quote:helaas wel ja
Op woensdag 28 januari 2004 09:10 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Ik moet er vanmiddag nog wel uit. Maar wat ik nu in Rotterdam zie vallen, het lijkt toch wel meest regen, want de sneeuw verdwijnt hier nu razendsnel.
quote:Als iedereen er ook even bij zet waar ``Hier`` is, da´s makkelijker
Op woensdag 28 januari 2004 09:43 schreef FBtje het volgende:
zware sneeuwval nu hier!
quote:Hij woont in Maarssen.
Op woensdag 28 januari 2004 09:45 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Als iedereen er ook even bij zet waar ``Hier`` is, da´s makkelijker
quote:staat in m'n ondertitel
Op woensdag 28 januari 2004 09:45 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Als iedereen er ook even bij zet waar ``Hier`` is, da´s makkelijker
kvinnut stiekum nog steeds leuk
quote:Dat gaat wel veranderen als de wind in de loopp van de dag naar het noordwesten draait!
Op woensdag 28 januari 2004 09:41 schreef Dauntless het volgende:
Het regen/hagelt hier in Rdam nu heel hard, daar heb je dus niks aan bah
quote:Maar het wordt wel wat lichter nu. Blijft niet echt goed liggen, ondergrond is te warm.
Op woensdag 28 januari 2004 09:48 schreef KonnieKipke het volgende:
flink wat sneeuw in amsterdam!
quote:Ik hoop 't, want tot dusver is 't alleen maar grijs grauw baggerweer met af en toe regen.
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Againzender het volgende:[..]
Dat gaat wel veranderen als de wind in de loopp van de dag naar het noordwesten draait!
KNMI is ondertussen met een weeralarm gekomen:
quote:
Weeralarm
Opgesteld op woensdag 28 januari 2004, om 10:50 uur.
ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Een gebied met sneeuwbuien boven ons land trekt de komende uren naar Duitsland weg. Boven de Noordzee ligt een volgend en nog actiever sneeuwgebied. Deze actieve winterse buien bereiken de eerste helft van de middag het noordwesten en trekken zuidoostwaarts. Rond de avondspits ligt de lijn met actiefste buien naar verwachting van West-Brabant in de richting van Nijmegen. De rest van het land volgt vanavond. Achter het sneeuwgebied trekken vervolgens nieuwe winterse buien van de Noordzee het land binnen. Plaatselijk valt er meer dan 5 cm sneeuw. Met name de weggebruikers kunnen ernstig gevaar ondervinden van de sneeuwval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |