH serieus neemt??
Op vrijdag 2 januari 2004 17:25 schreef mitt het volgende:
Loekie toch, iedereen leest toch ook over SCH heenomdat niemand hem serieus neemt?
quote:Moet je aan z'n vriend vragen.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Ben ik dan de enige die SCH serieus neemt??
Bye Loekie. ![]()
quote:Jammer.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:24 schreef Bartoli het volgende:[..]
ow ja nee dankjewel, iemand anders mag dat doen
Hebben jullie overigens allemaal die mooie statistiekjes gezien bij de Primera Divison, Bundesliga en Serie A?
quote:Ik neem hem sérieus, die néémt hem serieus. Ofzo...
Op vrijdag 2 januari 2004 17:32 schreef tong80 het volgende:[..]
Moet je aan z'n vriend vragen.
Bye Loekie.
En ik neem iedereen serieus, behalve mezelf
quote:Ik heb net een gokje gewaagd in het kwistopic.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik neem hem sérieus, die néémt hem serieus. Ofzo...
Ik vind het juist leuk dat iedereen zo verschillend is en een beetje dikke huid heb je toch wel. Bovendien blijft het een virtuele wereld. En degenen die mij niet serieuSCH nemen, die neem ik op 10 januari wel te grazen
quote:Ik zal vanavond ff een reglementje verzinnen.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik wil het opzich best bijhouden, alleen kan het soms even duren voordat alles uitgewerkt isEn ik neem iedereen serieus, behalve mezelf
Je zal af en toe best nog is een post van mij tegenkomen, maar voor de rest ben ik niet echt een actief poster meer.
Idd Bartoli, dit is o.a. iets waardoor (voor mij) de sfeer hier niet echt meer geweldig is.
En SCH, mensen maken vaak wel is een geintje, maar voor de rest word je wel serieus genomen. Reacties tegen mij als "jij bent echt een triest kankerventje", "Loek de jood" en "Loek, doe iedereen een plezier en zet je computer uit" noem ik niet echt geintjes...
.
-edit-
En Doc en Da_Sandman, van jullie weet ik het ook wel, niet jullie schuld.
.
Iedereen het beste en neem nog een laatste rondje van mij.
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 02-01-2004 20:02]
quote:Dat is nou precies de reden waarom Darkshine hier ook nog amper komt
Op vrijdag 2 januari 2004 17:50 schreef Viper-X het volgende:
Ok, nog 1 post dan..
Je zal af en toe best nog is een post van mij tegenkomen, maar voor de rest ben ik niet echt een actief poster meer.
Idd Bartoli, dit is o.a. iets waardoor (voor mij) de sfeer hier niet echt meer geweldig is.
En SCH, mensen maken vaak wel is een geintje, maar voor de rest word je wel serieus genomen. Reacties tegen mij als "jij bent echt een triest kankerventje" "Loek de jood" en "Loek, doe iedereen een plezier en zet je computer uit" noem ik niet echt geintjes...
.
quote:Zal wel aan mij liggen maar die ken ik helemaal niet
Op vrijdag 2 januari 2004 17:50 schreef hellmondunited het volgende:Dat is nou precies de reden waarom Darkshine hier ook nog amper komt
quote:Komt omdat ie amper post.
Op vrijdag 2 januari 2004 17:52 schreef just me het volgende:[..]
Zal wel aan mij liggen maar die ken ik helemaal niet
Kwam niet door z'n ontgroening heen waarschijnlijk.
Jongens neem het allemaal niet te serieus.
Loekie, laat je niet gek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |