abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15891158
Ik en een vriend van mij, waren alleen thuis op oudjaars avond.

We zijn de straat op gegaan, en daar beetje vuurwerk afgestoken.
Ineens om 22 uur of zo, komt mijn overbuurman naar buiten (ik ken hem niet goed)
en begint mij te slaan en te duwen. ik vraag dus of hij rustig wil doen.
Maar hij flipte totaal door.

Wat bleek, er was een stuk rotje of zo tegen zijn voorruit gekomen, en hij dacht dus dat zijn glas eruit lag.

Maar die vent was echt zwaar agressief en zei drop dead en dat soort dingen.

Ineens rent die vrouw van hem naar buiten, pakt hem vast. En ik zeg nogmaals, doe rustig man. Geeft hij mij ineens een kopstoot. Vol in mijn gezicht.

Dus ik zeg hem dat ik de politie zou bellen, want ik kan natuurlijk hem wel gaan slaan, maar dan zijn we veel verder van huis.

Dus ik bel ze op. Heeft dat mens op de centrale gewoon geen zin om een auto daar heen te sturen. Dus ik vraag haar of ik het dan zelf maar moet oplossen maar dat mocht ook niet.

Dus het kwam er op neer dat ik de hele avond binnen moest gaan zitten omdat zij te lui was om een auto te regelen.

Uiteindelijk is het wel goed gekomen met die man, hij heeft zn exuses aangeboden. Maar die reactie van de alarmcentrale vind ik ronduit asociaal. Als ik mn gezicht daar liet zien werd ik gemept, die buurman heeft geowon nog een uur of zo op zn moterkap op mij lopen wachtten.

maar moraal van dit verhaal: waarom is de politie er nou altijd, behalve wanneer je ze nodig hebt

Kusje
pi_15891210
Iets zegt me dat je zelf ook een behoorlijke lul bent.
pi_15891212
jah hallo ze moesten toch minstens een paar controles uitvoeren die hebben geen tijd om voor iets lulligs als mishandeling te komen
pi_15891236
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:47 schreef Manweth het volgende:
etc.
twee woorden:
-politiebureau
-aangifte

ok 3e dan:
-slotje;)

Donald Duck held vrijdag 2 januari 2004 @ 00:50:37 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15891243
Wie belde je? De 112-alarmcentrale of de politiecentrale?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_15891249
Hhahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaha

sorry maar dit is echt enorm grappig imo
maar waar woon je? het kan ook zijn dat de politie het te druk had

pi_15891253
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
0900-8844
Kusje
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:51:12 #8
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15891259
Het was toch al opgelost, of was je nog aan het worstelen !! Gewoon de volgende dag aangifte doen......
Wat zijn we aan het doen ???
pi_15891266
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:47 schreef Manweth het volgende:Geeft hij mij ineens een kopstoot. Vol in mijn gezicht.

Dus ik zeg hem dat ik de politie zou bellen, want ik kan natuurlijk hem wel gaan slaan, maar dan zijn we veel verder van huis.

Je krijgt een kopstoot, en dan ga je nog staan praten met hem?

*zucht*

pi_15891289
ik zou gewoon terug slaan:{
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_15891291
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
10% van nederland kent de politiecentrale nummer niet

/edit
10% moet dus 90%.. ik bedoel.. 10% weet t alleen..

ne okuyon, bokmu var?
pi_15891322
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:52 schreef Brendovic het volgende:
jah maar het blijft je overbuurman, en om nou nog jaren met hem dwars te liggen is ook nix.
Kusje
pi_15891329
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:52 schreef Brendovic het volgende:
Bij mij was hij door zijn eigen ruit zijn woonkamer weer in gevlogen.
pi_15891351
Absurd
politie sucks doen niks meer
snap niet waarom die nog geld verdienen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_15891359
haha jij bent echt stom man Is ie MET een vriend van hem buiten en laat ie zich zo slaan door een of andere maffe gek. lol!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:55:44 #16
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15891377
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Absurd
politie sucks doen niks meer
snap niet waarom die nog geld verdienen
weet je wat koffie tegenwoordig kost met die euro !
Wat zijn we aan het doen ???
pi_15891404
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:55 schreef Vampz het volgende:
haha jij bent echt stom man Is ie MET een vriend van hem buiten en laat ie zich zo slaan door een of andere maffe gek. lol!
jah, en jij bent cool omdat jij je overbuurman zonder pardon keihard in elkaar gaat slaan als je zoiets overkomt!

wat denk je nou zelf, dat ik helemaal nxi terug gedaan heb nadat de politie nie wou komen? denk ff na man.

Kusje
pi_15891445
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:57 schreef Manweth het volgende:

[..]

jah, en jij bent cool omdat jij je overbuurman zonder pardon keihard in elkaar gaat slaan als je zoiets overkomt!

wat denk je nou zelf, dat ik helemaal nxi terug gedaan heb nadat de politie nie wou komen? denk ff na man.

Ten eerste ben ik echt niet cool omdat ik zonder pardon mijn buurman inelkaar sla, waar je dat ook vandaan heb mogen halen. JIJ komt met je verhaal dat je buurman jou ineens gaat slaan en jij zegt alleen maar doe ff rustig, dan geeft ie ook nog een kopstoot... "doe ff rustig"

en ten tweede, vertel mij dan es wat je nog gedaan hebt nadat je de wouten gebelt hebt

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_15891506
ik heb em met iets meer geweld tot rust weten te brengen ja. als je het graag wilt weten.

daarna besefte hij pas dat hij fout zat, heeft ie zn exuses aangeboden. en ons een biertje aangeboden, en toen was alles weer goed.

maar het gaat toch niet om die vent, het gaan om die kk politie.

Kusje
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:52:33 #20
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_15892343
Zorgen dat ze je adres hebben

Als er dan geen auto komt//mens te lui is etc... dan hang je op en bel je vervolgens vijf min later nog een keertje met de mededeling dat het niet meer hoeft omdat je het zelf al hebt opgelost en of er in de loop van de avond/volgende dag een ambulance kan komen om naar die man te kijken

Moet je dan eens kijken hoe snel ze er zijn ~:-P

Dum de dum
pi_15892458
gewoon dat wijf van de centrale verrot gaan schelden. Als 't echt haar schuld is en jij niets verkeerd hebt gezegd kunnen ze je toch niks maken. Ze nemen alles op en dan zal uit de opnames blijken dat jij "doordraaide" wegens werkweigering van die trut.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15893431
quote:
jah hallo ze moesten toch minstens een paar controles uitvoeren die hebben geen tijd om voor iets lulligs als mishandeling te komen
ja, iemand die mishandeld wordt is natuurlijk niks in vergelijking met iemand die 10Km/u te hard reed

pi_15893539
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:52 schreef Fe2O3 het volgende:
Zorgen dat ze je adres hebben

Als er dan geen auto komt//mens te lui is etc... dan hang je op en bel je vervolgens vijf min later nog een keertje met de mededeling dat het niet meer hoeft omdat je het zelf al hebt opgelost en of er in de loop van de avond/volgende dag een ambulance kan komen om naar die man te kijken

Moet je dan eens kijken hoe snel ze er zijn ~:-P

Das wel een goeie ja.
pi_15893918
Je kunt als je het hebt teminste dan het beste het zwaardere vuurwerk inzetten.

Fuck the politie

To be or not to be.....
  vrijdag 2 januari 2004 @ 06:56:28 #25
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_15893919
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 06:52 schreef Michelinmannetje het volgende:
Je kunt als je het hebt teminste dan het beste het zwaardere vuurwerk inzetten.

Fuck the politie

En echt bij hem een ruit inkinkelen.
Ik bedoek, je weet nu hoe hij gaat reageren
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 2 januari 2004 @ 06:59:27 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15893925
quote:
maar moraal van dit verhaal: waarom is de politie er nou altijd, behalve wanneer je ze nodig hebt
de politie komt pas als er doden vallen. En dan noch altijd te laat. bellen helpt nooit in dit soort zaken. Politie is bezig met het bestrijden van de grote criminaliteit. Voor de kleine onbelangrijke burger is er allang geen tijd meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 07:01:25 #27
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_15893929
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 06:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Voor de kleine onbelangrijke burger is er allang geen tijd meer.

totdat je met een vuurwerkpakketje de grens over wilt...
Hoewel je met hetzelfde gewicht aan coke gewoon schiphol mag verlaten..
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 2 januari 2004 @ 07:11:00 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15893939
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 07:01 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

totdat je met een vuurwerkpakketje de grens over wilt...
Hoewel je met hetzelfde gewicht aan coke gewoon schiphol mag verlaten..

Dat licht natuurlijk niet aan de politie vrouw of man. Maar wel aan de politiek die wat rare eisen stelt aan de politie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_15893946
Doe eens niet zo belachelijk man, tuurlijk komen ze niet. Dat brengt geen geld op.

Politie ervaringen.

vrijdag 2 januari 2004 @ 07:39:18 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15893958
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 07:19 schreef Zenith4ever het volgende:
Doe eens niet zo belachelijk man, tuurlijk komen ze niet. Dat brengt geen geld op.

Politie ervaringen.

Daarom had hij thuis beter even een honkbal knuppel kunnen halen. Was de boel sneller opgelost. Zo een advies heb ik idd eens van de smeris gekregen. en dat werkte idd. Vent was dronken. En kon dus zeer waarschijnlijk met een fikse kater zijn blauwe plekken gaan tellen.
pi_15968253
quote:

We zijn de straat op gegaan, en daar beetje vuurwerk afgestoken.
Ineens om 22 uur of zo, komt mijn overbuurman naar buiten (ik ken hem niet goed)
en begint mij te slaan en te duwen. ik vraag dus of hij rustig wil doen.
Maar hij flipte totaal door.

Wat bleek, er was een stuk rotje of zo tegen zijn voorruit gekomen, en hij dacht dus dat zijn glas eruit lag.

Maar die vent was echt zwaar agressief en zei drop dead en dat soort dingen.

Ineens rent die vrouw van hem naar buiten, pakt hem vast. En ik zeg nogmaals, doe rustig man. Geeft hij mij ineens een kopstoot. Vol in mijn gezicht.

Dus ik bel ze op. Heeft dat mens op de centrale gewoon geen zin om een auto daar heen te sturen. Dus ik vraag haar of ik het dan zelf maar moet oplossen maar dat mocht ook niet.

Dus het kwam er op neer dat ik de hele avond binnen moest gaan zitten omdat zij te lui was om een auto te regelen.

Uiteindelijk is het wel goed gekomen met die man, hij heeft zn exuses aangeboden. Maar die reactie van de alarmcentrale vind ik ronduit asociaal. Als ik mn gezicht daar liet zien werd ik gemept, die buurman heeft geowon nog een uur of zo op zn moterkap op mij lopen wachtten.

Hmm, waarom hoorde ik dat je met ijzeren staven naar buiten was gegaan en dat ie daarna pas zn excuses aan had geboden??
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 5 januari 2004 @ 02:06:29 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_15971581
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:53 schreef Manweth het volgende:

[..]

jah maar het blijft je overbuurman, en om nou nog jaren met hem dwars te liggen is ook nix.

Dan maak je 'm toch koud?

Gezien de moraal van jouw verhaal zal de politie toch niet in actie komen, nadat overbuurvrouwtje-lief haar nodig heeft. Jij blijft dus buiten schot.

Krekker is de bom!
pi_15975782
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:49 schreef gelly het volgende:
Iets zegt me dat je zelf ook een behoorlijke lul bent.
goh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')