abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:28:41 #126
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_16216126
toch valt het met 20-16 wel mee, vind ik

dit seizoen transactions:

Scott Padgett getekend. Redelijke speler voor de bank, doet dit seizoen echter nog een stuk minder dan voorheen bij de Jazz. Dus een goede aankoop? Nee. 2.9p, 2.0r in 8.6mpg.

ALton Ford is 10x gesigned en gedumpt. Ze hadden het bij 1x waivers mogen laten. 9 wedstrijdjes, nog geen 5mpg.

Torraye Braggs waived, vond ik nog wel wat doen qua stats, maar met de andere spelers toch in een druk bezette positie. Maar als rookie 3.1p en 3.1r in 12 minuten is nog wel acceptabel.

Ben Davis waived, niet gespeeld en zijn andere 40 wedstrijden in de NBA poep.

Eddie Griffin waived, was een aardige speler. Maar blijkbaar niet handelbaar. Was toch een leuke backup met bijna 9 punten en 6 rebs per wedstrijd. Daarnaast ruim 1.5 blocks per wedstrijd. Zonde dat ze hem laten vallen.

trade;
Weatherspoon vs Ameachi en Norris. Amaechi is crap, dus dat boeit niet. Spoon is wel een aardige speler waar je wel wat aan hebt, alleen laten ze een belangrijke reserve op de guard vallen. Overigens draait ' Spoon echt een bagger seizoen tot nu toe. Morris schoot ook beroerd, echter speelt nu bij NY wel weer aardig met 8.6p en 4 asts. Tegenover 2.7p en 1.6asts bij Houston. In dat opzicht voor New York leuk.

Houden we over als team

Francis - topper van het team 17,1p 5.7r 5.7a 1.4s. Prima stats, maar wel een stuk minder dan de voorgaande jaren.

Mobley - goeie SG, houden! Scoort ook ruim 15p per wedstrijd en heeft aardige shot% Zet ook 4.4r 3.1a en 1.4s om per wedstrijd

Ming - een van de betere centers in de NBA en blijft zich rustig verbeteren. Met 15.3p 8.9r en 1.8b weinig over te mopperen, maar toch nog geen absolute topper.

Taylor - gebruikt als backup, en geen misselijke speler om te hebben op de bank. Pakt toch 11.8p en 5.6r per wedstrijd, goeie 6th man.

Jim Jackson - Weer een beetje naar vroeger, toen 'ie nog goed was.. heimelijke gevoelens! 11.3p, 6r en 2.7a. Niet eens zo slecht, maar wellicht een speler die je zou kunnen gebruiken voor een top trade.

Kelvin Cato - startende PF. Geen topper. Zal 'ie ook nooit worden. 8.3r en 1.8b per wedstrijd, op zich prima, maar heeft geen schot en pakt dus ook maar 6.2p

de bank - allemaal vervangbaar en zou ik graag weer zien opzouten
Piatkowski - ook Piat schiet voor geen meter dit jaar, 5.3 punten en verder weinig zinnigs om bij te dragen.
Nachbar - Dikke reserve, 3.2p verder vrijwel niets, en zeer slecht schot dit jaar.
Padgett - Vind het wel een leuke speler, maar echt nuttig is ie niet.
Wilks - Was niets, is niets, wordt niets. Wat moet je hier mee??
Weatherspoon - pas 1x gespeeld, maar is misschien toch wel over the top.

Adrian Griffin (niet Eddie) is nu getekend, als SG/SF. Was in zn 1e jaar bij Dallas wel aardig, maar vorig seizoen toch flink verminderd. Vind ik toch geen slechte om een kans te geven, vooral daar de bank gewoon zwak is. Carriere gemiddelde van 5.3p 3.8r 1.2s. Als 'ie dat haalt is het wel een redelijke seizoensaankoop.

Maar wat mij betreft mogen ze heel de bank, Cato en JJ gebruiken voor een goede trade. Goede 3e guard/SF. Of een PF/SF die een hoop kan toevoegen.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_16228338
Kan iemand mij vertellen waar je een volledige actuele lijst vind van geschorste spelers??
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:09:30 #128
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16234865

[imghttp://www.slamonline.com/links/theo.jpg][/img]

Atlanta Pimps Hawks wint in de categorie slechtste teamfoto.

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:16:54 #129
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16235148
SACRAMENTO, Calif. - It could be a Barry, Barry interesting off-season for the Denver Nuggets.

A source close to the situation said Sunday that two players high on the team's list of free-agent candidates for next summer are Seattle shooting guard Brent Barry and New Jersey power forward Kenyon Martin. The Nuggets already have Brent's brother Jon, and he said he would love to see the team go after Brent.

"He'd be great," Jon Barry said before Denver's 117-106 loss Sunday to Sacramento. "He's an open-court player. He's a great athlete. He'd be a great fit the way (the Nuggets are) playing. I'll probably talk to him about it at some point."

Jon, on the injured list because of a cervical strain, signed a one-year, $3 million deal last summer. He said it wouldn't be awkward if the Nuggets went after his brother when both play the same position and both would be free agents.

"If I play better, maybe they'll want to keep me around," said Jon, 34, averaging 6.6 points. "(Brent's) young. He's got a lot of years left."

Brent, 32, is making $5.4 million in the final year of a six-year, $27 million contract. The 6-foot-6 Brent, averaging 11.0 points and 5.3 assists, also can play point guard.

The Nuggets, who could have as much as $22 million of salary-cap room, have an interest in a big, versatile guard. They also will be looking for a top big man, a role the 6-9 Martin could fill.

Martin, averaging 17.2 points and 9.3 rounds while making $5.13 million, will be a restricted free agent. The Nets balked last summer when Martin sought a contract extension for the maximum, so it's possible the Nuggets could make Martin an offer New Jersey won't match or get the Nets to agree to a sign and trade.

pi_16258466
heee, ff vraagje:

Steve Francis had in de game Wizards - Rockets, 16 punten , 10 assists, 8 rebounds en 7 turnovers...

"Three turnovers shy of a quadruple-double, that would've been very special," Van Gundy said. "I haven't been around a quadruple-double. Yes, he did a good job.He had many implosions with the ball, but other than that he shot a high percentage and made good plays for everybody."

Quadruple double, 4 x 10 in een categorie --> maar turn overs zijn toch kut? Daar wil je er toch geen 10 van hebben? Of ben ik een

pi_16260249
Jah, zo troosteloos is die situatie in Houston, daar doelde ik dus op... En hij mist btw toch nog 2 rebounds, of ligt dat aan mij??

Nieuwtje, Mike Fratello gaat de Knicks coachen, was dat niet die gast die van de Cavs een afgrijselijk lelijk spelend team maakte eind jaren negentig??

woensdag 14 januari 2004 @ 18:54:35 #132
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_16260510
Volgens is een turnover balverlies lijden, dus negatief.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_16260566
Uitgelokte turnovers, maar geen steals. Dat zou ik nog begrijpen, maar ik vraag me af of ze die catogerie kennen, anders snap ik Van Gundy's opmerkingen niet
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:08:50 #134
25957 Reddiablo
pi_16260867
nee, een deflections wordt niet gezien als steal. Wel een turnover voor de balverliezer.

Turnover is een negatieve statistiek. Van Gundy was gewoon sarcastisch.

www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:10:58 #135
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16260928
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:08 schreef Reddiablo het volgende:
Van Gundy was gewoon sarcastisch.
Toch raar want zijn stats waren echt wel goed... 16 pnt, 8 rebounds en 10 assist is echt niet slecht... Maar goed. Het zal wel!
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:49:40 #136
25957 Reddiablo
pi_16264026
ja, da's prima

maar 7 turnovers is weer slecht

www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 15 januari 2004 @ 08:30:52 #137
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16275815
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:43 schreef Easy-E het volgende:
Nieuwtje, Mike Fratello gaat de Knicks coachen, was dat niet die gast die van de Cavs een afgrijselijk lelijk spelend team maakte eind jaren negentig??
Lenny Wilkens is de nieuwe Knicks coach.
pi_16277674
Doet er trouwens hier iemand mee aan het VGM spel op Nba.com?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 15 januari 2004 @ 10:58:58 #139
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16278176
Washington Wizards reserve forward Christian Laettner was suspended for five games yesterday for violating the NBA/NBA Players Association anti-drug policy. The suspension began with last night's game against Houston. Last season's leading scorer, Jerry Stackhouse, has missed the entire season following preseason knee surgery. And the club placed $64 million-plus free agent Gilbert Arenas on the injured list last weekend with a nagging stomach injury.

Het gaat lekker bij de Wizards

pi_16285268
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 08:30 schreef Robertje het volgende:

[..]

Lenny Wilkens is de nieuwe Knicks coach.

Inderdaad zeg, gisteren zeiden ze op www.hoopshype.com nog dat Fratello de nieuwe coach zou worden, maar die wilde een te lang en te duur contract denk ik. Wilkens is ook veel beter trouwens, dus laten we maar eens gaan kijken wat de Knicks nu gaan doen...
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:31:00 #141
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16285377
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:27 schreef Easy-E het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, gisteren zeiden ze op www.hoopshype.com nog dat Fratello de nieuwe coach zou worden, maar die wilde een te lang en te duur contract denk ik. Wilkens is ook veel beter trouwens, dus laten we maar eens gaan kijken wat de Knicks nu gaan doen...

Ik ben benieuwd. Het team zal nog wel een paar veranderingen tegemoet zijn volgens mij. Ik hoorde ook een nieuwetje over Pat Riley en de Mavs en Rasheed Wallace voor Antwan Jamison... Wordt vervolgd
pi_16341024
Wilkins krijgt maar een half jaar contract. Daarna gaat Isiah natuurlijk zelf coachen. Die kerel wil echt alles in eigen hand houden.
"Don't fear that life will end...fear that life never begins"
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:07:40 #143
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_16344337
Seizoen is inmiddels aardig op weg, persoonlijk vind ik de T-Wolves verrassend goed spelen.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:11:28 #144
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16344451
Elson mocht vannacht wel 3 minuten spelen

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:51:26 #145
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16348509
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:07 schreef okkidude het volgende:
Seizoen is inmiddels aardig op weg, persoonlijk vind ik de T-Wolves verrassend goed spelen.
Garnett Sprewell en Cassel in je starting 5. Dan moet je gewoon presteren.
  zondag 18 januari 2004 @ 11:52:48 #146
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16362072

Retro-night bij de Jazz....met retro-spelers

Gekke elleboog heeft ie

zondag 18 januari 2004 @ 12:45:11 #147
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_16363262
Goed dat Stockton gestopt is vorig jaar, heeft zeker niet afgetraind.
pi_16385363
Tering, ik ben hard op weg om me droom te verwezenlijken: vliegtickets geboekt voor Los Angeles volgende maand! En precies als ik er ben spelen de Lakers tegen Philly! Maarrrrr, het lukt me niet om via internet tickets te reserveren! Nu kan ik wel gewoon losse kaartjes bij het stadion kopen maar ik vrees dat al die wedstrijd weken vantevoren zijn uitverkocht?? Heeft iemand hier ervaring mee?! Ligt het aan mijn computer of gewoon aan de site van de Lakers? Als ik die kans aan me neus voorbij laat gaan, vergeef ik mezelf nooit!!!!
pi_16386105
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:35 schreef F1Bas het volgende:
Doet er trouwens hier iemand mee aan het VGM spel op Nba.com?
jazeker
DBSV nederland, daily2 is mijn poule..
En sta op 98,1% (gister nog op 98,6)
Ik had een redelijk team gemaakt.. maar ze scoorden slecht!
Vooral Garnett is niet in z'n doen.. Normaal haalt ie cker boven de 35 VGM.. M'n directe concurrenten hadden 140 waardoor ik ben gezakt naar de3e plek ik de poule.
Team van gister :
PG Baron Davis, 11
Ray Allen, 15
Kevin Garnett 15
Kenyon Martin 12
Greg Ostertag 7
Coach Jerry Sloan, UTAvsCLE 0
Totaal 60
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 19 januari 2004 @ 14:02:40 #150
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16394228
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:30 schreef Hagenees het volgende:
Tering, ik ben hard op weg om me droom te verwezenlijken: vliegtickets geboekt voor Los Angeles volgende maand! En precies als ik er ben spelen de Lakers tegen Philly! Maarrrrr, het lukt me niet om via internet tickets te reserveren! Nu kan ik wel gewoon losse kaartjes bij het stadion kopen maar ik vrees dat al die wedstrijd weken vantevoren zijn uitverkocht?? Heeft iemand hier ervaring mee?! Ligt het aan mijn computer of gewoon aan de site van de Lakers? Als ik die kans aan me neus voorbij laat gaan, vergeef ik mezelf nooit!!!!
Een paar jaar geleden ben ik naar de Knicks geweest. Ook toen was het uitverkocht. Maar bij de kassa hadden ze nog genoeg tickets. Volgens mij zeggen ze dit altijd...en houden ze geen rekening met de losse verkoop aan de kassa's. En dat was ook zo met de Nets. Ik hoop voor jou dat ze kaartjes hebben want het zou leuk zijn als je Philly ziet winnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')