quote:Doe maar voorzichtig, klinkt niet echt
Op woensdag 31 december 2003 18:22 schreef cohen het volgende:
jaja. de mortierpijp, die in de volksmond ook wel G.L. genoemd wordt (grenade launcher) gaat vanavond rond een uurtje of 23.00 de lucht in. Hij heeft me 75 euro gekocht dus zal wel wat opleveren. Of een bloedig tafareel of een mooie luchtversiering.
quote:Waar?
jaja. de mortierpijp, die in de volksmond ook wel G.L. genoemd wordt (grenade launcher) gaat vanavond rond een uurtje of 23.00 de lucht in. Hij heeft me 75 euro gekocht dus zal wel wat opleveren. Of een bloedig tafareel of een mooie luchtversiering.
Ik wil het eerste wel meemaken.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 31-12-2003 18:23]
quote:knal(letje)..weg
quote:die luchtversiering gaat in de buurt van Leiden plaatsvinden. beetje richting het noorden
Op woensdag 31 december 2003 18:23 schreef Juup© het volgende:[..]
Waar?
Ik wil het laatste wel meemaken.
quote:Noorden, hmmm ken alleen stevenshof e.d.
Op woensdag 31 december 2003 18:24 schreef cohen het volgende:[..]
die luchtversiering gaat in de buurt van Leiden plaatsvinden. beetje richting het noorden
Laten we in dat geval maar hopen op het bloedige tafereel waar men 20 jaar later nog steeds overspreekt
Is wel een spektakel, zo een ding, maar mij eigenlijk net ff te duur.
quote:Zonde zeg. Daar kan je meer dan honderd liter landerbräu-bier voor kopen...
Alleen de mortier moet de lucht in
quote:t is in leiderdorp
Op woensdag 31 december 2003 18:24 schreef Juup© het volgende:[..]
Noorden, hmmm ken alleen stevenshof e.d.
quote:Paar jaar geleden was de grond te bevroren om de pijp in te graven en toen hield een vriend van mij hem vast
Op woensdag 31 december 2003 18:26 schreef Herkauwer het volgende:
Eén tip, de pijp dient op de grond te blijvenAlleen de mortier moet de lucht in
quote:Daar ken ik alleen de roerdompstraat.
Op woensdag 31 december 2003 18:27 schreef cohen het volgende:[..]
t is in leiderdorp
quote:hahaha. wat een zot. nee we binden hem goed vast met tape.
Op woensdag 31 december 2003 18:27 schreef Juup© het volgende:[..]
Paar jaar geleden was de grond te bevroren om de pijp in te graven en toen hield een vriend van mij hem vast
Hij was een aantal jaar daarvoor al een deel van zijn linkerhand kwijtgeraakt door vuurwerk maar dat mocht de pret niet drukken. Geen ongelukken gebeurd ondanks dat door de klappen van het afschieten de pijp bijna uit zijn handen vloog
quote:Wat een idioot
Paar jaar geleden was de grond te bevroren om de pijp in te graven en toen hield een vriend van mij hem vast
Hij was een aantal jaar daarvoor al een deel van zijn linkerhand kwijtgeraakt door vuurwerk maar dat mocht de pret niet drukken. Geen ongelukken gebeurd ondanks dat door de klappen van het afschieten de pijp bijna uit zijn handen vloog
quote:Kicke man, ik begrijp niet waarom er hier mensen zeiken voor maar ¤75,-. Het is maar 1 keer in het jaar dus waarom niet uitleven, hoeveel geef je aan alcohol uit als je gemiddeld een avond gaat stappen.
Op woensdag 31 december 2003 18:28 schreef cohen het volgende:[..]
hahaha. wat een zot. nee we binden hem goed vast met tape.
zelf vasthouden gaat niet gebeuren
Veel plezier man, ik ga het hier in Den Haag ook onveilig maken met onze mortierbommen
quote:na 12en zie je je eigen vuurwerk niet. dat is zonde
Op woensdag 31 december 2003 18:30 schreef shmoopy het volgende:
Wel sympathiek dat je het om 23.00 doet, en niet na 0.00 als de eerste-hulpposten al overvol zitten.
quote:Een ezel stoot zich nooit twee keer aan de zelfde steen? Heeft die gozer geen hersenen of snapt die er überhaupt geen zak van?
quote:den haag uit zn dak!!! jullie weten wel wat vuurwerk is! zo mag ik t horen!
Op woensdag 31 december 2003 18:31 schreef stukovich het volgende:[..]
Kicke man, ik begrijp niet waarom er hier mensen zeiken voor maar ¤75,-. Het is maar 1 keer in het jaar dus waarom niet uitleven, hoeveel geef je aan alcohol uit als je gemiddeld een avond gaat stappen.
Veel plezier man, ik ga het hier in Den Haag ook onveilig maken met onze mortierbommen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |