ow ik heb deze gevonden!
Gelukkig Nieuwjaar (0.00)
maar deze persoon beweerd dit niet geplaatst te hebben in zijn echte leven, maar in zijn Fok! leven....heel apart dat je om 00.00 even helemaal iemand anders wordt en snel naar boven rent
[Dit bericht is gewijzigd door cohen op 01-01-2004 15:53]
quote:Jij niet gelukkig
Op donderdag 1 januari 2004 15:16 schreef cohen het volgende:diegene is namelijk bestwel triest
quote:OMG
Op donderdag 1 januari 2004 15:17 schreef Virus.NL het volgende:
[TK] UNIEKE Sparta Bullit fiets!! (echt uniek dus)
quote:Die bedoelde ik ja
Op donderdag 1 januari 2004 15:17 schreef Virus.NL het volgende:
[TK] UNIEKE Sparta Bullit fiets!! (echt uniek dus)
quote:Dit topic?
Op donderdag 1 januari 2004 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus echt serieus triest
quote:ach, ligt deraan
Op donderdag 1 januari 2004 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus echt serieus triest
maarja, wat je der uiteindelijk aan hebt?
quote:zwansen! jij ook beste wensen
Op donderdag 1 januari 2004 15:18 schreef Zwansen het volgende:
He Cohen! Gelukkig nieuwjaar!
quote:Er waren wel een stuk of 10.
Op donderdag 1 januari 2004 15:16 schreef cohen het volgende:
weet iemand tovallig of er vanancht om 00.00 een topic is geopend om iedereen de beste wensen te wensen?
diegene is namelijk bestwel triest
Naja, ik wens iedereen op een ander tijdstip een gelukkig 2004! Gelukkig 2004!
quote:welke mongool gaat er nou om 00.00 achter de computer zitten! heb je dan geen sociale contacten? heeft niemand je uitgenodigd om de jaarwisseling te vieren? heb je zelf geen vrienden die je kunt uitnodigen voor een feestje?
Op donderdag 1 januari 2004 15:19 schreef vim-fuego het volgende:
Echt triest ben je pas als je zelf zo triest bent dat je denkt dat de definitie van triest precies overeenkomt met hetgeen wat je zelf onder triest verstaat...
quote:Op GoT zijn er nog veel meer topics geopend om 0.00uur
Op donderdag 1 januari 2004 15:22 schreef cohen het volgende:[..]
welke mongool gaat er nou om 00.00 achter de computer zitten! heb je dan geen sociale contacten? heeft niemand je uitgenodigd om de jaarwisseling te vieren? heb je zelf geen vrienden die je kunt uitnodigen voor een feestje?
en dan precies om 00.00 een topic openen...
dan ben je idd TRIEST
quote:er leven duidelijk genoeg mensen zonder vrienden in dit land...
Op donderdag 1 januari 2004 15:23 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Op GoT zijn er nog veel meer topics geopend om 0.00uur
quote:Maar da's GoT. Daar barst het van de mensen zonder sociaal leven.
quote:Dit is nog de ergste
Op donderdag 1 januari 2004 15:18 schreef vosss het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #43
quote:nog triester is om je ermee bezig te houden hoe triest andere mensen zijn
welke mongool gaat er nou om 00.00 achter de computer zitten! heb je dan geen sociale contacten? heeft niemand je uitgenodigd om de jaarwisseling te vieren? heb je zelf geen vrienden die je kunt uitnodigen voor een feestje?
dan ben je idd TRIEST
quote:Da's wel heel erg ja
Op donderdag 1 januari 2004 15:24 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Dit is nog de ergste
quote:ik heb ook medelijden met deze mensen..misschien dat we ook met zn allen deze mensen uit hun lijden kunnen verlossen
Op donderdag 1 januari 2004 15:24 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Dit is nog de ergste
quote:Na je topic gelezen te hebben over je vuurpijl heeft het begrip triest voor mij wederom een extra dimensie gekregen
dan ben je idd TRIEST
quote:hoe jij je niet bezig met de oorlog in Israel? of met hooligans? of met lelijke zwarte adoptiekindjes?
Op donderdag 1 januari 2004 15:24 schreef Parallel_Lives het volgende:[..]
nog triester is om je ermee bezig te houden hoe triest andere mensen zijn
Dan ben je best wel zielig...
Ik snap zoiezo niet wat iemand rond de jaarwisseling moet doen achter de PC.
En dan zeggen ze wel dat ze om 22.00 ervan door gaan maar om 0.45 zitten ze gewoon weer op Fok! te posten
quote:Is het oorlog in Israel?? Goh wist ik niet
Op donderdag 1 januari 2004 15:27 schreef cohen het volgende:[..]
hoe jij je niet bezig met de oorlog in Israel? of met hooligans? of met lelijke zwarte adoptiekindjes?
jij houdt je dus niet bezig met hoe triest andre mensen zijn. ga ff ergens posten. niet in mijn topic
ps. wat een lelijk kind op dat plaatje
Verder alles goed?
quote:Wat ben jij triest
Op donderdag 1 januari 2004 15:19 schreef vim-fuego het volgende:
Echt triest ben je pas als je zelf zo triest bent dat je denkt dat de definitie van triest precies overeenkomt met hetgeen wat je zelf onder triest verstaat...
quote:hejjem door. dat zijn de "volwassen fokkers". die komen met wijze spreuken waarna iedereen hem gaat uitlachen
Op donderdag 1 januari 2004 15:32 schreef 205GTi het volgende:[..]
Wat ben jij triest
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 15:33 schreef cohen het volgende:[..]
hejjem door. dat zijn de "volwassen fokkers". die komen met wijze spreuken waarna iedereen hem gaat uitlachen
quote:Hart onder de riem steek - topic
Op donderdag 1 januari 2004 15:25 schreef cohen het volgende:[..]
ik heb ook medelijden met deze mensen..misschien dat we ook met zn allen deze mensen uit hun lijden kunnen verlossen
edit typo
[Dit bericht is gewijzigd door lariekoek_ op 01-01-2004 15:38]
quote:
dan ben je idd TRIEST
quote:juist m
Op donderdag 1 januari 2004 15:36 schreef Anvile het volgende:[..]
quote:Ik ben blij dat je dat onderscheid kan maken en jezelf niet tot de volwassenen rekent
Op donderdag 1 januari 2004 15:33 schreef cohen het volgende:[..]
hejjem door. dat zijn de "volwassen fokkers". die komen met wijze spreuken waarna iedereen hem gaat uitlachen
quote:gelukkig hou ik het kind altijd in me. jammer dat niet iedereen dat heeft. maarja. mensen met een saai leven moeten er ook zijn
Op donderdag 1 januari 2004 15:39 schreef vim-fuego het volgende:[..]
Ik ben blij dat je dat onderscheid kan maken en jezelf niet tot de volwassenen rekent
quote:Typisch. Je klinkt namelijk als een ouwe, verzuurde zak.
Op donderdag 1 januari 2004 15:40 schreef cohen het volgende:[..]
gelukkig hou ik het kind altijd in me. jammer dat niet iedereen dat heeft. maarja. mensen met een saai leven moeten er ook zijn
quote:Wat een flauwekul dit. Wat is er triest aan om een topic te openen om iemand een gelukkig nieuwjaar toe te wensen. Zeker als je dat op een forum doet waar veel mensen komen. Vindt degene die dit triest vinden heel triest.
dan ben je idd TRIEST
quote:Allerwijzige.. je kan geen onderscheid maken tussen het echte leven en een forum .. en daarom heb ik ook medelijden met jou vriend.. Maar weet je ? Je komt er wel. Ook jij gaat inzien dat een forum (en zeker FOK! Onz) niet al te serieus bedoeld wordt
Op donderdag 1 januari 2004 15:40 schreef cohen het volgende:[..]
gelukkig hou ik het kind altijd in me. jammer dat niet iedereen dat heeft. maarja. mensen met een saai leven moeten er ook zijn
Sterkte jongen, sterkte
quote:Hiermee bevestig je dus het triest zijn. Ik snap het ook niet, ik heb geen comp meer aangeraakt vanaf 18:00 tot een uurtje geleden. Om 00:00 een topic openen betekent dat je alleen ben. Triest dus.
quote:Ligt het nou aan mij of is dit topic ten eerst niet geopend 31 dec om 0.00u n er ten tweede geen post geplaatst op dat tijdstip? Ik zie het iig niet.
Op donderdag 1 januari 2004 15:18 schreef vosss het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #43
Ik vind die van die sparta met fiets wel erg grappig.
Verder waren mijn vriend en ik veel te druk met het ontkurken van de champagne, die dus niet om 0.00u precies door de kamer wilde vliegen (kurk dan). En dat terwijl we beiden niet van champagn houden... maaja voor het ide he...
[Dit bericht is gewijzigd door Courtney op 01-01-2004 15:45]
quote:Op internet ben je nooit alleen
Op donderdag 1 januari 2004 15:44 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Om 00:00 een topic openen betekent dat je alleen ben.
quote:SideKick zeker?
Op donderdag 1 januari 2004 15:27 schreef Skwish het volgende:
Ze zaten in POL gewoon te posten om 0.11Dan ben je best wel zielig...
quote:maar jij hebt toch om 00.00 een forum geopend? was dat niet in je echte leven??? of was dat in je leven op dit forum?
Op donderdag 1 januari 2004 15:43 schreef XiChico het volgende:[..]
Allerwijzige.. je kan geen onderscheid maken tussen het echte leven en een forum .. en daarom heb ik ook medelijden met jou vriend.. Maar weet je ? Je komt er wel. Ook jij gaat inzien dat een forum (en zeker FOK! Onz) niet al te serieus bedoeld wordt
Helaas ben je al te ver heen .. en snap je dit niet meer zo.
Sterkte jongen, sterkte
quote:Dat was toen ik tegen mijn familie zei: ren even 2 sec. naar boven.. even op enter drukken ..
Op donderdag 1 januari 2004 15:46 schreef cohen het volgende:[..]
maar jij hebt toch om 00.00 een forum geopend? was dat niet in je echte leven??? of was dat in je leven op dit forum?
En het was voor de grap Alleen jij ziet dit niet in ..
En wat deed XiChico na die grap dan
XiChico drukte op de shiut down knop en ging naar buiten irl mensen een handje geven .. en door de wijk lopen kijken naar wat leuks..
(Snap je het zo .. ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb !?! )
quote:Goh verbazingwekkend
Op donderdag 1 januari 2004 15:45 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
SideKick zeker?
quote:dan ben je dus om 00.00 in je hoofd bezig met het forum....ach wat zielig....je bent echt een fanatieke he
Op donderdag 1 januari 2004 15:47 schreef XiChico het volgende:[..]
Dat was toen ik tegen mijn familie zei: ren even 2 sec. naar boven.. even op enter drukken ..
En het was voor de grap
Alleen jij ziet dit niet in ..
En wat deed XiChico na die grap dan
XiChico drukte op de shiut down knop en ging naar buiten irl mensen een handje geven .. en door de wijk lopen kijken naar wat leuks..
(Snap je het zo .. ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb !?! )
quote:Nee.. je moet het onderscheid hebben om te kunnen zien dat als iemand zegt in ONZ dat hij weet ik veel wat doet.. hij dat niet in het echte leven zou doen
Op donderdag 1 januari 2004 15:51 schreef cohen het volgende:[..]
dan ben je dus om 00.00 in je hoofd bezig met het forum....ach wat zielig....je bent echt een fanatieke he
en dat is niet in je echte leven? ik snap het nog niet...leg even uit hoe dat nou zit met je echte leven en dat leven op fok. want dat bericht heb je dus niet in je echte leven geplaats. zoiets was t toch?
Ik discusier graag een ander keer met je verder..
quote:ik hoef niet met jou te discussieren hoor. ik hoop alleen dat je inziet dat mensen je uuitlachen als ze horen dat je om 00.00 achter de computer zit met oud en nieuw om een bericht te posten
Op donderdag 1 januari 2004 15:53 schreef XiChico het volgende:
Gaan we aan het discusieren trouwens? Mijn maten komen zo langs.. en de hele dag achter een pc is ook niks (Sorry Cohen)
quote:uhuh
Op donderdag 1 januari 2004 15:53 schreef XiChico het volgende:
Gaan we aan het discusieren trouwens? Mijn maten komen zo langs.. en de hele dag achter een pc is ook niks (Sorry Cohen)
quote:Je hoeft geeneens 3 keer te raden
Op donderdag 1 januari 2004 15:45 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
SideKick zeker?
quote:mee eens om 12 uur had ik wel wat beters te doen
dan ben je idd TRIEST
quote:Door het openen van dit topic geef je aan dat jij je drukt maakt over wat er op 0:00 hier op het forum afspeelt, en dat is eigenlijk ook wel triest...
Op donderdag 1 januari 2004 15:51 schreef cohen het volgende:[..]
dan ben je dus om 00.00 in je hoofd bezig met het forum....ach wat zielig....je bent echt een fanatieke he
en dat is niet in je echte leven? ik snap het nog niet...leg even uit hoe dat nou zit met je echte leven en dat leven op fok. want dat bericht heb je dus niet in je echte leven geplaats. zoiets was t toch?
quote:ik zie dat onderscheid heel goed, maar snap niet wat dat met jou post om 00.00 daarmee te maken heeft. je hebt daar toch gezeten achter die pc???
Op donderdag 1 januari 2004 15:52 schreef XiChico het volgende:[..]
Nee.. je moet het onderscheid hebben om te kunnen zien dat als iemand zegt in ONZ dat hij weet ik veel wat doet.. hij dat niet in het echte leven zou doen
[Dit bericht is gewijzigd door cohen op 01-01-2004 15:58]
quote:ja heel raar, we waren aan het aftellen, en opeens dacht ik: shit man!! zullen er mensen op het forum zitten??? dus ik ben ook maar meteen weggelopen bij het aftellen, ben geen vuurwerk meer gaan afsteken en ben niet meer de stad ingegaan.....
Op donderdag 1 januari 2004 15:55 schreef vim-fuego het volgende:[..]
Door het openen van dit topic geef je aan dat jij je drukt maakt over wat er op 0:00 hier op het forum afspeelt, en dat is eigenlijk ook wel triest...
quote:en het word alleen maar erger denk ik zo.
Op donderdag 1 januari 2004 15:24 schreef cohen het volgende:[..]
er leven duidelijk genoeg mensen zonder vrienden in dit land...
en internetverslavingen zijn aan de orde van de dag
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 15:57 schreef cohen het volgende:[..]
ja heel raar, we waren aan het aftellen, en opeens dacht ik: shit man!! zullen er mensen op het forum zitten??? dus ik ben ook maar meteen weggelopen bij het aftellen, ben geen vuurwerk meer gaan afsteken en ben niet meer de stad ingegaan.....
ik heb een kaarsje opgestoken voor de mensen die op dat moment op fok zaten....die hebben steun nodig
quote:Ok fok is leuk, maar om er nou met oud& nieuw achter te gaan zitten..ik zat gezellig bij vrienden ( met ook een mede fokker
Op donderdag 1 januari 2004 15:57 schreef cohen het volgende:[..]
ja heel raar, we waren aan het aftellen, en opeens dacht ik: shit man!! zullen er mensen op het forum zitten??? dus ik ben ook maar meteen weggelopen bij het aftellen, ben geen vuurwerk meer gaan afsteken en ben niet meer de stad ingegaan.....
ik heb een kaarsje opgestoken voor de mensen die op dat moment op fok zaten....die hebben steun nodig
quote:joh van mij mag je doen wat je wilt hoor! ik ga niemand tegenhouden
Op donderdag 1 januari 2004 16:07 schreef UrbanMike het volgende:
vind t inderdaad wel triest als er mensen zijn die om 0.00 de hele tijd gaan zitten FOK!ken en msnen... maar als je een mooi laptopje op de tafel beneden hebt staan, en alleen nog maar op enter hoeft te drukken, en daarna naar buiten gaat... dan is dat niet triest toch?
quote:even voor de duidelijkheid
Op donderdag 1 januari 2004 16:09 schreef cohen het volgende:[..]
joh van mij mag je doen wat je wilt hoor! ik ga niemand tegenhouden
quote:haha.ok.
Op donderdag 1 januari 2004 16:11 schreef UrbanMike het volgende:[..]
even voor de duidelijkheid
ik was om 0.00 gewoon gezellig buiten hoor haha
quote:daar zijn ook meer nerds
quote:Het blijft GoT, nietwaar?
Op donderdag 1 januari 2004 17:15 schreef Armin het volgende:[..]
daar zijn ook meer nerds
quote:Dan niet nee.
Op donderdag 1 januari 2004 16:07 schreef UrbanMike het volgende:
vind t inderdaad wel triest als er mensen zijn die om 0.00 de hele tijd gaan zitten FOK!ken en msnen... maar als je een mooi laptopje op de tafel beneden hebt staan, en alleen nog maar op enter hoeft te drukken, en daarna naar buiten gaat... dan is dat niet triest toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |