ik schat 100 mensen ongeveer echt gewond raken van lichte verwondingen to vingers kwijt.
en jullie?
quote:ja er zijn al gewonden ja, gister ook weer, jongen van 15 had z'n vingers er af liggen..
Op woensdag 31 december 2003 16:59 schreef bumberklevers het volgende:
volgens mij zijn er al een paar mensen gewond.ik schat 100 mensen ongeveer echt gewond raken van lichte verwondingen to vingers kwijt.
en jullie?
quote:ik wist dat de vraag nog zou komen, maar helaas nix
Op woensdag 31 december 2003 17:13 schreef DaForZz het volgende:Wat krijgt degene die het goed heeft ?
quote:Jammer.
Op woensdag 31 december 2003 17:54 schreef bumberklevers het volgende:[..]
ik wist dat de vraag nog zou komen, maar helaas nix
En 1 zware gewonde in brede.
't begon om 23:05 al met een aanrijding (auto-boom) met letsel, verder o.a. een meisje (18) dat persee thuis moest blijven tot 00:00 van d'r ouders en dus meteen daarna 00:05 naar d'r vriendje wou rijden met de auto.
Schrok van vuurwerk en reed in op een groepje mensen.
Gelukkig bleef 't letsel bij iedereen (3 mensen werden geraakt, 2 moeten mee naar ziekenhuis maar mochten even later weer gaan) bij botbreuken en kneuzingen en vielen er geen zwaar gewonden.
Paar vuurwerk incidentjes (voornamelijk brandwonden, geen missende ledenmaten), wel vervelend dat 't voornamelijk omstanders waren (omvallend/scheef vliegend vuurwerk).
en verder de gebruikelijke cardiale verhalen en een dronken gast die z'n been brak terwijl ie achteruit een trap afviel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |