quote:Volgens mij niet
Op woensdag 31 december 2003 19:12 schreef SnookieMJ het volgende:
volgens mij vond je het best leuk
quote:Ja, ik kan me dat topic nog herinneren, lol!
Op woensdag 31 december 2003 19:04 schreef dierenvriend het volgende:
Mijn wensen voor 2004: geen computerstoringen, ik hoop van mijn eczeem verlost te raken en: ik wil geen vrouwelijk speeksel meer over mij heen. Dit jaar ben ik in m'n bek gespuugd door een vrouw en vanaf een brug ondergerocheld door een paar van die oergereformeerde meisjes van het Driestar College in Gouda die ook hun kans een keer schoon zagen.
Horen jullie dat dames: er wordt in 2004 niet meer op mij gerocheld!![]()
![]()
quote:Ik zal 's een horde van die Driestarmeiden op je af sturen, dan zul je zien wat voor lol dat is o
Op woensdag 31 december 2003 19:19 schreef PDOA het volgende:[..]
Ja, ik kan me dat topic nog herinneren, lol!
quote:Ik ook, maar dat gaat denk ik niet meer lukken
Op woensdag 31 december 2003 19:19 schreef halloween het volgende:
Ik wens een vriendin, VOOR 2004
en dat de oorlog in tsjetsjenie ophoudt.
quote:Misschien dat je toch iets doet om het ernaar te maken? Ik bedoel de gemiddelde kameel-neiging is bij een vrouw toch redelijk onderdrukt.
quote:Geil!
Op woensdag 31 december 2003 19:33 schreef dierenvriend het volgende:[..]
Ik zal 's een horde van die Driestarmeiden op je af sturen, dan zul je zien wat voor lol dat is o
*Ik rond mijn stage goed af
*Ik vind een leuk bijbaantje bij dezelfde doelgroep
*Ik een slachtoffer zoeken om een relatie mee te beginnen
*Ik ga mijn huis schoner, zodat vriendinnen niet meer dreigen met me op te geven voor 'hoe schoon is jouw huis'
*Ik ga liever zijn voor mensen
*Ik ga liever zijn voor mezelf
*Ik ga liever zijn voor cavia's
*Ik ga minder Fok!ken
*Ik ga meer Fok!ken
*Ik stop met tegenstrijdige dingen te zeggen
quote:De eerste keer was bij een verkeersruzie en had ik wel wat lelijks gezegd ja
Op woensdag 31 december 2003 20:24 schreef Sessy het volgende:[..]
Misschien dat je toch iets doet om het ernaar te maken? Ik bedoel de gemiddelde kameel-neiging is bij een vrouw toch redelijk onderdrukt.
![]()
![]()
* een vriendin
* een kamer in Groningen (hint hint)
* m'n propedeuse halen
* op vakantie naar Frankrijk
* een nieuwe computer kopen voor mij alleen
quote:Ah je moet het zo zien, je kunt beter een klots spuug in je gezicht krijgen dan een straal deodorant (aangezien pepperspray niet mag) - of nog veel beter, iets wat je krijgt als je bepaalde plantenwrijfsel in pure alcohol weekt met een beetje zout en andere chemische verbindingen en dat dan verstuift
Op woensdag 31 december 2003 20:34 schreef dierenvriend het volgende:[..]
De eerste keer was bij een verkeersruzie en had ik wel wat lelijks gezegd ja
![]()
En die Grefo-meiden (zoals wij ze hier noemen) zijn gewoon frusti
quote:Geen ervaring mee, eerlijk gezegd. Deodorant ruikt volgens mij lekkerder dan spuug van een zakenvrouwtje met een gore smaak in d'r bek
Op woensdag 31 december 2003 20:42 schreef Sessy het volgende:[..]
Ah je moet het zo zien, je kunt beter een klots spuug in je gezicht krijgen dan een straal deodorant (aangezien pepperspray niet mag) - of nog veel beter, iets wat je krijgt als je bepaalde plantenwrijfsel in pure alcohol weekt met een beetje zout en andere chemische verbindingen en dat dan verstuift
quote:'t Is al dertien dagen goed gegaan
Mijn wensen voor 2004: geen computerstoringen, ik hoop van mijn eczeem verlost te raken en: ik wil geen vrouwelijk speeksel meer over mij heen. Dit jaar ben ik in m'n bek gespuugd door een vrouw en vanaf een brug ondergerocheld door een paar van die oergereformeerde meisjes van het Driestar College in Gouda die ook hun kans een keer schoon zagen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |