Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat (als jullie al muziek of dvd's kopen) jullie favoriete winkel is.... Misschien Free Record Shop, Van Leest, of de wat onbekendere muziek winkels zoals ; Fame, of Kroese???
Gr. E-T
quote:De Boudisque en de Fame in Amsterdam heb er wel voor over om vanuit Noordwijk naar di 2 cd zaken te gaan omdat ze gewoon een super groot metal/hardrock aanbod hebben en de gemiddelde zaak dat nie heeft
Op donderdag 1 januari 2004 14:01 schreef E-T het volgende:
Hallo beste mensen,Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat (als jullie al muziek of dvd's kopen) jullie favoriete winkel is.... Misschien Free Record Shop, Van Leest, of de wat onbekendere muziek winkels zoals ; Fame, of Kroese???
Gr. E-T
quote:Kijk dat moeten we hebben!!!! Maar ik sta heel neutraal tegenover de muziek zaken hoor.. alleen vanleest heft mijn voorkeur
Op donderdag 1 januari 2004 14:03 schreef julesnijs het volgende:
van leest - door de vele aanbiedingen van cd's en dvd's.
www.plato.nl is ook wel tof
[Dit bericht is gewijzigd door XxxPimxxX op 01-01-2004 14:08]
Goedkoop en Snel, lage verzendkosten en goed verpakt.
100% tevreden dus, al vaker iets besteld.
In San Francisco en omgeving:
Amoeba music: Reusachtig grote winkel, goedkoop, veel tweede hands en ook nog eens veel mediums, van cd tot 78-toerenplaat, van casette tot dvd. Alles hebben ze, ook Nederlandsalig
dus ik ga inderdaad ook naar FRS (free record shop) of Van Leest, die kunnen allebei wel goede aanbiedingen hebben (alleen Music Store lijkt daar niet aan mee te doen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |