quote:hoezo je gaat me toch niet vertellen dat je de anderen al kent ?
Op donderdag 1 januari 2004 16:50 schreef Nealz het volgende:
yeahmaar wel nieuwe afleveringen mag ik hopen?
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
hoezo je gaat me toch niet vertellen dat je de anderen al kent ?
quote:De tijd dat die vechtpartijen nog verassend waren en ze elkaar nog echt op de bek sloegen
Op donderdag 1 januari 2004 17:09 schreef Toet het volgende:
Ik heb liever oude afleveringen, hele oude, uit de tijd dat nog niet alle gasten acteurs waren
quote:Die discussie is vaak gevoerd, maar het schijnt dus wel echt te zijn; Ruby Wax heeft een tijdje meegelopen en daaruit bleek dat.
Op donderdag 1 januari 2004 17:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ondanks dat alles in scene is gezet vindt ik het wel lachen.Stel je eens voor dat het echt is
quote:Heb je wel eens een van die afleveringen met dat nieuwe decor gezien? Dat ze ook op locatie filmen enzo.
Op donderdag 1 januari 2004 17:12 schreef static het volgende:[..]
Die discussie is vaak gevoerd, maar het schijnt dus wel echt te zijn; Ruby Wax heeft een tijdje meegelopen en daaruit bleek dat.
Dat is zo overduidelijk nep.
Wanneer was dat, dat Ruby Wax een tijdje meeliep?
quote:Dat is idd wel nep lijkt me, ik doelde op de 'oude' afleveringen, met o.a. de KKK e.d.
Op donderdag 1 januari 2004 17:14 schreef Toet het volgende:[..]
Heb je wel eens een van die afleveringen met dat nieuwe decor gezien? Dat ze ook op locatie filmen enzo.
Dat is zo overduidelijk nep.
quote:Hele tijd geleden voor haar programma dat op de BBC en door de VPRO werd uitgezonden; de 'eerste' serie Springers zeg maar.
Wanneer was dat, dat Ruby Wax een tijdje meeliep?
quote:Dat zijn dus ook de oude afleveringen die ik bedoel, die mogen ze wel weer gaan uitzenden van mij
Op donderdag 1 januari 2004 17:17 schreef static het volgende:[..]
Dat is idd wel nep lijkt me, ik doelde op de 'oude' afleveringen, met o.a. de KKK e.d.
[..]Hele tijd geleden voor haar programma dat op de BBC en door de VPRO werd uitgezonden; de 'eerste' serie Springers zeg maar.
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:50 schreef vosss het volgende:
jerry jerry jerry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |